Valmieras Ziņas

Vidzemes slimnīcai – 45

Lasīšanas laiks: 3 min

1975. gada 19. decembrī Jumaras ielā 195 svinīgi tika atklāta jaunuzceltā ārstniecības iestāde – Valmieras slimnīca. Tiem laikiem moderna celtne ar darbiniekiem, pacientiem un apmeklētājiem ērtu infrastruktūru. Mediķu komandu veidoja augstas raudzes speciālisti, pašaizliedzīgi sava darba entuziasti ārsti, māsas, sanitāri. Tika ieviestas jaunas tehnoloģijas, jaunas ārstēšanas un operēšanas metodes, piesaistīti jauni speciālisti.

Ir paskrējuši 45 gadi, bet iepriekšminētie teikumi joprojām ir aktuāli un raksturo Vidzemes slimnīcas šodienu. Bet jau citā, daudz augstākā līmenī. Tagad esam reģionāla daudzprofilu neatliekamās medicīniskās palīdzības slimnīca, kas sniedz diennakts palīdzību ne tikai reģiona iedzīvotājiem. Mūsu komandu veido vairāk par 700 darbiniekiem, un kopā esam viens no lielākajiem darba devējiem un nodokļu maksātājiem reģionā. Neatliekamās medicīniskās palīdzības un pacientu uzņemšanas nodaļā diennaktī tiek sniegta palīdzība vidēji 66 iedzīvotājiem, stacionārā pērngad ārstējām 13 358 pacientus, ambulatorā palīdzība sniegta 42110 personām, šogad septīto gadu pēc kārtas mūsu dzemdību nodaļā piedzimuši vairāk par tūkstoš bērniem.

Tie ir tikai skaitļi, taču tos nodrošina spraigs kvalificētu speciālistu komandas ikdienas darbs. Profesionāls un izglītots darbinieks ir Vidzemes slimnīcas vērtība, kas jaunajos apstākļos ieguvusi papildu nozīmi visas sabiedrības veselības nodrošināšanā. Rūpējoties par savējiem, kas teju gadu strādā paaugstināta riska un emocionālas spriedzes apstākļos, turpinām nodrošināt personālam gan iespējas tālākizglītoties, parūpēties par veselību un apmeklēt darba devēja apmaksātās sporta nodarbības, gan saņemt finansiālu atbalstu dzīves grūtākos brīžos.

Aizvadāmais gads mums bijis īpašu izaicinājumu un paaugstinātas slodzes, ātras rīcības un neordināru lēmumu laiks. Tomēr, neskatoties uz to, ka nācās operatīvi veikt epidemioloģiskai drošībai nepieciešamos pasākumus un izmaiņas darba organizācijā, turpinām sniegt gan neatliekamo medicīnisko palīdzību, gan ārstējam stacionāra pacientus, saglabājot arī ambulatoro pakalpojumu pieejamību.

Papildus paaugstinātas slodzes apstākļiem gadu no gada slimnīca attīstās, ievieš jaunus pakalpojumus, piesaista zinošus speciālistus, pārbūvē nodaļas. Tieši tāda ir slimnīcas ikdiena – dinamiska, mainīga, arvien uz augšu un attīstību paģēroša, lai mūsu pacienti varētu saņemt aizvien plašāku pakalpojumu klāstu tuvāk savai dzīves vietai un ārstēties vēl drošākā vidē.

“Slimnīcas izaugsmē”, uzsver Vidzemes slimnīcas valdes priekšsēdētājs Uģis Muskovs, “klātesoši ir ne tikai darbinieki, bet arī mūsu pacienti un sadarbības partneri. Kopīgā darbā augam un atrodam arvien jaunas attīstības iespējas. Tāpēc mūsu dzimšanas dienā pateicos gan darbiniekiem, gan visiem iesaistītajiem uzņēmumiem un personām. Kopīgi ar lepnumu varam atskatīties uz labajiem darbiem – esam atjaunojuši infrastruktūru gandrīz visās stacionāra nodaļās, paplašinājuši endoskopiju nodaļu un drīzumā telpas vērs izremontētie ambulatoro speciālistu kabineti.  Ik gadu finanšu līdzekļi novirzīti jaunu tehnoloģiju iegādei, darbinieku zināšanu papildināšanai un algu fonda palielināšanai. Esmu pārliecināts, ka, par spīti esošajai situācijai un mainīgajiem ārējiem apstākļiem, kopā mēs paveiksim vēl daudz paliekoša un sasniegsim savus nākamos attīstības mērķus!”

