Valmieras Ziņas

Vidzemes slimnīca izveido jaunu zīmolu ar mērķi aktualizēt sabiedrībā jautājumus par grūtniecību un dzemdniecību

Lasīšanas laiks: 2 min

Vidzemes slimnīca jūlija mēnesī ir atklājusi jaunu zīmolu – Piedzimt Valmierā. Tā mērķis ir aktualizēt sabiedrībā jautājumus, kas skar grūtniecību un dzemdniecību, kā arī palīdzēt sagatavoties jaunajām ģimenēm dzemdību procesam un dzemdību norisei. Jaunais zīmols radīta, lai veicinātu pozitīvu dzimstības kāpumu Vidzemes reģionā, portālu “Valmieras Ziņas” informēja “Vidzemes slimnīca” Sabiedrisko attiecību un mārketinga speciāliste Agnija Upīte.

Pie jaunā zīmola izveides aktīvi ir strādāts visa šī gada ietvaros, kur slimnīcas pārstāvji kopā ar Vidzemes augstskolas studentiem projekta ietvaros ir izveidojuši Dzemdību un ginekoloģijas nodaļas mārketinga stratēģiju. Kā galvenais uzdevums projekta izstrādē bija izveidot jaunu zīmolu, lai tas aktualizētu sabiedrībā jautājumus par grūtniecību un dzemdniecību. Zīmols Piedzimt Valmierā  ietvers aktīvu komunikāciju sociālajos tīklos par topošajām un jau esošajām māmiņām aktuālām tēmām – informatīvos rakstus, intervijas un publikācijas ar nozares vadošiem speciālistiem, kas Vidzemes slimnīcā strādā jau ilgus gadus un ir bijuši kā drošs atbalsts daudzām grūtniecības un dzemdību norisēm. Lai ikvienai jaunai ģimenei ērti, ātri un viegli būtu pieejama visa aktuālākā informācija par Dzemdību un ginekoloģijas nodaļu, saraksts par līdzi ņemamajām lietām, kā arī apraksti par dzemdību  norises gaitu un cita topošajiem un jaunajiem vecākiem noderīga informācija, Vidzemes slimnīcas  tīmekļa vietnē www.vidzemesslimnica.lv ir izveidota īpaša sadaļa Piedzimt Valmierā. Šajā sadaļā būs arī video intervijas ar vecmātēm un ārstiem, kas sniegs pirmo virtuālo iepazīšanos ar nodaļu un tās speciālistiem.

Antra Kupriša, Vidzemes slimnīcas galvenā māsa, vecmāte: “Ar jaunā zīmola palīdzību mēs aktīvāk dalīsimies ar topošajiem vecākiem svarīgu informāciju par bērniņa nākšanu pasaulē. Zīmola sadaļas lapā ir pieejama visa aktuālākā informācija gan par nodarbībām jaunajām māmiņām, gan par vecmāšu individuālajām konsultācijām. Visi interesenti var izlasīt materiālu “Rekomendācijas: Jaundzimušo aprūpē”, tas apkopo visu svarīgāko informāciju, kas jāzina par bērniņa aprūpi pirmajās dzīves dienās un mēnešos.”

Iedzīvotāju skaits Latvijā samazinās jau no 1990. gada, un līdz 2022. gada sākumam tas sarucis par 792 tūkstošiem jeb 30%. Vidzemes un Rīgas reģionos ir novērojams mērens dzimstības līmeņa kritums, savukārt, Latgalē – visstraujākais. Mātes vidējais vecums pieaug ik gadu. 2021. gadā mātes vidējais vecums bija 30,2 gadi, pirmajam bērnam – 27,8, bet otrajam – 30,9 gadi. Ņemot vērā pēdējo gadu kritumu dzimstībā, mums kopīgi ir jāpieņem lēmums par dažādu mūsdienīgu programmu ieviešanu slimnīcu darbībā, kas veicina un uzlabo jauno ģimeņu vēlmi domāt par jauna bērniņa ienākšanu ģimenē.

SIA CowCare aicina savā komandā PRODUKTU SPECIĀLISTU/-I SIA CowCare ir starptautisks un strauji augošs uzņēmums, kas specializējas liellopu nagu kopšanas aprīkojuma un ar to saistīto preču tirdzniecībā. Lai gan uzņēmuma birojs atrodas Kocēnos, Valmieras novadā, CowCare komandā strādā kolēģi no vairākām Eiropas valstīm. MĒS TEV UZTICĒSIM: Jaunu produktu meklēšanu, izvērtēšanu un ieviešanas procesu vadību; Sadarbību ar esošajiem piegādātājiem un jaunu sadarbības partneru piesaisti, nodrošinot uzņēmumam izdevīgākos sadarbības nosacījumus; Tirgus izpēti un cenu politikas plānošanu; Produktu datu analīzi un rezultātu izmantošanu produktu klāsta optimizācijai; Ciešu sadarbību ar citām uzņēmuma nodaļām, nodrošinot efektīvu procesu un labākus rezultātus; Izstrādāt ar amatu saistītās instrukcijas un nodrošināt to ievērošanu. MĒS NO TEVIS SAGAIDĀM: Mērķtiecīgu, uz rezultātu orientētu personību; Iepriekšēju darba pieredzi dažādu projektu organizēšanā, vadīšanā un produktu vadībā; Precizitāti, teicamas komunikācijas prasmes un atbildību; Spēju patstāvīgi organizēt savu darbu, pārraudzīt, kontrolēt un rast risinājumus dažādās situācijās; Teicamas latviešu valodas zināšanas un angļu valodas zināšanas gan mutiski, gan rakstiski (darbā nepieciešama saziņa ar ārvalstu kolēģiem, partneriem un piegādātājiem); B kategorijas tiesības un auto vadīšanas prasmi; Labas iemaņas darbā ar MS Office, MS Teams un citām digitālām platformām; Pieredze darbā ar Microsoft Dynamics 365 Business Central sistēmu tiks uzskatīta par priekšrocību; Pieredze hidraulikā, elektronikā vai citā tehniskajā nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību. MĒS TEV PIEDĀVĀJAM: Atalgojumu no EUR 2000-2500 (bruto); Pilnas slodzes darbu no plkst.: 8.00 – 17.00; Mājīgu darba vietu Kocēnos, Valmieras novadā, ar iespēju vienoties par hibrīddarba modeli; Apmācības un izaugsmes iespējas; Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika un citus uzņēmuma piedāvātos "labumus"; Dinamisku darba vidi starptautiskā komandā. Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums sazināties ar Ivetu Reņko, tālrunis uzziņām +371 26665993. Piesakies līdz 2025. gada 30. oktobrim CV un motivētu pieteikumu nosūtot elektroniski uz e-pastu: hr@cowcare.eu. Sazināsimies ar otrās atlases kārtas kandidātiem. Profesija: PRODUKTU SPECIĀLISTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Aveņu iela 3 - 18, Kocēni, Kocēnu pag., Valmieras nov. Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Lauksaimniecība / Vide Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-10-30 Kontaktpersona: Danuta Žērbele

Mūsu partneri