Valmieras Ziņas

Nodarbības topošajiem vecākiem janvārī Valmierā

Jaunajā gadā Vidzemes slimnīca jaunajiem vecākiem turpina piedāvāt pakalpojumu “Pirmsdzemdību nodarbība”.

Sešu nodarbību cikls ir veidots, balstoties uz ilggadēju slimnīcas Dzemdību un ginekoloģijas nodaļas speciālistu pieredzi, sniedzot nepieciešamās zināšanas par grūtniecības gaitu un dzemdību procesu, kā arī palīdzot apgūt līdzdarbošanās prasmes dzemdībās un jaundzimušā aprūpei nepieciešamās pamatiemaņas.

Nodarbības notiek Vidzemes slimnīcā Jumaras ielā 195, darbdienu vakaros, un ilgst 1,5-2 stundas. Lai topošie vecāki fiziski un emocionāli labāk sagatavotos mazuļa sagaidīšanai, var apmeklēt nodarbību ciklu, iegādājoties abonementu (6 nodarbības – 40 €), vai izvēlēties kādu atsevišķu nodarbību (1 nodarbība – 10 €). Topošā māmiņa uz to var ierasties viena, un var nākt kopā ar topošo tēti, kuram papildus nekas nav jāmaksā.

Papildu ieguvums – topošajiem vecākiem, kas iegādājušies abonementu, tiek piemērota atlaide 5% apmērā no slimnīcā noteiktās cenas par ģimenes palātas izmantošanu (par katru dienu) vai arī atlaide 10% apmērā no slimnīcā noteiktās cenas par dzemdībām ūdenī ar dežūrējošo personālu.

Nodarbības un to vadītājas vecmātes 2019. gada janvārī:

07.01. plkst. 16.00 “Dzemdības” – Sanita Šatrovska

10.01. plkst. 16.00 “Grūtniecība” – Liene Česle

17.01. plkst. 17.00 “Bērnu aprūpe” – Agnese Piļķe

18.01. plkst. 17.00 “Elpošana, nodaļas apskate” – Vineta Cekule

23.01. plkst. 16.00 “Bērna zīdīšana” – Antra Kupriša

28.01. plkst. 16.00 “Tauriņpieskāriena masāža jaundzimušajiem” – Natālija Šaramigina

 

Pieteikšanās un vairāk informācijas – tālr. 64202595.

BIROJA ADMINISTRĀCIJAS VADĪTĀJU VALMIERĀ Prasības • Teicamas lietvedības zināšanas un pieredze dažādu dokumentu un līgumu sagatavošanā; • Pieredze darbā ar Publisko iepirkumu un ES projektu dokumentāciju; • Pieredze darbā ar Elektronisko iepirkumu sistēmu (EIS); • Pieredze personāla atlasē; • Zināšanas datu aizsardzības un darba aizsardzības jomā; • Labas datorprasmes (MS Office) un pieredze darbā ar biroja tehniku; • Teicamas latviešu valodas prasmes, labas angļu un krievu valodas prasmes; • Ļoti labas komunikācijas prasmes; • Augsta atbildības sajūta un nopietna attieksme pret darbu; • B kategorijas autovadītāja apliecība. Pienākumi • Nodrošināt administratīvo atbalstu uzņēmuma vadībai, ieskaitot citu administrācijas darbinieku vadību; • Lietvedības, iepirkumu un personāla dokumentu sagatavošana, ienākošās/izejošās korespondences reģistrācija; • Plānot un organizēt uzņēmuma darbinieku kvalifikācijas celšanas apmācības; • Asistēšana personāla atlasē – sludinājumu sagatavošana, publicēšana, pieteikumu apstrāde, interviju organizēšana; • Kontrolēt iepirkumu gaitu EIS; • Nodrošināt grāmatvedību ar informāciju par darbinieku darba samaksas, amatu u.c. izmaiņām; • Komandējumu dokumentācijas sagatavošana; • Iesaistīties korporatīvo pasākumu un personāla motivēšanas pasākumu plānošanā un organizēšanā. Piedāvājam • Pastāvīgu darbu stabilā būvniecības uzņēmumā Latvijā; • Interesantu darbu ar iespēju papildināt savu profesionālo pieredzi; • Konkurētspējīgu atalgojumu (Bruto 1100 - 1500 EUR/mēn.); • Pretimnākošu kolēģu atbalstu un korporatīvos pasākumus; Gaidīsim Jūsu CV un pieteikuma vēstuli.

Mūsu partneri