Valmieras Ziņas

Plānots ierīkot vēl 17 vidējā braukšanas ātruma kontroles posmus

radars

Lasīšanas laiks: 3 min

Turpinot vidējā ātruma kontroles sistēmas ieviešanu, valsts ceļu tīklā ar to plānots aprīkot vēl 17 posmus. Patlaban tiem sākta elektrības pieslēgumu un iekārtu projektēšana, tiesības veikt šos darbus atklātā konkursā ieguva SIA EnerGrid. Darbu līgumcena ir 129 734,31 eiro (ar PVN), portālu “Valmieras Ziņas” informēja VSIA Latvijas Valsts ceļi Komunikācijas daļa.

Nākamie 17 posmi plānoti uz sekojošiem valsts autoceļiem:

  • Tallinas šoseja (A1) no Vitrupes līdz Svētciemam(74,5.–81,15. km)
  • Vidzemes šoseja (A2):
  • No Krasta ielas Ieriķos līdz autoceļam P20 (pagrieziens uz Cēsim) (72,25.–77,15. km)
  • No Bērzkroga līdz Smiltenes aplim (94,8.–125,7. km)
  • Valmieras šoseja (A3) no Stalbes līdz Rubenei (40,1.–55,55. km)
  • Rīgas apvedceļš (A4) (Baltezers–Saulkalne):
  • No krustojuma ar autoceļu P4 līdz tiltam pār Mazo Juglu(9,65.–13,9. km)
  • No krustojuma ar autoceļu P5 līdz pārvadam pār Daugavpils šoseju (14,5.–19,98. km)
  • Rīgas apvedceļš (A5) (Salaspils–Babīte) aiz Misas kanāla līdz degvielas uzpildes stacijai Virši (14,1.–20,1. km)
  • Daugavpils šoseja (A6) no Dzelmēm līdz Uplejām (66,1.–77,1. km)
  • Liepājas šoseja (A9):
  • Aiz Liepājas šoseja 10.km līdz Tīreļiem (9,9.–23,1. km)
  • No Apšupes līdz Tiltiņiem (39,1.–56,7. km)
  • No Blīdenes līdz Brocēniem (79,91.–93,6. km)
  • autoceļš Jēkabpils–Rēzekne–Ludza–Krievijas robeža (Terehova) (A12):
  • No Varakļāniem līdz Kristceļiem (61.–69. km)
  • Pirms Greiškāniem līdz autoceļa A12 108.km (106,25.–108. km)
  • autoceļš Tīnūži–Koknese (P80):
  • No Tīnūžiem līdz Ziediņiem (0,35.–1,75. km)
  • No pārvada pār autoceļu P80 līdz rotācijas aplim (40,9.–60,2. km)
  • autoceļš Sloka–Talsi (P128) No Ragaciema līdz Klapkalnciemam (13,5.–19,38. km)

Projektēšanas gaitā var tikt precizētas iekārtu uzstādīšanas vietas. Posmi izvēli noteica statistikas dati par visu veidu ceļu satiksmes negadījumu skaitu pēdējo trīs gadu laikā.

Jauno vidējā ātruma kontroles posmu projektēšanai un aprīkojuma uzstādīšanai no sauszemes transportlīdzekļu īpašnieku civiltiesiskās atbildības obligātās apdrošināšanas prēmijām (LTAB) ir piešķirti 300 000 eiro.

Vidējā ātruma kontrole Latvijā tiek ieviesta, lai uzlabotu satiksmes drošību. Kā liecina statistika, biežākais smago ceļu satiksmes negadījumu (CSNg) veids ir sadursme, un sadursmju iemesli ir nepareizi autovadītāju lēmumi pie stūres, pārgalvīgi manevri, kuru sekas pastiprina liels ātrums. Citu valstu pieredze liecina, ka posmos, kur tiek ieviesta vidējā ātruma kontrole, CSNg skaits samazinās. Patlaban valsts ceļu tīklā jau darbojas 16 vidējā ātruma kontroles posmi.

