Valmieras Ziņas

Ventspils un Valmiera uzsāk unikālu inovāciju projektu

Pirmajā partneru sanāksmē 23.janvārī, kopā sanākot 10 partneriem no Ventspils un Valmieras, tika uzsākts aktīvs darbs pie Urban Innovative Actions programmas inovāciju projekta “Eiropas nākamās paaudzes mazās pilsētas” (Next Generation Micro Cities of Europe) ieviešanas. Vērienīgā projekta realizēšanai Eiropas Reģionālās Attīstības fonds piešķīris gandrīz 5 miljonus eiro.

Kā portālu “Valmieras Ziņas” informēja Valmieras Attīstības aģentūras valdes priekšsēdētāja Ilze Eglāja, projekts tiek ieviests no 2018. gada novembra un noslēgsies 2021. gada oktobrī. Gan šī projekta, gan pašas Pilsētu inovatīvās darbības (Urban Innovative Actions) iniciatīvas mērķis ir atbalstīt pilsētu inovatīvas idejas, eksperimentus un pilotprojektus.

Ventspils un Valmieras kopējā projektā tiks realizēti virkne inovatīvu risinājumu ar mērķi vietējā ekonomikā radīt jaunas darba vietas un attīstīt prasmes, kas nepieciešamas šodienas un nākotnes darba tirgū.

Projektā ”Eiropas nākamās paaudzes mazās pilsētas” tiks testēti un ieviesti inovatīvi risinājumi pilnvērtīga karjeras attīstības atbalsta jomā, kā arī kvalificēta darbaspēka piesaistes un darbinieku pārkvalificēšanas jautājumos. Abu pilsētu tehnikumos un augstskolās tiks izstrādātas un ieviestas jaunas paaudžu mārketinga pieejas izglītojamo un studentu piesaistei gan no Latvijas, gan ārvalstīm.

Ventspilī tiks radīts izglītības jomas digitālo inovāciju centrs “EdTech Factory”, kas radīs jaunas izglītības tehnoloģijas. Valmierā savukārt izglītības iestādēs tiks veikts izglītības tehnoloģiju audits.

Vairākus ļoti modernus izglītības tehnoloģiju risinājumus mācību procesā varēs izmēģināt un lietot abu pilsētu tehnikumu audzēkņi, augstskolu studenti un pasniedzēji. Projektā iesaistītās izglītības iestādes izstrādās jaunas un pilnveidos esošās studiju programmas un mācību līdzekļus atbilstoši darbam ar modernajām izglītības tehnoloģijām.

Projekts ”Eiropas nākamās paaudzes mazās pilsētas” ļaus arī Ventspilī un Valmierā ieviest un testēt jaunas pieejas darba vietu radīšanā. Abās pilsētās tiks izveidotas atvērta tipa prototipēšanas un koprades vietvides. Tiks realizētas vairākas ārvalstu investoru piesaistes stratēģijas un kampaņas.

Valmierā tiks realizēta inovāciju projektu atbalsta programma uzņēmējiem.

Projekta vadošais partneris ir Ventspils pilsētas dome. Pārējie projekta partneri ir Valmieras pilsētas pašvaldība, Valmieras Attīstības aģentūra, Vidzemes Augstskola, Valmieras Tehnikums, SIA IntelliTech (Valmiera), Ventspils Augsto tehnoloģiju parks un tā Biznesa atbalsta centrs, Ventspils Augstskola, Ventspils Tehnikums un SIA Aspired (Ventspils).

Iniciatīva “Pilsētu inovatīvās darbības” radusies 2015. gadā, un tās mērķis ir atrast un testēt inovatīvus risinājumus Eiropas pilsētu ilgtspējīgai attīstībai, kas tālāk būtu aprobējami arī citās pilsētās. 2017. gada beigās izsludinātajā 3. pieteikšanās kārtā tika saņemti 184 pieteikumi no 21 Eiropas Savienības dalībvalsts, no kuriem 66 – abu Latvijas pilsētu izvēlētajā tematā “Darbavietas un prasmes vietējā ekonomikā”.

Projektu līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds iniciatīvas “Pilsētu inovatīvās darbības” ietvaros. Šī ziņa atspoguļo vienīgi autora viedokli, un iniciatīvas “Pilsētu inovatīvās darbības” iestādes neatbild par šīs informācijas potenciālajiem izmantošanas veidiem.

Komentējot Jūs piekrītat Lietošanas noteikumiem.

