Valmieras Ziņas

Cēsu klīnikā jaunas reģistratūras telpas

Lasīšanas laiks: 2 min

Sākot ar šī gada septembri, Cēsu Klīnikas personāls un apmeklētāji izmanto jaunu, optimizētu sistēmu. Apvienojot ambulatorās un diagnostikas nodaļu reģistratūras, tika izveidota kopīga reģistrācijas vieta un iekārtota uzgaidāmā telpa, kas kalpo gan kā informācijas punkts, gan sniedz iespēju izņemt ārsta atbildi par veiktajiem izmeklējumiem, informē Aleksandrs Abramovs, Cēsu novada pašvaldības komunikācijas speciālists.

Reorganizācija pacientu un klientu reģistrācijas sistēmā bija nepieciešama, lai mazinātos gaidīšanas laiks rindās, apkalpojot pacientus, un iespējami lietderīgi un racionāli tiktu izmantoti slimnīcas cilvēkresursi.

Cēsu klīnikas uzskaites un kvalitātes kontroles daļas vadītāja Olga Rudzīte norāda, ka sistēmai ir jākalpo vienam būtiskam mērķim:

“Tai jānodrošina klātienes apmeklētāju plūsmas sadalīšana pēc vajadzībām – vizīte pie ārsta, vizīte uz izmeklējumu vai ārsta izraksta izņemšana. Tas tiek darīts, lai reģistrators spētu kvalitatīvāk  apkalpot pacientus gan klātienē, gan pa tālruni, gan elektroniski, pēc iespējas samazinot apkalpošanas laiku. Protams, nesamazinot kvalitāti.”

Būtiskākās problēmas, ar ko patlaban saskaras slimnīcas personāls, ir apmeklētāju nezināšana un neliels apjukums, jo nepieciešams laiks, lai cilvēks pierastu, ka šobrīd vairs nav jāstāv vienotā rindā, bet gan jāgaida savs kārtas numurs. Cēsu klīnikas klientu un pacientu reģistratore Valda Dzilne ir droša – jaunā sistēma būs klientam draudzīgāka:

“Šī brīža novērojumi ir tādi, ka cilvēki, kuri atkārtoti ierodas pie mums, novērtē jauno sistēmu, un ir skaidrs, ka tā tā sasniegs jebkura jauninājuma galveno mērķi – klientiem ērtāk, ātrāk un kvalitatīvāk.”

“Strādājam arī pie klientu apkalpošanas, kuri vēlas saņemt mūsu pakalpojumus attālināti – pa telefonu vai elektroniski. Ar laiku būs iespēja pieteikties pie ārsta elektroniskā veidā, kas kalpos par vēl vienu ērtu instrumentu klientiem. Pavisam drīz būs sakārtota arī šī sistēma. Klīnikai būs viens unikāls e-pasts un telefona numurs, caur kuru varēs iegūt visu interesējošo informāciju. Uzskatām, ka tas nodrošinās saprotamāku veidu saziņai ar klīniku un ļaus ārstiem veikt savus tiešos pienākumus. Bet jāpiebilst, ka jau šobrīd izmeklējuma atbildes var saņemt pa e-pastu”, min Rudzīte.

Klīnikas nākotnes plānos ir drošākas kartotēkas izveide, kurā katram apmeklētājam tiks piešķirts numurs, lai sensitīvie dati būtu labāk aizsargāti.

Pēc laika, kad tiks izvērtētas un izanalizētas nepilnības jaunajā reģistrācijas sistēmā, ja būs nepieciešamība, slimnīcas foajē atradīsies informatīvs stends, kas palīdzēs klientiem vieglāk orientēties jaunievedumos.

