Valmieras Ziņas

Vidzemes slimnīcā realizēts telefonijas digitalizācijas projekts

Lasīšanas laiks: 2 min

Vidzemes slimnīcā realizēts tehniski sarežģīts telefonijas digitalizācijas projekts, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Vidzemes slimnīcas sabiedrisko attiecību speciāliste Benita Brila.

Kā stāsta IT nodaļas vadītājs Dainis Ciguzis, darbs pie tā noritējis teju pusgadu, jo slimnīcai ir specifiska infrastruktūra un ļoti atšķirīgas telekomunikāciju vajadzības katrā nodaļā.

Līdzšinējā telefonu sistēma bijusi morāli un fiziski novecojusi, 25 gadus vecās telefonu centrāles darbību vairākkārt nācies atjaunot, līdz ar to bijušas šaubas par tās ilgspējīgu stabilu kalpošanu. Vecā telefonija bijusi grūti savienojama ar citām sistēmām, neērti administrējama un ar sakaru kvalitātei neatbilstīgām uzturēšanas izmaksām. Pārmaiņas bija, mediķu valodā runājot, akūti un neatliekami nepieciešamas.

Uzsākot darbu pie digitālās telefonijas jeb VOIP, IT nodaļas darbinieki apzinājuši katras nodaļas un kabineta vajadzības un izveidojuši optimālās loģistikas koku – zvanu plūsmu slimnīcas struktūrvienībās, lai iegūtu efektīvu, loģiski sakārtotu telefonijas infrastruktūru.

“Digitālā telefonija”, uzsver Dainis Ciguzis, “nozīmē pilnīgi citas mūsdienīgas tehnoloģijas. Pāreja no analogās sistēmas uz digitālo praksē izpaužas ar sakaru kvalitātes būtisku uzlabošanu un funkcionalitāti. Darbinieki kļūst mobilāki – jaunā telefonijas sistēma garantē mobilitāti darba vietā, jo nodrošina pieejamību no jebkuras telpas, kas aprīkota ar datortīklu. Jauno sistēmu raksturo arī laba integritāte jeb savienojamība ar slimnīcā jau esošajām informācijas sistēmām, piemēram, ārstniecības informācijas sistēmu. Ja klienta dati atrodas slimnīcas informācijas sistēmā, tā atpazīst klientu pēc viņa tālruņa numura un uzrāda zvanu centra administratoram, lai nodrošinātu ātrāku apkalpošanu un kvalitāti.”

Skaitļu valodā raksturojot projektu, no apgrozības izņemti aptuveni 300 veco aparātu. Darbiniekiem, kuri līdz šim lietoja divus un pat trīs tālruņu aparātus (arī t.s. klausulītes dežūrspeciālistiem), tagad pietiek ar vienu gudri saprogrammētu telefonu, kas nodrošina kvalitatīvus, stabilus un pieejamus sakarus slimnīcas teritorijā un ārpus tās. Aparātu skaita būtiskais samazinājums nozīmē arī tālruņu centrāles nomaiņu uz mazāku ar atbilstīgi samazinātu elektroenerģijas patēriņu. Vecā centrāle, kārtīga drēbju skapja izmēros, tagad ir aizstāta ar centrāli portatīvā datora lielumā… Ieguldījumi balss sakaru kvalitātes uzlabošanā attiecas arī uz slimnīcas zvanu centru, kas kļuvis mūsdienīgāks un iedzīvotājiem pieejamāks.

Tagad piezvanot, sistēma uzreiz automātiski nodod ienākošo zvanu brīvajam operatoram vai lūdz uzgaidīt, līdz atbrīvosies kāds no operatoriem, un informē klientu par nepieciešamās informācijas sagatavošanu, lai efektīvāk varētu pierakstīties pie speciālista vai uz izmeklējumu. Kā stāsta D. Ciguzis, jaunā sistēma ļauj skatīt sakaru līniju noslodzi reālā laikā un vajadzības gadījumā analizēt situāciju dažādos laika griezumos, tāpat iespējams redzēt zvanu ilgumu un gaidīšanas rindas garumu. Rūpēs par servisa uzlabošanu visi zvanu centrā saņemtie zvani tiek ierakstīti un analizēti, lai nodrošinātu pēc iespējas kvalitatīvāku apkalpošanu.

