Valmieras Ziņas

Valmierā Sociālo lietu pārvaldē saņemti 36 iedzīvotāju iesniegumi krīzes pabalsta saņemšanai

Lasīšanas laiks: 3 min

Valmieras pilsētas pašvaldības Sociālo lietu pārvalde arī ārkārtējās situācijas laikā turpina nodrošināt sociālo palīdzību un pakalpojumus Valmieras pilsētas administratīvajā teritorijā deklarētajiem iedzīvotājiem, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Valmieras pilsētas pašvaldības sabiedrisko attiecību speciāliste Liene Pinne.

Sociālo lietu pārvaldes darbinieki ir instruēti par drošības pasākumiem, kas obligāti jāievēro ārkārtējās situācijas laikā. Darbinieku vajadzībām pieejami individuālie aizsardzības līdzekļi – roku dezinfekcijai, cimdi, aizsargmaskas un aizsargvairogi.

Iestājoties ārkārtējai situācijai, Valmieras pilsētas pašvaldība, lai ierobežotu Covid-19 izplatīšanās iespējas, aicināja iedzīvotājus saziņai izmantot E-pārvaldības risinājumus, līdz ar to arī Sociālo lietu pārvaldē iedzīvotāji vairāk tiek apkalpoti attālināti – palielinājies sniegto konsultāciju skaits pa telefonu, e-pastā un izmantojot video zvanus.

Nepieciešamības gadījumos klienti tiek apmeklēti arī viņu dzīvesvietās, ievērojot piesardzības pasākumus, nodrošinot mājas aprūpes pakalpojumu, veicot izvērtējumu personas atbilstībai ilgstošai sociālai aprūpei institūcijā vai citos ārkārtas gadījumos, kad nepieciešama saziņa klātienē.  

Sociālo lietu pārvalde 15.martā izsludināja aicinājumu cilvēkiem pieteikties saņemt palīdzību pirmās nepieciešamības preču, medicīnas preču un pārtikas piegādei, kā arī aicināja ziņot par cilvēkiem, kuriem trūkst iztikas līdzekļu pirmās nepieciešamības preču, medikamentu un pārtikas preču iegādei. Sociālo lietu pārvalde, sadarbojoties ar nevalstiskajām organizācijām, turpina nodrošināt preču piegādi tām personām, kurām nepieciešams atbalsts.

Līdz 29.aprīlim saistībā ar ārkārtējo situāciju piegāžu skaits nav palielinājies, Sociālo lietu pārvaldē secina, ka nepieciešamības gadījumā atbalsts pamatvajadzību nodrošināšanai primāri tiek saņemts no ģimenes, radiem, draugiem vai paziņām.

Sociālo lietu pārvalde turpina aktīvu sadarbību ar sociālās jomas nevalstiskajām organizācijām. Personām vai ģimenēm, kuras vērsušās pēc palīdzības Sociālo lietu pārvaldē, ir iespējams vienu reizi dienā saņemt biedrības “Kristīgais Žēlsirdības centrs” labdarības zupas virtuvē gatavotu siltu maltīti.

Kopš ārkārtējās situācijas izsludināšanas, biedrībā ir sagatavotas un izsniegtas vai piegādātas dzīvesvietā 1495 pusdienu maltītes 48 personām.

Tāpat palielinājies pieprasījums pēc biedrībā esošās tīrības telpas “Mazgāmutis”, kur var nomazgāties dušā, izžāvēt matus, izmazgāt un izžāvēt līdzi paņemto veļu.

Lai mazaizsargātās iedzīvotāju grupas – seniori, personas ar invaliditāti, ģimenes ar zemiem ienākumiem vai cilvēki, kuri ārkārtējās situācijas laikā zaudējuši ienākumus, – spētu nodrošināt pamatvajadzības, 16.aprīlī Valmieras pilsētas pašvaldības domes deputāti lēma par atbalsta piešķiršanu krīzes situācijā 80 eiro apmērā vienai personai mēnesī un papildu 50 eiro mēnesī par katru nepilngadīgu bērnu.

Līdz šim Sociālo lietu pārvaldē saņemti 36 iedzīvotāju iesniegumi krīzes pabalsta saņemšanai, no tiem 19 pieņemts lēmums pabalstu izsniegt, savukārt pārējie vēl tiek vērtēti.

