Valmieras Ziņas

Cēsu klīnikā jaunas reģistratūras telpas

Lasīšanas laiks: 2 min

Sākot ar šī gada septembri, Cēsu Klīnikas personāls un apmeklētāji izmanto jaunu, optimizētu sistēmu. Apvienojot ambulatorās un diagnostikas nodaļu reģistratūras, tika izveidota kopīga reģistrācijas vieta un iekārtota uzgaidāmā telpa, kas kalpo gan kā informācijas punkts, gan sniedz iespēju izņemt ārsta atbildi par veiktajiem izmeklējumiem, informē Aleksandrs Abramovs, Cēsu novada pašvaldības komunikācijas speciālists.

Reorganizācija pacientu un klientu reģistrācijas sistēmā bija nepieciešama, lai mazinātos gaidīšanas laiks rindās, apkalpojot pacientus, un iespējami lietderīgi un racionāli tiktu izmantoti slimnīcas cilvēkresursi.

Cēsu klīnikas uzskaites un kvalitātes kontroles daļas vadītāja Olga Rudzīte norāda, ka sistēmai ir jākalpo vienam būtiskam mērķim:

“Tai jānodrošina klātienes apmeklētāju plūsmas sadalīšana pēc vajadzībām – vizīte pie ārsta, vizīte uz izmeklējumu vai ārsta izraksta izņemšana. Tas tiek darīts, lai reģistrators spētu kvalitatīvāk  apkalpot pacientus gan klātienē, gan pa tālruni, gan elektroniski, pēc iespējas samazinot apkalpošanas laiku. Protams, nesamazinot kvalitāti.”

Būtiskākās problēmas, ar ko patlaban saskaras slimnīcas personāls, ir apmeklētāju nezināšana un neliels apjukums, jo nepieciešams laiks, lai cilvēks pierastu, ka šobrīd vairs nav jāstāv vienotā rindā, bet gan jāgaida savs kārtas numurs. Cēsu klīnikas klientu un pacientu reģistratore Valda Dzilne ir droša – jaunā sistēma būs klientam draudzīgāka:

“Šī brīža novērojumi ir tādi, ka cilvēki, kuri atkārtoti ierodas pie mums, novērtē jauno sistēmu, un ir skaidrs, ka tā tā sasniegs jebkura jauninājuma galveno mērķi – klientiem ērtāk, ātrāk un kvalitatīvāk.”

“Strādājam arī pie klientu apkalpošanas, kuri vēlas saņemt mūsu pakalpojumus attālināti – pa telefonu vai elektroniski. Ar laiku būs iespēja pieteikties pie ārsta elektroniskā veidā, kas kalpos par vēl vienu ērtu instrumentu klientiem. Pavisam drīz būs sakārtota arī šī sistēma. Klīnikai būs viens unikāls e-pasts un telefona numurs, caur kuru varēs iegūt visu interesējošo informāciju. Uzskatām, ka tas nodrošinās saprotamāku veidu saziņai ar klīniku un ļaus ārstiem veikt savus tiešos pienākumus. Bet jāpiebilst, ka jau šobrīd izmeklējuma atbildes var saņemt pa e-pastu”, min Rudzīte.

Klīnikas nākotnes plānos ir drošākas kartotēkas izveide, kurā katram apmeklētājam tiks piešķirts numurs, lai sensitīvie dati būtu labāk aizsargāti.

Pēc laika, kad tiks izvērtētas un izanalizētas nepilnības jaunajā reģistrācijas sistēmā, ja būs nepieciešamība, slimnīcas foajē atradīsies informatīvs stends, kas palīdzēs klientiem vieglāk orientēties jaunievedumos.

Esošā reģistratūras sistēma tika finansēta no klīnikas līdzekļiem, un tā darbojas vien nepilnas divas nedēļas, tāpēc secinājumus par tās efektivitāti izdarīt ir pāragri, bet skaidrs, ka uz klientu labsajūtas orientētās pārmaiņas sasniegs uzliktos mērķus un apkalpošana būs vēl kvalitatīvāka.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras pirmsskolas izglītības iestāde “Ābelīte” (turpmāk – Iestāde) ar 2025.gada 11.jūliju aicina darbā saimniecības vadītāju (0,75 likmi (30 stundas nedēļā)) uz nenoteiktu laiku. Darba vietas adrese: Palejas iela 5, Valmiera, Valmieras novads. Ja Tev ir vēlme: • vadīt Iestādes saimniecisko darbu; • plānot, vadīt un kontrolēt tehnisko darbinieku darbu; • piedalīties Iestādes budžeta plānošanā; • iegādāties nepieciešamo inventāru, instrumentus un citas materiālās vērtības, nepieciešamības gadījumos sastādīt tehnisko specifikāciju un veikt tirgus izpēti; un ja Tev ir: • vispārējā vidējā vai profesionālā vidējā izglītība; • darba drošības un ugunsdrošības jautājumu pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • B kategorijas vadītāja apliecība; • kompetences: prasme plānot un organizēt un kvalitatīvi veikt savu darbu; atbildības sajūta, disciplinētība, precizitāte; komunikācijas un sadarbības prasmes; psiholoģiskā noturība; prasme strādāt individuāli un komandā; • teicamas prasmes darbam ar datoru un citu biroja tehniku; mēs piedāvājam: • pamatalgu pārbaudes laikā 702,00 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika līdz 738,75 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvajos aktos noteiktajam; • drošu, estētisku un sakārtotu darba vidi. Pieteikuma vēstuli, profesionālās darbības aprakstu (CV), lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu abelite@valmiera.edu.lv ar norādi “Saimniecības vadītāja/-as vakancei” līdz 2025.gada 16.jūnijam. Tālrunis informācijai: 64222645. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: SAIMNIECĪBAS VADĪTĀJS Darba vietas adrese: LATVIJA, Palejas iela 5, Valmiera, Valmieras nov. Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-06-16 Kontaktpersona: abelite@valmiera.edu.lv 64222645

AS “PATA Strenči” reģistrācijas Nr.40003009124 – stabils uzņēmums ar vairāk kā 70 gadu pieredzi mežsaimniecībā, kuru kā drošu un uzticamu sadarbības partneri izvēlas aizvien vairāk meža īpašnieku. AICINA PIEVIENOTIES KOMANDAI mehāniķi DARBA PIENĀKUMI: - Meža tehnikas (harvesteru, forvarderu) remonts un apkopes. NEPIECIEŠAMĀS KVALIFIKĀCIJAS UN PRASMES: - Tehniskā izglītība. - Vēlama pieredze darbā ar meža tehniku (lietošana, apkalpošana, remonts). - Augsta atbildības sajūta un precizitāte. MĒS PIEDĀVĀJAM: - Interesantu, dinamisku darbu. - Darba pienākumu veikšanai nepieciešamo aprīkojumu. - Konkurētspējīgu atalgojumu un veselības apdrošināšanu. - Iespēju mācīties un attīstīties kopā ar uzņēmumu. CV aicinām sūtīt uz e-pasta adresi info@patastrenci.lv līdz 2025.gada 31.jūlijam. Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs izvirzīti nākamajām atlases kārtām. Darba uzsākšana: vienojoties Darba vieta: “Ūdriņas”, Trikātas pagasts, Valmieras novads E-pasts: info@patastrenci.lv Adrese: “Silvas Lejas”, Launkalnes pagasts, Smiltenes novads URL: www.patastrenci.lv Profesija: AUTOMEHĀNIĶIS Darba vietas adrese: LATVIJA, Ūdriņas, Ūdriņas, Trikātas pag., Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Cita Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-07-31 Kontaktpersona: CV lūdzam sūtīt uz e-pastu: info@patastrenci.lv

Mūsu partneri

Seko jaunumiem mūsu Facebook lapā!