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras bibliotēka aicina darbā Dikļu pagasta bibliotēkas (turpmāk – bibliotēka) vadītāju, valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra speciālistu/-i uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: ● nodrošināt bibliotēkas darbību, tai skaitā dokumentu apriti, finanšu plānošanu; ● kvalitatīvi veikt bibliotēkas lietotāju bibliotekāro un informacionālo apkalpošanu; ● palīdzēt iedzīvotājiem digitālo rīku lietošanā un izglītot iedzīvotāju grupas digitālajās prasmēs; ● organizēt bibliotēkas profilam atbilstošus pasākumus un sadarboties ar Valmieras novada bibliotēkām un citām organizācijām; ● veikt bibliotēkas krājuma uzskaiti, organizēšanu un papildināšanu; ● veikt novadpētniecības darbu; ● nodrošināt valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra darbu Dikļu pagasta bibliotēkā; un ja Tev ir: ● augstākā izglītība; ● valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; ● teicamas zināšanas un iemaņas darbā ar informācijas tehnoloģijām un vēlme tās pilnveidot un praktizēt darbā; ● kompetences: labas komunikācijas un prezentācijas prasmes; teicamas darba plānošanas un organizēšanas prasmes; prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus, atbildības sajūta; mēs piedāvājam: ● pamatalgu pārbaudes laikā 999,00 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052,00 EUR pirms nodokļu nomaksas; ● iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; ● darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; ● interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu; ● profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas; ● drošu un sakārtotu darba vidi. Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz kristine.kine@vb.valmierasnovads.lv, vai personīgi Valmieras bibliotēkā, adrese: Cēsu iela 4, Valmiera, Valmieras novads, ar norādi “Pieteikums Dikļu pagasta bibliotēkas vadītāja/-as amatam”, līdz 2025. gada 20. novembra plkst. 16.00. Tālrunis papildu informācijai: 64250830. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: Bibliotēkas struktūrvienības VADĪTĀJS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cielaviņa, Dikļi, Dikļu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-11-20 Kontaktpersona: kristine.kine@vb.valmierasnovads.lv 64250830

Mēs esam Tet oficiālais sadarbības partneris, kas paplašina klientu konsultantu komandu. Meklējam 2 kolēģus  🔧 Tavi pienākumi: Darbs ar jauniem un esošiem klientiem. Konsultēt par Tet pakalpojumu un produktu (internets, televīzija, viedie risinājumi, elektrība) Esošo pakalpojumu piedāvāšana un piemērotāko risinājumu atrašana Individuālo un komandas mērķu sasniegšana Lieliskas klientu pieredzes radīšana 🎯 Tu esi ideāls kandidāts, ja: Tev patīk komunicēt un Tu viegli radi kontaktu ar cilvēkiem Tu vēlies pelnīt, attīstīties un iesi gatavs izkāpt no komforta zonas Tev ir pozitīva attieksme, enerģija un spēja mācīties Esi azartisks un enerģisks Vēlies mācīties, attīstīties un pelnīt Esi motivēts/-a sasniegt rezultātus un nedomā palikt "komforta zonā" 🎁 Mēs piedāvājam:  Profesionālas apmācības un mentoru atbalstu Tirgū konkurētspējīgu atalgojumu Motivējošu, draudzīgu kolektīvu un mūsdienīgu darba vidi Ātras izaugsmes iespējas tiem, kas vēlas vairāk 💰 Darba alga : 1300–2500 € 📩 Sūti savu CV ar norādi "Valmiera" uz: cv@balticsalessolutions.lv. Profesija: KONSULTANTS Algas izmaksas veids: Akordalga Darba vietas adrese: LATVIJA, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Uzņēmuma līgums Darbības joma: Informācijas tehnoloģijas / Telekomunikācijas Pieteikto vietu skaits: 2 Līgums: Uzņēmuma līgums Aktuāla līdz: 2025-11-30 Darba sākšanas datums: 2025-11-07 Kontaktpersona: Sūti savu CV uz cv@balticsalessolutions.lv

Mūsu partneri