Iedzīvotāji tiek mudināti pirms iesnieguma iesniegšanas sazināties ar Sociālo lietu pārvaldi, lai konsultētos par savu situāciju, tad darbinieki sarunas laikā varētu precizēt situācijas apstākļus, tādējādi iesnieguma izskatīšana un lēmuma pieņemšana varētu notikt operatīvāk. Sociālo lietu pārvaldes darbinieki e-pastā un telefoniski arī līdz šim snieguši konsultācijas iedzīvotājiem, precizējot dažādus interesējošus jautājumus saistībā ar krīzes pabalsta saņemšanas iespēju. Tāpat, lai iedzīvotājiem atvieglotu pieteikšanos pabalstam, Sociālo lietu pārvalde pārbauda pieejamo informāciju Valsts ieņēmumu dienesta, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras, Nodarbinātības valsts aģentūras datu bāzēs. Atsevišķos gadījumos, vienojoties ar pabalsta pieprasītāju, kā apliecinājums ienākumu samazinājumam ir konta pārskats par periodu no 2020.gada marta līdz iesnieguma iesniegšanas brīdim. Plašāka informācija par krīzes pabalstu pieejama šeit.  

Katrs palīdzības pieprasījuma gadījums Sociālo lietu pārvaldē un tā saistība ar ārkārtējo situāciju tiek vērtēts individuāli. Valmieras pilsētas pašvaldības Sociālo lietu pārvalde aicina iedzīvotājus būt saprotošiem, jo jebkuras situācijas izvērtēšana ir laikietilpīgs process.

Sociālo palīdzību iespējams saņemt, sazinoties ar Sociālo lietu pārvaldi, rakstot e-pastu slp@valmiera.lv vai zvanot 28674775.

Aktuālais jautājums

Vai zini, kas ir mākslas telpa “Kurtuve” Valmierā?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

  Vairāk par mums uzzināsi šeit: www.vid.gov.lv VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281) izsludina konkursu uz Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes Starptautisko darījumu riska novēršanas daļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku) Iespēja strādāt Rīgā, Bauskā, Daugavpilī, Liepājā, Ventspilī, Vamierā, Jēkabpilī vai Rēzeknē. Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk – VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana labprātīgas nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto obligāto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu saistību izpildes, aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles, atbalsta un nodokļu parādu piedziņas jomā. Ja Tev ir: akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība; zināšanas/izpratne par kapitālsabiedrību finanšu un/vai pārrobežu darījumu analīzi; prasme analizēt liela apjoma un daudzveidīgu informāciju; ļoti labas angļu valodas zināšanas; pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel un PowerPoint; atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām; nevainojama reputācija. Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā vidē un: analizēt uzņēmumu finanšu rādītājus un identificēt uzņēmumu ienākuma nodokļa riskus transfertcenu jomā, lai īstenotu pasākumus, kas veicinās nodokļu maksātāju nodokļu saistību izpildi izvērtēt nodokļu maksātājuiesniegumus iepriekšējas vienošanās noslēgšanai par darījuma tirgus cenas noteikšanu, sagatavot lēmumus un iepriekšējas vienošanās līgumus par darījuma tirgus cenas noteikšanu; sagatavot un aizstāvēt argumentētu viedokli transfertcenu lietās, kas tiek izskatītas savstarpējā saskaņošanas procedūrā ar citu valstu nodokļu administrācijām un starptautiskajā arbitrāžā (padomdevējkomisijā), lai novērstu nodokļu dubulto uzlikšanu saistīto uzņēmumu peļņas korekcijas gadījumos; sagatavot lēmumu projektus par transfertcenu dokumentācijas iesniegšanas termiņa vai sagatavošanas prasību neievērošanu; izskatīt iesniegumus un sagatavot atbilžu projektus nodokļu maksātājiem, iestādēm un organizācijām. izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus, sagatavot uzziņas nodokļu maksātājiem par tiesībām konkrētajā tiesiskajā situācijā. Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam: stabilu atalgojumu, mēnešalga no 1399 līdz 1799 EUR (bruto), pārbaudes laikā līdz 1599 EUR, atkarībā no Tavas profesionālās pieredzes ilguma attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā; personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu; iespēju piedalīties dažādās, tostarp starptautiskās, apmācību programmās; sociālās garantijas; attālināta darba iespējas; elastīgu darba laiku; veselības apdrošināšanas polisi; papildatvaļinājuma dienas. Priekšrocības pretendentam ar: akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību ekonomikā vai komerczinībās un administrēšanā, vai tiesību zinātnē; pieredzi nodokļu administrēšanā vai uzņēmējdarbībā, vai finanšu vadībā, vai finanšu analīzē, vai grāmatvedībā, vai auditā vai tiesību zinātnē ne mazāk kā divi gadi; zināšanām/izpratni par transfertcenām un/vai pastāvīgajām pārstāvniecībām. Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga; Pasta iela 11, Bauska; Rīgas iela 4/6, Daugavpils; Jūras iela 25/29, Liepāja; Dzintaru iela 18, Ventspils; Beātes iela 49, Valmiera; Draudzības aleja 2, Jēkabpils; 18.novembra iela 16, Rēzekne. Pēc pārbaudes laika ir iespēja strādāt attālināti. Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz NNVP_SDRND_GNI_2v_Vards_Uzvards”. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām. Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr. +371 67122633. Papildu informāciju par Personas datu apstrādi VID var iegūt tīmekļa vietnē Personas datu apstrāde VID un par VID atlases procesa privātuma politiku VID var iegūt tīmekļa vietnē Privātuma politika. Jautājumos par amata pienākumiem zvani uz tālruņa numuru +371 67121548. Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru +371 67122633 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Jautājums par konkursu”. Profesija: GALVENAIS NODOKĻU INSPEKTORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 49, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 2 Līgums: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2023-06-06 Kontaktpersona: Tālrunis: 67122633 E-pasts: vid.konkursi@vid.gov.lv Izglītības līmenis: 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība

