Valmieras Ziņas

Valsts policijas strukturālās reformas: pārmaiņas Vidzemes reģiona pārvaldē

Lasīšanas laiks: 3 min

Lai paaugstinātu Valsts policijas efektivitāti un kapacitāti, nodrošinot sabiedrībai kvalitatīvu drošības pakalpojumu, Valsts policija turpina darbu pie jau uzsāktajām strukturālajām pārmaiņām un no šodienas, 1. novembra, restrukturizētā Valsts policijas Vidzemes reģiona pārvalde uzsāk darbu jaunā modelī. Jāuzsver, ka pārmaiņas skar pašu pārvaldes darba organizāciju, nemazinot ne policistu skaitu, nedz iedzīvotājiem ierasto policijas struktūrvienību atrašanās vietas lielākajās pilsētās. Taču tiek mainīts policijas darbības princips, lai iestādes pakalpojumi kļūtu iedzīvotājiem pieejamāki, efektīvāk organizējot policijas rīcībā esošos resursus. Strukturālās reformas redzamākā daļa skārusi Valsts policijas Vidzemes reģiona pārvaldes iecirkņus – līdz šim iedzīvotājiem ierasto septiņu iecirkņu vietā, tie apvienoti trijos – Rietumvidzemes, Ziemeļvidzemes un Dienvidvidzemes iecirkņos, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Valsts policijas Sabiedrisko attiecību nodaļas vadītājas vietniece Ilze Jurēvica.

Lai nodrošinātu Eiropas Komisijas Strukturālo reformu atbalsta programmas projekta “Iekšlietu nozares iestāžu darbības efektivitātes paaugstināšana Latvijā” pirmā posma (SRAP1) rekomendāciju ieviešanas pasākumu īstenošanu Valsts policijā, turpinās darbs pie jau uzsāktajām strukturālajām pārmaiņām Valsts policijas struktūrvienībās.

Valsts policijas priekšnieks Armands Ruks norāda: “Turpinot iesāktās strukturālās reformas, Valsts policija ir nonākusi līdz būtiskām izmaiņām – šodien, 2022. gada 1. novembrī, uz jaunā pārmaiņu ceļa nostājusies Valsts policijas Vidzemes reģiona pārvalde, kurā jau veiktas nepieciešamās strukturālās pārmaiņas, pārskatot un pielāgojot jaunu policijas darba modeli atbilstoši mūsdienu situācijai un nepieciešamībām. Būtiski uzsvērt, ka pārmaiņas nekādā ziņā nemazina policijas pieejamību iedzīvotājiem un policija tupinās rūpēties par iedzīvotāju drošību, tikai nu jau jaunā darbības modelī un uzlabotā struktūrā.”

Valsts policijas Vidzemes reģiona pārvaldes pārmaiņu redzamākā daļa skar līdzšinējos septiņus iecirkņus. Iedzīvotājiem ierastie septiņi iecirkņi, saglabājot struktūrvienību līdzšinējās atrašanās vietas un pieejamību, ir apvienoti trijos – Rietumvidzemes, Ziemeļvidzemes un Dienvidvidzemes. Pārvalde pāriet uz grupu vadības principu – primāri uz trim virzieniem, kas ir reaģēšana, izmeklēšana un prevencija.

Jāatzīmē, ka reģionālās pārvaldes Kriminālpolicijas birojā izveidotas divas nodaļas, attiecīgi organizējot kriminālpolicijas izmeklēšanas darbu šādos virzienos – VP VRP kriminālpolicijas biroja Organizētās noziedzības smago un sērijveida noziegumu apkarošanas nodaļa un VP VRP kriminālpolicijas biroja Ekonomisko noziegumu apkarošanas nodaļa.

Savukārt VP VRP Kārtības policijas biroja sastāvā turpmāk centralizēti vairs nav patruļpolicijas un ceļu satiksmes uzraudzības struktūrvienības – tās reorganizācijas ceļā ir novirzītas uz jaunizveidotajiem iecirkņiem, tādējādi stiprinot iecirkņu reaģētspēju uz visu veidu notikumiem.

