Valmieras Ziņas

Pieredzes apmaiņā dalās ar labas prakses piemēriem personāla vadībā

Lasīšanas laiks: 2 min

Vidzemes slimnīcā 11. maijā viesojās vairāki vadošie personāla vadības nozares pārstāvji, kas aizguva labas prakses piemērus no slimnīcas darba organizēšanas. Nozares viesi tika iepazīstināti ar organizētiem darba procesiem, kas ievērojami uzlabo darbinieku ikdienu, portālu “Valmieras Ziņas” informēja “Vidzemes slimnīca” Sabiedrisko attiecību un mārketinga speciāliste Agnija Upīte.

Vidzemes slimnīcas personāla vadības daļas rīkotais pasākums notika par godu Starptautiskai personāla vadības dienai, kas tiek atzīmēta 20. maijā. Pasākumā piedalījās Veselības ministrijas, Latvijas Personāla vadīšanas asociācijas, Nacionālā rehabilitācijas centra Vaivari un Jelgavas pilsētas slimnīcas pārstāvji. Viesi tika iepazīstināti ar jau slimnīcā ieviestiem uzlabojumiem digitalizācijas, personāla vadības, infrastruktūras jomās, kas neatsverami uzlabo darbinieku ikdienas veicamos pienākumus.

“Vidzemes slimnīcā strādā vairāk nekā 750 darbinieki. Līdz ar to padziļināti esam izpētījuši, izanalizējuši un mēģinājuši atrast labākos variantus, lai uzlabotu mūsu darbinieku ikdienas darba vidi. Augstu novērtējam ikvienu mūsu darbinieku, tādēļ mums ir svarīgi, lai arī darba procesi būtu droši, ergonomiski, mūsdienīgi un moderni. Mums ir svarīgi veidot vidi, kurā cilvēki vēlas strādāt ilglaicīgi un nemainīt to,” norāda Vidzemes slimnīcas Personāla vadības daļas vadītāja Sanita Kandele.

Latvijas Personāla vadīšanas asociācijas valdes priekšsēdētāja Eva Selga: “Esam patīkami pārsteigti, cik sakārtota ir slimnīcas darba vide. Liela uzmanība tiek pievērsta gan darbinieku, gan pacientu labklājībai. Labbūtības principu ievērošana darba vidē ir ļoti svarīga, jo tā noteikti ļauj ikvienam uzņēmumam darbu organizēt mūsdienīgi un cilvēku kā vērtību izvirzīt priekšplānā.”

Sakarā ar paplašināšanos, aicinām komandai pievienoties brīvā laika organizatoru un vadītāju darbam dienas aprūpes centrā senioriem "Niedres" Vaidavā uz 2 gadiem Ja Tu esi atvērts jauniem izaicinājumiem, Tev ikdienā patīk dinamisks un atraktīvs darbs ar cilvēkiem, piesakies uz brīvā laika vadītājas amatu mūsu dienas aprūpes centrā senioriem! Mēs Tev piedāvājam: Darbu uz noteiktu laiku skaistā un klusā Vaidavas centrā, blakus ezeram Mūsdienīgu darba vidi jaunās telpās Iespēju sevi realizēt tematiskās brīvā laika nodarbībās, ja Tev patīk sarunas, tematiskie svētki, krustvārdu mīklas, mūzika, teātris, deja, atraktivitāte un joki Algu 1000,00 EUR/mēnesī  Tavi darba pienākumi: Galvenais darba pienākums plānot un vadīt dažādas brīvā laika nodarbības Dekorēt telpas pasākumiem un ikdienā Motivēt un iesaistīt seniorus ikdienas nodarbībās Rosināt seniorus izteikt sevi radošajos darbos  izstrādāt nodarbību metodiku kopā ar sociālo rehabilitētāju atbilstoši seniora spējām un veselības stāvoklim Veikt darba pildīšanai nepieciešamo materiālu sagatavošanas darbus organizēt darbu atbilstoši drošības tehnikas noteikumiem un procesu tehnoloģiju prasībām, ievērojot darba aizsardzības noteikumus Mēs sagaidām, ka: Tev ir vidējā vai vidējā profesionālā izglītība, kursi attiecīgā specialitātē un Tu brīvi komunicē latviešu valodā Tev ir labas organizatora spējas un esi saimnieciska/s Tev patīk strādāt komandā, esi komunikabls un motivēts Tev piemīt spēja strādāt arī nestandarta situācijās un Tu lieki nesatraucies, ja tev ir “jāizkāpj” no rāmjiem Tev ir iecietība, empātija un Tu nenovērs skatienu no citādā, gaidīsim savā komandā CV, motivācijas vēstuli, lūdzam sūtīt uz e-pastu: iespejutilts@gmail.com  Tālrunis informācijai: 27822379. Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz pārrunām. Profesija: INTEREŠU PULCIŅA VADĪTĀJS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Skolas iela 1, Vaidava, Vaidavas pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Veselības aprūpe / Sociālā aprūpe Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-09-05 Darba sākšanas datums: 2025-09-15 Kontaktpersona: Agnese Valdēna

SIA „Firma Madara’89”- viens no lielākajiem mazumtirdzniecības uzņēmumiem, kas veiksmīgi darbojas pārtikas mazumtirdzniecībā, piedāvā darbu pārdevējam (-ai) veikalā “top!” Valmierā,Tērbatas ielā 18. Galvenie darba pienākumi: Pārtikas un nepārtikas preču tirdzniecība; Pircēju apkalpošana pie kases; Preču pieņemšana, pasūtīšana, uzskaite, izvietošana tirdzniecības zālē; Preču realizācijas termiņu, marķējuma, kvalitātes, uzglabāšanas apstākļu un atbilstošas temperatūras kontrole. Prasības kandidātiem: Vēlama pieredze pārtikas tirdzniecībā; Precizitāte, atbildības sajūta. Piedāvājam: Veselības apdrošināšana; Papildus sociālās garantijas pēc nostrādāta gada; Svētku dāvanas; Atmaksātus papildatvaļinājumus; Profesionālās un personīgās izaugsmes iespējas; Mūsdienīgu darba vidi; Darba alga no EUR 950 - 1000 (bruto); Darba laiks maiņās no plkst. 8.00-22.00. CV lūdzam sūtīt uz e-pastu: cv@madara89.lv, ar norādi – pārdevējs Valmierā,Tērbatas ielā ,vai pieteikties personīgi, vai WhatsApp tel.nr. +371 27 009 367. Profesija: MAZUMTIRDZNIECĪBAS VEIKALA PĀRDEVĒJS Darba vietas adrese: LATVIJA, Tērbatas iela 18, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Maiņu darbs Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Tirdzniecība / Mārketings Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-08-25 Kontaktpersona: top! Valmiera,Tērbatas iela 18, cv@madara89.lv Izglītības līmenis: Vispārējā vidējā izglītība

Mūsu partneri