Valmieras Ziņas

KP: Valmieras novada pašvaldība novērsusi potenciālos konkurences neitralitātes riskus iepirkumu jomā

Lasīšanas laiks: 2 min

Valmieras novada pašvaldība ir ņēmusi vērā Konkurences padomes (KP) aicinājumus un veikusi nepieciešamās darbības, lai novērstu potenciālos konkurences neitralitātes riskus iepirkumu jomā, aģentūru LETA informēja KP.

KP veica pārrunas ar Valmieras novada pašvaldību, ņemot vērā, ka pašvaldības rīcībā KP konstatēja pazīmes, kas liecina par iespējamu konkurences kavēšanu un priekšrocību radīšanu pašvaldības kapitālsabiedrībai, izvēloties sabiedriskā transporta pakalpojumu sniedzēju ar autobusiem Valmieras pilsētā.

Veicot izpēti, KP konstatēja, ka Valmieras novada pašvaldība sabiedriskā transporta pakalpojuma sniedzēja izvēlei rīkojusi kopumā četrus atklātus konkursus, no kuriem divi izbeigti, pamatojoties uz Iepirkumu uzraudzības biroja konstatētājiem trūkumiem iepirkumu nolikumos, bet viens pēc pašas pašvaldības iniciatīvas, konstatējot nepilnības izstrādātajā iepirkuma dokumentācijā.

Nepilnības iepirkuma dokumentācijā tika novērstas, rīkojot ceturto iepirkumu, kad pašvaldība arī noslēdza iepirkuma līgumu par sabiedriskā transporta ar autobusiem pakalpojuma sniegšanu.

Vienlaikus KP konstatēja, ka pašvaldība, izsludinot pirmos trīs iepirkumus, nebija visos gadījumos novērsusi iepriekš konstatētās nepilnības iepirkumu dokumentācijā, un tādējādi iepirkumi bija jāpārtrauc.

Pēc KP minētā, attiecīgi būtisku daļu no šī laika sabiedriskā transporta pakalpojumus ar autobusiem bez tiesiska pamata turpināja sniegt pašvaldības kapitālsabiedrība SIA “VTU Valmiera”. Līdz ar to KP vērtējumā pašvaldība kavēja konkurenci, radot priekšrocības savai kapitālsabiedrībai.

Pārrunās KP aicināja pašvaldību aktualizēt iepirkumu normatīvus un procedūras. Tāpat KP vērsa pašvaldības uzmanību, ka tai jāveic papildu konkurences neitralitātes risku izvērtējums iepirkuma dokumentācijai gadījumos, kad tiek rīkots iepirkums par pakalpojuma sniegšanu, kuru potenciāli varētu sniegt arī pašvaldības kapitālsabiedrība, pārliecinoties, ka iepirkuma dokumentācija nesatur tādus noteikumus, kas rada priekšrocības pašvaldības kapitālsabiedrībai salīdzinoši ar privātajiem tirgus dalībniekiem.

Pārrunās Valmieras novada pašvaldība izdeva rīkojumu, kurā noteikts pienākums, plānojot iepirkumus, ņemt vērā iepirkuma procedūru sarežģītību, iespējamos pārsūdzības riskus un Publisko iepirkumu likumā noteiktos piedāvājumu iesniegšanas, nogaidīšanas un citus termiņus. Rīkojums arī paredz pienākumu iepirkumus, attiecībā uz kuriem KP bija aicinājusi pašvaldību noteikt garākus izsludināšanas termiņus, izsludināt ne vēlāk kā sešus mēnešus pirms plānotā iepirkuma līguma noslēgšanas dienas.

