Valmieras Ziņas

VUGD tirdzniecības centrā “Valleta” rīko informatīvu kampaņu par ugunsdrošību

Lasīšanas laiks: 3 min

Sestdien, 24.martā,  tirdzniecības centra “Valleta” pirmajā stāvā Valsts ugunsdzēsības un glābšanas dienests (VUGD) darbinieki informēja iedzīvotājus par ugunsdrošību un dūmu detektoru nepieciešamību mājokļos. Ar VUGD darbiniekiem runājās dažāda vecuma iedzīvotāji – kā bērni, tā sirmgalvji. Vairāku stundu garumā informāciju par ugunsdrošību mājoklī saņēma ap 600 veikala apmeklētāju, savukārt vēl vairāk kā simts cilvēku izmantoja iespēju uzdot neskaidro jautājumu un konsultēties tieši par savu mājokli. 

VUGD Prevencijas un sabiedrības informēšanas nodaļas vecākā speciāliste Sandra Vējiņa stāsta: “VUGD darbinieki šodien bija septiņu lielāko Latvijas pilsētu tirdzniecības centros, lai atbildētu uz iedzīvotāju jautājumiem, kas viņiem nav skaidri  saistībā ar ugunsdrošības noteikumiem, drošu mājokli. Tirdzniecības vietas izvēlētas, lai cilvēkiem, dodoties ikdienas laikā, ir iespēja iegūt konsultāciju.  Jau brīdī, kad ieradāmies un uzstādījām informatīvo plakātu, cilvēki nāca klāt un uzdeva dažādus jautājumus par ugunsdrošību. VUGD šogad veica apjomīgu pētījumu, kurš parādīja, ka vairums Latvijas iedzīvotāju apzinās, kas būtu jādara, lai viņu mājoklis būtu drošs, bet tikai katram devītajam Latvijas iedzīvotājam jeb 9% mājās ir dūmu detektors un 13% ir ugunsdzēšamais aparāts. Šī kampaņa, cerams kalpos kā pamudinājums uz rīcību, lai cilvēki saprastu, kāpēc ir nepieciešams gan dūmu detektors, gan ugunsdzēšamais aparāts. Šīsdienas aktivitātes apliecināja, ka ir svarīgi, lai cilvēki arī šādā neformālā veidā var uzdot neskaidro jautājumu un iegūt atbildi. Cilvēkiem nereti liekas, ka dūmu detektori maksā milzu naudu, lai gan patiesībā tā cena vidēji ir no 5 līdz 10 eiro. Šodien arī tika skaidrots, ka VUGD apkopotā statistika apliecina – ja mājās ir uzstādīts dūmu detektors, ugunsnelaime ir pamanīta krietni agrāk, cilvēki paspēj izglābties un arī laicīgi izsaukt palīdzību. Protams, svarīgi ir ievērot elementārus ugunsdrošības noteikumus, piemēram, neatstāt sveci, atklātu uguni  bez uzraudzības, arī ēdienu uz plīts. Šīs dienas galvenais uzdevums bija izskaidrot, arī parādīt, un tas kopumā arī izdevās.”

Ieva, t/c „Valleta” apmeklētāja un māmiņa: “Šāda akcija ir ļoti noderīga, lai informētu iedzīvotājus par lietām, kas nav skaidras, vai par kurām trūkst informācijas. Protams, to var atrast arī internetā un visādās sociālo tīklu vietnēs, bet parasti jau aizšķir prom, jo skatās to, kas tajā brīdī ir aktuāls. Šodien esmu ieguvusi noderīgu informāciju par dūmu detektoriem – kur var iegādāties, kā pareizi uzstādīt. Bērnus informējam gan mājās, gan skolā, par to, kā rīkoties ārkārtas gadījumos. Viņiem jau pašiem interesē gan tas, ko dara policija, gan ugunsdzēsēji un patīk ar drošību saistītās lietas.”

Aptaujājot jauniešus, var saprast, ka informācija par dažādiem ugunsdrošības noteikumiem ir tik, cik skolā stāsta gada sākumā un beigās. Ja gadītos kāda ārkārtas situācija, par ko jaunieši nav informēti, viņi īsti neprastu rīkoties. VUGD nodarbinātie šodien iedzīvotājiem skaidroja arī informāciju, kā pareizi rīkoties ārkārtas situācijās.

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Valmieras novada bāriņtiesas (turpmāk - Bāriņtiesa) priekšsēdētāja palīgu uz noteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • sniegt atbalstu Bāriņtiesas priekšsēdētājam iestādes darbības nodrošināšanā, dokumentu, lietu sagatavošanā, reģistru ziņu aktualizācijā (darbs ar datu bāzēm); • veikt nepieciešamo datu uzskaiti, uzraudzību, to sistemātisku aktualizāciju saistībā ar Bāriņtiesas darbībām; • sniegt atbalstu Bāriņtiesas darbiniekiem, veikt Bāriņtiesas sēžu protokolēšanu un sēžu protokola sagatavošanu, piedalīties ģimeņu dzīves apstākļu pārbaudēs, riska novērtējumos, personu uzklausīšanā, veikt noskaidroto ziņu dokumentēšanu / fiksāciju; • piedalīties piemērotu aizbildņu, aizgādņu un audžuģimeņu meklēšanā, apmācību organizēšanā saskaņā ar spēkā esošajiem normatīvajiem aktiem; • veikt organizatoriskos pasākumus dažāda veida sanāksmju norisei saistībā ar Bāriņtiesas darbību (supervīzijas, semināri, apmācības, kursi, pieredzes apmaiņa u.tml.); un ja Tev ir: • atbilstība Bāriņtiesu likuma 15.1panta noteiktajiem kritērijiem, kā arī nav attiecināms neviens no Bāriņtiesu likuma 11.pantā minētajiem ierobežojumiem; • izpratne un zināšanas par bāriņtiesas darba organizāciju un procesiem; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: spēja patstāvīgi plānot un organizēt savu darbu, spēja strādāt komandā, augsta atbildības sajūta pret darba pienākumiem un precizitāte to izpildē, pašiniciatīva, spēja analītiski domāt un strādāt ar lielu informācijas apjomu, labas komunikācijas prasmes un pozitīva domāšana; • teicamas iemaņas darbā ar datoru, MS Office programmām, informācijas sistēmām un biroja tehniku; • B kategorijas auto vadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 999 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”) un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv, vai personīgi Pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras novads, ar norādi „Bāriņtiesas priekšsēdētāja palīga/-dzes amatam” līdz 2025.gada 30.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 64207148. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: Bāriņtiesas PRIEKŠSĒDĒTĀJA PALĪGS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Alejas iela 8, Kocēni, Kocēnu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-30 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 64207148

Termo.lv (SIA Muwit) ir viens no vadošajiem nozares uzņēmumiem reģionā.  Augot uzņēmumam, aicinām darbā apkures tehniķi. Darba pienākumi: Siltumsūkņu montāža: hidraulika, iekšas/āra bloku montāža, sūkņi/akumulācijas tvertnes, pieslēgšanās mājas apkures sistēmai; Darbs Rīgā/Pierīgā/Vidzemē (vakaros pēc darba brauc atpakaļ mājās, retas reizes 1-2 naktis paliek objekta tuvumā, uzņēmuma nodrošinātā viesnīcā/apartamentos). Nepieciešama: Iepriekšēja pieredze apkures sistēmu montāžā (nav obligāti jāveic tieši siltumsūkņu montāža; to iemācīsim); B kategorijas vadītāja apliecība. Piedāvājam: Draudzīgus kolēģus un labus darba apstākļus; Nepieciešamās apmācības; Saprotošu un pretimnākošu uzņēmuma vadību; Visu nepieciešamo darbam: instrumentus, darba apģērbu, ņemot vērā Tavas vēlmes. Darba laiku: 8:30-17:30. Sagaidām: Pozitīvi noskaņotu personību ar augstiem kvalitātes un darba standartiem. Cilvēku ar pieredzi apkures sistēmu/hidraulikas montāžā. CV lūdzam sūtīt uz e-pastu endijs@termo.lv vai pieteikties telefoniski pa mob. 26401098 (Endijs). Ja vēlies mūs redzēt, apmeklē mūsu sociālos tīklus - Youtube/Instagram/TikTok "Termo Siltumsūkņi". Profesija: SILTUMAPGĀDES UN APKURES SISTĒMU TEHNIĶIS Darba vietas adrese: LATVIJA, Krautuves iela 1, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 2 Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Kontakttālrunis: 26401098.

Piesakies par apsardzes darbinieku  darbam veikalā Depo - Matīšu šosejā 6, Valmierā. Labs atalgojums apsardzes sfērā. Nodrošināsim: - Stabilu un vienmēr laicīgi izmaksātu atalgojumu no 5.40 -5.60 EUR/h bruto - Papildus atalgojumam reālas piemaksas par rezultatīvu darbu - Ceļa izdevumu kompensāciju - Ērtu darba formu - Elastīgu darba grafiku - Apmaksātus pārtraukumus - 100 % ārstniecības izdevumu apmaksu, ja noticis nelaimes gadījums darbā Ir iespēja nopelnīt papildus prēmiju 150 Eur bruto par jaunu darbinieku piesaisti Galvenie darba pienākumi: - Sabiedriskās kārtības uzraudzība - Preču kontrole - Pirkumu apliecinošu dokumentu pārbaudīšana - Videonovērošana Prasības kandidātiem: - Apsardzes sertifikāts (vai vēlme to iegūt) - Latviešu valodas zināšanas - Datorzināšanas Darbam pieteikties var, zvanot uz zemāk norādīto tālruni, elektroniski sūtot CV uz e-pastu ar pievienotu kontaktinformāciju. Tālrunis: 29460593, e-pasts: darbs@secure-latvia.lv Informējam, ka, iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat, ka Jūsu personas dati tiks apstrādāti, uzglabāti un izmantoti SIA “Secure Solutions Latvia” personāla atlases vajadzībām. Profesija: APSARDZES DARBINIEKS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Matīšu šoseja 6, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-21 Kontaktpersona: Heino Eglītis Izglītības līmenis: Vispārējā vidējā izglītība

Mūsu partneri