Valmieras Ziņas

VID aicina bezmaksas seminārā apgūt VID e-pakalpojumus

Lasīšanas laiks: 3 min

Lai sekmētu Gada ienākumu deklarācijas iesniegšanu elektroniski, Valsts ieņēmumu dienests (VID) aicina apmeklēt bezmaksas seminārus visā Latvijā, tostarp arī Valmierā, par VID elektroniskās deklarēšanas sistēmas jeb EDS lietošanu un Gada ienākumu deklarācijas iesniegšanu, informē VID sabiedrisko attiecību daļā.

Līdz ar 1.martu ir sākusies Gada ienākumu deklarācijas iesniegšana gan tiem nodokļu maksātājiem, kam tas jādara obligāti, gan tiem, kuri to vēlas darīt brīvprātīgi, lai saņemtu iedzīvotāju ienākuma nodokļa atmaksu par ārstniecības, izglītības un citiem attaisnotajiem izdevumiem.

Martā VID bezmaksas seminārus par EDS izmantošanu ir iespēja apmeklēt VID klientu apkalpošanas centros Kurzemē, Latgalē, Vidzemē, Zemgalē, kā arī Rīgā.

Valmierā seminārs notiks 14.martā plkst. 15.00 Beātes ielā 49, Valmieras klientu apkalpošanas centra mācību klasē. Tas organizēts jaunreģistrētajiem nodokļu maksātājiem (saimnieciskās darbības veicējiem un individuālajiem komersantiem) par grāmatvedības kārtošanu vienkāršā ieraksta sistēmā. Par iedzīvotāju ienākuma nodokļa aprēķināšanu no saimnieciskās darbības. Par sociālo garantiju zaudēšanu, saņemot “algu aploksnē”. Par elektroniskās deklarēšanas sistēmas (EDS) iespējām, lasāms VID mājaslapā.

VID aicina uz semināriem iepriekš pieteikties, zvanot uz norādītajiem tālruņa numuriem vai rakstot uz norādītajām e-pasta adresēm.

VID atgādina, ka fiziskajām personām, kuras veic saimniecisko darbību, kā arī individuālo uzņēmumu, t.sk. zemnieku un zvejnieku saimniecību īpašniekiem, kuri ir iedzīvotāju ienākuma nodokļa maksātāji, Gada ienākumu deklarācija par 2015. gadu obligāti jāiesniedz elektroniski, izmantojot VID EDS, no 2016. gada 1. marta līdz 1.jūnijam (ieskaitot).

VID aicina arī tās fiziskās personas, kuras neveic saimniecisko darbību, bet vēlas atgūt pārmaksāto iedzīvotāju ienākuma nodokli par izglītību, ārstniecību, iemaksām pensiju fondos u.c. attaisnotajiem izdevumiem, iesniegt deklarāciju ērtāk, ātrāk un vienkāršāk, izmantojot EDS. Tādējādi deklarācijā automātiski tiek atspoguļota visa VID rīcībā esošā informācija par nodokļu maksātāju, proti, nodokļu maksātāja gūtie ienākumi, neapliekamie ienākumi, informācija no kredītiestādēm par veiktajām iemaksām pensiju fondos, informācija no apdrošināšanas sabiedrībām par veiktajām iemaksām par dzīvības apdrošināšanas pakalpojumiem, kā arī no iepriekšējiem gadiem pārnestie attaisnotie izdevumi par izglītību un ārstnieciskajiem pakalpojumiem.

Tāpat, sākot ar 2016. gadu, deklarācijā automātiski tiks atspoguļota arī tā informācija, ko par personas veiktajiem maksājumiem par izglītību VID būs iesniegušas mācību iestādes. Tādējādi personām, kuras vēlas atgūt pārmaksāto iedzīvotāju ienākuma nodokli par attaisnotajiem izdevumiem, deklarācijā pašām papildus jānorāda un jāpievieno attaisnojuma dokumenti (čeki, kvītis vai tml.) tikai par tām summām, par kurām VID rīcībā informācijas nav un kuras VID nav iekļāvis deklarācijā.

Ikviens var kļūt par EDS lietotāju, izmantojot savas internetbankas lietotājvārdu un paroli, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes izsniegto eID viedkarti vai VAS “Latvijas Valsts radio un televīzijas centra” izsniegto elektronisko paraksta viedkarti (e-parakstu).

Plašāka informācija pieejama VID mājaslapā sadaļā “Gada ienākumu deklarācija”.

Jautājumu un neskaidrību gadījumā aicina iedzīvotājus zvanīt uz VID Nodokļu un muitas informatīvo tālruni 67120000, konsultēties ikvienā VID klientu apkalpošanas centrā vai Valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros, uzdot savu jautājumu rakstiski VID mājaslapā “Uzdot jautājumu VID” vai arī VID EDS.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aktīvi piedalīties statistikas procesu pilnveidošanā, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam! Piedāvātais amats Vides statistikas departamenta Vides statistikas metodoloģijas daļas  vecākais eksperts /-e (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku) Tavi pamatpienākumi: plānot, organizēt un vadīt Latvijas un starptautiskos projektus un regulāros apsekojumus transporta (autotransports, dzelzceļš, ostas, lidosta un pilsētu transports) un iedzīvotāju mobilitātes statistikas jomā, izstrādājot projektu mērķiem atbilstošu saturu, veicot nozīmīgākos saturiskos un metodoloģiskos uzdevumus projekta īstenošanas procesā, nodrošinot projektu mērķu sasniegšanu; izstrādāt un pilnveidot jaunas datu apkopošanas, aprēķinu un kvalitātes novērtēšanas metodes savs atbildības projektos; vadīt un koordinēt darbu projekta komandā; veikt administratīvo datu izmantošanas pilnveidi un uzlabošanu, lai mazinātu datu iegūšanu no respondentiem tiešā veidā; sadarboties ar valsts un starptautiskajām institūcijām, Pārvaldes departamentiem un daļām par datu vajadzībām un metodoloģijas jautājumiem minēto statistikas jomu attīstībā un pilnveidošanā, konsultējoties arī ar datu lietotājiem. Mūsu prasības: nozarei atbilstoša akadēmiskā vai vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides, transporta, loģistikas, ekonomikas (u.tml.) jomā; darba pieredze transporta vai iedzīvotāju mobilitātes jomā tiks uzskatīta kā priekšrocība; zināšanas un praktiska darba pieredze datu ieguvē, apstrādē un analīzes metožu pielietošanā; projektu vadības pieredze, vēlama pieredze arī starptautisku projektu vadībā; labas zināšanas Microsoft datorprogrammās (Word, Excel, PowerPoint) un tīmekļa pārlūkprogrammās; vēlamas prasmes darbā ar vismaz vienu no statistisko datu apstrādes programmām (R, SQL. Python); angļu valodas zināšanas vismaz B līmenī (mutiski un rakstos) metodoloģijas izpratnei un starptautiskās sadarbības veidošanai; ļoti labas sadarbības, komunikācijas un analītiskās prasmes; prezentēšanas un argumentēšanas prasmes; atbilstība valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām. Mēs piedāvājam: darbu uzsākot, apmācības kompetenta mentora vadībā; profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts pārvaldes iestādēm; izglītības iespējas profesionālai pilnveidei; apmaksātu papildatvaļinājumu (līdz 9 darba dienām), papildus brīvdienas, atvaļinājuma pabalstu un citas sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam; prēmiju, izvērtējot darba rezultātus, vienu reizi gadā; sociālās garantijas, tajā skaitā veselības apdrošināšanu pēc 3 nostrādātiem mēnešiem; atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus, elastīgu darba laiku, darba vietu Rīgā, Kuldīgā, Valmierā vai Preiļos kā arī iespēju daļu darba laika strādāt attālināti. Atalgojums pirms nodokļu nomaksas no EUR 1619 līdz EUR 1905 (atkarībā no iepriekšējās darba pieredzes un kvalifikācijas). Iesniedzamie dokumenti Motivācijas vēstule, Curriculum Vitae valsts valodā, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūto izglītību, zināšanas un prasmes, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja ir persona, kas var Jūs profesionāli ieteikt, aicinām pieteikumā norādīt šīs personas kontaktinformāciju. Norādītās atsauksmes sniedzēja kontaktinformācija tiks izmantota tikai atlases procesa ietvaros, ievērojot personas datu aizsardzības prasības. Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli un CV) iesniegt elektroniski uz e-pastu konkursi@csp.gov.lv. (ar norādi: VSDMD eksperts). Konsultācijas pa tālruni 25495444. Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Pārvalde informē, ka: 1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi; 2) Jūsu personas datu apstrādes pārzinis atlases konkursa ietvaros ir Centrālā statistikas pārvalde, reģistrācijas Nr.90000069830. Adrese: Lāčplēša iela 1, Rīga, LV-1010; 3) gadījumā, ja Jūs savā CV būsiet norādījis kontaktpersonas atsauksmju sniegšanai, Pārvalde paļaujas, ka Jūs esat saskaņojis kontaktinformācijas nodošanu Pārvaldei kā Jūsu potenciālajam darba devējam. Balstoties uz Pārvaldes leģitīmajām interesēm, Pārvalde apstrādā informāciju no personām (iepriekšējām darba vietām), kuras ir sniegušas atsauksmes par Jums, ja Jūs esat nepārprotamā veidā (iesūtot kontaktpersonu datus) atļāvis sazināties ar attiecīgajām personām atsauksmju saņemšanai; 4) gadījumā, ja Jūsu kandidatūra tiks izvirzīta otrajai kārtai, tad balstoties uz Pārvaldes leģitīmajām interesēm, Pārvalde var izskatīt Jūsu kandidatūru četru mēnešu laikā pēc atlases procesa noslēgšanas arī citos Pārvaldes atlases procesos. Ja nevēlaties, lai Jūsu kandidatūra tiktu izskatīta turpmākajos Pārvaldes atlases procesos, tad to norādiet, piesakoties vakancei. Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi personāla atlases procesā Pārvaldē, aicinām apmeklēt Pārvaldes tīmekļvietni https://www.csp.gov.lv/lv/privatuma-politika. Profesija: VECĀKAIS EKSPERTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Meža iela 7, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-09-11 Kontaktpersona: Laura Bērziņa Izglītības līmenis: 1.līmeņa profesionālā augstākā izglītība

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība aicina darbā Burtnieku Kultūras centra struktūrvienības “Rencēnu pagasta kultūras nams” kultūras darba speciālistu/-i (uz nenoteiktu laiku). Ja Tev ir vēlme: • plānot, organizēt un veidot kultūras, atpūtas un izglītojošus pasākumus, koncertus, izstādes un citus notikumus; • koordinēt un organizēt kultūras pasākumus Burtnieku apvienībā, izstrādāt un īstenot šo pasākumu radošos konceptus; • izstrādāt ar kultūras jomu saistītus radošos projektus; • vadīt un koordinēt amatiermākslas kolektīvu darbību; • administrēt viesmākslinieku koncertu un pasākumu norisi; • nodrošināt administratīvo atbalstu iestādes procesu realizēšanai; un ja Tev ir: • augstākā izglītība (par priekšrocību tiks uzskatīta izglītība kultūras jomā); • vēlama iepriekšēja darba pieredze kultūras jomā, projektu vadībā, pasākumu organizēšanā; • zināšanas par kultūras procesiem; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmām, interneta pārlūkprogrammām un sociālajiem tīkliem); • kompetences: teicamas organizatoriskās prasmes, radošs skatījums, prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus; atbildība, iniciatīva, labas komunikācijas un sadarbības prasmes; mēs piedāvājam: • pamatalgu pārbaudes laikā 999 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • drošu un sakārtotu darba vidi; • personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu. Motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”), CV un izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv ar norādi „Kultūras darba speciālista/-es Rencēnu pagasta kultūras namā amatam” līdz 2025.gada 5.septembrim. Tālrunis papildu informācijai: 26119906. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: KULTŪRAS PASĀKUMU ORGANIZATORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Valmieras iela 12, Rencēni, Rencēnu pag., Valmieras nov. Darbības joma: Kultūra / Māksla Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-09-05 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 26119906

Mūsu partneri