Valmieras Ziņas

Vidzemes slimnīcā veikta Ambulatorās daļas un Funkcionālās diagnostikas nodaļas pārbūve

Lasīšanas laiks: 2 min

Turpinot darbu pie Vidzemes slimnīcas infrastruktūras uzlabošanas, pēc pārbūves atvērti Ambulatorās daļas un Funkcionālās diagnostikas nodaļas speciālistu un izmeklējumu kabineti, kā arī kāpņu telpas slimnīcas B un C korpusā un Stacionārās daļas ieeja A korpusā, kur drīzumā tiks ierīkota arī pacientu garderobe, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Vidzemes slimnīcas sabiedrisko attiecību speciāliste Benita Brila.

Ambulatoro speciālistu darba vides uzlabošanai, pacientu ērtībām un drošībai izbūvēti mūsdienīgi speciālistu pieņemšanas, manipulāciju un procedūru kabineti. Lai uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti un rūpētos par apmeklētāju ērtībām, uzstādīta rindas vadības sistēma. Tā ļaus ne tikai mērķtiecīgi regulēt rindu un nodrošināt tās virzību, bet arī dos iespēju novērtēt un uzlabot klientu apkalpošanu.

Jaunu izskatu un papildu drošības funkciju ieguvušas kāpņu telpas ar pretslīdes pakāpienu segumu un labi pamanāmu  vizuālo informāciju, kas palīdz pacientam orientēties vidē.

“Ikviens ambulatorais pacients ir laipni gaidīts mūsmājās. Pērngad, ievērojot visus  epidemioloģiskās situācijas radītos ierobežojumus, tomēr nodrošinājām vairāk par 38 tūkstošiem ambulatoro apmeklējumu. Telpu pārbūve bija nepieciešama gan pacientu labākai apkalpošanai, gan darba vides nodrošināšanai personālam. Paldies visiem pacientiem un darbiniekiem par sapratni, brīžiem strādājot būvniecības radīto neērtību apstākļos! Ceram un ticam, ka pārbūvētās telpas un patīkamā vide, kā arī epidemioloģiskie apstākļi ārpus slimnīcas, palīdzēs mums visiem. No vienas puses – adekvāti apmierināt pacientu pieprasījumu pēc ambulatoro speciālistu palīdzības, no otras puses – atbalstīt mūsu speciālistus, nodrošinot viņiem mūsdienīgu darba vidi,” uzsver Vidzemes slimnīcas valdes priekšsēdētājs Uģis Muskovs.

Ambulatorās  daļas pārbūves projekta  autors ir  SIA “NAMS”, būvuzraugs SIA “Marčuks”.  Būvdarbus veica SIA “Bazalts”. Pārbūves kopējās izmaksas  650 tūkstoši EUR. 

Kāpņu telpu, pacientu garderobes un ieejas  projekta autors  ir SIA “VIRTU”, būvuzraugs SIA “Marčuks”.  Būvdarbus veica SIA “Sanart”. Kopējās pārbūves un  aprīkojuma izmaksas ir 500 tūkstoši EUR. 

Pārbūves darbi un  iekārtu iegāde tiek veikta Projekta Nr. 9.3.2.0/17/I/006  “Kvalitatīvu veselības aprūpes pakalpojumu pieejamības uzlabošana Vidzemes slimnīcā, attīstot veselības aprūpes infrastruktūru” ietvaros, kuru līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds 85% apmērā, bet 9% ir valsts budžeta finansējums.

 

