Valmieras Ziņas

Vidzemes uzņēmējus aicina pieteikties bezmaksas konsultācijām inovāciju attīstīšanā uzņēmumā, sadarbojoties ar ārvalstu partneriem

Lasīšanas laiks: 3 min

Jau vairākus gadus Vidzemes plānošanas reģions (VPR) nodrošina atbalstu uzņēmējiem un pētniecības, uzņēmējdarbības organizācijām, ko sniedz inovāciju brokeris. Atbalsta speciālista mērķis ir nodrošināt zināšanu pārnesi starp partneru valstīm Baltijas jūras reģionā, veicinot MVU kapacitātes palielināšanu viedās specializācijas piemērošanā. Arī šogad aicinām uzņēmējus sazināties ar inovāciju brokeri un vienoties par konsultācijas laiku.

Izmantot brokera pakalpojumus aicināti īpaši tie reģiona uzņēmumi, kuriem ir ilgtermiņa attīstības plāni un kuru attīstības iespējas Latvijā ir ierobežotas. Visbiežāk tiek palīdzēts risināt jautājumus, kas saistīti ar jaunu tirgu apgūšanu, biznesa procesu pārorganizēšanu, produktu pielāgošanu un sadarbības partneru vai starpnieku atrašanu inovāciju brokeru tīkla sadarbības valstīs – Dānijā, Igaunijā, Lietuvā, Somijā, Zviedrijā vai Polijā, lai realizētu kopīgas aktivitātes viedās specializācijas piemērošanai mazo un vidējo uzņēmumu attīstībā.

Vidzemes reģionā par uzņēmēju atbalsta personu turpmāk strādās uzņēmējdarbības speciāliste Zane Pīpkalēja. Zanes kompetenci veido plašs zināšanu loks. Ieguvusi maģistra grādu vides pārvaldībā, savukārt zināšanas par vides un klimata problemātiku un izpratni par risinājumiem saistībā ar klimatneitralitāti, Z.Pīpkalēja uzkrājusi 10 gadu pieredzi projektu vadīšanā Amatas novada pašvaldībā. Darbā ar uzņēmējiem īpaši vērtīga ir speciālistes gūtā pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu programmu un aktualitāšu izpētē. Zane izstrādājusi arī pašvaldības mārketinga stratēģiju, tai skaitā, analizējot novada konkurētspējīgās priekšrocības uzņēmēju fokusgrupai, kā rezultātā paplašinājies redzesloks par uzņēmējdarbības aktualitātēm reģionā un valstī, tendencēm un virzību.

Šādu atbalstu VPR partneri nodrošina vēl sešās valstīs Baltijas jūras reģionā, kopīgi veidojot pārrobežu sadarbības tīklu un tā pakalpojumu piedāvājumu mazo un vidējo uzņēmumu internacionalizācijas atbalstam. Turklāt, šogad starptautiskajam inovāciju brokeru tīklam pievienots jauns kontaktpunkts – Zviedrija. Uzņēmējiem tiek rasta iespēja ne tikai saņemt atbalstu, bet arī iegūt jaunus partnerus, kontaktus un zināšanas pārrobežu kontekstā, izmantojot brokeru plašo sadarbības tīklu, kas arvien aug un attīstās. Papildus, ir paredzēts, ka iegūtās zināšanas un pieredze, kas gūta projekta “GoSmart&Excel BSR” ietvaros, tiks izmantotas, lai nodrošinātu inovāciju tīklošanās atbalstu uzņēmējiem un celtu Vidzemes uzņēmējdarbības centra kapacitāti.

Konsultācijas notiek ar iepriekšēju pieteikšanos pie Zanes Pīpkalējas, rakstot uz e-pastu zane.pipkaleja@vidzeme.lv vai zvanot pa tālruni +371 29212567. Konsultācijas nodrošinām bez maksas gan klātienē, gan attālināti, par to iepriekš vienojoties.

Atbalsts uzņēmējiem tiek sniegts projekta “Starptautiskā sadarbībā balstīti jauni risinājumi reģionu un to MVU viedās specializācijas veicināšanai” (GoSmart&Excel BSR) ietvaros. Projektu īsteno Vidzemes plānošanas reģions sadarbībā ar partneriem no Somijas, Vācijas, Dānijas, Polijas, Zviedrijas Lietuvas un Igaunijas Interreg Baltijas jūras reģiona programmas 2014.-2020. gadam ietvaros, ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējumu. “GoSmart&Excel BSR” ir balstīts uz projekta “GoSmart BSR” rezultātu – pārrobežu viedās specializācijas stratēģijas metodoloģijas un starptautiskā inovāciju brokeru tīkla – attīstīšanu un paplašināšanu.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Zemessardzes 2.Vidzemes brigādes 22.kaujas nodrošinājuma bataljons (22.KNBn) piedāvā darbu SABIEDRISKO ATTIECĪBU SPECIĀLISTAM uz noteiktu laiku Profesijas kods : 2432 08 Darba pienākumi: Koordinēt bataljona darbību civilmilitārās sadarbības jomā; Organizēt un veikt informācijas vides monitoringu; Veidot un uzturēt civilo institūciju un sadarbības partneru kontaktpersonu datu bāzi bataljona atbildības teritorijā; Sagatavot informatīvo materiālu publicēšanai sociālajos medijos un vietējā presē. Veidot un uzturēt bataljona foto/video arhīvu; Pārstāvēt bataljonu sadarbībā ar plašsaziņas līdzekļiem; Veikt sadarbību ar plašsaziņas līdzekļiem, sagatavot un nosūtīt preses paziņojumus. Prasības pretendentam: atbilstība likuma “Par valsts noslēpumu” 9. panta prasībām; izglītība: 1.līmeņa profesionālā augstākā izglītība sociālajās zinībās (sabiedriskajās attiecībās, žurnālistikā, politoloģijā, stratēģiskajā komunikācijā, u.c.); teicamas latviešu un angļu valodas zināšanas; labas organizatoriskās, saskarsmes un prezentēšanas prasmes; augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā; spēja un motivācija pilnveidot savas zināšanas un iemaņas; spēja uzņemties atbildību par savas profesionālās darbības rezultātiem. Piedāvājam: Interesantu, dinamisku un daudzveidīgu darbu; · Iespēju paplašināt zināšanas un profesionālās iemaņas, · Sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu; Atalgojums no 1472 euro pirms nodokļu nomaksas, atkarībā no pretendenta profesionālās pieredzes un izglītības attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā; Par priekšrocību tiks izvirzīti kandidāti, kuri jau ir zemessargi vai ir gatavi iestāties Zemessardzē. Motivētu pieteikuma vēstuli ar norādi “Sabiedrisko attiecību speciālists” un CV sūtīt uz e-pastu anna.kondratjeva@mil.lv līdz 31.10.2025. Tālrunis informācijai par amata pienākumiem 29477238. Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta – Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta – intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Profesija: SABIEDRISKO ATTIECĪBU SPECIĀLISTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 54, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-10-31 Kontaktpersona: CV lūdzam sūtīt uz e-pastu: anna.kondratjeva@mil.lv Izglītības līmenis: 1.līmeņa profesionālā augstākā izglītība