SIA “ZAAO”, VRN 44103015509, sniedz kvalitatīvus atkritumu apsaimniekošanas pakalpojumus – atkritumu savākšanu, šķirošanu, transportēšanu, apstrādi un apglabāšanu videi draudzīgā veidā, kā arī veic sabiedrības informēšanu un izglītošanu. AICINĀM SEZONAS DARBĀ: Atkritumu savācēju (9611 01)  PIEDĀVĀJAM: Pilnu darba slodzi uz noteiktu laiku līdz 2023.gada 31.augustam; Labus darba apstākļus; Bruto atalgojumu no 750 EUR mēnesī; Piemaksas par papildus darba apjomu; Degvielas izdevumu kompensācija darbinieka nokļūšanai uz darbu; Sociālās garantijas; ; Nelaimes gadījumu apdrošināšana uzsākot darbu; Transporta bāzes vieta: Brandeļi, Kocēnu pag., Valmieras nov.; Ģimenei draudzīgu darba vietu. PIENĀKUMI: Sadzīves atkritumu, lielgabarīta atkritumu un šķiroto atkritumu savākšana saskaņā ar maršruta lapu; Pārvietojot konteinerus (fizisks darbs) ievērot darba drošības noteikumus; Strādājot lietot darba apģērbu un individuālos aizsardzības līdzekļus; Prasme pielietot darbā tehnisko inventāru.  PRASĪBAS: Vidējā vai pamatizglītība; Godprātīga attieksme pret darbu un kolēģiem; Komunikācijas prasmes, kas orientētas uz klientu apkalpošanu. PIETEIKTIES: CV (dzīves apraksts) lūdzam iesūtīt e-pastā darbs@zaao.lv līdz 2023.gada 6.jūnijam Tālrunis informācijai: 26207402 Pateicamies par atsaucību! Informējam, ka Jūsu pieteikumu dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir SIA “ZAAO”, Rīgas iela 32, Valmiera, LV-4201. Profesija: ATKRITUMU SAVĀCĒJS Darba vietas adrese: LATVIJA, Brandeļi, Kocēnu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Transports / Loģistika Pieteikto vietu skaits: 2 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2023-06-06 Kontaktpersona: Personāla Speciālists Izglītības līmenis: Pamatizglītība

Mūsu partneri