Esošā reģistratūras sistēma tika finansēta no klīnikas līdzekļiem, un tā darbojas vien nepilnas divas nedēļas, tāpēc secinājumus par tās efektivitāti izdarīt ir pāragri, bet skaidrs, ka uz klientu labsajūtas orientētās pārmaiņas sasniegs uzliktos mērķus un apkalpošana būs vēl kvalitatīvāka.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras bibliotēka aicina darbā Dikļu pagasta bibliotēkas (turpmāk – bibliotēka) vadītāju, valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra speciālistu/-i uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: ● nodrošināt bibliotēkas darbību, tai skaitā dokumentu apriti, finanšu plānošanu; ● kvalitatīvi veikt bibliotēkas lietotāju bibliotekāro un informacionālo apkalpošanu; ● palīdzēt iedzīvotājiem digitālo rīku lietošanā un izglītot iedzīvotāju grupas digitālajās prasmēs; ● organizēt bibliotēkas profilam atbilstošus pasākumus un sadarboties ar Valmieras novada bibliotēkām un citām organizācijām; ● veikt bibliotēkas krājuma uzskaiti, organizēšanu un papildināšanu; ● veikt novadpētniecības darbu; ● nodrošināt valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra darbu Dikļu pagasta bibliotēkā; un ja Tev ir: ● augstākā izglītība; ● valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; ● teicamas zināšanas un iemaņas darbā ar informācijas tehnoloģijām un vēlme tās pilnveidot un praktizēt darbā; ● kompetences: labas komunikācijas un prezentācijas prasmes; teicamas darba plānošanas un organizēšanas prasmes; prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus, atbildības sajūta; mēs piedāvājam: ● pamatalgu pārbaudes laikā 999,00 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052,00 EUR pirms nodokļu nomaksas; ● iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; ● darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; ● interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu; ● profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas; ● drošu un sakārtotu darba vidi. Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz kristine.kine@vb.valmierasnovads.lv, vai personīgi Valmieras bibliotēkā, adrese: Cēsu iela 4, Valmiera, Valmieras novads, ar norādi “Pieteikums Dikļu pagasta bibliotēkas vadītāja/-as amatam”, līdz 2025. gada 20. novembra plkst. 16.00. Tālrunis papildu informācijai: 64250830. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: Bibliotēkas struktūrvienības VADĪTĀJS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cielaviņa, Dikļi, Dikļu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-11-20 Kontaktpersona: kristine.kine@vb.valmierasnovads.lv 64250830

Mēs esam Tet oficiālais sadarbības partneris, kas paplašina klientu konsultantu komandu. Meklējam 2 kolēģus  🔧 Tavi pienākumi: Darbs ar jauniem un esošiem klientiem. Konsultēt par Tet pakalpojumu un produktu (internets, televīzija, viedie risinājumi, elektrība) Esošo pakalpojumu piedāvāšana un piemērotāko risinājumu atrašana Individuālo un komandas mērķu sasniegšana Lieliskas klientu pieredzes radīšana 🎯 Tu esi ideāls kandidāts, ja: Tev patīk komunicēt un Tu viegli radi kontaktu ar cilvēkiem Tu vēlies pelnīt, attīstīties un iesi gatavs izkāpt no komforta zonas Tev ir pozitīva attieksme, enerģija un spēja mācīties Esi azartisks un enerģisks Vēlies mācīties, attīstīties un pelnīt Esi motivēts/-a sasniegt rezultātus un nedomā palikt "komforta zonā" 🎁 Mēs piedāvājam:  Profesionālas apmācības un mentoru atbalstu Tirgū konkurētspējīgu atalgojumu Motivējošu, draudzīgu kolektīvu un mūsdienīgu darba vidi Ātras izaugsmes iespējas tiem, kas vēlas vairāk 💰 Darba alga : 1300–2500 € 📩 Sūti savu CV ar norādi "Valmiera" uz: cv@balticsalessolutions.lv. Profesija: KONSULTANTS Algas izmaksas veids: Akordalga Darba vietas adrese: LATVIJA, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Uzņēmuma līgums Darbības joma: Informācijas tehnoloģijas / Telekomunikācijas Pieteikto vietu skaits: 2 Līgums: Uzņēmuma līgums Aktuāla līdz: 2025-11-30 Darba sākšanas datums: 2025-11-07 Kontaktpersona: Sūti savu CV uz cv@balticsalessolutions.lv

Mūsu partneri