Valmieras Ziņas

Kocēnos aprīlī notiks četras digitalizācijas kickstart treniņa nodarbības maziem un vidējiem uzņēmumiem

Lasīšanas laiks: 4 min

2023. gada aprīlī Vidzemes mazo un vidējo uzņēmumu pārstāvji aicināti pieteikties “Kickstart” digitalizācijas treniņam. Treniņa laikā ekspertu vadībā uzņēmēji analizēs savu uzņēmumu digitalizācijas iespējas un gatavos nepieciešamo informāciju, lai pieteiktos valsts finansējuma atbalsta saņemšanai šo digitalizācijas ideju realizēšanai gan grantu, gan līdzfinansējuma programmās. Treniņu vadīs pieredzējuši eksperti – Aleksandrs Ļubinskis (Cēsu digitālais centrs) un Vita Brakovska (biedrība ZINIS), portālu “Valmieras Ziņas ” informēja Vidzemes plānošanas reģiona galvenā komunikācijas speciāliste Anita Āboliņa.

Mēneša laikā četrās nodarbībās uzņēmēji varēs apgūt noderīgas zināšanas par digitalizācijas iespējām uzņēmējdarbībā un tās uzreiz arī pielietot, uz vietas kopā ar ekspertiem plānojot aktivitātes sava uzņēmuma digitalizācijai un produktivitātes paaugstināšanai.

Nodarbības notiks Valmieras novada Kocēnos(Kocēnu kultūras nama telpās), tām iepriekš jāpiesakās. Dalība pasākumā ir bez maksas, taču uzņēmējiem jāņem vērā, ka kickstart treniņa izmaksas 800 eiro apmērā tiks attiecinātas un reģistrētas kā de minimis atbalsts.

Nodarbības plānotas 13. aprīlī, 20. aprīlī, 24. aprīlī un 28. aprīlī no plkst. 10.00-15.00. Reģistrēšanās līdz š.g. 10. aprīlim ŠEIT. Aktivitātes organizatori un atbalstītāji – Cēsu Digitālais centrs,  Eiropas digitālās inovācijas centra kontaktpunkts Vidzemē, Vidzemes plānošanas reģions un Valmieras novada pašvaldība.

Treniņa nodarbību galvenās tēmas:

1. DIENA – LIELĀ BILDE (KĀPĒC darīt? // KO darīt?)

Digitālās transformācijas jēdziens un būtība, piemēri

Digitalizācijas nepieciešamība

Pavedieni digitalizācijas idejām

Biznesa procesu izvērtēšana

LEAN un citas pieejas

2. DIENA – DIGITĀLĀS TRANSFORMĀCIJAS VIRZIENI ( darīt? // KAD to darīt?)

Procesu digitalizācijas virzieni

Resursu pārvaldība

E-komercijas iespējas

Datu analītika un tās nozīme

Sadarbība tehnoloģiju izstrādē ar studentiem un augstskolām

3. DIENA – CEĻA KARTES VEIDOŠANA (KAD to darīt?)

Transformācijas procesi uzņēmumā

Uzņēmuma iekšējā inovācijas kultūra

Citātu pārveide vajadzībās un risinājumos

Dizaina domāšana, 4x aspektu izvērtējums

Digitālās transformācijas ceļa kartes veidošana

4. DIENA – KOPSAVILKUMS

Iedvesmas vieslekcija

Noslēguma prezentācijas un ekspertu komentāri, papildinājumi, ieteikumi

Kas ir kickstart treniņš?

Kickstart digitalizācijas treniņš ir praktiskas apmācības, kas palīdz uzņēmumiem izprast, kas ir digitalizācija un kā to iespējams izmantot biznesa attīstībai. Nodarbību laikā dalībnieki definē savus biznesa izaicinājumus un meklē idejas, kā izaicinājumus risināt, kā arī gatavo nepieciešamo informāciju, lai saņemtu valsts finansējuma atbalstu šo ideju realizēšanai.

Treniņš notiek četras dienas klātienē ar vairāku dienu pārtraukumiem, kuru laikā jāpaveic noteikti patstāvīgie darbi uzņēmumā.

Kā kickstart treniņš var palīdzēt uzņēmējam pieteikties valsts atbalstam?

Lai pieteiktos kādai no digitālās transformācijas atbalsta programmām finansējuma saņemšanai,  uzņēmējiem obligāta ir digitālā brieduma testa aizpildīšana. To iespējams izdarīt vēršoties pie kāda no Latvijas EDIC – Latvijas Informācijas tehnoloģiju klastera vai Latvijas Digitālā akseleratora – vai to kontaktpunktiem. Tests ļauj novērtēt esošo digitālo tehnoloģiju situāciju un identificēt jomas, kurās būtu nepieciešams veikt ieguldījumus, lai tālāk saņemtu ceļa karti. Ceļa karte ir padziļināts novērtējums par atbalsta saņēmējam nepieciešamajām darbībām digitālās transformācijas veicināšanai. Izvērtējot digitālās attīstības ceļa kartē ietvertās rekomendācijas uzņēmuma digitālo spēju pilnveidošanai, uzņēmums varēs pieņemt lēmumu par īstenojamiem pasākumiem un pieteikties LIAA atbalstam procesu digitalizācijai vai ALTUM aizdevumiem ar kapitāla atlaidi uzņēmumu digitalizācijai. 

Lai sekmētu raitāku sagatavošanos un pieteikšanos ceļa kartes izstrādei, uzņēmēji aicināti pieteikties kickstart digitalizācijas treniņam. Treniņa laikā mentoru pavadībā dalībnieki uzklausa citu uzņēmumu veiksmes stāstus, izaicinājumus, ar kādiem saskaras un tos risina līdzīgi uzņēmumi. Nodarbību laikā uzņēmēji piedalās radošo ideju darbnīcās, kā arī apmainās ar padomiem, kā veicināt uzņēmuma digitālo attīstību. Tas ļauj uzņēmumiem ne tikai dziļāk izprast savus biznesa procesus, bet arī veidot vīziju, kā kļūt efektīvākam un konkurētspējīgākam nākotnē. Vienlaikus treniņu laikā notiek gatavošanās arī valsts finansējuma atbalsta saņemšanai digitalizācijas aktivitāšu ieviešanai uzņēmumos.

Uzziņai: Atbalsts uzņēmējiem – Digitālo inovāciju centri Latvijā

Līdz 2026. gada vidum no dažādiem finansējuma avotiem Latvijas uzņēmumu digitalizācijai piešķirti vairāk nekā 183 miljoni eiro, tostarp no programmas „Digitālā Eiropa”, Eiropas Reģionālā attīstības fonda (ERAF), kā arī no Atveseļošanas fonda uzņēmumu digitalizācijai atvēlētais finansējums kopsummā sastāda vairāk nekā 13 miljonus eiro.

Eiropas Savienības programmā “Digitālā Eiropa” 2022. gadā savu darbību visā Eiropā sāka Eiropas Digitālās inovācijas centri (EDIC), divi no tiem arī Latvijā.

“Latvijas Digitālais akselerators” fokusējas uz produktu inovācijām, sniedzot atbalstu jaunu digitālo platformu, preču un pakalpojumu dizainam, testēšanai un ieviešanai ražošanā, savukārt  “Eiropas Digitālās inovācijas centrs Latvijā” koncentrējas uz atbalstu uzņēmumu esošo procesu pilnveidei, mārketinga un inovatīvu digitalizācijas risinājumu ieviešanai un attīstībai.

Centros iespējams saņemt padomus un testēt digitālās inovācijas, kā arī iegūt informāciju par sev nepieciešamā risinājuma izstrādi, attīstību. Izveidoti arī centru reģionālie kontaktpunkti, viens no tiem – Vidzemes uzņēmējdarbības centrs. Plašāka informācija: https://www.digitallatvia.lv/  un https://dih.lv

Transportlīdzekļu reģistrators/e (Valmierā) Darba pienākumi • transportlīdzekļu reģistrācija, apkalpojot klientus klātienē • transportlīdzekļu agregātu numuru salīdzināšana • klientu apkalpošana pa tālruni • kolēģu aizvietošana citos tuvākajos klientu apkalpošanas centros Zināšanas un prasmes • pirmā līmeņa augstākā izglītība, vēlama tiesību zinātņu vai autotransporta jomā • interese un vēlme veikt ar autotransporta reģistrāciju saistītu darbu • labas klientu apkalpošanas prasmes, precizitāte un spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus • vēlama pieredze darbā ar normatīvajiem dokumentiem un to izpratne • B kategorijas transportlīdzekļu vadītāja apliecība • labas datorzināšanas • latviešu valodas zināšanas augstākajā pakāpē Mēs piedāvājam • sākotnēju un regulāru apmācību • atalgojumu no 7,72 (mācekļa periodā pārbaudes laikā) līdz 9,38 eiro stundā (1300 -1600 eur bruto mēnesī) pirms nodokļu nomaksas (ar izaugsmes iespēju) • veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika Pieteikties līdz 2025.gada 28.septembrim Pieteikties: https://csdd.staffinhr.com/apply/transportlidzeklu-registrators-valmiera Profesija: TRANSPORTLĪDZEKĻU REĢISTRATORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Eduarda Lācera iela 3, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Transports / Loģistika Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-09-28 Kontaktpersona: Laura Eglīte Izglītības līmenis: 1.līmeņa profesionālā augstākā izglītība

Veikals "Alk Outlet Dzērieni & Vīni" Rīgas ielā 87a, Valmierā,  aicina darbā pārdevēju-konsultantu uz nepilnu slodzi. Ja Tu vēlies iegūt jaunu darba pieredzi, tad pievienojies mūsu komandai. Mēs piedāvājam: *atalgojumu no 4.80 līdz 5.30 eur/h (atkarībā no darba pieredzes un prasmēm), *atalgojums svētku dienās no 9.60 līdz 10.60 eur/h, *piemaksas saistībā ar motivācijas programmām, *elastīgu darba grafiku, ko iespējams apvienot ar studijām vai pielāgot savām vajadzībām, *apmācības veiksmīgai darba uzsākšanai, *veselības apdrošināšanu, *apmaksātu pirmreizējo obligāto veselības pārbaudi, *pusdienu kompensāciju un tēju/kafiju. Darbam pieteikties var personīgi pie veikala vadītāja Rīgas ielā 87a, Valmierā, vai sūtot CV uz e-pastu valmiera.rigas87a@alkoutlet.lv Tālrunis uzziņām: 28311474 Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulu (ES) 2016/679 (2016. gada 27. aprīlis) informējam, ka pretendentu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases norisi. Konkursa dalībnieku iesniegtie pieteikumi tiks iznīcināti vienas darba dienas laikā pēc konkursa noslēguma. Profesija: PĀRDEVĒJS KONSULTANTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Rīgas iela 87A, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Nepilna slodze Darbības joma: Tirdzniecība / Mārketings Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-10-10 Kontaktpersona: Valmiera Alk Outlet

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldības (turpmāk – Pašvaldība) Burtnieku apvienības pārvalde (turpmāk – Pārvalde) aicina darbā palīgstrādnieku (Burtnieku pagastā) uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • veikt saimnieciskos darbus Burtnieku pagasta teritorijā: • apsekot Pašvaldības autoceļus, veikt neliela apjoma remontdarbus, ceļmalu apkopšanu, pļaušanu, krūmu izciršanu, zāģēšanu, novākšanu; • palīdzēt kopt, formēt un izzāģēt kokus un krūmus, palīdzēt likvidēt vēja vai citādā veidā nodarītos postījumus un novākt bīstamos kokus, kas apdraud ēkas, elektrolīnijas, autoceļus un citus objektus; • piedalīties teritorijas labiekārtošanā un uzturēšanā; • rūpēties par Pārvaldes atbildībā esošo ēku un telpu tehnisko stāvokli; un ja Tev ir: • pamatizglītība un pamatiemaņas vai pamata pakāpes profesionālā izglītība; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • zināšanas par ēku, telpu, teritoriju un autoceļu ikdienas uzturēšanas un remontu darbiem, to apjomu noteikšanu; • pamatiemaņas būvdarbu un remontdarbu plānošanā un veikšanā; • iemaņas darbā ar traktortehniku, dārza tehniku, dažādiem mehānismiem un iekārtām; • augsta atbildības sajūta pret uzdotajiem pienākumiem un precizitāte to izpildē; mēs piedāvājam: • pamatalgu 740 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam. Dzīves aprakstu (CV), lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu burtniekuapvieniba@valmierasnovads.lv, vai personīgi Burtnieku apvienības pārvaldē, adrese: Ozolu iela 7, Burtnieki, Burtnieku pagasts, Valmieras novads, ar norādi „Pieteikums palīgstrādnieka/-ces Burtnieku pagastā amatam”, līdz 2025.gada 26.septembrim. Papildu informācija, zvanot pa tālruni: 29388422 vai 26434663. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: PALĪGSTRĀDNIEKS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Ozolu iela 7, Burtnieki, Burtnieku pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-09-26 Kontaktpersona: burtniekuapvieniba@valmierasnovads.lv 29388422

Mūsu partneri