Valmieras Ziņas

Pavasara saulgriežu meistardarbnīcas Sēļu muižā

21. aprīlī Sēļu muiža aicina pavadīt Lieldienas kopā ar ģimeni, mācoties dažādas amata prasmes un iepazīstot Lieldienu tradīcijas, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Mazsalacas novada pašvaldības sabiedrisko attiecību speciāliste Anete Gluha.

21. aprīlī no plkst.14.00 Sēļu muižā sāksies Lieldienu ieskandināšana. Piedalīsies Mazsalacas novada Kultūras centra deju kolektīvi un Sēļu pagasta Tautas nama folkloras kopa “Sēlene”, dejotāji un tautas mūzikas kopa „Sēļu muižas muzikanti”.

Pasākumā varēs apskatīties zaķus, krāsot olas, izšūpoties, lai vasarā nekož odi, un doties rotaļās un kopīgos dančos. Meistarklases vadīs – folkloriste Iveta Dukaļska un deju skolotājs Ernests Spīčs. Savukārt Benitas Audzes un Uģa Vītiņa vadībā meistarklasēs apmeklētāji varēs izveidot sev kādu skaistu ādas un koka darinājumu, piemēram, atslēgu piekariņus no ādas vai koka karotes un stabulītes. Kopīgi veidosim izstādi – konkursu „Košāko Lieldienu olu parāde”, tāpēc ņemiet līdzi visskaistākās un stiprākās olas! Pasākumā ieeja bez maksas.

Projekts „Pavasara saulgriežu meistardarbnīcas Sēļu muižā” ir Mazsalacas novada Sēļu pagasta Tautas nama projekts, kur sadarbībā ar Sēļu muižas muzikantiem, tradicionālās kultūras nozares speciālistiem un amatniekiem tiek piedāvātas praktiskās nodarbības, izzinot latviskās tradīcijas un amatus, popularizējot tautas muzicēšanas, dziedāšanas un dejošanas tradīciju. Projektu finansē Valsts kultūrkapitāla fonds.

Komentējot Jūs piekrītat Lietošanas noteikumiem.

"Valmieras ziņas" jautā

Vai Valmierā vajag uzstādīt fotoradarus?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Kocēnu novada dome, reģistrācija Nr. 90009114171, aicina darbā klientu apkalpošanas sekretāru uz nenoteiktu laiku ar darba vietu Alejas iela 8, Kocēni, Kocēnu pagasts, Kocēnu novads. Prasības pretendentiem/-ēm: Augstākā vai vidējā profesionālā izglītība un lietveža, sekretāra vai klientu apkalpošanas speciālista kvalifikācija. Zināšanas un praktiskā darba pieredze lietvedībā. Teicamas saskarsmes prasmes un pozitīva domāšana. Spēja strādāt efektīvi arī paaugstinātās spriedzes apstākļos un/ vai ierobežotā termiņā un vadīt savas emocijas (paškontrole) stresa situācijās. Precizitāte, spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un uzņemties atbildību. Pieredze klientu apkalpošanā pašvaldībā tiks uzskatīta par priekšrocību. Valsts valodas prasme augstākajā līmenī (“C” līmeņa 2. pakāpe). Teicamas datora prasmes (MS Office, Open Office), labas zināšanas un prasmes darbā ar biroja tehniku, dokumentu izstrādāšanā un noformēšanā. Galvenie pienākumi: Kvalitatīva un efektīva klientu apkalpošana (klātienē, pa tālruni un ar elektroniskā pasta starpniecību), nepieciešamības gadījumā atbalsta sniegšana iesnieguma un citu dokumentu noformēšanā. Klientu konsultēšana par pašvaldībā pieejamo pakalpojumu saturu (pārzināt un pilnveidot pašvaldības pakalpojumu saņemšanai nepieciešamo dokumentu iesniegšanas un pakalpojumu saņemšanas kārtību). Pašvaldības dokumentu (vēstuļu, izziņu, rīkojumu u.c.) sagatavošana. Domes sēžu un pastāvīgo komiteju protokolu un lēmumu tehniskā noformēšana. Dokumentu pavairošana, skenēšana, nosūtīšana pēc pašvaldības darbinieku un apmeklētāju pieprasījuma. Dokumentu reģistrēšana, tālākas virzības nodrošināšana, izpildes termiņu kontrole. Darbs ar Iedzīvotāju reģistra datiem (dzīvesvietas deklarēšanas jautājumi). Pildīt pienākumus, kas saistīti ar skolēnu pārvadāšanu uz izglītības iestādēm, (informācijas pieņemšana no izglītības iestādēm, izglītojamiem, sarakstu sagatavošana un nosūtīšana, abonenta biļešu/mēnešbiļešu izsniegšana, izmaiņu veikšana u.c.). Konsultēt pašvaldības darbiniekus lietvedības jautājumos. Piedāvājam: Darba laiku 40 stundas nedēļā; Interesantu un atbildīgu darbu; Iespēju apliecināt savas spējas; Darba algu 911,00 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas; Sociālās garantijas (t.sk. atvaļinājuma pabalsts līdz 30% no mēnešalgas, veselības apdrošināšana, papildatvaļinājums u.c.). Pieteikuma (motivācijas) vēstuli un CV (dzīves apraksts) līdz 2019.gada 3.decembrim plkst. 17.00 sūtot uz e-pastu:info@kocenunovads.lv (ar norādi "Pieteikums: klientu apkalpošanas sekretārs") vai iesniegt Kocēnu novada domes Dokumentu pārvaldības un informācijas nodaļā Alejas ielā 8 (1. stāvā) Kocēnos, Kocēnu pagastā, Kocēnu novadā. Papildus informācija, zvanot uz tālruni 26460313. Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba pārrunām klātienē. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk – VDAR) 13. pantu, Kocēnu novada dome informē, ka: 1) jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Kocēnu novada dome. Adrese: Alejas iela 8, Kocēni, Kocēnu pagasts, Kocēnu novads, LV- 4220; tālrunis: 66954826, 28675556; e-pasts: info@kocenunovads.lv; 2) Datu aizsardzības speciālists Raivis Grūbe, tālr.: +371 67419000, e-pasts: raivis@grubesbirojs.lv  un datu aizsardzības speciālists Viesturs Grūbe, tālr +37167419000, e-pasts: viesturs@grubesbirojs.lv 3) Informējam, ka personas dati tiks izmantoti tikai atlases vajadzībām un pēc konkursa rezultātu paziņošanas jūsu personas dati tiks dzēsti, kā arī papildu VDAR 13. pantā minēto informāciju jūs varat iegūt, sūtot elektroniskā pasta vēstuli uz e-pasta adresi: info@kocenunovads.lv Profesija: KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Alejas iela 8, Kocēni, Kocēnu pag., Kocēnu nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2019-12-03 Kontaktpersona: Mot.vēstuli un CV ar amata norādi sūtīt uz info@kocenunovads.lv, t. 26460313.

Mūsu partneri