Valmieras Ziņas

VID aicina izmantot jaunus e-pakalpojumus

Lasīšanas laiks: 3 min

Sākot ar šī gada 28. jūniju, ikviens VID elektroniskās deklarēšanas sistēmas (EDS) lietotājs tiešsaistē var iegūt vēl vairāk noderīgas informācijas par saviem ienākumiem, nomaksātajiem nodokļiem  un darba devējiem, turklāt par izdrukāto izziņu autentiskumu var ērti pārliecināties, jo katrai ir pievienots individuāls QR kods un saite uz oriģinālu. Jaunums ir arī iespēja tiešsaistē veikt nodokļu maksājumus par citu personu, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Valsts ieņēmumu dienests.

VID EDS ir e-pakalpojumu platforma, kuru ir lietderīgi izmantot ikvienam Latvijas iedzīvotājam neatkarīgi no tā, vai viņš ir uzņēmējs vai privātpersona. VID ģenerāldirektora vietniece, Informātikas pārvaldes direktore Vita Narnicka atzīmē:

Ērtie un mūsdienīgie elektroniskie pakalpojumi samazina administratīvo slogu mūsu klientiem – nodokļu maksātajiem un efektivizē nodokļu administrācijas darbu.

Dati, kurus piedāvājam, ir vērtīgs papildu informācijas avots dažādās ikdienas un darba situācijas, piemēram, piedaloties publiskajā iepirkumā, noformējot bankā kredītu, uzsākot jaunas darba attiecības vai sekojot līdzi esošā darba devēja nomaksātajiem nodokļiem. 

Jaunas izziņas ar iespēju pārbaudīt to autentiskumu

Sākot ar šī gada 28. jūniju, gan privātpersonas, gan uzņēmumi reizi dienā, tiešsaistē var pieprasīt un izdrukāt šādas izziņas:

  • Izziņa par fiziskās personas ienākumiem;
  • Izziņa par vidējām valsts sociālās apdrošināšanas obligātajām iemaksām un darbinieku skaitu;
  • Izziņa par vidējām darba algām;
  • Izziņa par stāšanos nodokļu maksātāju uzskaitē un nomaksātajiem nodokļiem un nodokļu parādiem;
  • Izziņa, ka persona nav PVN maksātājs;
  • Izziņa par nereģistrētu saimniecisko darbību, kurā norādītas visas fiziskās un juridiskās personas, ar ko izziņas pieprasītājs ir noslēdzis līgumu.

Katra sagatavotā izziņa būs aprīkota ar QR kodu, aktīvo saiti un izziņas kodu, kas nodrošinās iespēju ikvienam, ielogojoties EDS, aplūkot izziņu un pārbaudīt tās autentiskumu. Īpaši izcelt var izziņu par nereģistrētu saimniecisko darbību, kurā būs informācija par visām fiziskajām un juridiskajām personām, ar ko izziņas pieprasītājs ir noslēdzis līgumu. Minētās izziņas pēc nepieciešamības var iesniegt, piemēram, kredītiestādēm, publisko iepirkumu konkursu izsludinātājiem un citiem finanšu pakalpojumu sniedzējiem.

Nodokļu maksājumi par citu personu

Kopš 2016. gada rudens VID EDS ir iespējams tiešsaistē veikt visus VID administrēto nodokļu un nodevu maksājumus. Taču ja līdz šim privātpersonas un uzņēmumi to varēja darīt tikai savā vārdā, tad ar šī gada 28. jūniju nodokļu maksājumus varēs veikt arī par citu fizisku vai juridisku personu, to izvēloties no piedāvātā meklētāja. EDS lietotājs var arī sekot līdzi veiktā maksājuma izpildei, lai pārliecinātos, vai tas ir nonācis bankas tīklā un gaida nosūtīšanu, vai tas ir sasniedzis Valsts kases datubāzi, vai tas ir akceptēts un saņemts VID.

Atgādinām, ka ikviens var kļūt par EDS lietotāju, izmantojot savas internetbankas lietotājvārdu un paroli, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes izsniegto eID viedkarti,  VAS “Latvijas Valsts radio un televīzijas centrs” izsniegto droša elektroniskā paraksta viedkarti (e-parakstu) vai autentifikācijas līdzekli “eParaksts Mobile”.

Jautājumu un neskaidrību gadījumā ar VID var sazināties, zvanot uz VID Konsultatīvo tālruni 67120000 vai uzdot savu jautājumu rakstiski VID mājaslapā, vai arī VID EDS. 

Vairāk par mums uzzināsi šeit: www.vid.gov.lv/lv/personals VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTSizsludina konkursu uzInformātikas pārvaldesDatu apmaiņu informācijas sistēmu daļassistēmanalītiķadarbinieka amatu(vakance uz nenoteiktu laiku) Informātikas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmuma dienesta (turpmāk – VID) atbalsta funkcijas īstenošana informācijas sistēmu resursu pārvaldības jomā. Mūsu vērtības ir efektivitāte, atbildība un sadarbība. Ja Tev ir: akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība; pieredze informātikas jomā ne mazāka kā 2 gadi; zināšanas par informācijas sistēmas izstrādes dzīves ciklu; zināšanas un izpratne par informācijas sistēmu arhitektūru un informācijas apmaiņas standartiem; labas prasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel, Power Point; spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos; atbilstība likuma „Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta otrās daļas prasībām; nevainojama reputācija. Ja esi gatavs:  vadīt un līdzdarboties informācijas tehnoloģiju projektos; pārvaldīt informācijas sistēmu izstrādi, akcepttestēšanu un ieviešanu; koordinēt un līdzdarboties informācijas sistēmu prasību definēšanā; plānot, līdzdarboties īstenošanā un uzraudzīt informācijas sistēmu attīstības un pilnveidošanas pasākumus. Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam: stabilu atalgojumu, mēnešalga no 1905 līdz 2496 EUR (bruto), - pārbaudes laikā līdz 1935 EUR, atkarībā no Tavas profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā; iespēju strādāt mūsdienīgā darba vidē; interesantu un stabilu darbu, draudzīgu kolektīvu; iespēju piedalīties dažādās apmācību programmās; sociālās garantijas; veselības apdrošināšanas polisi; elastīgo darba laiku;  papildatvaļinājuma dienas atbilstoši darba rezultātiem. Priekšrocības pretendentiem ar: akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību matemātikā, informācijas tehnoloģijās vai inženierzinātnēs un tehnoloģijās; pieredzi informācijas sistēmu dokumentācijas un programmatūras izstrādē, testēšanā un ieviešanā; praktisko pieredzi IT projektu vadībā vai informāciju sistēmu pārvaldībā. Darbinieka darba vieta: Talejas iela 1, Rīga; Atmodas iela 19, Jelgava vai Beātes iela 49, Valmiera. Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), augstāko izglītību apliecinoša dokumenta kopiju un citus kvalifikāciju apliecinošus dokumentus 15 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas dienas Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz IP_DAISD_S_Vārds_Uzvārds”. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Piesakot savu kandidatūru vakantajam darbinieka amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma „Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta otrās daļas prasībām. Ievērojot Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisku personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.panta 1. un 2.punktu, informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu kvalitatīvu atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr.+371 67122633; datu aizsardzības speciālista kontaktinformācija: datuaizsardziba@vid.gov.lv, tālr. +371 67122658, +371 67122660. Papildu informāciju par personas datu apstrādi un par atlases procesa privātuma politiku VID ir pieejama VID tīmekļa vietnē sadaļās: Personas datu apstrāde VID un Atlases procesa privātuma politika. Jautājumos par amata pienākumiem zvani uz tālruņa numuru 67120523. Ja rodas jautājumi par konkursu, zvani uz tālruņa numuru 67122633 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Jautājums par konkursu”. Profesija: SISTĒMANALĪTIĶIS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 49, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Informācijas tehnoloģijas / Telekomunikācijas Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-09-01 Kontaktpersona: Tālrunis: 67122629 E-pasts: vid.konkursi@vid.gov.lv

Pārtikas un veterinārais dienests (reģistrācijas Nr. LV90000064301)izsludina konkursu uz vakanto darbinieka amatuVETERINĀRĀRSTS ZIEMEĻVIDZEMES PĀRVALDĒ (1 amata vieta uz nenoteiktu laiku, darba vieta: Ziemeļvidzemes pārvaldes uzraudzības teritorijas kautuves un medījumu apstrādes uzņēmumā)Iepazīsties ar PVD: https://www.pvd.gov.lv/lv JA TEV IR: augstākā izglītība veterinārmedicīnā vai saskaņā ar Veterinārmedicīnas likuma pārejas noteikumu 2. punktu vidējā speciālā izglītība, kas iegūta līdz 1992. gadam un kuriem ir veterinārmedicīniskās prakses licence, vai pielīdzināma izglītība, kas iegūta citā akreditētā augstskolā; vēlama pieredze profesionālajā jomā/nozarē; labas datorlietotāja prasmes (MS Office) līmenī, kas ir atbilstošas kvalitatīvai darba pienākumu veikšanai; ļoti labas latviešu valodas zināšanas; vēlamas angļu valodas pamatzināšanas – darbs ar Eiropas Savienības vietnēm (piemēram, TRACES) par dzīvu dzīvnieku nosūtīšanu kaušanai un svaigas gaļas apriti, likumdošanas aktu pielietošana darbā; B kategorijas autovadītāja apliecība; spēja patstāvīgi pieņemt lēmumus un uzņemties atbildību par pieņemtajiem lēmumiem; prasme plānot savu laiku un noteikt prioritātes; vēlme izrādīt iniciatīvu un orientācija uz rezultātu sasniegšanu. JA VĒLIES IEGULDĪT SAVAS ZINĀŠANAS UN PRASMES ATBILDĪGĀ UN DINAMISKĀ DARBĀ: veikt dzīvnieku pirmskaušanas izmeklēšanu kautuvē un/vai medījumu apstrādes uzņēmumā; veikt pastāvīgu veterināro un higiēnas uzraudzību kautuvē un / vai medījumu apstrādes uzņēmumā; veikt pēckaušanas veterināro ekspertīzi kautuvē un / vai medījumu apstrādes uzņēmumā. PIEVIENOJIES MŪSU KOMANDAI UN IEGŪSI:  neatsveramu profesionālu pieredzi; mācību iespējas profesionālajai pilnveidei; mācību periodu un mentoru pienākumu apguvē; summēto darba laiku un atalgojumu atbilstoši 9. mēnešalgu grupai un noteiktajam darba laikam, 1350 EUR pirms nodokļu nomaksas pilnai slodzei; plānotā darba slodze līdz 35 stundām nedēļā. apmaksātu papildatvaļinājumu; normatīvajos aktos noteiktās sociālās garantijas; nepilna noslogojuma gadījumā, amatu savienošanas kārtībā, veikt blakusdarbu (piem. privātprakse); veselības apdrošināšanas polisi, pēc nostrādātiem 4 mēnešiem; nelaimes gadījumu apdrošināšanu no pirmās darba dienas. Motivētu pieteikuma vēstuli un CV lūdzam elektroniski nosūtīt uz e-pasta adresi: konkursi@pvd.gov.lv ar norādi – Ziemeļvidzemes pārvaldes veterinārārsts vai iesniegt Pārtikas un veterinārā dienesta Personāla vadības daļai Peldu ielā 30, Rīgā, LV-1050. Pieteikumus gaidīsim līdz 2025. gada 14.septembrim. Tālrunis uzziņām 67084629. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Pārtikas un veterinārais dienests informē, ka: 1) pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi; 2) minētās personas datu apstrādes pārzinis ir Pārtikas un veterinārais dienests (Peldu iela 30, Rīga, LV-1050). Profesija: VETERINĀRĀRSTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Raiņa iela 21, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Nepilna slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-09-14 Kontaktpersona: Tālrunis: 67084629 E-pasts: konkursi@pvd.gov.lv Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri