Valmieras Ziņas

Uzlabos Kocēnu pamatskolas ēku energoefektivitāti

Lasīšanas laiks: 2 min

Kocēnu novada dome saņēmusi Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrijas (VARAM) lēmumu par Klimata pārmaiņu finanšu instrumenta (KPFI) finansējuma piešķiršanu pašvaldības sagatavotajam projekta pieteikumam “Energoefektivitātes pasākumu īstenošana Kocēnu pamatskolā siltumnīcefekta gāzu emisijas samazināšana”, portāls “Valmieras Ziņas” uzzināja Kocēnu novada pašvaldībā.

Kā informēja novada domes sabiedrisko attiecību speciāliste Elīna Upīte, vecajā skolas daļā siltinās jumta pārsegumu, atjaunos un siltinās 3. stāva koka konstrukcijas un fasādi, veiks visu koka logu nomaiņu uz koka logiem ar trīskāršām stikla paketēm un durvju nomaiņu ar trīskāršām stikla paketēm.

Jaunajā skolas daļā plānots veikt atlikušās ēkas daļas siltināšanas darbus, papildus nosiltinot jau siltinātās sienas, jumta konstrukcijas pārseguma un cokola siltināšanu, un ventilācijas ar rekuperācijas sistēmu izbūvi, lai sasniegtu energoauditā minētos energoefektivitātes rādītājus.

Papildus iepriekšminētajam abās skolas ēkās tiks nodrošināta pāreja no fosiliem kurināmiem uz videi draudzīgu un atjaunojamu enerģijas ieguves veidu – zemes siltumsūkni ar augstu lietderības koeficientu, kopumā tiks uzstādīti trīs siltumsūkņi. Apkures sistēmas sakārtošanas pasākumi ietvers radiatoru un viencauruļu sistēmas nomaiņu uz divcauruļu sistēmu, termoregulatoru uzstādīšanu, lai samazinātu apkures intensitāti vakaros, naktīs un skolēnu brīvlaikā, bet palielinātu no rīta un dienā, tādējādi ekonomējot energoresursus.

Kocēnu pamatskola ir lielākā Kocēnu novada pamatskola, kurā pamatizglītību iegūst 200 skolēnu. Pamatskola izvietota divās ēkās – Kokmuižas kungu mājā, kura tā pašreizējā veidolā pārbūvēta 19. gadsimta vidū un pieņemta ekspluatācijā 20. gadsimta trīsdesmitajos gados, un jaunbūvē, kas celta 1967. gadā.

Kocēnu pamatskolā nepieciešamo enerģiju saražo, izmantojot gāzes apkures katlu, kas saistīts ar vairākām būtiskām problēmām – augsts CO2 izmešu daudzums, neekonomiskas izmaksas, kā arī augsts siltumenerģijas patēriņš siltuma zudumu dēļ. 

Projekta kopējās izmaksas ir 623 238,84 eiro, no kuriem KPFI finansējums ir 239 903,60 eiro un Kocēnu novada domes līdzfinansējums ir 383 335,25 eiro.

Kā liecina Kocēnu novada pašvaldībā pieejamā informācija, aizvadītajos gados, piesaistot pašvaldības budžeta finansējumu, veikti vairāki energoefektivitātes uzlabošanas pasākumi. 2005. gadā jaunās skolas ēkas spārnam veikta daļēja siltināšana, ko plānots pilnībā īstenot šī projekta ietvaros. Aizvadītajā gadā vecajai skolas ēkai atjaunoti bojājumi fasādē un tā nokrāsota, savukārt jaunajā kompleksā nomainīti logi.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

GALVENIE DARBA PIENĀKUMI: Kreditoru uzskaite - ienākošo rēķinu apstrāde, grāmatošana, kontrole; Ienākošo rēķinu nodokļu (PVN un UIN) uzskaite grāmatvedībā atbilstoši LR likumdošanai; Pamatlīdzekļu rēķinu apstrāde; Savstarpējo realizācijas rēķinu izrakstīšana; Avansa norēķinu un NĪN grāmatošana; Savstarpējo norēķinu salīdzināšana; Dalība ikmēneša un gada slēgšanas procesā; Dalība dažādos grāmatvedības procesos un projektos.  MĒS PIEDĀVAJAM: Profesionālas pilnveides iespējas; Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika; Mūsdienīgu un ērtu darba vidi Beātes ielā 5, Valmierā, LV-4201; Pieredzei un kvalifikācijai atbilstošu atalgojumu sākot no EUR 1400 pirms nodokļu nomaksas. GALVENĀS PRASĪBAS: Izglītība grāmatvedības, finanšu vai ekonomikas jomā; Darba pieredze līdzvērtīgā amatā; Izcilas iemaņas ar MS Office, pieredze darbā ar MS Navision; Vēlme nepārtraukti attīstīties, apgūt jaunas prasmes un rīkus; Prasme plānot savu laiku, noteikt prioritātes; Augsta atbildības sajūta, precizitāte; Labas saskarsmes prasmes; Teicamas latviešu valodas zināšanas. Pieteikumu sūtīt uz e-pasta adresi - ruta.lacberga@bonotimber.com Profesija: GRĀMATVEDIS (CETURTĀ LĪMEŅA KVALIFIKĀCIJA) Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 5, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Bankas / Apdrošināšana / Finanses/Grāmatvedība Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-06-09 Kontaktpersona: Rūta Lacberga

Pieaugot pasūtījumiem, aicinām pievienoties saldējuma ražotājus “Rūjienas saldējums” komandai! Mēs Tev uzticēsim: Veikt darbu pie ražošanas līnijām saldējuma ražotnē; Veikt gatavās produkcijas, iepakojuma kvalitātes, marķējuma novērtēšanu; Veikt citus līdzīga rakstura uzdevumus pēc maiņas vadītāja norādēm. No Tevis sagaidām: Precizitāti, atbildības sajūtu, spēju produktīvi darboties intensīvos darba apstākļos; Spēju strādāt maiņu grafikā; Vēlmi mācīties un apgūt jaunas prasmes; Medicīnisko izziņu Nr. 027/u. Piedāvājam: Atalgojumu sākot no 1000 – 1300 EUR pirms nodokļu nomaksas; Darba attiecības līdz 2025.gada 30.septembrim; Sociālās garantijas; Apmācības darbu uzsākot, kas nepieciešamas darba pienākumu veikšanai; Darbu maiņu grafikā – dienas un nakts maiņas; Dinamisku darba vidi; Darba apģērbu; Bezmaksas kafiju un saldējumu; Iespēju iegādāties saldējumu par darbiniekiem draudzīgām cenām; Draudzīgu kolektīvu. Darba vieta: Rūjienā, Upes ielā 5 Gaidīsim Tavu pieteikumu (CV) līdz 30.maijam uz e-pastu: personals@rujienassaldejums.lv Tālrunis informācijai: 29468727 (personāla vadītāja). Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz pārrunām. Nosūtot savu CV, pretendents piekrīt, ka SIA “Rūjienas saldējums” reģ. nr. 44103057131, kā datu pārzinis, veiks personas datu apstrādi CV atlases procesā. Profesija: CEHA STRĀDNIEKS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Upes iela 5, Rūjiena, Valmieras nov. Darba laika veids: Maiņu darbs Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Darbības joma: Ražošana Pieteikto vietu skaits: 5 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-05-30 Kontaktpersona: Nora Kārkliņa

Mūsu partneri