Valmieras Ziņas

Vidzemes reģionā darbu uzsāk inovāciju atbalsta speciālists – brokeris

Lasīšanas laiks: 4 min

Vidzemes uzņēmējiem rast atbildes uz virkni ar ārvalstu tirgiem saistītiem jautājumiem turpmāk palīdzēs inovāciju atbalsta speciālists – brokeri, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Vidzemes plānošanas reģiona pārstāve Liene Sarapova.

Februārī Vidzemes reģionā darbu uzsāk uzņēmējdarbības inovāciju atbalsta speciāliste jeb brokeris Ilona Platonova – pirmā no septiņiem šādiem speciālistiem Baltijas jūras reģionā projekta “GoSmart BSR” ietvaros.

Brokeris būs uzņēmēju atbalsta persona Vidzemes reģionā un var sniegt palīdzību attīstības jautājumos, bet galvenokārt palīdzēt partneru meklēšanā projekta sadarbības reģionos un piemērotu atbalsta mehānismu meklēšanā kapacitātes palielināšanā viedo specializāciju piemērošanai.

Ilona Platonova iepriekš strādājusi gan privātajā, gan publiskajā sektorā dažādās nozarēs. Ir pieredze auditorfirmā “KPMG”, no 2005. līdz 2006. gadam bijusi vadošā amatā multifunkcionālās halles “Arēna Rīga” projekta attīstībā pirms Pasaules hokeja čempionāta Rīgā, piecus gadus strādājusi pārdošanā un neliela uzņēmuma vadībā. Tāpat Ilonai ir pieredze publiskajā sektorā – Eiropas integrācijas birojā un Ekonomikas ministra birojā, pildot Ekonomikas ministra parlamentārās sekretāres pienākumus. Ilonai ir maģistra grāds ekonomikā, gan papildus Singapūrā iegūtas zināšanas investīciju piesaistē. Ārpus profesionālās darbības, Ilona interesējas par biznesa attīstības jautājumiem un ir uzsākusi doktorantūras studijas par uzņēmumu izaugsmi, tādējādi plašā un dažādā pieredze ļauj paskatīties uz uzņēmuma attīstības iespējām no dažādiem skatupunktiem.

Sākot ar februāri pieejamas konsultācijas ar iepriekšēju pieteikšanos pa e-pastu ilona.platonova@vidzeme.lv vai tālruni 29 282 826. Konsultāciju laiki plānoti otrdienās. Pāra nedēļās Vidzemes plānošanas reģiona telpās Cēsīs, Bērzaines ielā 5, un nepāra nedēļās Vidzemes uzņēmējdarbības centrā Valmierā, Purva ielā 12A, B korpusā.

Pieņemšanas laiki februārī un martā:

Cēsīs: 7.02., 19.02., 4.03., 19.03.

Valmierā: 12.02., 26.02., 12.03., 25.03.

Plašāka informācija par turpmākajiem tikšanās laikiem un obligāta pieteikšanās iespējama, sazinoties iepriekš. Konsultācijas iespējamas arī ārpus minētajiem laikiem, atsevišķi par to vienojoties.

Izmantot brokera pakalpojumus aicināti īpaši tie reģiona uzņēmumi, kuriem ir ilgtermiņa attīstības plāni un kuru attīstības iespējas Latvijā ir ierobežotas.

Brokera nolūks būs skatīties plašākā, pārrobežu kontekstā uz uzņēmuma iespējām, uz citām nišām ārpus tā loka, ar ko uzņēmums nodarbojas jau šobrīd, papildināt zināšanas un vest kopā ar citiem uzņēmējiem vai pētniecības sektoru no Vācijas, Dānijas, Igaunija, Lietuvas, Somijas vai Polijas, lai realizētu kopīgas aktivitātes viedās specializācijas piemērošanai mazo un vidējo uzņēmumu attīstībā.

“Mani galvenie uzdevumi būs ar biznesa attīstības profesionāļa acīm un savu uzkrāto pieredzi izzināt un paskatīties uz uzņēmumu, tā darbību ar skatu no malas, un atrast piemērotus sadarbības partnerus uzņēmumam vēlamajā attīstības virzienā,”

stāsta I. Platonova. “Situācijā, kad Latvijā uzņēmējdarbības atbalsta sistēma ir sadrumstalota, mans darbs būs kopīgi ar uzņēmuma pārstāvjiem ieraudzīt pieejamās iespējas šobrīd un tuvāko gadu laikā. Tāpat Vidzemes plānošanas reģions regulāri attīsta jaunus projektus un vēlas tos maksimāli pielāgot uzņēmēju vajadzībām. Jo precīzāk zināsim, kādas zināšanas vai kontakti nepieciešami tālākai attīstībai, jo labāk varēsim atrast piemērotus partnerus, finansējuma avotus un rīcības. Palīdzēšu meklēt atbildes uz virkni jautājumu – kur rast finansējumu idejām, kur meklēt jaunus noieta tirgus, vai kā tos apgūt, kā spēt paskatīties uz sava uzņēmuma procesiem no cita skatupunkta. Respektīvi, mana pieredze ļauj būt uzņēmuma attīstības ideju ģeneratoram,” rezumē Ilona.

Līdztekus brokera darbam septiņas valstis Baltijas jūras reģionā kopīgi veido pārrobežu sadarbības tīklu un tā pakalpojumu piedāvājumu mazo un vidējo uzņēmumu internacionalizācijas atbalstam. Tādējādi brokeris gan veidos datu bāzi, gan uzrunās konsultācijās uzņēmumus, kas vēlētos pārbaudīt jaunizveidotā sadarbības tīkla pakalpojumu piedāvājumus praksē. Pilotprogrammā paredzēts iesaistīt piecus līdz sešus Vidzemes reģiona uzņēmumus.

Pārrobežu sadarbības tīkla veidošana un reģionos pieejamo uzņēmējdarbības atbalsta instrumentu pētījums tiek veikti projekta “GoSmart BSR” ietvaros. Projektu “GoSmart BSR” īsteno Vidzemes plānošanas reģions sadarbībā ar partneriem no Somijas, Vācijas, Dānijas, Polijas, Lietuvas un Igaunijas Interreg Baltijas jūras reģiona (BJR) programmas 2014.-2020. gadam ietvaros, ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējumu. Tā mērķis ir palielināt inovāciju ieviesēju (inovāciju starpnieku, iestāžu, pētniecības iestāžu, uzņēmumu) kapacitāti, lai piemērotu viedas specializācijas pieeju.

Par projekta “GoSmart BSR” aktivitātēm iespējams uzzināt arī sociālajos medijos Facebook un LinkedIn.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

SIA CowCare aicina savā komandā PRODUKTU SPECIĀLISTU/-I SIA CowCare ir starptautisks un strauji augošs uzņēmums, kas specializējas liellopu nagu kopšanas aprīkojuma un ar to saistīto preču tirdzniecībā. Lai gan uzņēmuma birojs atrodas Kocēnos, Valmieras novadā, CowCare komandā strādā kolēģi no vairākām Eiropas valstīm. MĒS TEV UZTICĒSIM: Jaunu produktu meklēšanu, izvērtēšanu un ieviešanas procesu vadību; Sadarbību ar esošajiem piegādātājiem un jaunu sadarbības partneru piesaisti, nodrošinot uzņēmumam izdevīgākos sadarbības nosacījumus; Tirgus izpēti un cenu politikas plānošanu; Produktu datu analīzi un rezultātu izmantošanu produktu klāsta optimizācijai; Ciešu sadarbību ar citām uzņēmuma nodaļām, nodrošinot efektīvu procesu un labākus rezultātus; Izstrādāt ar amatu saistītās instrukcijas un nodrošināt to ievērošanu. MĒS NO TEVIS SAGAIDĀM: Mērķtiecīgu, uz rezultātu orientētu personību; Iepriekšēju darba pieredzi dažādu projektu organizēšanā, vadīšanā un produktu vadībā; Precizitāti, teicamas komunikācijas prasmes un atbildību; Spēju patstāvīgi organizēt savu darbu, pārraudzīt, kontrolēt un rast risinājumus dažādās situācijās; Teicamas latviešu valodas zināšanas un angļu valodas zināšanas gan mutiski, gan rakstiski (darbā nepieciešama saziņa ar ārvalstu kolēģiem, partneriem un piegādātājiem); B kategorijas tiesības un auto vadīšanas prasmi; Labas iemaņas darbā ar MS Office, MS Teams un citām digitālām platformām; Pieredze darbā ar Microsoft Dynamics 365 Business Central sistēmu tiks uzskatīta par priekšrocību; Pieredze hidraulikā, elektronikā vai citā tehniskajā nozarē tiks uzskatīta par priekšrocību. MĒS TEV PIEDĀVĀJAM: Atalgojumu no EUR 2000-2500 (bruto); Pilnas slodzes darbu no plkst.: 8.00 – 17.00; Mājīgu darba vietu Kocēnos, Valmieras novadā, ar iespēju vienoties par hibrīddarba modeli; Apmācības un izaugsmes iespējas; Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika un citus uzņēmuma piedāvātos "labumus"; Dinamisku darba vidi starptautiskā komandā. Lai saņemtu detalizētāku informāciju par veicamajiem pienākumiem, lūgums sazināties ar Ivetu Reņko, tālrunis uzziņām +371 26665993. Piesakies līdz 2025. gada 30. oktobrim CV un motivētu pieteikumu nosūtot elektroniski uz e-pastu: hr@cowcare.eu. Sazināsimies ar otrās atlases kārtas kandidātiem. Profesija: PRODUKTU SPECIĀLISTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Aveņu iela 3 - 18, Kocēni, Kocēnu pag., Valmieras nov. Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Lauksaimniecība / Vide Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-10-30 Kontaktpersona: Danuta Žērbele

SIA "Centrālā laboratorija" ir modernākā laboratorija Baltijā un viens no lielākajiem laboratorisko pakalpojumu sniedzējiem valstī ar vairāk nekā 100 filiālēm visā Latvijā. Aicinām pievienoties kolektīvam vispārējās aprūpes māsas / ārsta palīgus. Darba pienākumi: - veikt asins paraugu ņemšanu no vēnas - reģistrēt klientus / analīžu paraugus datu bāzē - strādāt ar kasi un datu bāzi Prasības: - pieredze medicīnas māsas darbā / asins paraugu ņemšanā - atbilstoša medicīniskā izglītība un reģistrācija ārstniecības personu reģistrā - datorzināšanas - pozitīva attieksme pret darbu, spēja uzņemties atbildību - ļoti labas komunikācijas prasmes ar cilvēkiem Piedāvājam: - darbs uz attīstību orientētā uzņēmumā; - darba vide ar vismodernākajām tehnoloģijām; - izaugsmes un karjeras iespējas; - uzņēmuma pakalpojumu privilēģiju karte; - veselības apdrošināšanas polise (pēc viena nostrādāta gada); - sākotnēja apmācība un darba apģērbs; - individuāla pieeja darba grafikam (iespējams savienot ar citiem darbiem vai studijām); - komandas saliedēšanas pasākumi, korporatīvas dāvanas. Darba laiks: pēc grafika, maiņas, dd 07:00-16:00, ss 08:00-16:00 Darba samaksa: no 10 EUR/h Bruto Darba vieta: Valmiera, Rīgas iela 4 Aicinām sūtīt CV uz darbs@laboratorija.lv Sazināsimies ar pretendentiem, kuri tiks aicināti uz interviju klātienē. Iesniedzot savu CV un pieteikumu, Jūs piekrītat dalībai norādītās vakances kandidātu izvērtēšanas un atlases procesā un saziņai ar Jums. Apliecinām, ka kandidātu izvērtēšanas un atlases procesā tiks nodrošināta tiesiska Jūsu personas datu apstrāde. Pēc konkursa noslēgšanās, Jūsu personas dati tiks uzglabāti 3 mēnešus. CV un pieteikumā norādāma tikai tā informācija, kas ir nepieciešama, lai objektīvi izvērtētu Jūsu kandidatūras atbilstību vakantajam amatam. Ievērojot minēto, aicinām izvērtēt CV un pieteikumā iekļaujamās informācijas apjomu. Pārzinis: SIA Centrālā laboratorija reģ. Nr. 40003210801 Profesija: MĀSA/ vispārējās aprūpes MĀSA Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Rīgas iela 4, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Maiņu darbs Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Veselības aprūpe / Sociālā aprūpe Pieteikto vietu skaits: 2 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-11-14 Kontaktpersona: Tālrunis: 20646569 E-pasts: darbs@laboratorija.lv Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

3D Cinema aicina savam kolektīvam pievienoties jaunu kolēģi uz pastāvīgu darbu APKALPOŠANAS SPECIĀLISTU Darba pienākumi: • Kvalitatīva, uz klientu vērsta apkalpošana; • Pozitīva uzņēmuma tēla veidošana; • Tīrības un kārtības uzturēšana apkalpošanas zonā; • Preču izvietošana un darbs ar kases uzskaites sistēmu; • Aktīva kinoteātra produktu pārdošana; • Proaktīva informācijas sniegšana par filmām un pozitīvu izjūtu veicināšana katram kinoteātra apmeklētājam. Prasības kandidātiem (-ēm): •  Iepriekšēja pieredze darbā ar kases aparātu vismaz 2 gadi; • Pozitīvisms un laipna attieksme pret klientiem; • Vēlme un prasme strādāt komandā; • Vēlme attīstīties un mācīties; • Labas latviešu valodas zināšanas. • Vēlamas angļu valodas zināšanas. Mēs piedāvājam: • Elastīgu darba grafiku; • Interesantu, dinamisku un atbildīgu darbu; • Motivējošu bonusu sistēmu; • Iespēju apmeklēt pirmizrādes un citus pasākumus; • Iespēju saņemt darbinieku atlaides un bonusus par veiksmīgiem personīgajiem sasniegumiem; • Sociālās garantijas. Tava darba alga no 5.00 EUR/h + piemaksas. Ja jūti sevi kā daļu no kinoteātra “Gaisma” / 3D Cinema komandas, aicinām sūtīt savu CV un pieteikuma vēstuli līdz 2025. gada 28.novembrim uz e-pasta adresi: info@3dcinema.lv Tālrunis informācijai: 64222641. Sazināsimies ar kandidātiem (-ēm), kuri tiks aicināti uz darba pārrunām. Profesija: KLIENTU APKALPOŠANAS SPECIĀLISTS Darba vietas adrese: LATVIJA, Rīgas iela 19, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Maiņu darbs Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Pakalpojumi Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-11-28

Mūsu partneri