Valmieras Ziņas

“Ēnu diena” Valmieras pilsētas pašvaldībā

Trešdien, 13.februārī, Latvijā norisinājās karjeras izglītības pasākums “Ēnu diena”, kurā iesaistījās arī Valmieras pilsētas pašvaldība, portālam “Valmieras Ziņas” pavēstīja Valmieras pilsētas pašvaldības sabiedrisko attiecību speciāliste Liene Zālīte.

Pašvaldības darbu šogad iepazina 20 jaunieši no Valmieras un apkārtējiem novadiem. “Ēnu diena” iesākās ar Valmieras pilsētas pašvaldības domes priekšsēdētāja Jāņa Baika prezentāciju un stāstījumu par Valmieras pilsētas pašvaldības darbu un pilsētas aktualitātēm. Savukārt pēc prezentācijas skolēni tikās ar pašvaldības speciālistiem, ielūkojās viņu darba ikdienā un uzdeva interesējošus jautājumus.

Valmieras pilsētas pašvaldība šogad jauniešiem piedāvāja iepazīt dažādas profesijas: domes priekšsēdētājs, domes priekšsēdētāja vietnieks, ārējo sakaru organizators, jurists, arhitekta palīgs, sabiedrisko attiecību speciālists, tūrisma informācijas konsultants, speciālists izglītības jautājumos, pašvaldības policijas priekšnieks, kā arī vairākus bibliotekārus.

Valmieras pilsētas pašvaldība pateicas jauniešiem par izrādīto interesi un aktīvo dalību “Ēnu dienā”.

“Ēnu diena” ir pasaulē atpazīstama un atzīta Junior Achievement karjeras izglītības programma 1.-12.klašu skolēniem, kuras laikā skolēni apmeklē kādu darbavietu un vēro interesējošās profesijas pārstāvja darba ikdienu. “Ēnu dienas” mērķis ir iepazīstināt skolēnus ar dažādu profesiju un nozaru prasībām, lai palīdzētu jauniešiem izvēlēties profesiju un atbilstoši sagatavotos darba tirgum. Šī ir programma, kas jau daudzus gadus sekmīgi iekļauj izglītības procesā karjeras jautājumus, rosinot jauniešus plānot savu nākotni jau skolas laikā. Veidojot sadarbību starp skolu, sabiedrību un darba vidi, “Ēnu diena” sekmē jauniešu integrāciju sabiedrībā un darba tirgū nākotnē.

Komentējot Jūs piekrītat Lietošanas noteikumiem.

BIROJA ADMINISTRĀCIJAS VADĪTĀJU VALMIERĀ Prasības • Teicamas lietvedības zināšanas un pieredze dažādu dokumentu un līgumu sagatavošanā; • Pieredze darbā ar Publisko iepirkumu un ES projektu dokumentāciju; • Pieredze darbā ar Elektronisko iepirkumu sistēmu (EIS); • Pieredze personāla atlasē; • Zināšanas datu aizsardzības un darba aizsardzības jomā; • Labas datorprasmes (MS Office) un pieredze darbā ar biroja tehniku; • Teicamas latviešu valodas prasmes, labas angļu un krievu valodas prasmes; • Ļoti labas komunikācijas prasmes; • Augsta atbildības sajūta un nopietna attieksme pret darbu; • B kategorijas autovadītāja apliecība. Pienākumi • Nodrošināt administratīvo atbalstu uzņēmuma vadībai, ieskaitot citu administrācijas darbinieku vadību; • Lietvedības, iepirkumu un personāla dokumentu sagatavošana, ienākošās/izejošās korespondences reģistrācija; • Plānot un organizēt uzņēmuma darbinieku kvalifikācijas celšanas apmācības; • Asistēšana personāla atlasē – sludinājumu sagatavošana, publicēšana, pieteikumu apstrāde, interviju organizēšana; • Kontrolēt iepirkumu gaitu EIS; • Nodrošināt grāmatvedību ar informāciju par darbinieku darba samaksas, amatu u.c. izmaiņām; • Komandējumu dokumentācijas sagatavošana; • Iesaistīties korporatīvo pasākumu un personāla motivēšanas pasākumu plānošanā un organizēšanā. Piedāvājam • Pastāvīgu darbu stabilā būvniecības uzņēmumā Latvijā; • Interesantu darbu ar iespēju papildināt savu profesionālo pieredzi; • Konkurētspējīgu atalgojumu (Bruto 1100 - 1500 EUR/mēn.); • Pretimnākošu kolēģu atbalstu un korporatīvos pasākumus; Gaidīsim Jūsu CV un pieteikuma vēstuli.

Mūsu partneri