Valsts policijas Vidzemes reģiona pārvaldes priekšnieks Imants Mitrošenko uzsver: “Līdz ar ieviestajām pārmaiņām Valsts policijas Vidzemes reģiona pārvaldes darba organizācijā tiecamies uz to, lai iedzīvotājiem nodrošinātu iespējami labāko policijas pakalpojumu, kādu varam, atbilstoši mūsdienu situācijai un pieejamajiem resursiem. Restrukturizācijas procesā esam pārskatījuši un nonākuši pie optimālākā strukturālā un darba modeļa, lai pildītu policijai uzliktās funkcijas, izmantojot efektīvāk mums pieejamos resursus – gan cilvēkresursus, gan materiāltehniskos resursus.”

Valsts policija pakāpeniski ievieš strukturālās reformas Valsts policijas struktūrvienībās. Par jau ieviestajām pārmaiņām Valsts policijas Galvenajā Kriminālpolicijas pārvaldē vairāk var iepazīties rakstā “Valsts policijā sāktas ieviest restrukturizācijas Valsts policijas strukturālās reformas: pārmaiņas Galvenajā Kriminālpolicijas pārvaldē”, kas pieejams Valsts policijas mājaslapā: https://www.vp.gov.lv/lv/jaunums/valsts-policijas-strukturalas-reformas-parmainas-galvenaja-kriminalpolicijas-parvalde.

Valsts policija turpina restrukturizāciju visā valsts policijā un par tām informēs arī turpmāk, atbilstoši veikto pārmaiņu gaitai. Paredzēts, ka tās tiks ieviestas līdz 2023. gada 1. jūlijam.

Aktuālais jautājums

Vai zini, kas ir mākslas telpa “Kurtuve” Valmierā?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

