Valmieras Ziņas

Valmieras novada pašvaldības domes priekšsēdētājam būs trīs vietnieki (1)

Lasīšanas laiks: 2 min

Ceturtdien, 1.jūlijā, Valmieras novada pašvaldības domes ārkārtas sēdē tika apstiprināts Valmieras novada pašvaldības nolikums, kas nosaka pašvaldības pārvaldes organizāciju, lēmumu pieņemšanas kārtību, iedzīvotāju tiesības vietējā pārvaldē, kā arī citus pašvaldības darba organizācijas jautājumus. Vēl sēdē tika Izveidotas Valmieras novada pašvaldības domes pastāvīgās komitejas, kā arī tika apstiprināti Valmieras novada pašvaldības domes priekšsēdētāja trīs vietnieki.

Katram no vietnieka amatiem tiks izvirzīts viens kandidāts. Visi trīs kandidāti guva vienbalsīgu deputātu atbalstu. Valmieras novada pašvaldības domes ārkārtas sēdē piedalījās 18 no 19 ievēlētajiem deputātiem. Attaisnojošu iemeslu dēļ sēdē nepiedalījās Vugars Ecmanis (Latvijas Zemnieku savienība).

Par Valmieras novada pašvaldības domes priekšsēdētāja vietnieku attīstības, sadarbības un sociālajos jautājumos vienbalsīgi ievēlēts Valmieras novada pašvaldības domes deputāts Ričards Gailums (“Valmierai un Vidzemei”).

Par Valmieras novada pašvaldības domes priekšsēdētāja vietnieku izglītības, kultūras un sporta jautājumos vienbalsīgi ievēlēts Valmieras novada pašvaldības domes deputāts Jānis Olmanis (“Valmierai un Vidzemei”).

Par Valmieras novada pašvaldības domes priekšsēdētāja vietnieku infrastruktūras un uzņēmējdarbības jautājumos vienbalsīgi ievēlēts Valmieras novada pašvaldības domes deputāts Guntis Gladkins (“Valmierai un Vidzemei”).

Jau ziņots, ka ceturtdien, 1.jūlijā, notika pirmā Valmieras novada pašvaldības domes sēde, kurā par jaunizveidotās pašvaldības vadītāju tika ievēlēts līdzšinējais Valmieras pilsētas pašvaldības domes priekšsēdētājs Jānis Baiks (“Valmierai un Vidzemei”).

Valmieras novada pašvaldības dome vienbalsīgi nolēma izveidot piecas Valmieras novada pašvaldības domes pastāvīgās komitejas:  Finanšu komiteju; Saimniecisko lietu komiteju; Izglītības, kultūras un sporta komiteju; Sociālo un veselības lietu komiteju; Tautsaimniecības, vides un attīstības lietu komiteju. Katrs deputāts piedalās divās komitejās. Finanšu komitejā  – 11 deputāti, pārējās komitejās – 7 deputāti.

Finanšu komitejas sastāvā ievēlēti: Jānis Baiks, Jānis Dainis, Vugars Ecmanis, Ričards Gailums, Jānis Grasbergs, Kaspars Kļaviņš, Guna Ķibere, Jānis Olmanis, Harijs Rokpelnis, Jānis Upenieks, Toms Upners.

Saimniecisko lietu komitejas sastāvā ievēlēti: Mareks Bērziņš, Edgars Grandāns, Guntis Gladkins, Juris Jakovins, Reinis Muižnieks, Jānis Skrastiņš, Guntars Štrombergs.

Izglītības, kultūras un sporta komitejas sastāvā ievēlēti: Mareks Bērziņš, Jānis Dainis, Andris Klepers, Guna Ķibere, Reinis Muižnieks, Jānis Olmanis, Harijs Rokpelnis.

Sociālo un veselības lietu komitejas sastāvā ievēlēti: Jānis Baiks, Ričards Gailums, Edgars Grandāns, Juris Jakovins, Jānis Skrastiņš, Guntars Štrombergs, Toms Upners.

Tautsaimniecības, vides un attīstības lietu komitejas sastāvā ievēlēti: Jānis Baiks, Vugars Ecmanis, Jānis Grasbergs, Guntis Gladkins, Andris Klepers, Kaspars Kļaviņš, Jānis Upenieks.

Katrai pastāvīgajai komitejai ne vēlāk kā līdz 2021. gada 15. jūlijam uzdots ievēlēt komitejas priekšsēdētāju, izņemot Finanšu komiteju, un priekšsēdētāja vietnieku.