"Valmieras ziņas" jautā

Vai Valmierā vajag uzstādīt fotoradarus?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Kocēnu novada dome, reģistrācija Nr. 90009114171, aicina darbā klientu apkalpošanas sekretāru uz nenoteiktu laiku ar darba vietu Alejas iela 8, Kocēni, Kocēnu pagasts, Kocēnu novads. Prasības pretendentiem/-ēm: Augstākā vai vidējā profesionālā izglītība un lietveža, sekretāra vai klientu apkalpošanas speciālista kvalifikācija. Zināšanas un praktiskā darba pieredze lietvedībā. Teicamas saskarsmes prasmes un pozitīva domāšana. Spēja strādāt efektīvi arī paaugstinātās spriedzes apstākļos un/ vai ierobežotā termiņā un vadīt savas emocijas (paškontrole) stresa situācijās. Precizitāte, spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un uzņemties atbildību. Pieredze klientu apkalpošanā pašvaldībā tiks uzskatīta par priekšrocību. Valsts valodas prasme augstākajā līmenī (“C” līmeņa 2. pakāpe). Teicamas datora prasmes (MS Office, Open Office), labas zināšanas un prasmes darbā ar biroja tehniku, dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā. Galvenie pienākumi: Kvalitatīva un efektīva klientu apkalpošana (klātienē, pa tālruni un ar elektroniskā pasta starpniecību), nepieciešamības gadījumā atbalsta sniegšana iesnieguma un citu dokumentu noformēšanā. Klientu konsultēšana par pašvaldībā pieejamo pakalpojumu saturu (pārzināt un pilnveidot pašvaldības pakalpojumu saņemšanai nepieciešamo dokumentu iesniegšanas un pakalpojumu saņemšanas kārtību). Pašvaldības dokumentu (vēstuļu, izziņu, rīkojumu u.c.) sagatavošana. Domes sēžu un pastāvīgo komiteju protokolu un lēmumu tehniskā noformēšana. Dokumentu pavairošana, skenēšana, nosūtīšana pēc pašvaldības darbinieku un apmeklētāju pieprasījuma. Dokumentu reģistrēšana, tālākas virzības nodrošināšana, izpildes termiņu kontrole. Darbs ar Iedzīvotāju reģistra datiem (dzīvesvietas deklarēšanas jautājumi). Pildīt pienākumus, kas saistīti ar skolēnu pārvadāšanu uz izglītības iestādēm, (informācijas pieņemšana no izglītības iestādēm, izglītojamiem, sarakstu sagatavošana un nosūtīšana, abonenta biļešu/mēnešbiļešu izsniegšana, izmaiņu veikšana u.c.). Konsultēt pašvaldības darbiniekus lietvedības jautājumos. Piedāvājam: Darba laiku 40 stundas nedēļā; Interesantu un atbildīgu darbu; Iespēju apliecināt savas spējas; Darba algu 911,00 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas; Sociālās garantijas (t.sk. atvaļinājuma pabalsts līdz 30% no mēnešalgas, veselības apdrošināšana, papildatvaļinājums u.c.). Pieteikuma (motivācijas) vēstuli un CV (dzīves apraksts) līdz 2019.gada 3.decembrim plkst. 17.00 sūtot uz e-pastu:info@kocenunovads.lv (ar norādi "Pieteikums: klientu apkalpošanas sekretārs") vai iesniegt Kocēnu novada domes Dokumentu pārvaldības un informācijas nodaļā Alejas ielā 8 (1. stāvā) Kocēnos, Kocēnu pagastā, Kocēnu novadā. Papildus informācija, zvanot uz tālruni 26460313. Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba pārrunām klātienē. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk – VDAR) 13. pantu, Kocēnu novada dome informē, ka: 1) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Kocēnu novada dome. Adrese: Alejas iela 8, Kocēni, Kocēnu pagasts, Kocēnu novads, LV- 4220; tālrunis: 66954826, 28675556; e-pasts: info@kocenunovads.lv; 2) Datu aizsardzības speciālists Raivis Grūbe, tālr.: +371 67419000, e-pasts: raivis@grubesbirojs.lv  un datu aizsardzības speciālists Viesturs Grūbe, tālr +37167419000, e-pasts: viesturs@grubesbirojs.lv 3) Informējam, ka personas dati tiks izmantoti tikai atlases vajadzībām un pēc konkursa rezultātu paziņošanas jūsu personas dati tiks dzēsti, kā arī papildu VDAR 13. pantā minēto informāciju jūs varat iegūt, sūtot elektroniskā pasta vēstuli uz e-pasta adresi: info@kocenunovads.lv Profesija: KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Alejas iela 8, Kocēni, Kocēnu pag., Kocēnu nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2019-12-03 Kontaktpersona: Mot.vēstuli un CV ar amata norādi sūtīt uz info@kocenunovads.lv, t. 26460313.

Mūsu partneri