Valmieras Ziņas

Cēsu klīnikā jaunas reģistratūras telpas

Lasīšanas laiks: 2 min

Sākot ar šī gada septembri, Cēsu Klīnikas personāls un apmeklētāji izmanto jaunu, optimizētu sistēmu. Apvienojot ambulatorās un diagnostikas nodaļu reģistratūras, tika izveidota kopīga reģistrācijas vieta un iekārtota uzgaidāmā telpa, kas kalpo gan kā informācijas punkts, gan sniedz iespēju izņemt ārsta atbildi par veiktajiem izmeklējumiem, informē Aleksandrs Abramovs, Cēsu novada pašvaldības komunikācijas speciālists.

Reorganizācija pacientu un klientu reģistrācijas sistēmā bija nepieciešama, lai mazinātos gaidīšanas laiks rindās, apkalpojot pacientus, un iespējami lietderīgi un racionāli tiktu izmantoti slimnīcas cilvēkresursi.

Cēsu klīnikas uzskaites un kvalitātes kontroles daļas vadītāja Olga Rudzīte norāda, ka sistēmai ir jākalpo vienam būtiskam mērķim:

“Tai jānodrošina klātienes apmeklētāju plūsmas sadalīšana pēc vajadzībām – vizīte pie ārsta, vizīte uz izmeklējumu vai ārsta izraksta izņemšana. Tas tiek darīts, lai reģistrators spētu kvalitatīvāk  apkalpot pacientus gan klātienē, gan pa tālruni, gan elektroniski, pēc iespējas samazinot apkalpošanas laiku. Protams, nesamazinot kvalitāti.”

Būtiskākās problēmas, ar ko patlaban saskaras slimnīcas personāls, ir apmeklētāju nezināšana un neliels apjukums, jo nepieciešams laiks, lai cilvēks pierastu, ka šobrīd vairs nav jāstāv vienotā rindā, bet gan jāgaida savs kārtas numurs. Cēsu klīnikas klientu un pacientu reģistratore Valda Dzilne ir droša – jaunā sistēma būs klientam draudzīgāka:

“Šī brīža novērojumi ir tādi, ka cilvēki, kuri atkārtoti ierodas pie mums, novērtē jauno sistēmu, un ir skaidrs, ka tā tā sasniegs jebkura jauninājuma galveno mērķi – klientiem ērtāk, ātrāk un kvalitatīvāk.”

“Strādājam arī pie klientu apkalpošanas, kuri vēlas saņemt mūsu pakalpojumus attālināti – pa telefonu vai elektroniski. Ar laiku būs iespēja pieteikties pie ārsta elektroniskā veidā, kas kalpos par vēl vienu ērtu instrumentu klientiem. Pavisam drīz būs sakārtota arī šī sistēma. Klīnikai būs viens unikāls e-pasts un telefona numurs, caur kuru varēs iegūt visu interesējošo informāciju. Uzskatām, ka tas nodrošinās saprotamāku veidu saziņai ar klīniku un ļaus ārstiem veikt savus tiešos pienākumus. Bet jāpiebilst, ka jau šobrīd izmeklējuma atbildes var saņemt pa e-pastu”, min Rudzīte.

Klīnikas nākotnes plānos ir drošākas kartotēkas izveide, kurā katram apmeklētājam tiks piešķirts numurs, lai sensitīvie dati būtu labāk aizsargāti.

Pēc laika, kad tiks izvērtētas un izanalizētas nepilnības jaunajā reģistrācijas sistēmā, ja būs nepieciešamība, slimnīcas foajē atradīsies informatīvs stends, kas palīdzēs klientiem vieglāk orientēties jaunievedumos.

Esošā reģistratūras sistēma tika finansēta no klīnikas līdzekļiem, un tā darbojas vien nepilnas divas nedēļas, tāpēc secinājumus par tās efektivitāti izdarīt ir pāragri, bet skaidrs, ka uz klientu labsajūtas orientētās pārmaiņas sasniegs uzliktos mērķus un apkalpošana būs vēl kvalitatīvāka.

Aktuālais jautājums

Vai plānojat šogad svētkos izmantot pirotehnikas izstrādājumus/šaut salūtu?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Aicinām darbā TELPU UN TERITORIJU UZKOPĒJU ĒKĀS BRANDEĻOS (uz nenoteiktu laiku) DARBA PIENĀKUMI: · ikdienas biroja un autoservisa telpu uzkopšana PRASĪBAS PRETENDENTIEM: · vēlama iepriekšēja darba pieredze uzkopšanas un tīrīšanas darbos · iemaņas darbā ar sadzīves tehniku · vēlamas zināšanas telpaugu kopšanā UZŅĒMUMS PIEDĀVĀ: · darbu stabilā uzņēmumā · sociālās garantijas · darba samaksu valstī noteiktā minimālā stundas tarifa likmes apmērā, papildus piemaksa par kvalitatīvi veiktu darbu CV ar norādi vakancei „Telpu un teritoriju uzkopējs” līdz š.g. 29. decembrim iesniegt: · sūtot elektroniski uz info@vtu-valmiera.lv · personīgi SIA „VTU Valmiera” personāla daļā darba dienās no plkst.13:00 līdz 16:00 („Brandeļi”, Brandeļi, Kocēnu pagasts, Valmieras novads) Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs izvirzīti nākamajai atlases kārtai. * Iesniegtos personas datus SIA “VTU VALMIERA” izmantos, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu. Ja kandidāts vēlas, lai viņa personas dati tiktu saglabāti SIA “VTU VALMIERA” iekšējā datu bāzē ar mērķi tos apstrādāt citos SIA “VTU VALMIERA” personāla atlases konkursos. Profesija: APKOPĒJS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Brandeļi, Brandeļi, Kocēnu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Transports / Loģistika Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-29 Darba sākšanas datums: 2026-01-02 Kontaktpersona: CV lūdzam sūtīt uz e-pastu: info@vtu-valmiera.lv, mob.t.29231565

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldības (turpmāk – Pašvaldība) Rūjienas apvienības pārvalde aicina darbā traktora vadītāju uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • vadīt traktortehniku un kravas automašīnu ievērojot ekspluatācijas un apkopes noteikumus; • veikt dažāda rakstura saimnieciskos darbus Pašvaldībai piederošā teritorijā (infrastruktūras uzturēšanas, kopšanas, transportēšanas un citus ar amata pienākumiem saistītus darbus); • uzturēt traktortehniku, automašīnu un tā aprīkojumu tehniskā kārtībā; un ja Tev ir: • vismaz pamata izglītība; • traktortehnikas vadīšanas apliecība TR1, TR2 vai B kategorijas autovadītāja apliecība; • labas latviešu valodas zināšanas; • spēja pastāvīgi veikt darbu un uzņemties atbildību par noteikto uzdevumu izpildi; mēs piedāvājam: • pamatalgu pārbaudes laikā 783 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 824 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam. CV lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz rujienasapvieniba@valmierasnovads.lv vai personīgi Rūjienas apvienības valsts un pašvaldības vienotajā klientu apkalpošanas centrā, adrese: Raiņa iela 3, Rūjiena, Valmieras novads, ar norādi „Pieteikums traktora vadītāja/-s amatam”, līdz 2026.gada 14.janvārim plkst.12.00. Tālrunis papildu informācijai: 25662217. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: TRAKTORA VADĪTĀJS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Raiņa iela 3, Rūjiena, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-14 Kontaktpersona: rujienasapvieniba@valmierasnovads.lv 25662217

Mūsu partneri