 

    Armands Kaibe - 04.07.2021

    Neētiski, rupji trīs komentāri, kas satur ar portālu nesaskaņotu reklāmu ar cilvēka godu un cieņu aizskarošiem komentāriem bez rasu un nāciju naidu veicinošiem komentāriem.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Zemessardzes 2.Vidzemes brigāde (Reģ.Nr. Reģ.Nr. 90000040549) VALMIERĀ uz noteiktu laiku piedāvā darbu VADOŠAJAM FINANSISTAM Darba pienākumi:  Izstrādāt ZS 2.VBde budžeta projektu un plānotā finansējuma izmaksu sadalījumu pa ceturkšņiem; Veikt kārtējā gada ZS 2.VBde budžeta izdevumu programmu izpildes uzskaiti pa mēnešiem un pārplānošanu gada laikā;  Vadīt 2.VBde budžeta projektu un izstrādāt priekšlikumus budžeta grozījumiem; ZS 2.VBde budžeta ietvaros veikt finanšu līdzekļu sadali ZS 2.VBde vienībām atbilstoši veicamajam uzdevumam; Apkopot ZS 2.VBDE štāba un vienību iesūtītās vajadzības iepirkumu veikšanai; Sagatavot ZS 2.VBde izdevumu tāmes vienību nodrošināšanai ar nepieciešamajām preču iegādēm atbilstoši plānotajam budžetam; Veidot vienību saimniecisko darījumu norēķinu dokumentu sagataves resursu vadības sistēmā HORIZON; Veikt ZS 2.VBde budžeta izpildes analīzi par noteiktu laika periodu vai par noteiktu izdevumu programmu pēc daļas priekšnieka pieprasījuma; Kontrolēt ZS 2.VBde komandiera pavēļu izpildi savas kompetences ietvaros; Apkopot, sagatavot un iesniegt nepieciešamo informāciju pēc ZS Štāba pieprasījumiem par atbildībā esošajiem jautājumiem; Pamatprasības: 2.līmeņa augstākā izglītība; Kvalifikācijas kursi grāmatvedībā; Vismaz divu gadu darba pieredze grāmatveža, finansista amatā (pieredze grāmatvedības darbā valsts iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību)  Prasme lietot grāmatvedības programmu “Horizon”; Teicamas latviešu un vēlamas angļu valodas zināšanas; Labas organizatoriskās prasmes Profesionālas prasmes darbā ar MS Office programmām;  Precizitāte un augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā; Spēja pielietot pozitīvās saskarsmes iemaņas, psiholoģiskā noturība; Spēja un motivācija pilnveidot savas zināšanas un iemaņas; Spēja uzņemties atbildību par savas profesionālās darbības rezultātiem. Piedāvājam: Interesantu, dinamisku un daudzveidīgu darbu; · Sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu; Bruto atalgojums, sākot no 1510 eiro līdz 1797 eiro (pirms nodokļu nomaksas), atkarībā no pretendenta izglītības un profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā; Motivētu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “Vadošais finansists” iesūtīt uz e-pastu aija.bumane@mil.lv līdz 12.01.2026. Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta – Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta – intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Profesija: FINANSISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 54, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Pieteikuma vēstuli un CV ar amata norādi sūtīt uz aija.bumane@mil.lv, t. 26130777. Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldības (turpmāk – Pašvaldība) Burtnieku apvienības pārvalde (turpmāk – Pārvalde) aicina darbā palīgstrādnieku/-ci (Ēveles pagastā) uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • veikt saimnieciskos darbus Ēveles pagasta teritorijā: • apsekot Pašvaldības autoceļus, veikt neliela apjoma remontdarbus, ceļmalu apkopšanu, pļaušanu, krūmu izciršanu, zāģēšanu, novākšanu; • palīdzēt kopt, formēt un izzāģēt kokus un krūmus, palīdzēt likvidēt vēja vai citādā veidā nodarītos postījumus un novākt bīstamos kokus, kas apdraud ēkas, elektrolīnijas, autoceļus un citus objektus; • piedalīties teritorijas labiekārtošanā un uzturēšanā; • rūpēties par Pārvaldes atbildībā esošo ēku un telpu tehnisko stāvokli; un ja Tev ir: • pamatizglītība un pamatiemaņas vai pamata pakāpes profesionālā izglītība; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • zināšanas par ēku, telpu, teritoriju un autoceļu ikdienas uzturēšanas un remontu darbiem, to apjomu noteikšanu; • pamatiemaņas būvdarbu un remontdarbu plānošanā un veikšanā; • iemaņas darbā ar traktortehniku, dārza tehniku, dažādiem mehānismiem un iekārtām; mēs piedāvājam: • normālo darba laiku 40 stundas nedēļā; • pamatalgu 740 EUR (ar 01.01.2026. 780 EUR pirms nodokļu nomaksas) pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV un motivācijas vēstuli, lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu burtniekuapvieniba@valmierasnovads.lv, ar norādi „Pieteikums palīgstrādnieka/-ces Ēveles pagastā amatam”, līdz 2025.gada 22.decembrim. Papildu informācija, zvanot pa tālruni: 29388422 vai 26434663. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: PALĪGSTRĀDNIEKS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Ozolu iela 7, Burtnieki, Burtnieku pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-22 Kontaktpersona: burtniekuapvieniba@valmierasnovads.lv 29388422

Mūsu partneri