Valmieras Ziņas

Vidzemes slimnīcā veikta Ambulatorās daļas un Funkcionālās diagnostikas nodaļas pārbūve

Lasīšanas laiks: 2 min

Turpinot darbu pie Vidzemes slimnīcas infrastruktūras uzlabošanas, pēc pārbūves atvērti Ambulatorās daļas un Funkcionālās diagnostikas nodaļas speciālistu un izmeklējumu kabineti, kā arī kāpņu telpas slimnīcas B un C korpusā un Stacionārās daļas ieeja A korpusā, kur drīzumā tiks ierīkota arī pacientu garderobe, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Vidzemes slimnīcas sabiedrisko attiecību speciāliste Benita Brila.

Ambulatoro speciālistu darba vides uzlabošanai, pacientu ērtībām un drošībai izbūvēti mūsdienīgi speciālistu pieņemšanas, manipulāciju un procedūru kabineti. Lai uzlabotu klientu apkalpošanas kvalitāti un rūpētos par apmeklētāju ērtībām, uzstādīta rindas vadības sistēma. Tā ļaus ne tikai mērķtiecīgi regulēt rindu un nodrošināt tās virzību, bet arī dos iespēju novērtēt un uzlabot klientu apkalpošanu.

Jaunu izskatu un papildu drošības funkciju ieguvušas kāpņu telpas ar pretslīdes pakāpienu segumu un labi pamanāmu  vizuālo informāciju, kas palīdz pacientam orientēties vidē.

“Ikviens ambulatorais pacients ir laipni gaidīts mūsmājās. Pērngad, ievērojot visus  epidemioloģiskās situācijas radītos ierobežojumus, tomēr nodrošinājām vairāk par 38 tūkstošiem ambulatoro apmeklējumu. Telpu pārbūve bija nepieciešama gan pacientu labākai apkalpošanai, gan darba vides nodrošināšanai personālam. Paldies visiem pacientiem un darbiniekiem par sapratni, brīžiem strādājot būvniecības radīto neērtību apstākļos! Ceram un ticam, ka pārbūvētās telpas un patīkamā vide, kā arī epidemioloģiskie apstākļi ārpus slimnīcas, palīdzēs mums visiem. No vienas puses – adekvāti apmierināt pacientu pieprasījumu pēc ambulatoro speciālistu palīdzības, no otras puses – atbalstīt mūsu speciālistus, nodrošinot viņiem mūsdienīgu darba vidi,” uzsver Vidzemes slimnīcas valdes priekšsēdētājs Uģis Muskovs.

Ambulatorās  daļas pārbūves projekta  autors ir  SIA “NAMS”, būvuzraugs SIA “Marčuks”.  Būvdarbus veica SIA “Bazalts”. Pārbūves kopējās izmaksas  650 tūkstoši EUR. 

Kāpņu telpu, pacientu garderobes un ieejas  projekta autors  ir SIA “VIRTU”, būvuzraugs SIA “Marčuks”.  Būvdarbus veica SIA “Sanart”. Kopējās pārbūves un  aprīkojuma izmaksas ir 500 tūkstoši EUR. 

Pārbūves darbi un  iekārtu iegāde tiek veikta Projekta Nr. 9.3.2.0/17/I/006  “Kvalitatīvu veselības aprūpes pakalpojumu pieejamības uzlabošana Vidzemes slimnīcā, attīstot veselības aprūpes infrastruktūru” ietvaros, kuru līdzfinansē Eiropas Reģionālās attīstības fonds 85% apmērā, bet 9% ir valsts budžeta finansējums.

 

GALVENIE DARBA PIENĀKUMI: Kreditoru uzskaite - ienākošo rēķinu apstrāde, grāmatošana, kontrole; Ienākošo rēķinu nodokļu (PVN un UIN) uzskaite grāmatvedībā atbilstoši LR likumdošanai; Pamatlīdzekļu rēķinu apstrāde; Savstarpējo realizācijas rēķinu izrakstīšana; Avansa norēķinu un NĪN grāmatošana; Savstarpējo norēķinu salīdzināšana; Dalība ikmēneša un gada slēgšanas procesā; Dalība dažādos grāmatvedības procesos un projektos.  MĒS PIEDĀVAJAM: Profesionālas pilnveides iespējas; Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika; Mūsdienīgu un ērtu darba vidi Beātes ielā 5, Valmierā, LV-4201; Pieredzei un kvalifikācijai atbilstošu atalgojumu sākot no EUR 1400 pirms nodokļu nomaksas. GALVENĀS PRASĪBAS: Izglītība grāmatvedības, finanšu vai ekonomikas jomā; Darba pieredze līdzvērtīgā amatā; Izcilas iemaņas ar MS Office, pieredze darbā ar MS Navision; Vēlme nepārtraukti attīstīties, apgūt jaunas prasmes un rīkus; Prasme plānot savu laiku, noteikt prioritātes; Augsta atbildības sajūta, precizitāte; Labas saskarsmes prasmes; Teicamas latviešu valodas zināšanas. Pieteikumu sūtīt uz e-pasta adresi - ruta.lacberga@bonotimber.com Profesija: GRĀMATVEDIS (CETURTĀ LĪMEŅA KVALIFIKĀCIJA) Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 5, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Bankas / Apdrošināšana / Finanses/Grāmatvedība Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-06-09 Kontaktpersona: Rūta Lacberga

Pieaugot pasūtījumiem, aicinām pievienoties saldējuma ražotājus “Rūjienas saldējums” komandai! Mēs Tev uzticēsim: Veikt darbu pie ražošanas līnijām saldējuma ražotnē; Veikt gatavās produkcijas, iepakojuma kvalitātes, marķējuma novērtēšanu; Veikt citus līdzīga rakstura uzdevumus pēc maiņas vadītāja norādēm. No Tevis sagaidām: Precizitāti, atbildības sajūtu, spēju produktīvi darboties intensīvos darba apstākļos; Spēju strādāt maiņu grafikā; Vēlmi mācīties un apgūt jaunas prasmes; Medicīnisko izziņu Nr. 027/u. Piedāvājam: Atalgojumu sākot no 1000 – 1300 EUR pirms nodokļu nomaksas; Darba attiecības līdz 2025.gada 30.septembrim; Sociālās garantijas; Apmācības darbu uzsākot, kas nepieciešamas darba pienākumu veikšanai; Darbu maiņu grafikā – dienas un nakts maiņas; Dinamisku darba vidi; Darba apģērbu; Bezmaksas kafiju un saldējumu; Iespēju iegādāties saldējumu par darbiniekiem draudzīgām cenām; Draudzīgu kolektīvu. Darba vieta: Rūjienā, Upes ielā 5 Gaidīsim Tavu pieteikumu (CV) līdz 30.maijam uz e-pastu: personals@rujienassaldejums.lv Tālrunis informācijai: 29468727 (personāla vadītāja). Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz pārrunām. Nosūtot savu CV, pretendents piekrīt, ka SIA “Rūjienas saldējums” reģ. nr. 44103057131, kā datu pārzinis, veiks personas datu apstrādi CV atlases procesā. Profesija: CEHA STRĀDNIEKS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Upes iela 5, Rūjiena, Valmieras nov. Darba laika veids: Maiņu darbs Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Darbības joma: Ražošana Pieteikto vietu skaits: 5 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-05-30 Kontaktpersona: Nora Kārkliņa

Mūsu partneri