Valmieras Ziņas

Kocēnu novadā elektrotīkla bojājums skāris daudzus klientus; ST aicina pieteikties kompensācijai (+VIDEO) (1)

Lasīšanas laiks: 2 min

Ceturtdien, 19. jūlijā, Kocēnu novadā plkst. 6:50 tika reģistrēts vidējā sprieguma elektrotīkla bojājums un pēc saņemtās informācijas AS “Sadales tīkls” operatīvā izbraukumu brigāde nekavējoties uzsāka bojājuma lokalizēšanu. Pārbaudot notikuma vietu, konstatēts, ka pie transformatoru apakšstacijas elektrolīnijas balstā ir bojāts izolators un pārdedzis gaisvadu elektrolīnijas vads un AS “Sadales tīkls” personāls nekavējoties uzsāka darbu, lai elektrotīkla bojājumu  novērstu un klientiem atjaunotu elektroapgādi, portālu “Valmieras Ziņas” informēja AS “Sadales tīkls” preses sekretāre Tatjana Smirnova

“Pēc bojājuma novēršanas un elektroapgādes atjaunošanas AS “Sadales tīkls” saņēma informāciju no Kocēnu novada klientiem, ka pēc elektroapgādes atjaunošanas nedarbojas viņu elektroiekārtas. Lai noskaidrotu elektrotīkla bojājuma iemeslu un elektroiekārtu bojājumu cēloņus, AS “Sadales tīkls” personāls ir uzsācis notikuma izmeklēšanu,”

pastāstīja T.Smirnova.

AS “Sadales tīkls” šobrīd ir saņēmusi 11 klientu pieteikumus par šī notikuma laikā bojātām elektroiekārtām un 3 informācijas pieprasījumus no apdrošināšanas uzņēmumiem. Ja vēl ir klienti, kuri nav iesnieguši savu pieteikumu, ikviens to ērti un ātri var izdarīt elektroniski klientu portālā e-st.lv, norādot informāciju par bojātām elektroiekārtām, savukārt klienti, kuriem nav interneta pieslēguma vai kuri nelieto datoru, savus pieteikumus varēs iesniegt klātienē AS “Sadales tīkls” darbiniekiem, kuri ceturtdien, 26.jūlijā, no plkst. 15.00 līdz 19.00 gaidīs klientus Kocēnu novada domē. Lai reģistrētu pieteikumu, klientiem tajā jānorāda bojātās elektroiekārtas nosaukums, ražotājs, modelis, iegādes gads, iegādes summa. Lai izskatītu klientu iesniegumus un pieņemtu lēmumu par zaudējumu kompensēšanu, klientiem papildus būs jāiesniedz elektroiekārtas iegādi vai remonta izmaksu apliecinošs dokuments.

“AS “Sadales tīkls” atvainojas klientiem par sagādātajām neērtībām un, ņemot vērā saņemto pieteikumu apjomu un nozīmīgumu, klientu iesniegumus zaudējumu atlīdzināšanai uzņēmums izskatīs pēc iespējas ātrāk,”

norādīja AS “Sadales tīkls” pārstāve.

“AS “Sadales tīkls” aicina klientus būt atbildīgiem un, redzot elektrotīklā uzliesmojumu vai kādu bīstamu situāciju, zvanīt uz bezmaksas bojājumu pieteikšanas tālruni 8404. Savukārt, lai šādos neparedzētos gadījumos pasargātu savu īpašumu un elektroiekārtas no bojājumiem, AS “Sadales tīkls” aicina klientus pievēst uzmanību savu elektroiekārtu drošībai, uzstādot bezpārtraukuma barošanas avotus elektroiekārtu darbības nodrošināšanai elektroenerģijas piegādes pārtraukuma laikā vai pārsprieguma aizsardzības iekārtas.

    Guchii - 26.07.2018

    Vai tik ST sākumā visus klientus neatšuva, sakot, ka par to atbildību nenes. Kas tad nu, ka pēkšņi kluvuši tik labi un aicina poeteikties.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

SIA CowCare aicina savā komandā PRODUKTU SPECIĀLISTU/-I SIA CowCare ir starptautisks un strauji augošs uzņēmums, kas specializējas liellopu nagu kopšanas aprīkojuma un ar to saistīto preču tirdzniecībā. Lai gan uzņēmuma birojs atrodas Kocēnos, Valmieras novadā, CowCare komandā strādā kolēģi no vairākām Eiropas valstīm. MĒS TEV UZTICĒSIM: Jaunu produktu meklēšanu, izvērtēšanu un ieviešanas procesu vadību; Sadarbību ar esošajiem piegādātājiem un jaunu sadarbības partneru piesaisti, nodrošinot uzņēmumam izdevīgākos sadarbības nosacījumus; Tirgus izpēti un cenu politikas plānošanu; Produktu datu analīzi un rezultātu izmantošanu produktu klāsta optimizācijai; Ciešu sadarbību ar citām uzņēmuma nodaļām, nodrošinot efektīvu procesu un labākus rezultātus; Izstrādāt ar amatu saistītās instrukcijas un nodrošināt to ievērošanu. MĒS NO TEVIS SAGAIDĀM: Mērķtiecīgu, uz rezultātu orientētu personību; Iepriekšēju darba pieredzi dažādu projektu organizēšanā, vadīšanā un produktu vadībā; Precizitāti, teicamas komunikācijas prasmes un atbildību; Spēju patstāvīgi organizēt savu darbu, pārraudzīt, kontrolēt un rast risinājumus dažādās situācijās; Teicamas latviešu valodas zināšanas un angļu valodas zināšanas gan mutiski, gan rakstiski (darbā nepieciešama saziņa ar ārvalstu kolēģiem, partneriem un piegādātājiem); B kategorijas tiesības un auto vadīšanas prasmi; Labas iemaņas darbā ar MS Office, MS Teams un citām digitālām platformām; Pieredze darbā ar Microsoft Dynamics 365 Business Central sistēmu tiks uzskatīta par priekšrocību; Pieredze hidraulikā, elektronikā vai citā tehniskajā nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību. MĒS TEV PIEDĀVĀJAM: Atalgojumu no EUR 2000-2500 (bruto); Pilnas slodzes darbu no plkst.: 8.00 – 17.00; Mājīgu darba vietu Kocēnos, Valmieras novadā, ar iespēju vienoties par hibrīddarba modeli; Apmācības un izaugsmes iespējas; Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika un citus uzņēmuma piedāvātos "labumus"; Dinamisku darba vidi starptautiskā komandā. Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums sazināties ar Ivetu Reņko, tālrunis uzziņām +371 26665993. Piesakies līdz 2025. gada 30. oktobrim CV un motivētu pieteikumu nosūtot elektroniski uz e-pastu: hr@cowcare.eu. Sazināsimies ar otrās atlases kārtas kandidātiem. Profesija: PRODUKTU SPECIĀLISTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Aveņu iela 3 - 18, Kocēni, Kocēnu pag., Valmieras nov. Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Lauksaimniecība / Vide Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-10-30 Kontaktpersona: Danuta Žērbele

Mūsu partneri