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras bibliotēka aicina darbā Naukšēnu pagasta bibliotēkas (turpmāk – bibliotēka) vecāko bibliotekāru uz noteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: ● kvalitatīvi veikt bibliotēkas lietotāju bibliotekāro un informacionālo apkalpošanu; ● palīdzēt iedzīvotājiem digitālo rīku lietošanā un izglītot iedzīvotāju grupas digitālajās prasmēs; ● organizēt bibliotēkas profilam atbilstošus pasākumus un sadarboties ar Valmieras novada bibliotēkām un citām organizācijām; ● veikt bibliotēkas krājuma organizēšanu un papildināšanu; ● veikt novadpētniecības darbu; ● nodrošināt Valmieras novada pašvaldības klientu apkalpošanas punkta darbu Naukšēnu pagasta bibliotēkā; un ja Tev ir: ● augstākā izglītība; ● valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; ● teicamas zināšanas un iemaņas darbā ar informācijas tehnoloģijām un vēlme tās pilnveidot un praktizēt darbā; ● kompetences: labas komunikācijas un prezentācijas prasmes; teicamas darba plānošanas un organizēšanas prasmes; prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus, atbildības sajūta;   mēs piedāvājam: ● pamatalgu pārbaudes laikā 999 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052 EUR pirms nodokļu nomaksas; ● iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; ● darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; ● interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu; ● profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas; ● drošu un sakārtotu darba vidi. Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz kristine.kine@vb.valmierasnovads.lv, vai personīgi Valmieras bibliotēkā, adrese: Cēsu iela 4, Valmiera, Valmieras novads, ar norādi “Pieteikums Naukšēnu pagasta bibliotēkas vecākais bibliotekāra/-es amatam”, līdz 2025. gada 11. novembra plkst. 17.00. Tālrunis papildu informācijai: 64250830. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: VECĀKAIS BIBLIOTEKĀRS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Pagasta nams, Naukšēni, Naukšēnu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-11-11 Kontaktpersona: kristine.kine@vb.valmierasnovads.lv 64250830

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras Viestura vidusskola (turpmāk – skola) aicina darbā sekretāru. Ja Jūs vēlaties: • veikt dokumentu noformēšanu, veidošanu, kārtošanu, uzglabāšanu atbilstoši nomenklatūrai dokumentu pārvaldes kārtībai; • realizēt skolēnu lietvedību (personu lietas, rīkojumu sagatavošana); • veikt ierobežotas pieejamības dokumentu apstrādi (reģistrācija un nosūtīšana adresātiem); • reģistrēt stundu izmaiņas, tās publicēt skolas mājas lapā; • nodrošināt savlaicīgu informācijas un dokumentu apriti ar skolas administrāciju, darbiniekiem, pašvaldību un citām institūcijām; un Jums ir: • vismaz vidējā profesionālā izglītība lietvedības jomā; • iepriekšēja pieredze lietveža amatā izglītības iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • prasme strādāt ar datoru Windows vidē, izmantot interneta iespējas un datu bāzes; • prasme orientēties normatīvajos aktos un pielietot tos darbā; • kompetences: labas saskarsmes un komunikācijas prasmes, precizitāte, augsta atbildības sajūta; precizitāte un atbildība darbā; mēs piedāvājam: • pamatalgu pārbaudes laikā 770 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 785 EUR pirms nodokļu nomaksas; • viena vakance par pilnu darba slodzi un viena vakance par pusslodzi; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas atbilstoši darba rezultātiem un normatīvajos aktos noteiktajam; • darbu radošā, draudzīgā kolektīvā; • stabilu, sakārtotu darba vidi renovētā izglītības iestādē. Profesionālās darbības aprakstu (CV), pieteikuma vēstuli lūdzam nosūtīt uz e-pastu: vvv@valmiera.edu.lv vai iesniegt personīgi Valmieras Viestura vidusskolas kancelejā (adrese: Viestura aleja 3, Valmiera, Valmieras novads) ar norādi „Sekretāra/-es vakancei” līdz 2025.gada 31.oktobrim. Tālrunis informācijai: 29286619. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: SEKRETĀRS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Viestura aleja 3, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-10-31 Kontaktpersona: vvv@valmiera.edu.lv 29286619

Mūsu partneri