Valmieras Ziņas

Vidzemes slimnīcā veikta Ambulatorās daļas un Funkcionālās diagnostikas nodaļas pārbūve

Lasīšanas laiks: 2 min

Turpinot darbu pie Vidzemes slimnīcas infrastruktūras uzlabošanas, pēc pārbūves atvērti Ambulatorās daļas un Funkcionālās diagnostikas nodaļas speciālistu un izmeklējumu kabineti, kā arī kāpņu telpas slimnīcas B un C korpusā un Stacionārās daļas ieeja A korpusā, kur drīzumā tiks ierīkota arī pacientu garderobe, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Vidzemes slimnīcas sabiedrisko attiecību speciāliste Benita Brila.

Ambulatoro speciālistu darba vides uzlabošanai, pacientu ērtībām un drošībai izbūvēti mūsdienīgi speciālistu pieņemšanas, manipulāciju un procedūru kabineti. Lai uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti un rūpētos par apmeklētāju ērtībām, uzstādīta rindas vadības sistēma. Tā ļaus ne tikai mērķtiecīgi regulēt rindu un nodrošināt tās virzību, bet arī dos iespēju novērtēt un uzlabot klientu apkalpošanu.

Jaunu izskatu un papildu drošības funkciju ieguvušas kāpņu telpas ar pretslīdes pakāpienu segumu un labi pamanāmu  vizuālo informāciju, kas palīdz pacientam orientēties vidē.

“Ikviens ambulatorais pacients ir laipni gaidīts mūsmājās. Pērngad, ievērojot visus  epidemioloģiskās situācijas radītos ierobežojumus, tomēr nodrošinājām vairāk par 38 tūkstošiem ambulatoro apmeklējumu. Telpu pārbūve bija nepieciešama gan pacientu labākai apkalpošanai, gan darba vides nodrošināšanai personālam. Paldies visiem pacientiem un darbiniekiem par sapratni, brīžiem strādājot būvniecības radīto neērtību apstākļos! Ceram un ticam, ka pārbūvētās telpas un patīkamā vide, kā arī epidemioloģiskie apstākļi ārpus slimnīcas, palīdzēs mums visiem. No vienas puses – adekvāti apmierināt pacientu pieprasījumu pēc ambulatoro speciālistu palīdzības, no otras puses – atbalstīt mūsu speciālistus, nodrošinot viņiem mūsdienīgu darba vidi,” uzsver Vidzemes slimnīcas valdes priekšsēdētājs Uģis Muskovs.

Ambulatorās  daļas pārbūves projekta  autors ir  SIA “NAMS”, būvuzraugs SIA “Marčuks”.  Būvdarbus veica SIA “Bazalts”. Pārbūves kopējās izmaksas  650 tūkstoši EUR. 

Kāpņu telpu, pacientu garderobes un ieejas  projekta autors  ir SIA “VIRTU”, būvuzraugs SIA “Marčuks”.  Būvdarbus veica SIA “Sanart”. Kopējās pārbūves un  aprīkojuma izmaksas ir 500 tūkstoši EUR. 

Pārbūves darbi un  iekārtu iegāde tiek veikta Projekta Nr. 9.3.2.0/17/I/006  “Kvalitatīvu veselības aprūpes pakalpojumu pieejamības uzlabošana Vidzemes slimnīcā, attīstot veselības aprūpes infrastruktūru” ietvaros, kuru līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds 85% apmērā, bet 9% ir valsts budžeta finansējums.

 

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība aicina darbā Burtnieku Kultūras centra struktūrvienības “Rencēnu pagasta kultūras nams” kultūras darba speciālistu/-i (uz nenoteiktu laiku). Ja Tev ir vēlme: • plānot, organizēt un veidot kultūras, atpūtas un izglītojošus pasākumus, koncertus, izstādes un citus notikumus; • koordinēt un organizēt kultūras pasākumus Burtnieku apvienībā, izstrādāt un īstenot šo pasākumu radošos konceptus; • izstrādāt ar kultūras jomu saistītus radošos projektus; • vadīt un koordinēt amatiermākslas kolektīvu darbību; • administrēt viesmākslinieku koncertu un pasākumu norisi; • nodrošināt administratīvo atbalstu iestādes procesu realizēšanai; un ja Tev ir: • augstākā izglītība (par priekšrocību tiks uzskatīta izglītība kultūras jomā); • vēlama iepriekšēja darba pieredze kultūras jomā, projektu vadībā, pasākumu organizēšanā; • zināšanas par kultūras procesiem; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmām, interneta pārlūkprogrammām un sociālajiem tīkliem); • kompetences: teicamas organizatoriskās prasmes, radošs skatījums, prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus; atbildība, iniciatīva, labas komunikācijas un sadarbības prasmes; mēs piedāvājam: • pamatalgu pārbaudes laikā 999 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • drošu un sakārtotu darba vidi; • personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu. Motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”), CV un izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv ar norādi „Kultūras darba speciālista/-es Rencēnu pagasta kultūras namā amatam” līdz 2025.gada 5.septembrim. Tālrunis papildu informācijai: 26119906. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: KULTŪRAS PASĀKUMU ORGANIZATORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Valmieras iela 12, Rencēni, Rencēnu pag., Valmieras nov. Darbības joma: Kultūra / Māksla Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-09-05 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 26119906

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība aicina darbā Burtnieku Kultūras centra struktūrvienības “Matīšu Tautas nams” kultūras darba speciālistu/-i (uz nenoteiktu laiku). Ja Tev ir vēlme: • plānot, organizēt un veidot kultūras, atpūtas un izglītojošus pasākumus, koncertus, izstādes un citus notikumus; • koordinēt un organizēt kultūras pasākumus Burtnieku apvienībā, izstrādāt un īstenot šo pasākumu radošos konceptus; • izstrādāt ar kultūras jomu saistītus radošos projektus; • vadīt un koordinēt amatiermākslas kolektīvu darbību; • administrēt viesmākslinieku koncertu un pasākumu norisi; • nodrošināt administratīvo atbalstu iestādes procesu realizēšanai; un ja Tev ir: • augstākā izglītība (par priekšrocību tiks uzskatīta izglītība kultūras jomā); • vēlama iepriekšēja darba pieredze kultūras jomā, projektu vadībā, pasākumu organizēšanā; • zināšanas par kultūras procesiem; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmām, interneta pārlūkprogrammām un sociālajiem tīkliem); • kompetences: teicamas organizatoriskās prasmes, radošs skatījums, prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus; atbildība, iniciatīva, labas komunikācijas un sadarbības prasmes; mēs piedāvājam: • pamatalgu pārbaudes laikā 999 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • drošu un sakārtotu darba vidi; • personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu. Motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”), CV un izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv ar norādi „Kultūras darba speciālista/-es Matīšu Tautas namā amatam” līdz 2025.gada 5.septembrim. Tālrunis papildu informācijai: 26119906. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: KULTŪRAS PASĀKUMU ORGANIZATORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Valmieras iela 16, Matīši, Matīšu pag., Valmieras nov. Darbības joma: Kultūra / Māksla Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-09-05 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 26119906

Amata mērķis: · Nodrošināt digitālās vides nepārtrauktu attīstību un darbspēju, pārvaldīt informācijas un komunikācijas tehnoloģiju (turpmāk – IKT) infrastruktūru, nodrošinot efektīvu, drošu un mūsdienīgu atbalstu visiem lietotājiem – darbiniekiem un izglītojamajiem. · Veidot un īstenot ilgtspējīgu IKT attīstības stratēģiju atbilstoši Valmieras tehnikuma mērķiem un valsts digitālās transformācijas virzieniem Galvenie pienākumi: · Administrēt datortīklus, serverus un datortehniku – nodrošināt to darbspēju, konfigurēšanu un profilaktisko apkopi Plānot un koordinēt IKT iepirkumus: izstrādāt tehniskās specifikācijas, uzraudzīt piegādes, pārbaudīt kvalitāti, sekot garantijas saistībām Nodrošināt IKT incidentu uzraudzību, dokumentēšanu un risināšanu – tostarp drošības pārkāpumu gadījumā Plānot un uzturēt IKT infrastruktūras kartējumu, dokumentāciju un sistēmu pārraudzības ierakstus Nodrošināt informācijas sistēmas drošību Administrēt un pārvaldīt elektronisko skolvadības sistēmu E-klase, dokumentu un darbplūsmas vadības sistēmu Namejs, u.c. Koordinēt sadarbību ar informācijas tehnoloģiju pakalpojumu sniedzējiem drošības jautājumos (hostings, e-klase, datu glabāšanas pakalpojumi) Informēt darbiniekus un izglītojamos par informācijas drošības pamatprincipiem, koordinēt kiberdrošības apmācības Piedalīties projektu sagatavošanā un īstenošanā, kas saistīti ar datortīklu, sistēmu, informācijas tehnoloģiju, datortehnikas uzlabošanu un tml. Prasības: · Augstākā izglītība informācijas tehnoloģiju jomā · Vismaz 3 gadu pieredze darbā informācijas tehnoloģiju jomā · Spēja saprast iekārtu tehnisko dokumentāciju, instrukcijas un lietot iegūto informāciju darba procesā · IKT jomu reglamentējošo tiesību aktu pārzināšana · Pārzināt darbā lietojamo tehnisko līdzekļu un tehnoloģisko iekārtu darbības principus un lietošanas noteikumus · Spēja sistemātiski analizēt IKT riskus un ieviest aizsardzības pasākumus Latviešu valodas prasme Augstākā līmeņa 1. pakāpe (C1)  Spēja sagatavot tehnisko dokumentāciju, izglītojošus materiālus un instrukcijas Augsta atbildības sajūta, prasme veikt darbu patstāvīgi, plānojot un nosakot termiņus Pozitīva attieksme pret darbu, augsta saskarsmes kultūra Prasme saskatīt nepieciešamību optimizēt darba procesus, īpaši izmantojot elektronisko tehnoloģiju priekšrocības Tālrunis informācijai: Administratīvās nodaļas vadītāja Laima Studenkova-Jolkina, tālr. 26450931. CV, motivācijas vēstuli un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pastu personals@valmierastehnikums.lv. Pieteikumu sūtīt uz e-pastu ar norādi “Informācijas un komunikācijas tehnoloģiju administratora vakancei” līdz 2025.gada 8.septembrim. Profesija: INFORMĀCIJAS TEHNOLOĢIJU ADMINISTRATORS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Vadu iela 3, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-09-08 Kontaktpersona: Laima Studenkova - Jolkina Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri