Valmieras Ziņas

Vidzemes uzņēmējus aicina pieteikties bezmaksas konsultācijām inovāciju attīstīšanā uzņēmumā, sadarbojoties ar ārvalstu partneriem

Lasīšanas laiks: 3 min

Jau vairākus gadus Vidzemes plānošanas reģions (VPR) nodrošina atbalstu uzņēmējiem un pētniecības, uzņēmējdarbības organizācijām, ko sniedz inovāciju brokeris. Atbalsta speciālista mērķis ir nodrošināt zināšanu pārnesi starp partneru valstīm Baltijas jūras reģionā, veicinot MVU kapacitātes palielināšanu viedās specializācijas piemērošanā. Arī šogad aicinām uzņēmējus sazināties ar inovāciju brokeri un vienoties par konsultācijas laiku.

Izmantot brokera pakalpojumus aicināti īpaši tie reģiona uzņēmumi, kuriem ir ilgtermiņa attīstības plāni un kuru attīstības iespējas Latvijā ir ierobežotas. Visbiežāk tiek palīdzēts risināt jautājumus, kas saistīti ar jaunu tirgu apgūšanu, biznesa procesu pārorganizēšanu, produktu pielāgošanu un sadarbības partneru vai starpnieku atrašanu inovāciju brokeru tīkla sadarbības valstīs – Dānijā, Igaunijā, Lietuvā, Somijā, Zviedrijā vai Polijā, lai realizētu kopīgas aktivitātes viedās specializācijas piemērošanai mazo un vidējo uzņēmumu attīstībā.

Vidzemes reģionā par uzņēmēju atbalsta personu turpmāk strādās uzņēmējdarbības speciāliste Zane Pīpkalēja. Zanes kompetenci veido plašs zināšanu loks. Ieguvusi maģistra grādu vides pārvaldībā, savukārt zināšanas par vides un klimata problemātiku un izpratni par risinājumiem saistībā ar klimatneitralitāti, Z.Pīpkalēja uzkrājusi 10 gadu pieredzi projektu vadīšanā Amatas novada pašvaldībā. Darbā ar uzņēmējiem īpaši vērtīga ir speciālistes gūtā pieredze Eiropas Savienības struktūrfondu un citu ārvalstu finanšu instrumentu programmu un aktualitāšu izpētē. Zane izstrādājusi arī pašvaldības mārketinga stratēģiju, tai skaitā, analizējot novada konkurētspējīgās priekšrocības uzņēmēju fokusgrupai, kā rezultātā paplašinājies redzesloks par uzņēmējdarbības aktualitātēm reģionā un valstī, tendencēm un virzību.

Šādu atbalstu VPR partneri nodrošina vēl sešās valstīs Baltijas jūras reģionā, kopīgi veidojot pārrobežu sadarbības tīklu un tā pakalpojumu piedāvājumu mazo un vidējo uzņēmumu internacionalizācijas atbalstam. Turklāt, šogad starptautiskajam inovāciju brokeru tīklam pievienots jauns kontaktpunkts – Zviedrija. Uzņēmējiem tiek rasta iespēja ne tikai saņemt atbalstu, bet arī iegūt jaunus partnerus, kontaktus un zināšanas pārrobežu kontekstā, izmantojot brokeru plašo sadarbības tīklu, kas arvien aug un attīstās. Papildus, ir paredzēts, ka iegūtās zināšanas un pieredze, kas gūta projekta “GoSmart&Excel BSR” ietvaros, tiks izmantotas, lai nodrošinātu inovāciju tīklošanās atbalstu uzņēmējiem un celtu Vidzemes uzņēmējdarbības centra kapacitāti.

Konsultācijas notiek ar iepriekšēju pieteikšanos pie Zanes Pīpkalējas, rakstot uz e-pastu zane.pipkaleja@vidzeme.lv vai zvanot pa tālruni +371 29212567. Konsultācijas nodrošinām bez maksas gan klātienē, gan attālināti, par to iepriekš vienojoties.

Atbalsts uzņēmējiem tiek sniegts projekta “Starptautiskā sadarbībā balstīti jauni risinājumi reģionu un to MVU viedās specializācijas veicināšanai” (GoSmart&Excel BSR) ietvaros. Projektu īsteno Vidzemes plānošanas reģions sadarbībā ar partneriem no Somijas, Vācijas, Dānijas, Polijas, Zviedrijas Lietuvas un Igaunijas Interreg Baltijas jūras reģiona programmas 2014.-2020. gadam ietvaros, ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējumu. “GoSmart&Excel BSR” ir balstīts uz projekta “GoSmart BSR” rezultātu – pārrobežu viedās specializācijas stratēģijas metodoloģijas un starptautiskā inovāciju brokeru tīkla – attīstīšanu un paplašināšanu.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Zemessardzes 2.Vidzemes brigāde (Reģ.Nr. Reģ.Nr. 90000040549) VALMIERĀ uz noteiktu laiku piedāvā darbu VADOŠAJAM FINANSISTAM Darba pienākumi:  Izstrādāt ZS 2.VBde budžeta projektu un plānotā finansējuma izmaksu sadalījumu pa ceturkšņiem; Veikt kārtējā gada ZS 2.VBde budžeta izdevumu programmu izpildes uzskaiti pa mēnešiem un pārplānošanu gada laikā;  Vadīt 2.VBde budžeta projektu un izstrādāt priekšlikumus budžeta grozījumiem; ZS 2.VBde budžeta ietvaros veikt finanšu līdzekļu sadali ZS 2.VBde vienībām atbilstoši veicamajam uzdevumam; Apkopot ZS 2.VBDE štāba un vienību iesūtītās vajadzības iepirkumu veikšanai; Sagatavot ZS 2.VBde izdevumu tāmes vienību nodrošināšanai ar nepieciešamajām preču iegādēm atbilstoši plānotajam budžetam; Veidot vienību saimniecisko darījumu norēķinu dokumentu sagataves resursu vadības sistēmā HORIZON; Veikt ZS 2.VBde budžeta izpildes analīzi par noteiktu laika periodu vai par noteiktu izdevumu programmu pēc daļas priekšnieka pieprasījuma; Kontrolēt ZS 2.VBde komandiera pavēļu izpildi savas kompetences ietvaros; Apkopot, sagatavot un iesniegt nepieciešamo informāciju pēc ZS Štāba pieprasījumiem par atbildībā esošajiem jautājumiem; Pamatprasības: 2.līmeņa augstākā izglītība; Kvalifikācijas kursi grāmatvedībā; Vismaz divu gadu darba pieredze grāmatveža, finansista amatā (pieredze grāmatvedības darbā valsts iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību)  Prasme lietot grāmatvedības programmu “Horizon”; Teicamas latviešu un vēlamas angļu valodas zināšanas; Labas organizatoriskās prasmes Profesionālas prasmes darbā ar MS Office programmām;  Precizitāte un augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā; Spēja pielietot pozitīvās saskarsmes iemaņas, psiholoģiskā noturība; Spēja un motivācija pilnveidot savas zināšanas un iemaņas; Spēja uzņemties atbildību par savas profesionālās darbības rezultātiem. Piedāvājam: Interesantu, dinamisku un daudzveidīgu darbu; · Sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu; Bruto atalgojums, sākot no 1510 eiro līdz 1797 eiro (pirms nodokļu nomaksas), atkarībā no pretendenta izglītības un profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā; Motivētu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “Vadošais finansists” iesūtīt uz e-pastu aija.bumane@mil.lv līdz 12.01.2026. Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta – Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta – intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Profesija: FINANSISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 54, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Pieteikuma vēstuli un CV ar amata norādi sūtīt uz aija.bumane@mil.lv, t. 26130777. Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldības (turpmāk – Pašvaldība) Burtnieku apvienības pārvalde (turpmāk – Pārvalde) aicina darbā palīgstrādnieku/-ci (Ēveles pagastā) uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • veikt saimnieciskos darbus Ēveles pagasta teritorijā: • apsekot Pašvaldības autoceļus, veikt neliela apjoma remontdarbus, ceļmalu apkopšanu, pļaušanu, krūmu izciršanu, zāģēšanu, novākšanu; • palīdzēt kopt, formēt un izzāģēt kokus un krūmus, palīdzēt likvidēt vēja vai citādā veidā nodarītos postījumus un novākt bīstamos kokus, kas apdraud ēkas, elektrolīnijas, autoceļus un citus objektus; • piedalīties teritorijas labiekārtošanā un uzturēšanā; • rūpēties par Pārvaldes atbildībā esošo ēku un telpu tehnisko stāvokli; un ja Tev ir: • pamatizglītība un pamatiemaņas vai pamata pakāpes profesionālā izglītība; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • zināšanas par ēku, telpu, teritoriju un autoceļu ikdienas uzturēšanas un remontu darbiem, to apjomu noteikšanu; • pamatiemaņas būvdarbu un remontdarbu plānošanā un veikšanā; • iemaņas darbā ar traktortehniku, dārza tehniku, dažādiem mehānismiem un iekārtām; mēs piedāvājam: • normālo darba laiku 40 stundas nedēļā; • pamatalgu 740 EUR (ar 01.01.2026. 780 EUR pirms nodokļu nomaksas) pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV un motivācijas vēstuli, lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu burtniekuapvieniba@valmierasnovads.lv, ar norādi „Pieteikums palīgstrādnieka/-ces Ēveles pagastā amatam”, līdz 2025.gada 22.decembrim. Papildu informācija, zvanot pa tālruni: 29388422 vai 26434663. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: PALĪGSTRĀDNIEKS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Ozolu iela 7, Burtnieki, Burtnieku pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-22 Kontaktpersona: burtniekuapvieniba@valmierasnovads.lv 29388422

Mūsu partneri