Valmieras Ziņas

Mājaslapas izveide ar Kebbe IT

Lasīšanas laiks: 3 min

Visiem, kas vēlas noskaidrot, kā notiek mājaslapas izveide, jāsaprot, ka šis process ietver vairākus etapus, tādēļ nepieciešami līdzekļi un laiks, lai visu izdarītu kā nākas.

Sākumā ir jāsaprot, kā un kas darbosies šajā mājaslapā, lai skaidrāk zinātu, kas Jums nepieciešams tieši no Kebbe IT  darbiniekiem. Vispirms vajadzīga konsultācija, kuras laikā tiks izveidots koncepts par to, kā vislabāk un pareizāk izveidot Jūsu pieprasīto mājaslapu, iekļaujot visas nepieciešamās lietas. Kebbe IT komandas uzdevums būs noskaidrot, kādi būs lapas mērķi, funkcijas un saturs. Tā kā visi vēlas sasniegt labāko rezultātu, ir jābūt gatavam ieguldīt arī pietiekami daudz naudas līdzekļu, turklāt jāsamierinās ar to, ka šādas lietas netiek darītas ātri, jo visam jābūt precīzi un pareizi. Mājaslapas izveide ir vairāku posmu apvienojums, kas iekļauj ne tikai sākotnēju informācijas ievākšanu un apkopošanu, bet arī risinājumu izplānošanu un turpmāku darbu organizēšanu. Jums kā klientam jāsaprot, ka uzreiz viss nebūs skaidri zināms, īpaši jau mājaslapas izveides cena.

Tas saistīts ar to, ka ir vajadzība iegūt atbildes un daudziem jautājumiem, lai spētu nosaukt konkrētu summu. Mēdz gadīties, ka cilvēki projekta veidošanas un izstrādes laikā ieplāno veikt vēl kādas izmaiņas, tādēļ jārēķinās ar papildu izdevumiem. Tomēr labāk būtu jau no sākuma skaidri izdomāt, ko un kā vēlaties redzēt, lai būtu vienkāršāk plānot visus veicamos darbus. Kebbe IT atbalsts nebeidzas brīdī, kad mājaslapas izveide ir beigusies, jo principā šis process nebeidzas nekad. Kā to saprast? Pēc interneta vietnes publicēšanas Jums var noderēt profesionāls atbalsts, lai regulāri atjaunotu tajā esošo informāciju, bildes un citus materiālus. Var būt vajadzīga palīdzība arī saistībā ar lapas struktūras izmainīšanu un jaunu funkciju ieviešanu vai, piemēram, jaunu valodu pievienošanu. Katrā ziņā visi Kebbe IT speciālisti būs gatavi Jums palīdzēt, sniedzot vērtīgus padomus. Svarīgi, ka lielākā daļa sagatvošanās darbu tiks paveikti Jūsu vietā, atliks vien sniegt atbildes uz visiem jautājumiem, lai būtu maksimāli precīzs priekšstats par Jūsu vēlmēm un iecerēto rezultātu.

Mājaslapas izveide noteikti nav vienkārša, tomēr speciālistu komanda varēs palīdzēt it visā. Jūsu galvenais pienākums tomēr būs tieši precīzu un skaidru ideju izklāstīšana, jo izstrādātājiem ir jāzina katra nianse. Tādēļ laicīgi jāizdomā, kāda tipa mājaslapa tā būs – vizītkartes mājaslapa, iepirkšanās vietne vai kāds cits variants. No tā atkarīgs, cik lielas būs izmaksas un cik ilgs laiks būs nepieciešams, lai realizētu projektu. Jums jādomā arī par dizaina izveidi, jo iespējams gan pielāgot jau esošu šablonu, gan izveidot kādu unikālu un tieši Jums piemērotu mājaslapas dizainu. Lai Kebbe IT varētu precīzāk izveidot katru sadaļu Jūsu mājaslapā, ieteicama arī izpēte, kas saistīta gan ar konkurentiem, gan nozari, kurā darbojaties. Tā būs vieglāk izveidot oriģinālus rakstus, kas ne tikai piesaistītu klientus, bet arī uzlabotu Jūsu mājaslapas pozīcijas Google meklētāja rezultātos. Ir svarīgi ievērot klientu prasības, tādēļ speciālisti spēs pielāgot mājaslapas saturu un sturktūru arī dažādām veidierīcēm. Kebbe IT piedāvā arī sociālo tīklu ikonu integrēšanu mājaslapā, lai klienti un apmeklētāji varētu dalīties ar ziņām, kuras tādā veidā ieraudzīs vēl lielāks skaits cilvēku.

Neskatoties uz to, kāda tipa mājaslapu vēlaties veidot, ir jāpievērš uzmanību katram sīkumam, tādēļ ieteicams izmantot Kebbe IT palīdzību, lai iegūtu loģisku, unikālu un visiem patīkamu vietni!

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

SIA “VALMIERAS NAMSAIMNIEKS” aicina savā komandā kolēģi uz nenoteiktu laiku SANTEHNIĶI Galvenie darba pienākumi: • ūdensvadu un kanalizācijas tīklu, siltumapgādes sistēmu apkalpošana • sanitārtehnisko iekārtu uzstādīšana un apkalpošana • ūdens skaitītāju nomaiņa, ierīkošana un uzstādīšana • citu santehnisko darbu veikšana Prasības kandidātiem: • vēlama praktiska darba pieredze santehniķa darbā, būvniecībā • profesionālās kvalifikācijas apliecība vai cits specialitāti apliecinošs izglītības dokuments tiks uzskatīts par priekšrocību • izpratne par ēku tehnisko aprīkojumu (siltumapgāde, ūdensvads un kanalizācija) • prasme kontaktēties ar cilvēkiem • B kategorijas autovadītāja apliecība • valsts valodas zināšanas ne mazākas kā pamata līmenī (A2) Piedāvājam: • dinamisku darbu vienā no lielākajiem namu pārvaldīšanas uzņēmumiem Vidzemē • stabilu atalgojumu no EUR 1280 – 1520 (bruto) mēnesī atkarībā no paveiktā darba, pieredzes un prasmēm • piemaksas par darbu dežūrā • veselības apdrošināšanu pēc nostrādātiem 6 mēnešiem • nelaimes gadījumu apdrošināšanu pēc nostrādātiem 3 mēnešiem • labumu grozu atbilstoši koplīgumam • līdzmaksājumu sporta aktivitātēm • nepieciešamības gadījumā uzņēmums var nodrošināt īres tiesības darbiniekam uzņēmuma īpašumā esošajos īres namos Pieteikties līdz 2025.gada 28.novembrim, sūtot CV elektroniski uz Personals@v-nami.lv vai uz adresi: Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “VALMIERAS NAMSAIMNIEKS”, Semināra iela 2a, Valmiera, Valmieras novads, LV-4201. Sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kurus aicināsim uz pārrunām. Tālrunis informācijai: 28329013. Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti šīs atlases konkursa ietvaros. Datu pārzinis ir Sabiedrība ar ierobežotu atbildību “VALMIERAS NAMSAIMNIEKS”, Semināra iela 2a, Valmiera, Valmieras novads, LV-4201. Profesija: SANTEHNIĶIS Darba vietas adrese: LATVIJA, Semināra iela 2A, Valmiera, Valmieras nov. Darbības joma: Pakalpojumi Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-11-28 Kontaktpersona: VALMIERAS NAMSAIMNIEKS VALMIERAS NAMSAIMNIEKS

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Valmieras novada bāriņtiesas (turpmāk – Bāriņtiesa) bāriņtiesas locekli (uz nenoteiktu laiku). Ja Tev ir vēlme: • aizstāvēt bērnu un aizgādnībā esošu personu tiesības un tiesiskās intereses, izskatot iesniegumus, sūdzības un veicot faktu pārbaudes; • veikt nepieciešamās darbības, lai nodrošinātu bērna audzināšanu un pienācīgu aprūpi ģimeniskā vidē; • veikt lietu pārraudzību atbilstoši spēkā esošajiem normatīviem aktiem; • sagatavot ierosinātās lietas izskatīšanai bāriņtiesas sēdēs; • pārstāvēt tiesā un citās institūcijās bērnus un personas ar ierobežotu rīcībspēju bāriņtiesas kompetences jautājumos; • pieņemt apmeklētājus un sniegt konsultācijas bāriņtiesas kompetenču jautājumos; • sadarboties ar citām bāriņtiesām, Bērnu aizsardzības centru, ilgstošas sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas institūcijām, veselības aprūpes un izglītības iestādēm, sociālajiem dienestiem, policijas iestādēm, Valsts probācijas dienestu un tiesu izpildītājiem, lai nodrošinātu bērnu un aizgādnībā esošo personu tiesību un interešu aizsardzību; • uzturēt un strādāt ar Bāriņtiesas darbam nepieciešamajām datubāzēm, sistēmām un reģistriem; • veikt citus Bāriņtiesu likumā minētus pienākumus; un ja Tev ir: • atbilstība Bāriņtiesu likuma 10.panta otrajā daļā noteiktajiem kritērijiem, ka arī nav attiecināms neviens no Bāriņtiesu likuma 11.pantā noteiktajiem ierobežojumiem; • darba pieredze līdzīgā amatā tiks uzskatīta par priekšrocību; • zināšanas un pieredze bērnu un aizgādnībā esošu personu interešu un tiesību aizsardzības jautājumos; • izpratne par bāriņtiesas darba organizāciju un procesiem; • teicamas prasmes darbā ar datoru, MS Office programmām; • B kategorijas auto vadītāja apliecība; • kompetences: labas komunikācijas un saskarsmes spējas; spēja strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos; strādāt ar lielu informācijas apjomu; spēja patstāvīgi organizēt savu darbu un strādāt komandā; prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus; analītiskās spējas; augsta atbildības sajūta; precizitāte; pašiniciatīva un spēja meklēt un piedāvāt jaunus risinājumus; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 1195 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1258 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • nelaimes gadījumu apdrošināšanu, kā arī darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām; • citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”), augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv, vai personīgi Valmieras novada pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras novads ar norādi „Pieteikums bāriņtiesas locekļa/-es amatam”, līdz 2025.gada 3.novembrim. Tālrunis papildu informācijai: 64207148, 64207164. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: BĀRIŅTIESAS LOCEKLIS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Alejas iela 8, Kocēni, Kocēnu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-11-03 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 64207148

Pievienojies mūsu komandai! Rūjienas pirmsskolas izglītības iestāde “Vārpiņa” (turpmāk – Iestāde) aicina darbā skolotāja palīgu (1 slodze - 40 stundas nedēļā) uz noteiktu laiku sākot ar 2025.gada 10.novembri. Darba vietas adrese: Dārza iela 8, Rūjiena, Valmieras novads. Ja Jūs vēlaties: • palīdzēt pirmsskolas skolotājai organizēt bērnu ikdienas gaitas un rūpēties par tīrību un kārtību telpās; • uzkopt pirmsskolas grupu telpas saskaņā ar telpu un aprīkojuma uzkopšanas un dezinfekcijas grafiku un sanitāri higiēnisko normu prasību ievērošanu; un ja Jums ir: • vismaz vispārējā vidējā izglītība; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: prasme plānot, organizēt un kvalitatīvi veikt savu darbu, disciplinētība; pozitīva, radoša un atbildīga attieksme pret darbu; psiholoģiskā noturība un augsta saskarsmes kultūra; pozitīva un atbildīga attieksme pret darbu; mēs piedāvājam: • pamatalgu pārbaudes laikā 760 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 810 EUR pirms nodokļu nomaksas; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • drošu, estētisku un sakārtotu darba vidi; • atsaucīgu kolektīvu. Profesionālās darbības aprakstu (CV), pieteikuma vēstuli un izglītības dokumenta kopiju gaidīsim līdz 2025.gada 3.novembrim e-pastā: varpina@valmiera.edu.lv vai personīgi (adrese: Rūjienas pirmsskolas izglītības iestāde “Vārpiņa”, Dārza iela 8, Rūjiena, Valmieras novads). Tālrunis informācijai: 26429411. Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu, atbilstoši fizisko datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: SKOLOTĀJA PALĪGS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Dārza iela 8, Rūjiena, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-11-03 Kontaktpersona: varpina@valmiera.edu.lv 26429411.

Mūsu partneri