Valmieras Ziņas

VID aicina bezmaksas seminārā apgūt VID e-pakalpojumus

Lasīšanas laiks: 3 min

Lai sekmētu Gada ienākumu deklarācijas iesniegšanu elektroniski, Valsts ieņēmumu dienests (VID) aicina apmeklēt bezmaksas seminārus visā Latvijā, tostarp arī Valmierā, par VID elektroniskās deklarēšanas sistēmas jeb EDS lietošanu un Gada ienākumu deklarācijas iesniegšanu, informē VID sabiedrisko attiecību daļā.

Līdz ar 1.martu ir sākusies Gada ienākumu deklarācijas iesniegšana gan tiem nodokļu maksātājiem, kam tas jādara obligāti, gan tiem, kuri to vēlas darīt brīvprātīgi, lai saņemtu iedzīvotāju ienākuma nodokļa atmaksu par ārstniecības, izglītības un citiem attaisnotajiem izdevumiem.

Martā VID bezmaksas seminārus par EDS izmantošanu ir iespēja apmeklēt VID klientu apkalpošanas centros Kurzemē, Latgalē, Vidzemē, Zemgalē, kā arī Rīgā.

Valmierā seminārs notiks 14.martā plkst. 15.00 Beātes ielā 49, Valmieras klientu apkalpošanas centra mācību klasē. Tas organizēts jaunreģistrētajiem nodokļu maksātājiem (saimnieciskās darbības veicējiem un individuālajiem komersantiem) par grāmatvedības kārtošanu vienkāršā ieraksta sistēmā. Par iedzīvotāju ienākuma nodokļa aprēķināšanu no saimnieciskās darbības. Par sociālo garantiju zaudēšanu, saņemot “algu aploksnē”. Par elektroniskās deklarēšanas sistēmas (EDS) iespējām, lasāms VID mājaslapā.

VID aicina uz semināriem iepriekš pieteikties, zvanot uz norādītajiem tālruņa numuriem vai rakstot uz norādītajām e-pasta adresēm.

VID atgādina, ka fiziskajām personām, kuras veic saimniecisko darbību, kā arī individuālo uzņēmumu, t.sk. zemnieku un zvejnieku saimniecību īpašniekiem, kuri ir iedzīvotāju ienākuma nodokļa maksātāji, Gada ienākumu deklarācija par 2015. gadu obligāti jāiesniedz elektroniski, izmantojot VID EDS, no 2016. gada 1. marta līdz 1.jūnijam (ieskaitot).

VID aicina arī tās fiziskās personas, kuras neveic saimniecisko darbību, bet vēlas atgūt pārmaksāto iedzīvotāju ienākuma nodokli par izglītību, ārstniecību, iemaksām pensiju fondos u.c. attaisnotajiem izdevumiem, iesniegt deklarāciju ērtāk, ātrāk un vienkāršāk, izmantojot EDS. Tādējādi deklarācijā automātiski tiek atspoguļota visa VID rīcībā esošā informācija par nodokļu maksātāju, proti, nodokļu maksātāja gūtie ienākumi, neapliekamie ienākumi, informācija no kredītiestādēm par veiktajām iemaksām pensiju fondos, informācija no apdrošināšanas sabiedrībām par veiktajām iemaksām par dzīvības apdrošināšanas pakalpojumiem, kā arī no iepriekšējiem gadiem pārnestie attaisnotie izdevumi par izglītību un ārstnieciskajiem pakalpojumiem.

Tāpat, sākot ar 2016. gadu, deklarācijā automātiski tiks atspoguļota arī tā informācija, ko par personas veiktajiem maksājumiem par izglītību VID būs iesniegušas mācību iestādes. Tādējādi personām, kuras vēlas atgūt pārmaksāto iedzīvotāju ienākuma nodokli par attaisnotajiem izdevumiem, deklarācijā pašām papildus jānorāda un jāpievieno attaisnojuma dokumenti (čeki, kvītis vai tml.) tikai par tām summām, par kurām VID rīcībā informācijas nav un kuras VID nav iekļāvis deklarācijā.

Ikviens var kļūt par EDS lietotāju, izmantojot savas internetbankas lietotājvārdu un paroli, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes izsniegto eID viedkarti vai VAS “Latvijas Valsts radio un televīzijas centra” izsniegto elektronisko paraksta viedkarti (e-parakstu).

Plašāka informācija pieejama VID mājaslapā sadaļā “Gada ienākumu deklarācija”.

Jautājumu un neskaidrību gadījumā aicina iedzīvotājus zvanīt uz VID Nodokļu un muitas informatīvo tālruni 67120000, konsultēties ikvienā VID klientu apkalpošanas centrā vai Valsts un pašvaldības vienotajos klientu apkalpošanas centros, uzdot savu jautājumu rakstiski VID mājaslapā “Uzdot jautājumu VID” vai arī VID EDS.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

SIA "Centrālā laboratorija" ir modernākā laboratorija Baltijā un viens no lielākajiem laboratorisko pakalpojumu sniedzējiem valstī ar vairāk nekā 100 filiālēm visā Latvijā. Aicinām pievienoties kolektīvam vispārējās aprūpes māsas / ārsta palīgus. Darba pienākumi: - veikt asins paraugu ņemšanu no vēnas - reģistrēt klientus / analīžu paraugus datu bāzē - strādāt ar kasi un datu bāzi Prasības: - pieredze medicīnas māsas darbā / asins paraugu ņemšanā - atbilstoša medicīniskā izglītība un reģistrācija ārstniecības personu reģistrā - datorzināšanas - pozitīva attieksme pret darbu, spēja uzņemties atbildību - ļoti labas komunikācijas prasmes ar cilvēkiem Piedāvājam: - darbs uz attīstību orientētā uzņēmumā; - darba vide ar vismodernākajām tehnoloģijām; - izaugsmes un karjeras iespējas; - uzņēmuma pakalpojumu privilēģiju karte; - veselības apdrošināšanas polise (pēc viena nostrādāta gada); - sākotnēja apmācība un darba apģērbs; - individuāla pieeja darba grafikam (iespējams savienot ar citiem darbiem vai studijām); - komandas saliedēšanas pasākumi, korporatīvas dāvanas. Darba laiks: pēc grafika, maiņas, dd 07:00-16:00, ss 08:00-16:00 Darba samaksa: no 10 EUR/h Bruto Darba vieta: Valmiera, Rīgas iela 4 Aicinām sūtīt CV uz darbs@laboratorija.lv Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks aicināti uz interviju klātienē. Iesniedzot savu CV un pieteikumu, Jūs piekrītat dalībai norādītās vakances kandidātu izvērtēšanas un atlases procesā un saziņai ar Jums. Apliecinām, ka kandidātu izvērtēšanas un atlases procesā tiks nodrošināta tiesiska Jūsu personas datu apstrāde. Pēc konkursa noslēgšanās, Jūsu personas dati tiks uzglabāti 3 mēnešus. CV un pieteikumā norādāma tikai tā informācija, kas ir nepieciešama, lai objektīvi izvērtētu Jūsu kandidatūras atbilstību vakantajam amatam. Ievērojot minēto, aicinām izvērtēt CV un pieteikumā iekļaujamās informācijas apjomu. Pārzinis: SIA Centrālā laboratorija reģ. Nr. 40003210801 Profesija: MĀSA/ vispārējās aprūpes MĀSA Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Rīgas iela 4, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Maiņu darbs Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Veselības aprūpe / Sociālā aprūpe Pieteikto vietu skaits: 2 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-11-14 Kontaktpersona: Tālrunis: 20646569 E-pasts: darbs@laboratorija.lv Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

3D Cinema aicina savam kolektīvam pievienoties jaunu kolēģi uz pastāvīgu darbu APKALPOŠANAS SPECIĀLISTU Darba pienākumi: • Kvalitatīva, uz klientu vērsta apkalpošana; • Pozitīva uzņēmuma tēla veidošana; • Tīrības un kārtības uzturēšana apkalpošanas zonā; • Preču izvietošana un darbs ar kases uzskaites sistēmu; • Aktīva kinoteātra produktu pārdošana; • Proaktīva informācijas sniegšana par filmām un pozitīvu izjūtu veicināšana katram kinoteātra apmeklētājam. Prasības kandidātiem (-ēm): •  Iepriekšēja pieredze darbā ar kases aparātu vismaz 2 gadi; • Pozitīvisms un laipna attieksme pret klientiem; • Vēlme un prasme strādāt komandā; • Vēlme attīstīties un mācīties; • Labas latviešu valodas zināšanas. • Vēlamas angļu valodas zināšanas. Mēs piedāvājam: • Elastīgu darba grafiku; • Interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu; • Motivējošu bonusu sistēmu; • Iespēju apmeklēt pirmizrādes un citus pasākumus; • Iespēju saņemt darbinieku atlaides un bonusus par veiksmīgiem personīgajiem sasniegumiem; • Sociālās garantijas. Tava darba alga no 5.00 EUR/h + piemaksas. Ja jūti sevi kā daļu no kinoteātra “Gaisma” / 3D Cinema komandas, aicinām sūtīt savu CV un pieteikuma vēstuli līdz 2025. gada 28.novembrim uz e-pasta adresi: info@3dcinema.lv Tālrunis informācijai: 64222641. Sazināsimies ar kandidātiem (-ēm), kuri tiks aicināti uz darba pārrunām. Profesija: KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Rīgas iela 19, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Maiņu darbs Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Pakalpojumi Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-11-28

Mūsu partneri