Valmieras Ziņas

Vidzemes reģiona uzņēmējiem pieejamas konsultācijas uzņēmējdarbības attīstībai

Lasīšanas laiks: 3 min

Vidzemes plānošanas reģiona uzņēmēji aicināti pieteikties De Minimis finansētām konsultācijām, kas var kļūt par spēcīgu atbalstu uzņēmuma mērķu definēšanā un sasniegšanā, inovāciju un starptautiskās sadarbības attīstīšanā kā arī Latvijā un Eiropas Savienībā pieejamo uzņēmējdarbības atbalsta instrumentu apgūšanā, portālu “Valmieras Ziņas ” informēja Vidzemes plānošanas reģiona sabiedrisko attiecību speciāliste Sabīne Mieze.

Kā novērojusi uzņēmējdarbības konsultante Rita Sprindžuka: “Galvenie iemesli, kādēļ uzņēmumi vēršas pie uzņēmējdarbības konsultanta, ir vēlme uzlabot uzņēmējdarbības efektivitāti, palielināt peļņu un sasniegt savus mērķus. Tomēr uzņēmumi ir dažādi un tikpat dažādas ir to vajadzības, tāpēc konsultācijas laikā ar uzņēmuma pārstāvi noskaidrosim aktuālos izaicinājumus, un esmu droša, ka kopīgi atradīsim piemērotākos risinājumus. Risinājumi var būt gan ES fondu piesaiste, gan dažādas pašvaldību programmas, bieži vien par efektīvu atbalstu uzņēmēji atzīst mērķtiecīgas konsultācijas uzņēmuma attīstībai un procesu uzlabošanai.”

Vidzemes uzņēmējdarbības centra uzņēmējdarbības konsultanta pakalpojumi lielākoties noderēs maziem un vidējiem uzņēmumiem, lai palīdzētu orientēties pieejamās atbalsta programmās, tāpat arī lai novērtētu uzņēmuma attīstības iespējas gan vietējā, gan pārrobežu kontekstā.

Uzņēmējdarbības konsultācijas ir pirmais solis virzībā uz mērķi situācijās, kad aktuāls kļuvis kāds no šiem vai līdzīgiem jautājumiem:

• Finansējuma pieejamība un atbalsta programmas 

• Inovāciju ieviešana uzņēmumā

• Jaunu produktu attīstīšana

• Nākamie attīstības soļi

• Jaunu eksporta tirgu apgūšana 

• Eksporta apgrozījuma palielināšana

• Uzņēmuma esošās situācijas analīze

• Izaugsmes iespēju redzējums.

Uzņēmēji konsultācijas var saņemt trīs dažādos līmeņos jeb pakalpojumu pakās

Starta paka ietver konsultācijas trīs stundu apjomā, kas sadalītas vairākās tikšanās reizēs. Šis pakalpojums palīdz uzņēmējam saprast, kas šobrīd ir nepieciešams: konsultācijas par pieejamiem finanšu instrumentiem, atbalsts eksporta partneru vai starptautisku sadarbības partneru atrašanā, sarunu cikls, lai nokļūtu nākamajā līmenī vai vēl kas cits? Tie var būt gan nākamo līmeņu pakalpojumi, kurus sniedz uzņēmējdarbības konsultants, gan tādi, kas ir ārpus konsultanta kompetences, un jebkurā gadījumā konsultāciju noslēgumā uzņēmējam būs skaidrs plāns tuvāko uzdevumu veikšanai. Šis pakalpojums ir bez maksas un noderēs mazajiem uzņēmumiem, kuri vēlas augt un attīstīties, bet nepārzina pieejamos atbalsta instrumentus. 

Pacelšanās pakalpojumu pakas ietvaros konsultants, pamatojoties uz Starta pakas rezultātiem, kopā ar uzņēmumu vai idejas autoru sastāda darbību plānu, lai sasniegtu izvirzītos mērķus. Šajā etapā jau diezgan skaidri ir iespējams noformulēt vajadzības un uzdevumus sadarbības partneriem, lai attīstītu produktu. Konsultants atbalsta arī kontaktu meklēšanas procesā un palīdz sagatavoties sarunām. Pakalpojuma ietvaros paredzētas vismaz piecas kontaktstundas. Pacelšanās piemērota mazajiem un vidējiem uzņēmumiem, kuri ļoti skaidri zina, kas nepieciešams izaugsmei un meklē papildus resursus finansējuma piesaistei, uzņēmuma reorganizācijai, digitalizācijai vai eksportam. Šo pakalpojumu uzņēmums saņem kā De Minimis atbalstu.

Pakalpojumu pakas Lidojums ietvaros uzņēmums vai ideju autors, atbilstoši iepriekš formulētajiem mērķiem un uzdevumiem, vienojas par ilgstošu sadarbību ar uzņēmējdarbības konsultantu. Šīs sadarbības ietvaros konsultants palīdz ne tikai ar sākotnējo kontaktu meklēšanu un uzrunāšanu, bet atbalsta arī tālākajā darbībā un iesaistās progresa uzraudzības aktivitātēs. Ja nepieciešams, uzņēmējs saņem atbalstu mērķu un uzdevumu pārformulēšanā. Šī pakalpojuma ietvaros sadarbība ilgst vismaz trīs mēnešus un tās mērķi var būt produktu attīstīšana, tai skaitā sadarbībā ar zinātnes institūtiem, finansējuma piesaiste, eksportēšanas uzsākšanas u.c. Kā noprotams, šis pakalpojums piemērots uzņēmumiem, kuri meklē papildus atbalstu un jau ir noformulējuši izaugsmes nepieciešamību. Uzņēmums pakalpojumu saņem De Minimis atbalsta ietvaros.

Konsultācijas ir pieejamas ar De Minimis atbalstu un tām pieteikties var aizpildot pieteikuma formu: https://forms.office.com/e/8TZw8ZpVRa .

Uzņēmējdarbības konsultācijas organizē Vidzemes plānošanas reģiona Vidzemes uzņēmējdarbības centrs projektā “Uzņēmējdarbības atbalsta pasākumi Vidzemes plānošanas reģionā”, ko līdzfinansē Islande, Lihtenšteina un Norvēģija, izmantojot EEZ grantus.

Strādājam kopā konkurētspējīgai Eiropai!

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Valsts probācijas dienests ir mūsdienīga sodu izpildes institūcija, kas izpilda aptuveni 70% no Latvijā piemērotajiem kriminālsodiem, īsteno izlīguma procesu starp cietušo un likumpārkāpēju un veicina taisnīguma atjaunošanas jomas attīstību Latvijā.  Dienesta darbības mērķis ir īstenot valsts politiku sabiedrības drošības un taisnīguma atjaunošanas jomās. Mūsu vērtības: Personāls. Profesionalitāte. Cieņpilna attieksme. Iesaistīšanās Ja esat gatavs jauniem izaicinājumiem un vēlaties sniegt savu ieguldījumu sabiedrības drošības stiprināšanā Latvijā, tad esat aicināts pievienoties Valsts probācijas dienesta komandai, piesakoties Vidzemes reģiona teritoriālās struktūrvienības Sabiedrības līdzdalības koordinatora/-es amatam, (1 vakance uz nenoteiktu laiku) Prasības pretendentiem/-ēm: atbilstība Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām; augstākā akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība; pieredze brīvprātīgā darba jomā, sadarbībā ar nevalstiskajām organizācijām, pasākumu organizēšanā, personām, kuras veikušas likumpārkāpumus vai citām sociālās atstumtības riskam pakļautām iedzīvotāju grupām; izpratne par brīvprātīgo darbu un tā nozīmi probācijas klientu resocializācijā; izpratne par taisnīguma atjaunošanas pieejām; izpratne par Dienesta funkciju īstenošanu; zināšanas dokumentu pārvaldības jautājumos; pārliecinošas prezentācijas, komunikācijas un sadarbības prasmes; laba rakstu valoda, prasme skaidri, argumentēti un pārliecinoši izteikties mutvārdos un rakstītos tekstos; vēlamas angļu valodas zināšanas; B kategorijas autovadītāja apliecība. Galvenie amata pienākumi: piesaistīt, pārraudzīt un koordinēt brīvprātīgā darba veicēju resursus teritoriālajā struktūrvienībā; plānot, organizēt un uzturēt sadarbību ar valsts un pašvaldību institūcijām un nevalstiskajām organizācijām; plānot un organizēt pasākumus, kas vērsti uz: sabiedrības iesaisti Dienestam noteikto funkciju īstenošanā; uz brīvprātīgā darba veicēju kopienas uzturēšanu un saliedēšanu; uz sadarbības ar nevalstiskajām organizācijām stiprināšanu; sadarbībā ar probācijas klientu lietu vadītājiem veikt probācijas klientu atbilstības novērtēšanu iesaistīšanai līdzgaitniecības, atbalsta un atbildīguma apļu vai citos probācijas klientu atbalsta pasākumos; plānot, koordinēt un piesaistīt brīvprātīgā darba veicējus – starpniekus izlīguma procesa organizēšanā un vadīšanā, kā arī nodrošināt probācijas klienta lietas vadībai nepieciešamo dokumentu virzību; savas kompetences ietvaros sniegt metodisku, praktisku un konsultatīvu atbalstu struktūrvienības nodarbinātajiem, brīvprātīgā darba veicējiem un sadarbības partneriem, tai skaitā nevalstiskajām organizācijām; profesionālo kompetenču uzturēšanai praktiski iesaistīties izlīguma, atbalsta un atbildīguma apļu vai līdzgaitniecības īstenošanā, piedalīties brīvprātīgā darba veicēju atlasē un mācībās. .Mēs Jums piedāvājam: mēnešalgu no 1378,00 EUR līdz 1648,00 EUR (pirms nodokļu nomaksas) saskaņā ar individuālās mēnešalgas noteikšanas kritēriju novērtējumu; piemaksu 20% apmērā pie mēnešalgas un papildatvaļinājumu trīs darba dienas par darbu, kas saistīts ar īpašu risku; 35 stundu darba nedēļu; atvaļinājuma pabalstu līdz 50% apmērā; papildatvaļinājumu līdz 9 darba dienām, atkarībā no darba izpildes novērtējuma; veselības apdrošināšanas polisi no pirmās darba dienas; dinamisku darbu uz attīstību orientētā valsts pārvaldes iestādē, kura ieguvusi statusu “Ģimenei draudzīga darbavieta”; iespēju piemērot elastīgu darba laiku (uzsākot darba dienu agrāk, doties mājās agrāk vai, uzsākot darba dienu vēlāk, doties mājās vēlāk); mācību un kvalifikācijas paaugstināšanas iespējas; darba vietu Vidzemes reģiona teritoriālajā struktūrvienībā (Valmiera, Madona, Valka, Cēsis, Alūksne, Limbaži). Pretendentiem pieteikties līdz 2026. gada 12. janvārim, aizpildot Valsts probācijas dienesta mājas lapas www.vpd.gov.lv sadaļā “Par mums/Vakances” atrodamo pieteikuma veidlapu, https://www.vpd.gov.lv/lv/pretendenta-pieteikuma-veidlapa, kas ar norādi “Sabiedrības līdzdalības koordinators Vidzemē” jāiesniedz: nosūtot uz elektroniskā pasta adresi darbs@vpd.gov.lv; nosūtot pa pastu – Valērijas Seiles iela 9-1, Rīga, LV-1019; iesniedzot personīgi Valērijas Seiles ielā 9-1, Rīgā. Sīkāka informācija pa tālruni 26335066 vai Valsts probācijas dienesta mājas lapā www.vpd.gov.lv. Sazināsimies ar pretendentiem, kuri būs iesnieguši prasībām atbilstoši aizpildītu pieteikuma veidlapu, kā arī būs atbilstoši izvirzītajām prasībām. Septiņu darba dienu laikā pēc sludinājuma publicēšanas beigu termiņa, sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrai kārtai. Informējam, ka personāla atlase tiks organizēta divās kārtās, no kurām pirmajā kārtā tiks veikta iesniegto dokumentu izvērtēšana, otrajā kārtā iekļuvušie pretendenti tiks aicināti uz interviju, kuras laikā tiks vērtētas pretendentu profesionālās zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Intervijas laikā amata pretendentiem tiks lūgts prezentēt skatījumu par sabiedrības līdzdalības attīstību reģiona teritoriālajā struktūrvienībā. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula, turpmāk - VDAR) 13. pantu, Valsts probācijas dienests informē, ka: Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi; iepriekš minētās Jūsu personas datu apstrādes pārzinis ir Valsts probācijas dienests, kontaktinformācija: Valērijas Seiles iela 9-1, Rīga, LV-1019. Profesija: VECĀKAIS EKSPERTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Meža iela 7, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Tālrunis: 26335066 E-pasts: darbs@vpd.gov.lv

Ja esi enerģisks un esi gatavs jauniem izaicinājumiem, kā arī vēlies sevi pilnveidot un izmantot savas profesionālās zināšanas un pieredzi kopējo mērķu sasniegšanā, tad tieši Tu, kā kolēģis, esi nepieciešams Valsts sociālās aprūpes centra "Zemgale" komandai!* Valsts sociālās aprūpes centrs "Zemgale" ir lielākais valsts ilgstošās sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojuma sniedzējs Latvijā. AICINĀM DARBĀ APRŪPĒTĀJU filiālē "Rūja" (uz nenoteiktu laiku, pilnu slodzi) Mēs piedāvājam: sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam; algu (bruto) EUR 750 – EUR 808; pārbaudes laikā atalgojums līdz EUR 756; Summēto darba laiku (saskaņā ar darba grafiku); 25% ikmēneša piemaksu par darbu, kas saistīts ar īpašu risku; Profesionālus kolēģus, izaugsmes un apmācības iespējas; Sociālās garantijas; papildus atvaļinājuma dienas par īpašo risku (3 darba dienas gadā) un ikgadējo novērtējumu (no 4 līdz 10 darba dienām gadā); Veselības apdrošināšanu pēc 3 nostrādātiem mēnešiem. Būtiskākie amata pienākumi: Veikt klientu aprūpi atbilstoši klientu funkcionālajam stāvoklim; Atbildēt par klientu drošību un sekot, lai klienti ievērotu iekšējās kārtības noteikumus; Nodrošināt tīrību un kārtību klientu dzīvojamās telpās, koplietošanas telpās, veicot mitro uzkopšanu ne retāk kā vienu reizi dienā; Labas komunikācijas un sadarbības prasmes. Prasības pretendentam: Pamatizglītība vai vidējā izglītība; Vēlama praktiskā darba pieredze šajā vai līdzīgā amatā. Darba vieta: VSAC "Zemgale" filiāle "Rūja", Jeri, Jeru pagasts, Valmieras novads. Profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas ar norādi "Aprūpētājs" sūtīt uz e-pastu: vakances@vsaczemgale.gov.lv. Piesakot savu kandidatūru uz izsludināto amata vietu, Jūs uzticat savus personas datus Valsts sociālās aprūpes centram “Zemgale”. Detalizēta informācija par personas datu apstrādes aspektiem šī nolūka sasniegšanai ir norādīta iestādes mājas lapā, adrese: https://www.vsaczemgale.gov.lv/lv/media/2279/download Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz interviju. Par atteikumu ziņosim tikai tiem kandidātiem, kas tiks uzaicināti uz interviju. Gadījumā, ja divu nedēļu laikā pēc CV nosūtīšanas neesat saņēmis uzaicinājumu uz darba interviju, varat uzskatīt, ka Jūsu kandidatūra netika virzīta pārrunu kārtai. *Valsts sociālās aprūpes centrs "ZEMGALE" (reģ.nr.40900035103) ir labklājības ministra pakļautībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas sniedz valsts apmaksātu ilgstošās sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojumu abu dzimumu pilngadīgām personām institūcijā ar smaga garīga rakstura traucējumiem (I un II invaliditātes grupa).  Profesija: APRŪPĒTĀJS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Rūja, Jeri, Jeru pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Veselības aprūpe / Sociālā aprūpe Pieteikto vietu skaits: 3 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-28 Kontaktpersona: CV ar profesijas norādi sūtīt uz e-pastu vakances@vsaczemgale.gov.lv Izglītības līmenis: Pamatizglītība

KLIENTU KONSULTANTS/-TE - KASIERIS/-E Tu iegūsi - stabilu atalgojumu vienmēr laikā 5.45 EUR/h - 5.90 EUR/h (bruto), - mēs parūpēsimies par Tavu maltīti – katru dienu bezmaksas un garšīgas pusdienas; - atbalstu un apmācības, lai Tev būtu viss nepieciešamais veiksmīgam darba sākumam; - veselības apdrošināšanu (pēc nostrādātiem 3 mēnešiem); - apmaksātu pirmreizējo obligāto veselības pārbaudi; - dāvanas svētkos un stipendijas bērniem par izcilām sekmēm - mēs novērtējam un atbalstām ģimenes vērtības; - 300 EUR bonuss par katru rekomendēto kolēģi, kurš uzsāks darbu mūsu komandā. Mēs sagaidām - pamatizglītību, - latviešu valodas zināšanas atbilstoši B1 līmenim, - vēlams pieredzi līdzīgā darbā, - vēlmi un spēju aktīvi strādāt. Mēs Tev uzticēsim - laipnu un precīzu klientu apkalpošanu, - preču izvietošanu plauktos, - darbu kasē. Pieteikties vari šeit, atverot saiti! Ja ir kādi jautājumi, zvani uz bezmaksas tālruni 80000088. Profesija: VEIKALA KASIERIS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Valdemāra iela 2, Rūjiena, Valmieras nov. Darba laika veids: Maiņu darbs Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Tirdzniecība / Mārketings Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-31 Kontaktpersona: Pieteikties, atverot saiti. 80000088 Izglītības līmenis: Vispārējā pamatizglītība

Mūsu partneri