Valmieras Ziņas

Jānis Olmanis: kārtējā teorētiski veiktā pašvaldību apvienošana nav instruments ceļā uz vienlīdzīgi attīstītām pašvaldībām Latvijā

Lasīšanas laiks: 6 min

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija (VARAM) izstrādājusi jaunu administratīvi teritoriālās reformas koncepciju, kas iesniegta valdošajām partijām. Izstrādāti divi modeļi – 49 novadi un deviņas republikas pilsētas vai 29 teritoriju izveide. Ministrijā norāda, ka priekšlikumi palīdzēs novadiem attīstīties sekmīgāk. Šobrīd Latvijā ir 110 novadi un deviņas republikas pilsētas.

Portāls “Valmieras Ziņas” jautāja Kocēnu novada pašvaldības domes priekšsēdētāja Jāņa Olmaņa viedokli saistībā ar VARAM iecerēm.

Vai ministrija ir pārrunājusi ar pašvaldībām, kāpēc šāda reforma nepieciešama?

Oficiālas sarunas ar VARAM nav bijušas. Ar savu iniciatīvu esam griezušies pie vairākiem VARAM speciālistiem, lai gūtu skaidrību, kāpēc un kā šo reformu plānots īstenot.

Kā vērtējat iepriekšējās reformas ieguvumus?

Kopš 2009.gada, kad tika īstenota pēdējā administratīvi teritoriālā reforma, esam ieguldījuši ne mazums pūļu un darba, lai nojauktu iedomātās robežas pagastu iedzīvotāju prātos un sirdīs un radītu piederības sajūtu novadam.

Apziņas, ka esam viens vesels, radīšana prasīja ļoti daudz enerģijas un spēka. Un tikai tagad, pēc nedaudz vairāk nekā piecus gadus ilga darba, varam plūkt augļus – varam visi kopā priecāties par paveikto, lepojamies viens ar otru – par paveikto ne tikai tajā pagastā, kurā dzīvojam, bet arī pārējos Kocēnu novada pagastos.

Pašreizējais pašvaldības darbības modelis, pateicoties gan pašvaldības pūlēm, gan iedzīvotāju pretimnākšanai, ir optimālais darbības veids, un pats svarīgākais – mēs jūtamies piederīgi savam novadam.

Taču tagad viss iepriekš paveiktais, uz ko gājām soli pa solim, kā izrādās, ir nekam nederīgs. Diemžēl jaunais reformas piedāvājums izskatās pēc procesa, kas tiek darīts tikai darīšanas pēc, jo kādam to kādā brīdī ir labpaticis uzlikt uz papīra.

Korekta izvērtējuma ar pamatotiem faktiem par šīs reformas nepieciešamību no VARAM puses nav, un tiek izplatīti mīti.

Pirmkārt, apgalvojums, ka vidējās un mazās pašvaldības nav spējīgas piesaistīt Eiropas Savienības (ES) fondu finansējumu, nav patiess. Mēs varam piedalīties tikai tajos konkursos un īstenot tos projektus, ko mums ļauj likumdošana. Diemžēl mums nav ļauts piedalīties virknē projektu konkursu, kuros noteikts, ka konkrēto ES fondu finansējumu var piesaistīt tikai lielās pilsētas un “Attīstības centri”, lai gan mēs būtu gatavi smagi strādāt, lai apgūtu arī šo fondu finansējumu, piemēram, infrastruktūras sakārtošanai, ko vēlas ne tikai lielo pilsētu iedzīvotāji, bet arī vidējo un mazo pašvaldību iedzīvotāji. Otrkārt, mazas pašvaldības nav dzīvotspējīgas – mums ir konkrēti piemēri, kur mazas pašvaldības spēj veiksmīgi saimniekot un piesaistīt investīcijas novada attīstībai. Piemēram, mūsu kaimiņi – Naukšēnu novada pašvaldība, kurai finansējums attīstībai tikai pieaug, līdz ar to novada attīstība norit ļoti sekmīgi, nemaz nerunājot par pavisam nelielu pašvaldību kā Mērsraga novada pašvaldība, par ko ik pa brīdim dzirdam, ka viņi dzīvo ļoti labi. Šajā gadījumā atslēgas vārdi ir vēlme strādāt un attīstīties, neatkarīgi no tā, cik lieli vai mazi esam.

Kādas pārmaiņas notiktu Kocēnu novadā, ja reformu ievieš?

Kocēnu novada pašvaldībā uzskatām, ka plānotā administratīvi teritoriālās reformas otrā kārta nav viennozīmīgs instruments deklarētajai vienlīdzīgas ekonomiskās attīstības nodrošināšanai pašvaldībās.

Latvijā nav korekti salīdzināmi dati, kas apstiprinātu, ka iedzīvotāju un teritorijas ziņā lielākie novadi ir attīstītāki un iedzīvotājiem tuvāki nekā mazie novadi. Gluži pretēji – draudzīgāki iedzīvotājiem ir mazie novadi, kur pastāv cieša saikne starp novada vadību, iedzīvotājiem un uzņēmējiem, nodrošinot nekavējošu rīcību problēmsituācijās, kā arī iespēju preventīvajam darbam, lai problēmsituācijas nerastos.

Tāpat nekorekti tiek apgalvots, ka mazo novadu pašvaldībās ir salīdzinoši lieli pārvaldes izdevumi. Šobrīd pastāv izteikti piemēri, kur mazās pašvaldības saimnieko pat ekonomiskāk un efektīvāk nekā “novadu attīstības centri”.

Protams, krasas attīstības atšķirības pastāv arī starp iedzīvotāju un ienākumu ziņā līdzvērtīgām pašvaldībām. Dažos novados ar augstāku iedzīvotāju ienākuma nodokļu apjomu ir zemāks gan īstenoto projektu, gan iedzīvotājiem sniegto pakalpojumu un nodrošināto atvieglojumu skaits, salīdzinot ar pašvaldībām, tajā skaitā arī Kocēnu novada pašvaldību, kurā garantētie budžeta ienākumi ir zemāki.

Nekorekts ir apgalvojums par mazo novadu nespēju apgūt ES fondu finansējumu pretstatā Attīstības centru un lielo pilsētu milzīgajai kapacitātei – problēma ir ar likumu noteiktā nevienlīdzīgā situācija pašos pamatos, būtiski ierobežojot 89 novadu iespējas iesaistīties konkursos par attīstībai nepieciešamo līdzekļu piesaistīšanu.  

Datu izmantošana par ES finansējuma piesaistes apjomu, lai spriestu par pašvaldību spēju patstāvīgi un efektīvi saimniekot, būtu korekti izmantojami tikai tādā gadījumā, ja visiem novadiem, ne tikai 21 attīstības centram un deviņām pilsētām, tiktu sniegtas vienlīdzīgas iespējas piedalīties atklātos konkursos ES finansējuma piesaistei novada attīstībai. Nekur nav definēts, kādi ir kritēriji, kas definē terminu “Attīstības centrs”. Termins “Attīstības centri” diemžēl ir tikai E.Sprūdža mantojumā saņemtais neveiksmīgais eksperiments ar valsti, kuru joprojām esam spiesti turpināt. Jāatzīmē, ka ES fondu ierobežotās piesaistes situācijā atsevišķi “mazie” novadi ir soli priekšā “Attīstības centriem” finansējuma piesaistes apjomā uz vienu iedzīvotāju.

Manuprāt, svarīgāk reformu veidot, izvērtējot katra novada attīstības progresu, pašvaldības vadītāja profesionalitāti un deputātu spējas veidot efektīvu pārvaldi, nevis to balstīt uz teorētiskiem kritērijiem. Kocēnu novadā esam par sadarbības stiprināšanu un brīvprātīgu pašvaldību izvēli apvienoties.

Kocēnu novada dome jau ilgstoši sadarbojas ar kaimiņu novadiem gan izglītības pārvaldes un būvvaldes pakalpojumu nodrošināšanā iedzīvotājiem, gan elektroenerģijas iepirkumu jomā un sabiedriskā transporta pakalpojumu loģiskā nodrošināšanā, un šāda rīcība ir nevis pašvaldības vājuma izpausme, bet gan ekonomiski efektīva un apdomāta darbība. Aktīvi novadu savstarpējā sadarbībā esam kopīga tūrisma galamērķa pozicionēšanā, uzņēmējdarbības attīstības un sadarbības sekmēšanā, kā arī, īstenojot pārrobežu sadarbības projektus. Novadā esam izveidojuši atbildīgas pārvaldes struktūras, piesaistot kvalificētus speciālistus – finansistus, ekonomistus, juristus, projektu vadības un personāla vadības speciālistus, sociālos darbiniekus, uzņēmēju atbalsta speciālistus, būvinženieri – būvuzraugu, informācijas tehnoloģiju speciālistu un citus, tādējādi nodrošinot efektīvu un profesionālu pārvaldību. Drīzumā pašvaldībā atvērsim klientu apkalpošanas centru, būtiski uzlabojot informācijas apriti un atgriezenisko saiti starp pašvaldību politiķiem, darbiniekiem un iedzīvotājiem.

Balstoties uz līdzšinējo pieredzi novada vadībā, pilnīgi un noteikti atspēkojam līdz šim izvirzītos argumentus reformas 2.kārtas nepieciešamībai, jo administratīvi teritoriālās reformas rezultātā, pašvaldībām kļūstot lielākām, tās nekļūs efektīvākas, un, turpinot reformu šajā virzienā, šīs pozīcijas radīs arvien lielāku plaisu starp pašvaldībām, kā arī starp pašvaldību darbiniekiem un iedzīvotājiem.

Reforma neuzlabos ES fondu un citus finanšu līdzekļu piesaistīšanu, kā arī nenodrošinās proporcionāli mazākus administratīvos izdevumus uz vienu iedzīvotāju.

Efektīvākas uzņēmējdarbības attīstības motivēšanā ir mazās pašvaldības, pārzinot situāciju, īpaši mazajām uzņēmējdarbības formām lielās pašvaldības kļūst nepieejamas. Tieši mazās pašvaldībās deputāti un uzņēmējdarbības speciālisti pārzina katru situāciju un pazīst iedzīvotājus, lai motivētu investīciju piesaistei un uzņēmējdarbības attīstībai teritorijā.

Manuprāt, pašvaldību ekonomiskās attīstības un panākumu atslēga ir atbildīga un sabalansēta pašvaldības vadīšana profesionālā komandā, kura strādā iedzīvotāju dzīves kvalitātes uzlabošanai, uzņēmējdarbības attīstībai un vienmērīgākas pašvaldības teritorijas apdzīvotībai.Tādēļ kārtējā teorētiski veiktā pašvaldību apvienošana nav instruments ceļā uz vienlīdzīgi attīstītām pašvaldībām Latvijā.

Pašvaldība ir teritorija, kuru mēs pārredzam kā vienu vienotu kopumu, taču mākslīgas vienošanas rezultātā mēs zaudēsim saikni ar iedzīvotājiem.

Burtnieku novada pašvaldības domes priekšsēdētājs Kārlis Sedvalds, lūgts komentēt esošo situāciju, norādīja: “Reformas notiek pārāk strauji. Neesam vēl kārtīgi izvērtējuši pirmo, kad tiek piedāvāta jau nākamā. No iepriekšējās pieredzes zinu, ka sadarbības modeļi nav darbojušies. Ja nav apvienoti budžeti, tad sadarbība diemžēl neizdodas. Jāuzsver, ka bez kartes, kā teritorijas plānots apvienot, pagaidām grūti izteikt viedokli.”

Beverīnas novada pašvaldības sabiedrisko attiecību speciāliste Ilze Ulmane norādīja, ka oficiāli VARAM novadu nav informējis. Tā kā plašāka informācija nav pieejama, pašlaik grūti sniegt arī komentārus.

Valmieras pilsētas pašvaldības vērtējumu par VARAM iecerēm lasiet drīzumā.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Vidzemes slimnīca aicina savā komandā ergoterapeitu Galvenie amata pienākumi: · Sadarbībā ar pacientu novērtēt viņa fizisko un garīgo veselības stāvokli, personību un psiholoģiskās īpatnības, identificēt klienta pašaprūpes spējas un to trūkumu; · Veikt iegūto datu analīzi, izmantojot ergoterapijas tehnoloģijas; · Sastādīt individuālo rehabilitācijas plānu atbilstoši pacienta/klienta vajadzībām; · Vadīt ergoterapijas individuālās un grupu nodarbības; · Apmācīt pacientus ikdienas aktivitātēs un izglītot par vides pieejamību, ergonomiku un tehniskajiem palīglīdzekļiem; · Traumu un balsta - kustību aparāta slimību profilaksei konsultēt pacientus par ergonomikas principu ievērošanu darbā, sadzīves procesā, veicot pašaprūpi vai cita cilvēka aprūpi; · Pamatojoties uz rakstveida pieprasījumu veikt ergoterapeita slēdziena vai izziņas sagatavošanu par pacienta funkcionālām spējām un/vai fiziskās vides izvērtēšanas rezultātiem u.c.; · Uzturēt drošu darba vidi. Prasības kandidātiem: · profesionālā bakalaura grāds veselības aprūpē ar kvalifikāciju – ergoterapeits; · reģistrēts ārstniecības personu valsts reģistrā; · vēlams ergoterapeita sertifikāts; · ļoti labas komunikācijas prasmes; · spēja strādāt patstāvīgi un komandā; · spēja ātri reaģēt un rīkoties neatliekamās situācijās; · precizitāte un atbildība; · zināšanas darbā ar datoru; · valsts valodas zināšanas; · veselīgas profesionālās ambīcijas. Jaunā kolēģa ieguvumi: · iespēja veikt atbildīgu un interesantu darbu vienā no labākajām ārstniecības iestādēm Vidzemē, TOP 10 labākā darba devēja Vidzemē un jaunās Rehabilitācijas centra telpās ar mūsdienīgu aprīkojumu; · atbildīgs, dinamisks un interesants darbs profesionāļu komandā; · stabils atalgojums vienmēr laikā un sociālās garantijas; · papildus piemaksas un prēmijas; · motivējošs labumu grozs; · darba devēja apmaksātas profesionālās izaugsmes iespējas; · veselības apdrošināšanas polise (pēc pārbaudes laika beigām); · stabila, droša un sakārtota darba vide; · darba devēja apmaksāti veselību veicinošie pasākumi;  · Darba vieta: Jumaras iela 195, Valmiera, Valmieras novads, LV-4201.  Ja Jūsu kompetence un pieredze atbilst mūsu prasībām, gaidīsim CV un motivācijas vēstuli līdz 2025.gada 10.decembrim uz e-pastu: darbs@vidzemesslimnica.lv vai uz adresi: Sabiedrība ar ierobežotu atbildību „Vidzemes slimnīca”, Jumaras iela 195, Valmiera, LV-4201. Sīkāka informācija pie Rehabiltācijas centra vadītājas Kristīnes Matukas, tel.28716807. Pamatojoties uz Vispārīgās datu aizsardzības regulas 13.pantu, SIA “Vidzemes slimnīca” informē, ka: 1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu. Ja kandidāts vēlas, lai viņa personas dati tiktu saglabāti SIA “Vidzemes slimnīca” iekšējā datu bāzē ar mērķi tos apstrādāti citos SIA “Vidzemes slimnīca” personāla atlases konkursos, tad pieteikumā vakancei lūdzam kandidātam norādīt savu piekrišanu personas datu saglabāšanai. 2) Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir SIA “Vidzemes slimnīca”, kontaktinformācija: Jumaras iela 195, Valmiera, Valmieras novads, LV-4201, tālrunis 25277799. Sīkāka informācija par personas datu apstrādi SIA “Vidzemes slimnīca”: https://vidzemesslimnica.lv/par-slimnicu/privatuma-politika/informacija-par-personala-atlases-funkcijas-nodrosinasanu/ Profesija: ERGOTERAPEITS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Jumaras iela 195, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Veselības aprūpe / Sociālā aprūpe Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-10 Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras Jaunatnes centrs “Vinda” (turpmāk – Iestāde) aicina kultūras pasākumu organizatoru/-i uz noteiktu laiku. Darba vietas adrese: Rīgas iela 42, Valmiera, Valmieras novads. Ja Jūs vēlaties: • konsultēt pedagogus, nodrošināt viņiem palīdzību pasākumu organizēšanā; • nodrošināt pasākumu publicitāti Iestādes mājas lapā un sociālajos tīklos; • izstrādāt nolikumus skatēm un konkursiem un organizēt/koordinēt to norisi; • plānot un organizēt Iestādes rīkotos pasākumus, sacensības un konkursus (pēc pasākuma veikt izvērtēšanu); • plānot un organizēt Iestādes audzēkņu dalību valsts un starptautiska mēroga sacensībās, konkursos skatēs un festivālos; • iesaistīties citu iestāžu rīkotajos pasākumos, kur Iestāde ir sadarbības partneris; un Jums ir: • vismaz 1.līmeņa profesionālā augstākā izglītība pasākumu vadībā vai citās jomās, kas nodrošina amata pienākumu izpildei nepieciešamās prasmes; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • pieredze veidojot digitālos vizuālos materiālus (canva, photoshop u.c.); • kompetences: ļoti labas organizatoriskās un saskarsmes spējas, argumentācijas prasme; prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus; analītiskās spējas; augsta atbildības sajūta; precizitāte; spēja strādāt individuāli un komandā; pašiniciatīva un spēja meklēt un piedāvāt jaunus risinājumus; mēs piedāvājam: • pamatalgu pārbaudes laikā 999,00 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika līdz 1052,00 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam nosūtīt uz e-pastu: vinda@valmiera.edu.lv, vai personīgi Valmieras Jaunatnes centrā “Vinda”, adrese: Rīgas ielā 42, Valmierā, Valmieras novadā ar norādi „Pieteikums kultūras pasākumu organizatora/-es amatam” līdz 2025.gada 12.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 29446642. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: KULTŪRAS PASĀKUMU ORGANIZATORS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Rīgas iela 42, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Kultūra / Māksla Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-12 Kontaktpersona: vinda@valmiera.edu.lv 29446642

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Valmieras novada Nekustamā īpašuma apsaimniekošanas pārvaldes (turpmāk – Struktūrvienība) vadītāja vietnieku/-ci, būvinženieri (uz noteiktu laiku). Ja Tev ir vēlme: • organizēt un piedalīties būvniecības procesos Pašvaldības un tās iestāžu būvprojektu realizācijas laikā; • piedalīties būvprojektēšanas uzdevumu sagatavošanā, izvērtēt būvprojektus to izstrādes procesā; • veikt Pašvaldības būvju vizuālo/ tehnisko apsekošanu, atzinumu sagatavošanu, sniegt priekšlikumus un ieteikumus par prioritāri nepieciešamajiem Pašvaldības ēku un būvju remontdarbiem; • izstrādāt/organizēt Pašvaldības vajadzībām nepieciešamās remontdarbu tāmes, veikt izmaksu aplēses investīciju projektiem; • piedalīties Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto būvobjektu projektu pieteikumiem un atskaitēm nepieciešamās būvprojektu un būvniecības dokumentācijas sagatavošanā; • nodrošināt zaļās zonas apsaimniekošanu; • nodrošināt Pašvaldībai piederošā nekustamā īpašuma apzināšanu un uzskaiti; • piedalīties Struktūrvienības budžeta sagatavošanā un kontrolē un citi; un ja Tev ir: • otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība (vai tai pielīdzināma augstākā izglītība) būvniecības jomā; • vismaz pēdējo trīs gadu praktiskā pieredze būvniecības jomā; • normatīvo aktu pārzināšana būvniecības jomā un izpratne to pielietošanā; • sertifikāts ēku būvdarbu vadīšanā, būvuzraudzībā tiks uzskatīts par priekšrocību; • kompetences: labas organizatoriskās un saskarsmes spējas, argumentācijas prasme, prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus, spēja strādāt individuāli un komandā, spēja loģiski domāt un analizēt, strādāt intensīvi, patstāvīgi un uzņemties atbildību, pašiniciatīva un spēja meklēt un piedāvāt jaunus risinājumus; • labas praktiskā pielietojuma prasmes darbam ar MS Office, Būvniecības informācijas sistēmā, Būvju informācijas modelēšanas (BIM) sistēmā un biroja tehniku; • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī; • B kategorijas autovadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 2174 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 2304 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”) un augstākās izglītības dokumenta kopiju, lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv vai personīgi Valmieras novada pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese Lāčplēša ielā 2, Valmierā, Valmieras novadā ar norādi „Valmieras novada Nekustamā īpašuma apsaimniekošanas pārvaldes vadītāja vietnieka/-ces, būvinženiera/-es amatam” līdz 2025.gada 10.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 64207148, 27807444. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: PAŠVALDĪBAS PAMATDARBĪBAS STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJA VIETNIEKS /DIREKTORA VIETNIEKS /PRIEKŠNIEKA VIETNIEKS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-10 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 27807444

Mūsu partneri