Ņemot vērā, ka Valmieras novada pašvaldība, izdodot rīkojumu par iepirkumu izsludināšanas termiņiem, bija ievērojusi KP izteiktos aicinājumus un veikusi nepieciešamās darbības, lai novērstu potenciālos konkurences neitralitātes riskus iepirkumu jomā nākotnē, KP noslēdza veikto izpēti.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Valmieras novada bāriņtiesas (turpmāk - Bāriņtiesa) priekšsēdētāja palīgu uz noteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • sniegt atbalstu Bāriņtiesas priekšsēdētājam iestādes darbības nodrošināšanā, dokumentu, lietu sagatavošanā, reģistru ziņu aktualizācijā (darbs ar datu bāzēm); • veikt nepieciešamo datu uzskaiti, uzraudzību, to sistemātisku aktualizāciju saistībā ar Bāriņtiesas darbībām; • sniegt atbalstu Bāriņtiesas darbiniekiem, veikt Bāriņtiesas sēžu protokolēšanu un sēžu protokola sagatavošanu, piedalīties ģimeņu dzīves apstākļu pārbaudēs, riska novērtējumos, personu uzklausīšanā, veikt noskaidroto ziņu dokumentēšanu / fiksāciju; • piedalīties piemērotu aizbildņu, aizgādņu un audžuģimeņu meklēšanā, apmācību organizēšanā saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem; • veikt organizatoriskos pasākumus dažāda veida sanāksmju norisei saistībā ar Bāriņtiesas darbību (supervīzijas, semināri, apmācības, kursi, pieredzes apmaiņa u.tml.); un ja Tev ir: • atbilstība Bāriņtiesu likuma 15.1panta noteiktajiem kritērijiem, kā arī nav attiecināms neviens no Bāriņtiesu likuma 11.pantā minētajiem ierobežojumiem; • izpratne un zināšanas par bāriņtiesas darba organizāciju un procesiem; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, spēja strādāt komandā, augsta atbildības sajūta pret darba pienākumiem un precizitāte to izpildē, pašiniciatīva, spēja analītiski domāt un strādāt ar lielu informācijas apjomu, labas komunikācijas prasmes un pozitīva domāšana; • teicamas iemaņas darbā ar datoru, MS Office programmām, informācijas sistēmām un biroja tehniku; • B kategorijas auto vadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 999 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”) un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv, vai personīgi Pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras novads, ar norādi „Bāriņtiesas priekšsēdētāja palīga/-dzes amatam” līdz 2025.gada 30.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 64207148. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: Bāriņtiesas PRIEKŠSĒDĒTĀJA PALĪGS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Alejas iela 8, Kocēni, Kocēnu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-30 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 64207148

Termo.lv (SIA Muwit) ir viens no vadošajiem nozares uzņēmumiem reģionā.  Augot uzņēmumam, aicinām darbā apkures tehniķi. Darba pienākumi: Siltumsūkņu montāža: hidraulika, iekšas/āra bloku montāža, sūkņi/akumulācijas tvertnes, pieslēgšanās mājas apkures sistēmai; Darbs Rīgā/Pierīgā/Vidzemē (vakaros pēc darba brauc atpakaļ mājās, retas reizes 1-2 naktis paliek objekta tuvumā, uzņēmuma nodrošinātā viesnīcā/apartamentos). Nepieciešama: Iepriekšēja pieredze apkures sistēmu montāžā (nav obligāti jāveic tieši siltumsūkņu montāža; to iemācīsim); B kategorijas vadītāja apliecība. Piedāvājam: Draudzīgus kolēģus un labus darba apstākļus; Nepieciešamās apmācības; Saprotošu un pretimnākošu uzņēmuma vadību; Visu nepieciešamo darbam: instrumentus, darba apģērbu, ņemot vērā Tavas vēlmes. Darba laiku: 8:30-17:30. Sagaidām: Pozitīvi noskaņotu personību ar augstiem kvalitātes un darba standartiem. Cilvēku ar pieredzi apkures sistēmu/hidraulikas montāžā. CV lūdzam sūtīt uz e-pastu endijs@termo.lv vai pieteikties telefoniski pa mob. 26401098 (Endijs). Ja vēlies mūs redzēt, apmeklē mūsu sociālos tīklus - Youtube/Instagram/TikTok "Termo Siltumsūkņi". Profesija: SILTUMAPGĀDES UN APKURES SISTĒMU TEHNIĶIS Darba vietas adrese: LATVIJA, Krautuves iela 1, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 2 Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Kontakttālrunis: 26401098.

Piesakies par apsardzes darbinieku  darbam veikalā Depo - Matīšu šosejā 6, Valmierā. Labs atalgojums apsardzes sfērā. Nodrošināsim: - Stabilu un vienmēr laicīgi izmaksātu atalgojumu no 5.40 -5.60 EUR/h bruto - Papildus atalgojumam reālas piemaksas par rezultatīvu darbu - Ceļa izdevumu kompensāciju - Ērtu darba formu - Elastīgu darba grafiku - Apmaksātus pārtraukumus - 100 % ārstniecības izdevumu apmaksu, ja noticis nelaimes gadījums darbā Ir iespēja nopelnīt papildus prēmiju 150 Eur bruto par jaunu darbinieku piesaisti Galvenie darba pienākumi: - Sabiedriskās kārtības uzraudzība - Preču kontrole - Pirkumu apliecinošu dokumentu pārbaudīšana - Videonovērošana Prasības kandidātiem: - Apsardzes sertifikāts (vai vēlme to iegūt) - Latviešu valodas zināšanas - Datorzināšanas Darbam pieteikties var, zvanot uz zemāk norādīto tālruni, elektroniski sūtot CV uz e-pastu ar pievienotu kontaktinformāciju. Tālrunis: 29460593, e-pasts: darbs@secure-latvia.lv Informējam, ka, iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat, ka Jūsu personas dati tiks apstrādāti, uzglabāti un izmantoti SIA “Secure Solutions Latvia” personāla atlases vajadzībām. Profesija: APSARDZES DARBINIEKS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Matīšu šoseja 6, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-21 Kontaktpersona: Heino Eglītis Izglītības līmenis: Vispārējā vidējā izglītība

Mūsu partneri