Visiem zināmo apstākļu dēļ šo slimnīcas jubileju nesvinam kopīgā pasākumā, bet katrs uzņēmuma darbinieks saņem īpašu dāvanu. Tā tapusi daudzu roku darba rezultātā – gluži tāpat kā darbinieku ikdiena, sniedzot veselības aprūpes pakalpojumus, diagnosticējot, ārstējot un aprūpējot mūsu pacientus un veicot visu nepieciešamo viņu aprūpes nodrošināšanai. Lai darbiniekiem veselība un izturība, gādājot par cilvēku veselību un dzīvību!

Aicinām darbā PERSONĀLA SPECIĀLISTU MĒS TEV UZTICĒSIM: plānot un organizēt darbinieku kvalifikācijas celšanas kursus un apmācības plānot un organizēt pilnu personāla atlases ciklu uzturēt personāla lietvedības sistēmu, sagatavojot un izstrādājot visa veida personāla dokumentus organizēt un veikt atvaļinājumu grafika plānošanu, apstiprināšanu un izpildi organizēt un vadīt darbinieku novērtēšanas procesu organizēt un nodrošināt komercsabiedrības dokumentu arhivēšanas procesu atbilstoši tiesību aktu prasībām organizēt un kontrolēt veselības pārbaudes darbiniekiem (sagatavot un izsniegt nosūtījumus) veikt darbinieku ikmēneša darba grafiku pārbaudi, saskaņošanu un darbinieku nostrādāto stundu un virsstundu analīzi veikt komercsabiedrības darbinieku darbnespējas lapu uzskaiti iesaistīties komercsabiedrības iekšējo pasākumu un aktivitāšu organizēšanā atbalstīt un sniegt konsultācijas kolēģiem personāla vadības jautājumos NOVĒRTĒSIM, JA TEV BŪS: vēlme un interese attīstīties personāla vadības jomā augstākā izglītība personāla vadībā ne mazāk kā divu gadu pieredze līdzvērtīgā amatā augsta atbildības sajūta, precizitāte un spēja argumentēt savu viedokli teicamas komunikācijas un sadarbības prasmes, vēlme sniegt atbalstu citiem kolēģiem zināšanas lietvedībā un dokumentu pārvaldībā labas datorprasmes un esi gatava/-s savu digitālo prasmju attīstīšanai un pilnveidošanai pieredze darbā ar resursu vadības sistēmām, piemēram, Microsoft Business Solutions Navision teicamas latviešu valodas zināšanas pieredze darbā ar vizuālo materiālu sagatavošanu programmās, piemēram, Corel Draw, Adobe Illustrator MĒS TEV PIEDĀVĀJAM: ikmēneša atalgojumu EUR 1300 līdz EUR 1450 bruto (viss atkarīgs no tavām zināšanām, prasmēm un līdzšinējās pieredzes) darbu stabilā uzņēmumā sadarbību uz nenoteiktu laiku normālu darba laiku (piecu dienu darba nedēļa, 40 stundas nedēļā) dinamisku un profesionālu darba vidi pilnas sociālās garantijas veselības apdrošināšanas polisi darba vietu mūsdienīgā un labiekārtotā birojā Brandeļos, Kocēnu pagastā CV un motivācijas vēstuli ar norādi vakancei „Personāla speciālists” līdz š.g. 26. maijam iesniegt: sūtot elektroniski uz info@vtu-valmiera.lv Informācija 64229332 Ar pretendentiem, kuri būs izvirzīti nākamajai atlases kārtai, sazināsimies nedēļas laikā pēc sludinājumā norādītā pieteikšanās termiņa beigām. * Iesniegtos personas datus SIA “VTU VALMIERA” izmantos, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu. Ja kandidāts vēlas, lai viņa personas dati tiktu saglabāti SIA “VTU VALMIERA” iekšējā datu bāzē ar mērķi tos apstrādāt citos SIA “VTU VALMIERA” personāla atlases konkursos, tad pieteikumā vakancei lūdzam kandidātam norādīt savu piekrišanu personas datu saglabāšanai. Profesija: PERSONĀLA SPECIĀLISTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Brandeļi, Brandeļi, Kocēnu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Transports / Loģistika Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-05-26

Mūsu partneri