Valmieras Ziņas

Reorganizēs Dauguļu internātpamatskolu un Vaidavas internātpamatskolu

Lasīšanas laiks: 2 min

Ar mērķi nodrošināt Kocēnu novada pašvaldības finanšu līdzekļu racionālu un efektīvu izmantošanu un izveidot optimālu un kvalitatīvu izglītības sistēmu Kocēnu novadā, izvērtējot un analizējot vairākus izglītības iestādēm saistošus kritērijus, Kocēnu novada domes sēdē nolēma reorganizēt Dauguļu internātpamatskolu un Vaidavas internātpamatskolu, izveidojot vienu apvienotu izglītības iestādi, informē Kocēnu novada domē.

Uz apvienotās izglītības iestādes direktora amatu tiks izsludināts konkurss.

Reorganizācijas procesā tiks nodrošināts, ka abu izglītības iestāžu licencētās un akreditētās izglītības programmas turpinās realizēt uz Vaidavas internātpamatskolas un Dauguļu internātpamatskolu bāzes izveidotā apvienotā izglītības iestāde.

Lai pēc iespējas veiksmīgāk un optimālā veidā noritētu iestāžu reorganizācijas process, ir izveidota komisija 8 cilvēku sastāvā, kuras priekšsēdētāja ir Kocēnu novada Izglītības pārvaldes vadītāja Ieva Stiģe. Reorganizācijas komisijai un komisijas priekšsēdētājai uzdots 2016. gada maija domes sēdē iesniegt apstiprināšanai izglītības iestāžu reorganizācijas plānu un koordinēt izglītības iestāžu reorganizācijas pabeigšanu.

Šobrīd Vaidavas internātpamatskolā mācās 33 audzēkņi, tajā skaitā 18 speciālās arodprogrammas audzēkņi, Dauguļu internātpamatskolā – 34. Reorganizācija tiks pabeigta ne vēlāk kā līdz 2016. gada 31. augustam.

Tāpat arī domes sēdē apstiprināja reorganizējamo Dikļu pagasta pirmsskolas izglītības iestādes “Cielaviņa” un Jura Neikena Dikļu pamatskolas reorganizācijas plānu. Jau vēstīts, ka, lai veicinātu iestāžu attīstību, kā arī sniegto pakalpojumu un bērnu izglītības kvalitātes paaugstināšanu, februārī Kocēnu novada domes sēdē tika nolemts reorganizēt PII “Cielaviņa” Dikļos un PII “Cielaviņa” filiāli Zilākalnā, tās pievienojot Jura Neikena Dikļu pamatskolai. Reorganizācija tiks pabeigta ne vēlāk kā līdz 2016. gada 31. augustam.

Aktuālais jautājums

Kas, jūsuprāt, ir Valmieras sports nr.1?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Aicinām darbā AUTOBUSA VADĪTĀJU VALMIERAS AUTOPARKĀ DARBA PIENĀKUMI: pasažieru pārvadāšana saskaņā ar darba grafiku biļešu pārdošana darbs ar elektronisko kases aparātu pasažieru kvalitatīva apkalpošana PRASĪBAS PRETENDENTIEM: D kategorijas transportlīdzekļa vadītāja apliecība, vēlams 95. kods vēlams D vai D 1 kategorijas transportlīdzekļa vadītāja stāžs vismaz divi gadi labas saskarsmes un komunikācijas prasmes latviešu valodas zināšanas UZŅĒMUMS PIEDĀVĀ: darbu stabilā uzņēmumā darba samaksu 1850 EUR (pirms nodokļu nomaksas) pilnas sociālās garantijas daļēju ceļa izdevumu apmaksu no dzīvesvietas uz darbavietu 95. koda apmācības apmācību pirms darba pienākumu uzsākšanas veselības apdrošināšanas iespējas iespēju savienot ar darbu citā uzņēmumā ikgadējās un 95. koda apmācības CV ar norādi vakancei „Autobusa vadītājs Valmieras autoparkā” iesniegt: sūtot elektroniski uz info@vtu-valmiera.lv personīgi SIA „VTU Valmiera” personāla daļā darba dienās no plkst.13:00 līdz 16:00 („Brandeļi”, Brandeļi, Kocēnu pagasts, Valmieras novads, Reģ.nr. 40003004220) Informācijai 29231565 * Iesniegtos personas datus SIA “VTU VALMIERA” izmantos, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu. Ja kandidāts vēlas, lai viņa personas dati tiktu saglabāti SIA “VTU VALMIERA” iekšējā datu bāzē ar mērķi tos apstrādāt citos SIA “VTU VALMIERA” personāla atlases konkursos, tad pieteikumā vakancei lūdzam kandidātam norādīt savu piekrišanu personas datu saglabāšanai. Profesija: AUTOBUSA VADĪTĀJS Darba vietas adrese: LATVIJA, Brandeļi, Kocēnu pag., Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Transports / Loģistika Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-05-31

Mūsu partneri