Valmieras Ziņas

Turpina atvieglojumus ielu tirdzniecības organizēšanai Valmierā

Lasīšanas laiks: < 1 min

Ņemot vērā, ka Covid-19 infekcijas izplatība nesamazinās, Valmieras pilsētas pašvaldība turpina atbalsta pasākumus uzņēmējiem un saimnieciskās darbības veicējiem. Lai atvieglotu ielu tirdzniecības organizēšanu un sabiedriskās ēdināšanas pakalpojumu sniegšanu Valmierā, pašvaldības dome lēmusi laikā līdz 31.decembrim turpināt nepiemērot pašvaldības nodevu par ielu tirdzniecību publiskās vietās, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Valmieras pilsētas pašvaldības sabiedrisko attiecību speciāliste vides komunikācijā Līga Bieziņa.

Ielu tirdzniecības veikšanai vai organizēšanai publiskās vietās, uzņēmējam un saimnieciskās darbības veicējam Valmierā ir jāsaņem pašvaldības izsniegta ielu tirdzniecības atļauja.  Ielu tirdzniecība pašvaldībā tiek organizēta atbilstoši Valmieras pilsētas pašvaldības 27.07.2017. saistošajiem noteikumiem Nr.283 “Par kārtību, kādā tiek saskaņota un organizēta ielu tirdzniecība Valmieras pilsētas administratīvajā teritorijā”.

Nodevas likmi tirdzniecībai publiskās vietās Valmierā nosaka atbilstoši 26.04.2018. Valmieras pilsētas pašvaldības saistošajiem noteikumiem Nr.304 “Par pašvaldības nodevu tirdzniecībai publiskās vietās Valmieras pilsētas administratīvajā teritorijā”. Atbilstoši pašvaldības domes 25.03.2021. lēmumam uz laiku tiek turpināts nepiemērot šo noteikumu 3., 4. un 5. punktā noteikto nodevas likmi par tirdzniecību publiskās vietās. 

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Pašvaldības administrācijas Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā BIROJA ADMINISTRATORU Strenču apvienības pārvaldē (turpmāk – Apvienība) (uz nenoteiktu laiku). Ja Tev ir vēlme: • veikt dokumentu un arhīva pārvaldību Apvienībā, sniegt konsultācijas Apvienības darbiniekiem dokumentu pārvaldības jautājumos; • īstenot biroja administrēšanas funkcijas, nodrošinot Apvienības pārvaldes vadītāja darbu; • konsultēt apmeklētājus sniedzot vispārēju informāciju par Pašvaldības un Apvienības sniegtajiem pakalpojumiem, to saņemšanas kārtību, procedūru un nepieciešamajiem dokumentiem; un ja Tev ir: • augstākā izglītība; • vismaz trīs gadu darba pieredze dokumentu pārvaldības jomā tiks uzskatīta par priekšrocību; • valsts valodas prasme augstākajā līmenī; • labas datorprasmes, prasme strādāt ar MS Office programmām un biroja tehniku; • kompetences: labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt gan individuāli, gan komandā, profesionāla attieksme pret darba pienākumiem; • sadarbspējīgs COVID-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts; Mēs piedāvājam: • darba un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • stabilu atalgojumu (atbilstoši 9.mēnešalgu grupai no 890 EUR līdz 955 EUR un darbinieka individuālajam novērtējumam); • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu un citus labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvajos aktos noteiktajam • profesionālās pilnveidošanās iespējas. Pieteikuma vēstuli, CV un augstākās izglītības dokumenta kopijas var iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv, vai personīgi Pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā adrese: Lāčplēša ielā 2, Valmierā, Valmieras novadā ar norādi „Biroja administrators” līdz 2022.gada 27.janvārim. Tālrunis papildu informācijai: 64207148. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: BIROJA ADMINISTRATORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Valkas iela 16, Strenči, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2022-01-27 Kontaktpersona: CV, motivācijas vēst. un izgl.dok.kopiju sūtīt uz personals@valmierasnovads.lv, t. 64207148. Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

 izsludina konkursu uz vakanto DATORSPECIĀLISTA amatu (0,8 slodze) Prasības pretendentam: augstākā izglītība datorzinībās vai inženierzinātnēs, vai pēdējo kursu students; labas latviešu un angļu valodas zināšanas; augsta atbildības sajūta, precizitāte, labas komunikācijas un sadarbības spējas; prasme patstāvīgi organizēt savu darbu un operatīvi risināt problēmas, augstas darba spējas un radoša pieeja darbam, vēlme apgūt jaunas prasmes un papildināt savas zināšanas; analītiska domāšana, iniciatīva; sadarbspējīgs Covid-19 vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts. Galvenie pienākumi: nodrošināt IT atbalstu; veikt datortehnikas un aprīkojuma uzturēšanu, tehnisko apkopi un remontu, kā arī programmatūras atjaunināšanu; veikt audio, foto un video tehnikas izsniegšanu, uzturēšanu un apkopi; E-mācību vides sistēmas lietotāju atbalsts (Moodle). Mēs piedāvājam: interesantu un atbildīgu darbu; sociālās garantijas; garantētu atalgojumu par padarīto darbu (768.00 EUR pirms nodokļu nomaksas); papildu atalgojumu projektos vai akadēmiskajā darbā (0,2 slodze) pēc iespējām un intereses. Interesentiem līdz 2022.gada 23.janvārim sūtīt motivācijas vēstuli un CV ViA juristei-personāla speciālistei (adrese: Valmiera, Cēsu iela 4, LV-4201, kabinets Nr.C204 vai e-pasts: agrita.somase@va.lv) ar norādi „Datorspeciālista vakancei”. Profesija: DATORSISTĒMU TEHNIĶIS Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 4, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Nepilna slodze Darbības joma: Informācijas tehnoloģijas / Telekomunikācijas Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2022-01-23 Kontaktpersona: Sūtīt CV un motivācijas vēstuli ar amata norādi uz agrita.somase@va.lv, t. 26186555. Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri