Valmieras Ziņas

Fotoradari gandrīz mēnesi pastiprināti kontrolēs OCTA polises un tehniskās apskates derīgumu

Sociālā kampaņā fotoradari gandrīz mēnesi pastiprināti kontrolēs transportlīdzekļu īpašnieku obligātās civiltiesiskās atbildības (OCTA) polises un tehniskās apskates derīgumu, aģentūrai LETA pavēstīja Latvijas Transportlīdzekļu apdrošinātāju birojā (LTAB).

Lai skaidrotu sabiedrībai OCTA un tehniskās apskates savlaicīgas veikšanas nepieciešamību, kā arī mazinātu autovadītāju skaitu, kas neiegādājas OCTA vai neveic transportlīdzekļa tehnisko apskati, līdz 11.novembrim LTAB, sadarbībā ar Ceļu satiksmes drošības direkciju (CSDD) un Valsts policiju īstenos sociālu kampaņu. Tās laikā vairāki fotoradari visā Latvijā veiks OCTA un tehniskās apskates kontroli ārpuskārtas režīmā, proti, neatkarīgi no transportlīdzekļu braukšanas ātruma.

Pēc LTAB aplēsēm, kopējais neapdrošināto transportlīdzekļu skaits uz Latvijas ceļiem ir 1-3%.

“Kampaņas ietvaros veiksim plašu profilaktisko darbu, skaidrojot autovadītājiem, ka OCTA vai tehniskā apskate nav tikai formalitāte, ko valsts uzspiedusi autovadītājiem, bet gan drošības garants pašam autovadītājam, pasažieriem un citiem satiksmes dalībniekiem,” sacīja LTAB valdes priekšsēdētājs Jānis Abāšins.

Pirms kampaņas LTAB veiktajā aptaujā secināts, ka Latvijā 46,5% autovadītāju nezin, ka par piedalīšanos ceļu satiksmē bez derīgas OCTA un tehniskās apskates fotoradari un policijas ekipāžas vienas diennakts laikā var sodīt vairākkārtīgi. Tāpat salīdzinoši daudz ir to autovadītāju, kas vispār nav informēti, ka fotoradari un policijas ekipāžas spēj pārbaudīt ne vien braukšanas ātrumu, bet arī to, vai automašīnai ir derīga OCTA (18,5% respondentu) un tehniskā apskate (21,5% respondentu).

“Pērn līdzīgas kampaņas ietvaros konstatējām kādu nelāgu autovadītāju paradumu – ir pamats domāt, ka daļa transportlīdzekļu vadītāju, kas piedalās satiksmē bez OCTA un/vai tehniskās apskates, iespējams apzināti izvairās no pārvietošanās pa ceļiem, kur varētu sastapties ar kontroli. To apstiprina arī šā gada aptaujas laikā iegūtie rezultāti – 31,3% no autovadītājiem, kuri izmanto aplikāciju “Waze”, to lieto galvenokārt, lai tiktu brīdināti par radaru un policijas ekipāžu atrašanās vietu,” minēja Abāšins.

Šobrīd sods par piedalīšanos ceļu satiksmē bez savlaicīgi veiktas tehniskās apskates ir 55-120 eiro un divi soda uzskaites punkti, savukārt par piedalīšanos ceļu satiksmē bez derīgas OCTA – 85-120 eiro un divi soda uzskaites punkti.

Abāšins arī atzīmēja, ka atlīdzības par negadījumiem, kurus izraisījis neapdrošināts transportlīdzeklis, tiek izmaksātas no OCTA Garantijas fonda, kuru veido iemaksas no katras iegādātās OCTA polises. “Ik gadu no Garantijas fonda atlīdzībās par neapzinīgo autovadītāju izraisītajiem negadījumiem tiek izmaksāts vairāk nekā miljons eiro,” viņš piebilda.

Pēc Abāšina teiktā, kampaņas laikā apkopotā statistika un izdarītie secinājumi ļaus nākotnē pilnveidot metodes autovadītāju informēšanai par OCTA un tehniskās apskates nepieciešamību, kā arī cīnīties ar pārkāpējiem.

“Noteikti vērts izskatīt iespēju nākotnē pielāgot stacionāros fotoradarus OCTA un tehniskās apskates kontrolei visā transporta plūsmā, neatkarīgi no transportlīdzekļu braukšanas ātruma. Tāpat lielāka uzmanība jāvelta to ceļu posmu uzraudzībai, kas ikdienā netiek kontrolēta ar stacionārajiem fotoradariem,” teica Abāšins.

OCTA Latvijā tika ieviesta 1997.gadā, lai nodrošinātu ceļu satiksmes negadījumos cietušo trešo personu interešu aizsardzību. Sākotnēji birojs darbojās Finanšu ministrijas pakļautībā, bet kopš 2004.gada tā ir neatkarīga institūcija.

Komentējot Jūs piekrītat Lietošanas noteikumiem.

"Valmieras ziņas" jautā

Vai tu vakcinēsies pret Covid-19?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

SIA „VTU Valmiera” Reģ. Nr. 40003004220 aicina darbā AUTOBUSA VADĪTĀJU Rūjienas autoostā DARBA PIENĀKUMI: pasažieru pārvadāšana ar autobusu saskaņā ar grafiku darbs ar kases aparātu biļešu pārdošana pasažieriem pasažieru apkalpošana PRASĪBAS PRETENDENTIEM: vidējā izglītība D kategorijas transportlīdzekļa vadītāja apliecība ar ierakstu par profesionālajām zināšanām (95.kods) labas saskarsmes un komunikācijas prasmes latviešu valodas un vēlamas svešvalodas zināšanas atbilstoši darba raksturam UZŅĒMUMS PIEDĀVĀ: ·darbu stabilā uzņēmumā ·darba samaksu 800 – 1100 EUR (bruto) ·sociālās garantijas ·dinamisku un profesionālu darba vidi · profesionālu apmācību un karjeras izaugsmes iespējas Īsu profesionālās dzīves aprakstu (CV) - ar norādi „Autobusa vadītājs Rūjienas autoostā” iesniegt: ·sūtot elektroniski uz info@vtu-valmiera.lv ·personīgi Rūjienas autoostas kasē Brīvības ielā 12,Rūjienā,Rūjienas novadā,LV-4240 vai SIA „VTU Valmiera” administrācijas ēkas „Brandeļi”, Brandeļi, Kocēnu pagasts, Kocēnu novads, 205. kabinetā darba dienās no plkst.13:00 līdz 16:00 · Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs izvirzīti nākamajai atlases kārtai. Informācija: 26481361 * Iesniegtos personas datus SIA “VTU VALMIERA” izmantos, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu. Ja kandidāts vēlas, lai viņa personas dati tiktu saglabāti SIA “VTU VALMIERA” iekšējā datu bāzē ar mērķi tos apstrādāt citos SIA “VTU VALMIERA” personāla atlases konkursos, tad pieteikumā vakancei lūdzam kandidātam norādīt savu piekrišanu personas datu saglabāšanai. Profesija: AUTOBUSA VADĪTĀJS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Brīvības iela 12, Rūjiena, Rūjienas nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Transports / Loģistika Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2021-02-18 Kontaktpersona: CV ar norādi „Autobusa vadītājs Valmieras autoparkā” sūtīt uz info@vtu-valmiera.lv Izglītības līmenis: Vispārējā vidējā izglītība

SIA Dižozols ir viens no vadošajiem mežu apsaimniekošanas un koksnes tirdzniecības uzņēmumiem Baltijā, gadā realizējot vairāk kā 600 000 m3 apaļo kokmateriālu. Uzņēmums pēdējo četru gadu laikā ir audzis par vidēji 80% gadā un turpina izaugsmes ceļu. Aicinām komandai pievienoties atbildīgu, precīzu un ar vēlmi profesionāli attīstīties koksnes pārvadājumu JAUNĀKO LOĢISTIKAS SPECIĀLISTU. Atbilstoši pretendenta pieredzei, kvalifikācijai un interesēm, atlases procesa gaitā vienosimies par kandidātam piemērotāko pozīciju. Jaunākā loģistikas speciālista pozīcijai izskatīsim arī pieteikumus bez iepriekšējas darba pieredzes. Mēs piedāvājam: Atalgojums: konkurētspējīgs atalgojums, kas atkarīgs no kandidāta kvalifikācijas un pieredzes, 1500 līdz 2500 EUR pirms nodokļu nomaksas. Darba laiks un lokācija: pilna laika 40 stundu darba nedēļa, iespēja strādāt Rīgas vai Valmieras birojā. Papildus ieguvumi: Mūsdienīga un ērta darba vide strauji augošā un inovatīvā uzņēmumā. Darbiniekiem nodrošinām mobilo telefonu ar apmaksātu bezlimita pieslēgumu, klēpjdatoru, apmacības un saliedēšanas pasākumus, kā arī citus mūsdienīga un starptautiska uzņēmuma ieguvumus. Darba pienākumi: Sauszemes kokmateriālu pārvadājuma ikdienas plānošana, koordinēšana un uzskaite; Nodrošināt dokumentu apriti, transporta un loģistikas uzņēmumiem,komunikācija starp uzņēmuma nodaļām, sagatavot nepieciešamās atskaites; Veidot sadarbību ar pakalpojuma sniedzējiem un klientiem; Nodrošināt kvalitatīvu pakalpojumu sniegšanu gan uzņēmuma ietvaros, gan klientiem; Problēmjautājumu operatīva risināšana; Sasniegt augstus un pozitīvus nodaļas rezultātus; Sekot līdzi nozares izmaiņām, kā arī loģistikas procesu attīstīšana un pilnveidošana. Prasības kandidātam: Vēlama pieredze kravu pārvadājumu plānošanā un koordinēšanā vai pieredzetransporta un/vai loģistikas kompānijā; Augsta atbildības sajūta, spēja koncentrēties un prasme patstāvīgi organizēt darba procesu; Mērķtiecība uz rezultātu, izturība pret stresa situācijām, disciplinētība; Pārvaldīt MS Office programmatūru un citas pamata datorprasmes; Analītiska domāšana, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, precizitāte, spēja pievērst uzmanību detaļām; Prasme efektīvi organizēt un plānot savu darbu, vienlaicīgi veicot vairākus uzdevumus; Labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā, kā arī spēja komunicēt ar dažāda līmeņa un rakstura cilvēkiem; Obligātas Latviešu valodas zināšanas, krievu – vēlams, angļu - vēlams; B kategorijas vadītāja apliecība. CV un pieteikuma vēstuli ar norādi “JAUNĀKAIS LOĢISTIKAS SPECIĀLISTS (LOĢISTS)” lūgums sūtīt uz e-pastu: kristaps.lapsa@dizozols.ir Jautājumu gadījumā zvanīt: 8877. Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai. Profesija: LOĢISTIKAS SPECIĀLISTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 5, Valmiera Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Pakalpojumi Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2021-01-29 Kontaktpersona: CV sūtīt uz e-pastu:kristaps.lapsa@dizozols.lv Jautājumu gadījumā zvanīt:8877 Izglītības līmenis: Profesionālā vidējā izglītība

SIA Dižozols ir viens no vadošajiem mežu apsaimniekošanas un koksnes tirdzniecības uzņēmumiem Baltijā, gadā realizējot vairāk kā 600 000 m3 apaļo kokmateriālu. Uzņēmums pēdējo četru gadu laikā ir audzis par vidēji 80% gadā un turpina izaugsmes ceļu. Aicinām komandai pievienoties atbildīgu, precīzu un ar vēlmi profesionāli attīstīties KOKSNES IEPIRKUMU PROJEKTU VADĪTĀJS VIDZEMĒ. Speciālista pozīcijai izskatīsim arī pieteikumus bez iepriekšējas darba pieredzes koksnes tirdzniecības jomā, bet ar pieredzi preču un pakalpojumu pārdošanā. Mēs piedāvājam: Atalgojums: konkurētspējīgs atalgojums, kas atkarīgs no kandidāta kvalifikācijas un pieredzes, 1500 līdz 2500 EUR pirms nodokļu nomaksas. Darba laiks un lokācija: pilna laika 40 stundu darba nedēļa, iespēja strādāt Rīgas vai Valmieras birojā. Papildus ieguvumi: Mūsdienīga un ērta darba vide strauji augošā un inovatīvā uzņēmumā. Darbiniekiem nodrošinām darba automašīnu, mobilo telefonu ar apmaksātu bezlimita pieslēgumu, klēpjdatoru, apmacības un saliedēšanās pasākumus, kā arī citus mūsdienīga un starptautiska uzņēmuma ieguvumus. Darba pienākumi: Ikdienas darbs ar klientiem (koksnes piegādātājiem); Jaunu klientu piesaiste un darba uzsākšana; Darba organizēšana komandā, sadarbība ar citiem uzņēmuma departamentiem; Saražotā koksnes apjoma ikmēneša piegāžu plānošana. Prasības kandidātiem:Vēlama pieredze darbā kādā no koksnes piegādes ķēdes posmiem; Vēlama pieredze aktīvā pārdošanas darbā; Augsta atbildības sajūta, spēja koncentrēties un prasme patstāvīgi organizēt darba procesu; "Viss ir paveicams" attieksme, mērķtiecība uz rezultātu, izturība pret stresa situācijām, disciplinētība; Pārvaldīt MS Office programmatūru un citas pamata datora prasmes; Analītiska domāšana, spēja strādāt ar liela apjoma informāciju, precizitāte, spēja pievērst uzmanību detaļām. Prasme efektīvi organizēt un plānot savu darbu, vienlaicīgi veicot vairākus uzdevumus; Labas komunikācijas prasmes, spēja strādāt komandā, kā arī spēja komunicēt ar dažāda līmeņa un rakstura cilvēkiem; Obligātas Latviešu valodas zināšanas, krievu – vēlams, angļu - vēlams; B kategorijas vadītāja apliecība. CV un pieteikuma vēstuli ar norādi “KOKSNES IEPIRKUMU PROJEKTU VADĪTĀJS VIDZEMĒ’’ lūgums sūtīt uz e-pastu : rihards.veide@dizozols.ir Jautājumu gadījumā zvanīt: 8877. Sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks izvirzīti otrajai atlases kārtai. Profesija: IEPIRKUMU STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJS /DIREKTORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 5, Valmiera Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Pakalpojumi Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2021-01-29 Kontaktpersona: CV sūtīt uz e-pastu:rihards.veide@dizozols.lv Jautājumu gadījumā zvanīt:8877 Izglītības līmenis: Profesionālā vidējā izglītība

Mūsu partneri