Sākotnējās statistika liecina, ka šī gada augustā un septembrī, salīdzinot ar attiecīgo laika periodu 2022. gadā, vidējā ātruma kontroles posmos ceļa satiksmes negadījumu (CSNg) skaits samazinājies par 46%, CSNg ar cietušajiem skaits par 64% un CSNg ar ievainotajiem skaits par 73%.

Tāpat dati liecina, ka vidējās kontroles posmos braukšanas ātrums samazinājās vēl pirms iekārtas sāka darboties, tas notika uzreiz pēc tam, kad tika uzstādīts aprīkojums un attiecīgās ceļazīmes.

Vidējā braukšanas ātruma kontroles sistēma ir automātiska mērīšanas sistēma, kas  veic ātruma mērījumu, balstoties uz noteikta ceļa posma nobraukšanai patērēto laiku. Posma sākumā un beigās ir uzstādīts aprīkojums, kas fiksē laikus, kad transporta līdzeklis iebrauc ceļa posmā un izbrauc no tā, un aprēķina vidējo ātrumu, ar kādu šis posms ir šķērsots. Ja sistēmas reģistrētais transportlīdzekļa vidējais ātrums ir lielāks par šajā posmā maksimāli atļauto, tā īpašnieks saņems sodu.

Vidējā braukšanas ātruma kontroles sistēma papildus veic arī reģistrēto transporta līdzekļu tehniskās apskates (TA), autoceļu lietošanas nodevas (vinjetes) samaksas un OCTA samaksas kontroli.

Aktuālais jautājums

Kas, jūsuprāt, ir Valmieras sports nr.1?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Kokapstrādes uzņēmums SIA Silviko aicina darbā traktortehnikas vadītāju zāģbaļķu šķirošanas līnijā. Darba pienākumi: darbs uz frontālā iekrāvēja- zāģbaļķu padošana uz šķirošanas līniju; z/b izkraušana un pārkraušana; z/b blakusproduktu uzkraušana; uzturēt traktortehniku un savu darba vietu darba kārtībā. Prasības kandidātiem: atbilstošas kategorijas traktortehnikas vadītāja apliecība; iepriekšēja pieredze kokapstrādes uzņēmumā tiks uzskatīta par priekšrocību; vēlama pieredze darbā uz frontālā iekrāvēja; prasme strādāt komandā un spēja pielāgoties nestandarta situācijām; Piedāvājam: atbildīgu darbu stabilā ražošanas uzņēmumā; standarta darba laiku; sociālās garantijas; konkurētspējīgu atalgojumu; Izglītības līmenis: vidējā speciālā Stundas likme: 9.50 EUR (atalgojums ir atkarīgs no prasmēm un pieredzes) Darba vietas adrese: “ Briede”, Zilākalna pagasts, Valmieras novads Darba laika veids: Normāls darba laiks Slodze: viena vesela slodze CV iesniegt pa e-pastu: silvikozagetava@inbox.lv Profesija: TRAKTORTEHNIKAS VADĪTĀJS Darba vietas adrese: LATVIJA, Briede, Zilākalna pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Pakalpojumi Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-06-10 Izglītības līmenis: Profesionālā vidējā izglītība

Vidzemes Augstskola izsludina konkursu uz vakanto amatu Vidzemes Augstskolas Sociālo, ekonomisko un humanitāro pētījumu institūtā: - vadošais pētnieks - 1 vieta; zinātnes nozare Ekonomika un uzņēmējdarbība, apakšnozare Tirgzinība Uz vadošā pētnieka amatu var pretendēt persona, kurai ir doktora zinātniskais grāds, pētījumu profilam atbilstošas zinātniskās publikācijas un/vai patenti, kura spēj patstāvīgi veikt zinātniskos pētījumus, veidot zinātnisko projektu pieteikumus un vadīt citu zinātnieku pētniecisko darbu un kurai zinātniskā un akadēmiskā darba stāžs kopumā nav mazāks par pieciem gadiem (saskaņā ar “Nolikums par vēlēšanām akadēmiskajos amatos Vidzemes Augstskolā”, www.va.lv/dokumenti). Pretendentiem uz vakanto amatu viena mēneša laikā no sludinājuma publicēšanas datuma oficiālajā izdevumā „Latvijas Vēstnesis” jāiesniedz institūta direktoram adresēta motivācijas vēstule, izglītību un zinātnisko grādu apliecinošu dokumentu kopijas, publicēto zinātnisko darbu saraksts, CV ar iekļautu informāciju par dalību/vadību pētnieciskos projektos un angļu valodas zināšanu līmeni. Pieteikumu sūtīt augstskolas juristei-personāla speciālistei: kabinets Nr.222, Tērbatas iela 10, Valmiera, LV-4202 vai pa e-pastu agrita.somase@va.lv ar norādi „Konkurss uz zinātnisko amatu”; tālr.: 26442256. Samaksa: vadošajam pētniekam 8,77-52,62 EUR/h atbilstoši konkrētajam veiktajam darbam. Profesija: PĒTNIEKS Darba vietas adrese: LATVIJA, Tērbatas iela 10, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-06-09 Kontaktpersona: CV,mot.vēst.,lūdzam sūtīt uz e-pastu: agrita.somase@va.lv

Valmieras tehnikums aicina darbā  Metodiskā centra vadītāju (profesiju klasifikatora kods 2351 01)  (uz nenoteiktu laiku) Mēs piedāvājam: 1 darba slodzi, 5 darba dienas nedēļā (klātienes darbs) Stabilu atalgojumu (no 1843,00 EUR mēnesī, pirms nodokļu nomaksas) Sociālās garantijas (veselības apdrošināšanas polise pēc pārbaudes termiņa) Apmaksātu profesionālo pilnveidi Atbalstu no kompetentiem kolēģiem Modernu darba vidi un labus darba apstākļus Tavā pārziņā būs: Plānot, vadīt un organizēt Valmieras tehnikuma Metodiskā centra darbu Vadīt un organizēt izglītības metodiķu, metodisko jomu un profesionālās izglītības programmu koordinatoru, mūžizglītības moduļu un profesionālo izglītības pedagogu metodisko darbu un sadarbību komisijās, darba grupās Veikt metodisko darbu metodiskās virsvadības jomā "Mehatronika" un citās STEM jomas profesionālās izglītības programmās Tev nepieciešams : Augstākā izglītība pedagoģijā; vadības zinībās vai inženiertehniskajās un līdzīgās nozarēs (vēlams pedagogu profesionālās kompetences pilnveides programmas sertifikāts 72h apjomā) Pieredze vadošā administratīvajā darbā izglītības institūcijā /iestādē Valsts valodas prasme augstākajā līmenī Angļu valodas zināšanas ne zemāk kā B1 līmenī Prasmes darbā ar datoru (MS Office programmas) Kompetences: augsta atbildības sajūta, spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus, pozitīva, radoša un atbildīga attieksme pret darbu, psiholoģiskā noturība un augsta saskarsmes kultūra B kategorijas autovadītāja apliecība Tālrunis informācijai: direktores vietniece Inga Zariņa-Bojāre 29191344 CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pastu personals@valmierastehnikums.lv Pieteikumu sūtīt uz e-pastu ar norādi “Metodiskā centra vadītājs” līdz 2024.gada 24.maijam. Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba pārrunām klātienē. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valmieras tehnikums informē, ka: 1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs vakances atlases konkursa norisi; 2) iepriekš minētās jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valmieras tehnikums, reģistrācijas Nr. 90009612809, Vadu iela 3, Valmiera, LV-4201, skola@valmierastehnikums.lv. Profesija: IZGLĪTĪBAS METODIĶIS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Vadu iela 3, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-05-24 Kontaktpersona: Inga Zariņa-Bojāre Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri