Valmieras Ziņas

Vidzemes reģiona uzņēmējiem pieejamas konsultācijas uzņēmējdarbības attīstībai

Lasīšanas laiks: 3 min

Vidzemes plānošanas reģiona uzņēmēji aicināti pieteikties De Minimis finansētām konsultācijām, kas var kļūt par spēcīgu atbalstu uzņēmuma mērķu definēšanā un sasniegšanā, inovāciju un starptautiskās sadarbības attīstīšanā kā arī Latvijā un Eiropas Savienībā pieejamo uzņēmējdarbības atbalsta instrumentu apgūšanā, portālu “Valmieras Ziņas ” informēja Vidzemes plānošanas reģiona sabiedrisko attiecību speciāliste Sabīne Mieze.

Kā novērojusi uzņēmējdarbības konsultante Rita Sprindžuka: “Galvenie iemesli, kādēļ uzņēmumi vēršas pie uzņēmējdarbības konsultanta, ir vēlme uzlabot uzņēmējdarbības efektivitāti, palielināt peļņu un sasniegt savus mērķus. Tomēr uzņēmumi ir dažādi un tikpat dažādas ir to vajadzības, tāpēc konsultācijas laikā ar uzņēmuma pārstāvi noskaidrosim aktuālos izaicinājumus, un esmu droša, ka kopīgi atradīsim piemērotākos risinājumus. Risinājumi var būt gan ES fondu piesaiste, gan dažādas pašvaldību programmas, bieži vien par efektīvu atbalstu uzņēmēji atzīst mērķtiecīgas konsultācijas uzņēmuma attīstībai un procesu uzlabošanai.”

Vidzemes uzņēmējdarbības centra uzņēmējdarbības konsultanta pakalpojumi lielākoties noderēs maziem un vidējiem uzņēmumiem, lai palīdzētu orientēties pieejamās atbalsta programmās, tāpat arī lai novērtētu uzņēmuma attīstības iespējas gan vietējā, gan pārrobežu kontekstā.

Uzņēmējdarbības konsultācijas ir pirmais solis virzībā uz mērķi situācijās, kad aktuāls kļuvis kāds no šiem vai līdzīgiem jautājumiem:

• Finansējuma pieejamība un atbalsta programmas 

• Inovāciju ieviešana uzņēmumā

• Jaunu produktu attīstīšana

• Nākamie attīstības soļi

• Jaunu eksporta tirgu apgūšana 

• Eksporta apgrozījuma palielināšana

• Uzņēmuma esošās situācijas analīze

• Izaugsmes iespēju redzējums.

Uzņēmēji konsultācijas var saņemt trīs dažādos līmeņos jeb pakalpojumu pakās

Starta paka ietver konsultācijas trīs stundu apjomā, kas sadalītas vairākās tikšanās reizēs. Šis pakalpojums palīdz uzņēmējam saprast, kas šobrīd ir nepieciešams: konsultācijas par pieejamiem finanšu instrumentiem, atbalsts eksporta partneru vai starptautisku sadarbības partneru atrašanā, sarunu cikls, lai nokļūtu nākamajā līmenī vai vēl kas cits? Tie var būt gan nākamo līmeņu pakalpojumi, kurus sniedz uzņēmējdarbības konsultants, gan tādi, kas ir ārpus konsultanta kompetences, un jebkurā gadījumā konsultāciju noslēgumā uzņēmējam būs skaidrs plāns tuvāko uzdevumu veikšanai. Šis pakalpojums ir bez maksas un noderēs mazajiem uzņēmumiem, kuri vēlas augt un attīstīties, bet nepārzina pieejamos atbalsta instrumentus. 

Pacelšanās pakalpojumu pakas ietvaros konsultants, pamatojoties uz Starta pakas rezultātiem, kopā ar uzņēmumu vai idejas autoru sastāda darbību plānu, lai sasniegtu izvirzītos mērķus. Šajā etapā jau diezgan skaidri ir iespējams noformulēt vajadzības un uzdevumus sadarbības partneriem, lai attīstītu produktu. Konsultants atbalsta arī kontaktu meklēšanas procesā un palīdz sagatavoties sarunām. Pakalpojuma ietvaros paredzētas vismaz piecas kontaktstundas. Pacelšanās piemērota mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, kuri ļoti skaidri zina, kas nepieciešams izaugsmei un meklē papildus resursus finansējuma piesaistei, uzņēmuma reorganizācijai, digitalizācijai vai eksportam. Šo pakalpojumu uzņēmums saņem kā De Minimis atbalstu.

Pakalpojumu pakas Lidojums ietvaros uzņēmums vai ideju autors, atbilstoši iepriekš formulētajiem mērķiem un uzdevumiem, vienojas par ilgstošu sadarbību ar uzņēmējdarbības konsultantu. Šīs sadarbības ietvaros konsultants palīdz ne tikai ar sākotnējo kontaktu meklēšanu un uzrunāšanu, bet atbalsta arī tālākajā darbībā un iesaistās progresa uzraudzības aktivitātēs. Ja nepieciešams, uzņēmējs saņem atbalstu mērķu un uzdevumu pārformulēšanā. Šī pakalpojuma ietvaros sadarbība ilgst vismaz trīs mēnešus un tās mērķi var būt produktu attīstīšana, tai skaitā sadarbībā ar zinātnes institūtiem, finansējuma piesaiste, eksportēšanas uzsākšanas u.c. Kā noprotams, šis pakalpojums piemērots uzņēmumiem, kuri meklē papildus atbalstu un jau ir noformulējuši izaugsmes nepieciešamību. Uzņēmums pakalpojumu saņem De Minimis atbalsta ietvaros.

Konsultācijas ir pieejamas ar De Minimis atbalstu un tām pieteikties var aizpildot pieteikuma formu: https://forms.office.com/e/8TZw8ZpVRa .

Uzņēmējdarbības konsultācijas organizē Vidzemes plānošanas reģiona Vidzemes uzņēmējdarbības centrs projektā “Uzņēmējdarbības atbalsta pasākumi Vidzemes plānošanas reģionā”, ko līdzfinansē Islande, Lihtenšteina un Norvēģija, izmantojot EEZ grantus.

Strādājam kopā konkurētspējīgai Eiropai!

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Adrese: Stabu iela 89, Rīga, LV-1009Tālrunis: 67290612e-pasts: pasts@ievp.gov.lvtīmekļa vietne: http://www.ievp.gov.lv/ Ieslodzījuma vietu pārvalde ir Tieslietu ministrijas padotībā esoša valsts pārvaldes iestāde, kas īsteno valsts politiku apcietinājuma kā drošības līdzekļa un brīvības atņemšanas kā kriminālsoda izpildes jomā. Darbinieka darba tiesiskās attiecības regulē Darba likums. Vakance: Valmieras cietuma Drošības un tiesu nolēmumu izpildes daļas tulks, 2643 03 Slodze: pilna  Atalgojums: no 1295 EUR līdz 1953 EUR  Darbavieta: Dzirnavu iela 32, Valmiermuiža, Valmieras pagasts, Valmieras novads, LV-4219 Kontaktinformācija: 64123906; 67290148; pasts@ievp.gov.lv CV un motivācijas vēstuli sūtīt: pasts@ievp.gov.lv; valmieras.cietums@ievp.gov.lv Prasības pretendentam: augstākā izglītība humanitārajās vai sociālajās zinātnēs, tiesību zinātnēs ar profesionālo darba pieredzi tulkošanā; latviešu valodas zināšanas C līmeņa 1. pakāpē; vēlama praktiskā darba pieredze lietvedībā, krievu – latviešu un latviešu – krievu valodas mutiskās un rakstiskās tulkošanas pieredze; juridiskās terminoloģijas pārzināšana latviešu un krievu valodā; veselības stāvoklis un psiholoģiskās īpašības atbilst Ministru kabineta noteiktajām prasībām (Ministru kabineta 10.03.2009. noteikumi Nr.219 "Kārtība, kādā veicama obligātā veselības pārbaude"); ļoti labas iemaņas darbā ar datoru (MS Word, MS Excel), prasme strādāt ar biroja tehniku; spēja plānot un organizēt savu darbu, veicamos uzdevumus izpildīt prioritārā secībā; spēja analizēt liela apjoma informāciju un izdarīt secinājumus; labas komunikācijas prasmes, augsta psiholoģiskā noturība; spēja strādāt kā komandā, tā arī individuāli; augsta atbildības sajūta, analītiska domāšana, prasme strādāt paaugstinātas intensitātes apstākļos. Pienākumi: Kriminālprocesa likumā noteiktajos gadījumos veikt mutiskus un rakstiskus tulkojumus latviešu–krievu un krievu–latviešu valodā; Kriminālprocesa likumā noteiktajos gadījumos organizēt mutisku un rakstisku tulkojumu saņemšanu no ārpakalpojuma sniedzēja personām ar dzirdes invaliditāti, ārvalstniekiem un tiem ieslodzītajiem kas nav ārvalstnieki, bet nesaprot latviešu valodu; Pieņemt un izsniegt skaidru naudu stingri noteiktā kārtībā un tikai dokumentos norādītiem mērķiem, ievadīt kases ieņēmumu un izdevumu orderus resursu vadības sistēmā „Horizon”; Izsniegt ieslodzīto personiskās naudas uzskaites kartes (preču iegādei veikalā), ievadot tos resursu vadības sistēmā "Horizon". Iestāde piedāvā: Stabilu atalgojumu; Profesionālās izaugsmes un attīstības iespējas; Apmācības profesionālās kvalifikācijas pilnveidei; Sociālās garantijas: ikgadējais apmaksātais atvaļinājums 28 kalendāra dienas; papildatvaļinājums atbilstoši novērtējuma rezultātam līdz 8 darba dienām; papildatvaļinājums ne mazāk par vienu darba dienu, ja darbinieka aprūpē ir mazāk par trim bērniem vecumā līdz 14 gadiem; papildatvaļinājums trīs darba dienas, ja darbinieka aprūpē ir trīs vai vairāki bērni vecumā līdz 16 gadiem vai bērns ar invaliditāti līdz 18 gadu vecumam; veselības apdrošināšana; pabalsts sakarā ar ģimenes locekļa vai apgādājamā nāvi; pabalsts līdz 50 procentiem no mēnešalgas vienu reizi kalendāra gadā, aizejot ikgadējā apmaksātajā atvaļinājumā; speciālo medicīniski optisko redzes korekcijas līdzekļu (briļļu lēcu un briļļu ietvaru, darba briļļu) iegādes izdevumu kompensēšana līdz 100,00 EUR apmērā. Saskaņā ar Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK 13. pantu Pārvalde informē, ka Pārvalde apstrādās Jūsu personas datus, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Pārvalde ir pārzinis Jūsu personas datu apstrādei (adrese: Stabu iela 89, Rīga, LV-1009, e-pasta adrese: pasts@ievp.gov.lv, personas datu aizsardzības speciālista kontaktinformācija: datu.specialists@ievp.gov.lv. Plašāka informācija par personas datu apstrādi ir pieejama: https://www.ievp.gov.lv/lv/datu-aizsardziba  Profesija: TULKS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Dzirnavu iela 32, Valmiermuiža, Valmieras pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: CV un motivācijas vēstuli sūtīt uz pasts@ievp.gov.lv

KS "PIENA LOĢISTIKA" aicina darbā  SPECIALIZĒTĀ/ AUTOMOBIĻA VADĪTĀJU Prasības kandidātiem: Vēlama iepriekšēja pieredze, automobiļa ar cisternu, vadītāja amatā; Spēja strādāt maiņu grafikā; Vispārējā vidējā izglītība; Atbildības sajūta, precizitāte un godprātīga attieksme; CE kategorijas kvalifikācija un 95. kods (profesionālā vadītāja sertifikāts). Darba pienākumi: Atbildīga un droša transportlīdzekļa vadīšana; Svaigpiena savākšana atbilstoši savākšanas un pārvadāšanas maršrutiem; Automašīnas un piena cisternu tehniskā stāvokļa uzraudzība; Auto un cisternas mazgāšana; Precīza transporta pavaddokumentu aizpildīšana. Piedāvājam: Atalgojumu no 1400-2000 EUR (bruto); Maiņu darbu; Veselības apdrošināšanu un nelaimes gadījumus apdrošināšanu pēc pārbaudes laika; Darbam nepieciešamo aprīkojumu un darba apģērbu; Dažādas apmācības un kursus, pēc nepieciešamības. CV lūdzam sūtīt uz e- pastu: pasts@pienalogistika.lv  Tālrunis informācijai: 29484990 Profesija: SPECIALIZĒTĀ /AUTOMOBIĻA VADĪTĀJS Darba vietas adrese: LATVIJA, Mūrmuižas iela 20, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Maiņu darbs Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Lauksaimniecība / Vide Pieteikto vietu skaits: 5 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-31 Darba sākšanas datums: 2025-12-08 Kontaktpersona: Valdis Višņevskis Izglītības līmenis: Vispārējā vidējā izglītība

Mūsu partneri