Valmieras Ziņas

Kafejnīcas un restorāni Valmierā iesaistās labdarības akcijā “Aizved savējos uz restorānu – palīdzi citiem tikt uz skolu!”

Lasīšanas laiks: 2 min

SOS bērnu ciemati aicina ģimenes ceturtdien, 1.septembrī, doties svētku pusdienās vai vakariņās uz kafejnīcām un restorāniem, kuri iesaistījušies labdarības akcijā “Aizved savējos uz restorānu – palīdzi citiem tikt uz skolu!”, informē Latvijas SOS Bērnu ciematu asociācija.

Restorāni, kuri piedalās akcijā, apņēmušies 10 procentus no saviem svētku dienas ieņēmumiem ziedot SOS bērnu ciematu ģimenēs augošo bērnu atbalstam un sagatavošanai skolas gaitām.

Akcijā “Aizved savējos uz restorānu – palīdzi citiem tikt uz skolu!” piedalīsies restorāni “Vairāk Saules”, “3”, “3 pavāri”, “Bibliotēka Nr.1”, “Valtera restorāns”, “Muusu”, “Neiburgs”, “Entresol”, “Ferma”, “Fazenda bazārs”, “Ostas Skati”, “Steiku Haoss”, “Piens”, “Stock Pot”, “Balzambārs”, “Bbāra restorāns”, “Klīversala”, “Radisson Blu Rīdzene Hotel” restorāns “Piramīda”, “Radisson Blu Daugava Hotel” restorāns “Panorama”, “Radisson Blu Latvija Hotel” restorāns “Esplanāde”, “Radisson Blu Elizabete Hotel” restorāns “C.U.T.”, “Hotel Albert” restorāns “Bestsellers”, kafejnīcas “Parunāsim”, “Annas Dārzs” un “Lapsas māja” Rīgā, restorāns “Hercogs” Mārupē, restorāni “36. Line” un “Neptūns” Jūrmalā, kafejnīcas “Jauna Saule” un “Bastions”, restorāns “Rātes Vārti” un krodziņš “Pils ķēķis” Valmierā, krodziņš “Vilhelmīnes dzirnavas” Līgatnē, kā arī “Hesburger” restorāni visā Latvijā.

Akcijas rezultātā ziedotie līdzekļi tiks izmantoti, lai palīdzētu sagatavoties skolai 112 skolas bērniem, kuri aug SOS bērnu ciematu ģimenēs.

Latvijas SOS Bērnu ciematu asociācijas direktore Ilze Paleja saka: “Esam gandarīti, ka jau otro gadu pēc kārtas mums rudenī palīgā nāk daudz draudzīgi restorāni un kafejnīcas, lai palīdzētu skolas gaitām sapost SOS ģimeņu mazos un lielos skolniekus. Tā kā ikvienā SOS ģimenē aug 4-6 bērni, gatavošanās skolai ir saistīta ar ievērojamiem izdevumiem. Tādēļ SOS ģimenes šāda veida atbalstu ārkārtīgi augstu novērtē.”

Restorānu “Vairāk Saules” šefpavārs Endijs Bērziņš stāsta: “Esmu priecīgs, ka šogad akcijas dalībnieku skaits ir audzis un tā noritēs gandrīz simts vietās visā Latvijā.  Aicinu Latvijas ģimenes jau savlaicīgi rezervēt galdiņu 1.septembra svētku maltītei kādā no restorāniem vai kafejnīcām, kuras piedalās akcijā un apņēmušies desmito daļu no saviem dienas ieņēmumiem novirzīt SOS ģimeņu atbalstam. Es jau vairākus gadus sadarbojos ar SOS bērnu ciematu saimi un zinu, ka SOS ģimenēm atbalsts ir patiešām nepieciešams.”

Vairāk par akciju var uzzināt mājas lapā www.sosbernuciemati.lv.

SOS_1_SEPT_AKCIJA_A3_aug16_preview

Senioru nams "Zilaiskalns" meklē Māsu/vispārējās aprūpes Māsu Alga bruto no 7,50 EUR stundā pirms nodokļu nomaksas. Ēdināšana par brīvu. Būtiskākie amata pienākumi:  Nodrošināt kvalitatīvu klientu veselības stāvokļa uzraudzību, sniegt pirmo un neatliekamo medicīnas palīdzību. Sadarbība ar ģimenes ārstiem un citiem speciālistiem. Medikamentu pasūtīšana un sadale klientiem. Veikt klientu izglītošanu veselības aprūpes jautājumos. Noformēt dokumentus atbilstoši normatīvajiem aktiem u.c. Darba laiks: darba dienās no plkst. 8:00 - 17:00.  Pieteikšanās: mob.t.: 20022238, 22041119 (darba dienās, darba laikā) e-pasts: sn.zilaiskalns@gmail.com Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz interviju. Par atteikumu ziņosim tikai tiem kandidātiem, kas tiks uzaicināti uz interviju. Biedrība "REACH" Senioru nams "Zilaiskalns" (reģ.nr.40008059808) Profesija: MĀSA/ vispārējās aprūpes MĀSA Darba vietas adrese: LATVIJA, Kultūras iela 9A, Zilaiskalns, Zilākalna pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Nepilna slodze Darbības joma: Veselības aprūpe / Sociālā aprūpe Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-11-30 Darba sākšanas datums: 2025-11-03 Kontaktpersona: Pieteikties zvanot uz tālruni 20022238 vai sūtīt uz e-pastu sn.zilaiskalns@gmail.com Izglītības līmenis: Profesionālā vidējā izglītība

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Valmieras novada Nekustamā īpašuma apsaimniekošanas pārvaldes (turpmāk – Struktūrvienība) vadītāja vietnieku/-ci, būvinženieri (uz noteiktu laiku). Ja Tev ir vēlme: • organizēt un piedalīties būvniecības procesos Pašvaldības un tās iestāžu būvprojektu realizācijas laikā; • piedalīties būvprojektēšanas uzdevumu sagatavošanā, izvērtēt būvprojektus to izstrādes procesā; • veikt Pašvaldības būvju vizuālo/ tehnisko apsekošanu, atzinumu sagatavošanu, sniegt priekšlikumus un ieteikumus par prioritāri nepieciešamajiem Pašvaldības ēku un būvju remontdarbiem; • izstrādāt/organizēt Pašvaldības vajadzībām nepieciešamās remontdarbu tāmes, veikt izmaksu aplēses investīciju projektiem; • piedalīties Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto būvobjektu projektu pieteikumiem un atskaitēm nepieciešamās būvprojektu un būvniecības dokumentācijas sagatavošanā; • nodrošināt zaļās zonas apsaimniekošanu; • nodrošināt Pašvaldībai piederošā nekustamā īpašuma apzināšanu un uzskaiti; • piedalīties Struktūrvienības budžeta sagatavošanā un kontrolē un citi; un ja Tev ir: • otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība (vai tai pielīdzināma augstākā izglītība) būvniecības jomā; • vismaz pēdējo trīs gadu praktiskā pieredze būvniecības jomā; • normatīvo aktu pārzināšana būvniecības jomā un izpratne to pielietošanā; • sertifikāts ēku būvdarbu vadīšanā, būvuzraudzībā tiks uzskatīts par priekšrocību; • kompetences: labas organizatoriskās un saskarsmes spējas, argumentācijas prasme, prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus, spēja strādāt individuāli un komandā, spēja loģiski domāt un analizēt, strādāt intensīvi, patstāvīgi un uzņemties atbildību, pašiniciatīva un spēja meklēt un piedāvāt jaunus risinājumus; • labas praktiskā pielietojuma prasmes darbam ar MS Office, Būvniecības informācijas sistēmā, Būvju informācijas modelēšanas (BIM) sistēmā un biroja tehniku; • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī; • B kategorijas autovadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 2174 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 2304 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”) un augstākās izglītības dokumenta kopiju, lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv vai personīgi Valmieras novada pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese Lāčplēša ielā 2, Valmierā, Valmieras novadā ar norādi „Valmieras novada Nekustamā īpašuma apsaimniekošanas pārvaldes vadītāja vietnieka/-ces, būvinženiera/-es amatam” līdz 2025.gada 6.novembrim. Tālrunis papildu informācijai: 64207148, 27807444. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: PAŠVALDĪBAS PAMATDARBĪBAS STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJA VIETNIEKS /DIREKTORA VIETNIEKS /PRIEKŠNIEKA VIETNIEKS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-11-06 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 64207148

Pievienojies mūsu komandai! Kocēnu pamatskola (turpmāk – Iestāde) aicina darbā interešu izglītības skolotāju programmēšanas un robotikas nodarbībām. Darba vietas adrese: Alejas iela 2, Kocēni, Kocēnu pagasts, Valmieras novads. Ja Tev ir vēlme: • īstenot interešu izglītības programmu apguvi atbilstoši interešu izglītības programmām; • plānot un organizēt savu darbu atbilstoši Iestādes mērķiem un uzdevumiem; un ja Tev ir: • atbilstoša profesionālā kvalifikācija (Ministru kabineta noteikumu Nr.569 “Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību”); • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: komunikācijas un sadarbības prasmes; psiholoģiskā noturība un augsta saskarsmes kultūra; pozitīva, radoša un atbildīga attieksme pret darbu; mēs piedāvājam: • darbu uz noteiktu laiku, 10,61 stundas nedēļā (10 kontaktstundas, 0,35 slodzes; darbs pirms vai pēc mācību stundām); • atalgojumu EUR 1175 pirms nodokļu nomaksas par slodzi; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālas garantijas atbilstoši normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās kompetences pilnveides iespējas; • radošu un atbalstošu darba vidi. Pretendentiem profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītības dokumenta/-u kopiju/-as lūdzam iesniegt līdz 2025.gada 10.novembrim e-pastā kocenu.pamatskola@valmiera.edu.lv. Tālrunis uzziņām: 29573195. Informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: INTEREŠU IZGLĪTĪBAS SKOLOTĀJS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Alejas iela 2, Kocēni, Kocēnu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-11-10 Kontaktpersona: kocenu.pamatskola@valmiera.edu.lv 29573195

Mūsu partneri