Valmieras Ziņas

Turpmāk par ZAAO pakalpojumiem klienti saņems ikmēneša rēķinu

Lasīšanas laiks: < 1 min

Izvērtējot pašreizējo SIA “ZAAO”(turpmāk tekstā ZAAO) norēķinu sistēmu, kuru līdz šim ZAAO klienti bieži vērtējuši kā sarežģītu un neizprotamu, no 2023. gada 1. janvāra tiek mainīta apmaksas kārtība – ikvienam klientam tiks sagatavots un nosūtīts ikmēneša rēķins par konkrētajā mēnesī sniegtajiem pakalpojumiem, portālu “Valmieras Ziņas” informēja SIA ZAAO sabiedrisko attiecību vadītāja Inga Kovala Sēne.

Ikmēneša rēķinus klienti bez papildus maksas saņems uz līgumā noradīto elektroniskā pasta adresi (e-pastu), bet, ja klients nav informējis ZAAO par e-pastu, rēķinu varēs saņemt:

  • izmantojot pasta pakalpojumu, kam tiks piemēroti pasta sūtīšanas izdevumi (šobrīd 1,21 EUR) ;
  • mobilā telefona īsziņas formā bez maksas, šai iespējai klienti aicināti pieteikties, nosūtot pieteikuma ziņu uz ZAAO tālruņa Nr. 20258550 vai sazinoties ar klientu apkalpošanas speciālistiem pa tālruņa Nr. 64281250.

Lai saņemtu ikmēneša rēķinu e-pastā bez papildu maksas piemērošanas, aicinām informēt par e-pasta adresi, nosūtot informāciju uz zaao@zaao.lv. Vēršam uzmanību, ka klientiem, kuri plānoto atkritumu izvešanas kalendāru par 2023.gadu jau saņēma e-pastā, atkārtoti e-pasta adrese NAV jāiesniedz!

Vienlaikus informējam, ka arī turpmāk klientiem pastāvēs iespēja veikt vienreizēju maksājumu par konkrētajā gadā plānotajiem atkritumu apsaimniekošanas pakalpojumiem, pamatojoties uz ikgadējā informācijā norādīto plānoto kopējo maksājuma summu, un saņemt rēķinu, ja tiks izmantoti papildu pakalpojumi.

Uz veiksmīgu sadarbību arī 2023.gadā!

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Attīstības pārvaldes Teritorijas un pilsētplānošanas nodaļas arhitekta palīgu uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • būt daļai no Teritorijas un pilsētplānošanas nodaļas komandas un līdzdarboties Valmieras novada līdzsvarotas pilsētvides un teritorijas veidošanā; • identificēt problēmjautājumus novada telpiskajā attīstībā un sniegt priekšlikumus to risināšanā; • sagatavot projektēšanas uzdevumus Pašvaldības ēku un labiekārtojuma projektēšanai; • koordinēt Pašvaldības pasūtītos būvprojektus; • izskatīt un sniegt vērtējumu būvprojektiem, kuriem nepieciešams Pašvaldības skaņojums; • organizēt plenērus, metu un citus ar telpisko attīstību saistītus konkursus; un ja Tev ir: • pirmā līmeņa augstākā izglītība arhitektūrā (otrā līmeņa profesionālā vai augstākā izglītība arhitektūrā, vai pietuvinātā specialitātē, arhitekta prakses sertifikāts tiks uzskatīts par priekšrocību); • darba pieredze ar iegūto izglītību saistītā jomā vismaz divus gadus (zināšanas un pieredze pilsētplānošanā un būvniecībā tiks uzskatīta par priekšrocību), kā arī jaunāko šo jomu tendenču pārzināšana; • valsts valodas prasme augstākā līmenī un labas svešvalodu zināšanas; • kompetences: ļoti labas organizatoriskās un saskarsmes spējas, argumentācijas un publiskās uzstāšanās prasmes; prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus; analītiskās spējas; augsta atbildības sajūta; precizitāte; spēja strādāt komandā; pašiniciatīva un spēja meklēt un piedāvāt jaunus risinājumus;; • labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office), biroja tehniku un CAD programmatūru (ZwCAD, AutoCAD vai citas). Prasmes darbā ar grafiskajām programmām (Adobe), 3d modelēšanas programmām un GIS programmatūru tiks uzskatītas par priekšrocību; • vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • atbildīgu un dinamisku darbu uz attīstību vērstā Pašvaldībā, ar iespēju rosināt un īstenot pārmaiņas Pašvaldības procesos; • pamatalgu pārbaudes laikā 1189 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1399 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. Motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”), CV, augstākās izglītības dokumenta kopiju, lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv, vai personīgi Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras novads ar norādi „Arhitekta palīga amatam”, līdz 2023.gada 11.aprīlim. Tālrunis papildu informācijai: 64207148. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: ARHITEKTA PALĪGS Darba vietas adrese: LATVIJA, Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2023-04-11

Mūsu partneri