SIA SolarRoof Solution, reģ. Nr. 40203610314aicina darbā  KURJERU Galvenie pienākumi: - nodrošināt labu servisu piegādājot un saņemot korespondenci no mūsu klientiem (Latvijā un ārvalstīs); - Veikt sūtījumu, preču vai dokumentu savlaicīgu piegādi klientiem norādītajās adresēs; - Komunicēt ar klientiem piegādes laikā;  -Saudzīgi apieties ar transportējamo preci un ievērot drošības prasības; -Ievērot ceļu satiksmes noteikumus un darba grafiku; -Nodrošināt profesionālu un laipnu apkalpošanu; -Spēja doties regulāros komandējumos uz Vāciju. Prasības: - precizitāte un atbildības sajūta; - B kategorijas autovadītāja apliecība; - autovadītāja pieredze ne mazāka par 2 gadiem; - spēja orientēties un prasme izmantot navigāciju; - Vēlamas vācu valodas zināšanas komunikācijai ar klientiem Vācijā; - punktualitāte – spēja plānot savu laiku, stresa noturība; - augsta atbildības sajūta par uzticētajām materiālajām vērtībām; - spēja pieņemt lēmumus un patstāvīgi apgūt jaunas prasmes; - spēja un vēlēšanās strādāt komandā, uzņemties iniciatīvu un atbildību. Vakancei pieteikties sūtot CV uz e - pastu: solarroof@inbox.lv Profesija: KURJERS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Straupes iela 2C, Valmiera, Valmieras nov. Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-09-30 Darba sākšanas datums: 2025-07-29 Kontaktpersona: Tatjana Vrubļevska

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība aicina pieteikties uz Matīšu pamatskolas direktora/-es amatu (uz nenoteiktu laiku) Ja Tev ir vēlme: • plānot un vadīt Matīšu pamatskolas (turpmāk – Skola) stratēģisko attīstību; • nodrošināt kvalitatīvu izglītības procesu, jaunā izglītības satura ieviešanu un profesionālu pārmaiņu vadību; • veidot labvēlīgu vidi pedagogu, audzēkņu, to vecāku radošai un inovatīvai darbībai; • vadīt un kopējam mērķim motivēt Skolas pedagogus/darbiniekus; • rūpēties par Skolas reputāciju, sekmēt audzēkņu piesaisti; • iedvesmot, virzīties uz izaugsmi, mācīties un palīdzēt mācīties citiem, rast inovācijas un radošus risinājumus; • iesaistīt Skolu izglītības attīstības projektos; • nodrošināt Skolas resursu efektīvu izmantošanu; • pārstāvēt Skolas intereses valsts un pašvaldību institūcijās, sadarbības projektos u.c.;   un ja Tev ir: • izglītība atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr.569 “Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību”; • atbilstība Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktām prasībām; • vismaz triju gadu pedagoģiskā darba pieredze izglītības jomā vai izglītības vadības darbā; • izglītības jomas reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un pieredze to sagatavošanā; • stratēģisks redzējums par Skolas attīstību, izpratne par inovācijām izglītībā, prasmes tās ieviest; • nevainojama reputācija; • valsts valodas prasme augstākajā līmenī, vismaz viena Eiropas Savienības oficiālā valoda profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā; • kompetences: līdera dotības, prasme organizēt un vadīt komandas darbu; spēja argumentēt savu viedokli un pieņemt lēmumus, iedvesmot kolektīvu; labas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes; augsta atbildības sajūta, precizitāte un spēja vadīt pārmaiņas; • teicamas prasmes darbā ar MS Office programmām; • vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā pašvaldībā; • stabilu atalgojumu, kas tiek noteikts atbilstoši Ministru kabineta 05.07.2016. noteikumiem Nr.445 “Pedagogu darba samaksas noteikumi” (1724,- EUR pirms nodokļu nomaksas); • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. Motivācijas vēstuli, CV, augstākās izglītības dokumenta kopiju, kā arī stratēģisko redzējumu par Skolas attīstības prioritārajiem virzieniem līdz divām A4 lapām datorrakstā, Arial fontā, ar burtu lielumu “11”, lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv, vai personīgi Valmieras novada pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras novads, ar norādi Matīšu pamatskolas direktora/-es amatam”, līdz 2025.gada 15.jūlijam. Tālrunis papildu informācijai: 64207148. Ar nolikumu "Pretendentu atlases nolikums Matīšu pamatskolas direktora/-es amatam" varat iepazīties šeit. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: VADĪTĀJS /DIREKTORS /PĀRVALDNIEKS (IZGLĪTĪBAS JOMĀ) Darba vietas adrese: LATVIJA, Skolas iela 22, Matīši, Matīšu pag., Valmieras nov. Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-07-15 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 64207148

Mūsu partneri