  Vairāk par mums uzzināsi šeit: www.vid.gov.lv VALSTS IEŅĒMUMU DIENESTS (reģ. Nr. 90000069281) izsludina konkursu uz Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes Starptautisko darījumu riska novēršanas daļas galvenā nodokļu inspektora ierēdņa amatu (2 vakances uz nenoteiktu laiku) Iespēja strādāt Rīgā, Bauskā, Daugavpilī, Liepājā, Ventspilī, Vamierā, Jēkabpilī vai Rēzeknē. Nodokļu nomaksas veicināšanas pārvaldes kompetencē ir Valsts ieņēmumu dienesta (turpmāk – VID) pamatdarbības un atbalsta funkcijas īstenošana labprātīgas nodokļu, nodevu, citu valsts noteikto obligāto maksājumu un tieši piemērojamos Eiropas Savienības normatīvajos aktos par muitas lietām noteikto maksājumu saistību izpildes, aprēķināšanas un maksāšanas pareizības kontroles, atbalsta un nodokļu parādu piedziņas jomā. Ja Tev ir: akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība; zināšanas/izpratne par kapitālsabiedrību finanšu un/vai pārrobežu darījumu analīzi; prasme analizēt liela apjoma un daudzveidīgu informāciju; ļoti labas angļu valodas zināšanas; pamatprasmes darbā ar MS Outlook, Word, Excel un PowerPoint; atbilstība likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām; nevainojama reputācija. Ja vēlies ieguldīt savas zināšanas un prasmes interesantā un dinamiskā vidē un: analizēt uzņēmumu finanšu rādītājus un identificēt uzņēmumu ienākuma nodokļa riskus transfertcenu jomā, lai īstenotu pasākumus, kas veicinās nodokļu maksātāju nodokļu saistību izpildi izvērtēt nodokļu maksātājuiesniegumus iepriekšējas vienošanās noslēgšanai par darījuma tirgus cenas noteikšanu, sagatavot lēmumus un iepriekšējas vienošanās līgumus par darījuma tirgus cenas noteikšanu; sagatavot un aizstāvēt argumentētu viedokli transfertcenu lietās, kas tiek izskatītas savstarpējā saskaņošanas procedūrā ar citu valstu nodokļu administrācijām un starptautiskajā arbitrāžā (padomdevējkomisijā), lai novērstu nodokļu dubulto uzlikšanu saistīto uzņēmumu peļņas korekcijas gadījumos; sagatavot lēmumu projektus par transfertcenu dokumentācijas iesniegšanas termiņa vai sagatavošanas prasību neievērošanu; izskatīt iesniegumus un sagatavot atbilžu projektus nodokļu maksātājiem, iestādēm un organizācijām. izstrādāt un aktualizēt iekšējos normatīvos aktus un metodiskos materiālus, sagatavot uzziņas nodokļu maksātājiem par tiesībām konkrētajā tiesiskajā situācijā. Pievienojies mūsu kolektīvam, jo mēs piedāvājam: stabilu atalgojumu, mēnešalga no 1399 līdz 1799 EUR (bruto), pārbaudes laikā līdz 1599 EUR, atkarībā no Tavas profesionālās pieredzes ilguma attiecīgajā jomā, kas iegūta pēdējo piecu gadu laikā; personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu; iespēju piedalīties dažādās, tostarp starptautiskās, apmācību programmās; sociālās garantijas; attālināta darba iespējas; elastīgu darba laiku; veselības apdrošināšanas polisi; papildatvaļinājuma dienas. Priekšrocības pretendentam ar: akadēmisko vai otrā līmeņa profesionālo augstāko izglītību ekonomikā vai komerczinībās un administrēšanā, vai tiesību zinātnē; pieredzi nodokļu administrēšanā vai uzņēmējdarbībā, vai finanšu vadībā, vai finanšu analīzē, vai grāmatvedībā, vai auditā vai tiesību zinātnē ne mazāk kā divi gadi; zināšanām/izpratni par transfertcenām un/vai pastāvīgajām pārstāvniecībām. Ierēdņa dienesta vieta: Talejas iela 1, Rīga; Pasta iela 11, Bauska; Rīgas iela 4/6, Daugavpils; Jūras iela 25/29, Liepāja; Dzintaru iela 18, Ventspils; Beātes iela 49, Valmiera; Draudzības aleja 2, Jēkabpils; 18.novembra iela 16, Rēzekne. Pēc pārbaudes laika ir iespēja strādāt attālināti. Pieteikuma vēstuli, dzīvesgaitas aprakstu (Curriculum Vitae (CV)), izglītību apliecinoša dokumenta kopiju 20 dienu laikā no šī sludinājuma publicēšanas Nodarbinātības valsts aģentūras vakanču portālā lūdzam nosūtīt Valsts ieņēmumu dienestam, Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, vai uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Konkurss uz NNVP_SDRND_GNI_2v_Vards_Uzvards”. Pretendentiem, kuri izglītību ir ieguvuši ārvalstīs, lūdzam pievienot dokumentu par tās akadēmisko atzīšanu Latvijā. Sazināsimies ar tiem pretendentiem, kuri tiks izvirzīti personāla atlases otrajai kārtai. Piesakot savu kandidatūru vakantajam ierēdņa amatam, pretendents apliecina, ka atbilst likuma “Par Valsts ieņēmumu dienestu” 17.panta pirmās daļas un Valsts civildienesta likuma 7.panta prasībām. Pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši normatīvajiem aktiem nodarbinātības jomā. Personas datu apstrādes pārzinis ir VID Talejas ielā 1, Rīgā, LV-1978, tālr. +371 67122633. Papildu informāciju par Personas datu apstrādi VID var iegūt tīmekļa vietnē Personas datu apstrāde VID un par VID atlases procesa privātuma politiku VID var iegūt tīmekļa vietnē Privātuma politika. Jautājumos par amata pienākumiem zvani uz tālruņa numuru +371 67121548. Ja Tev ir neskaidrības par konkursu, zvani uz tālruņa numuru +371 67122633 vai uzdod savu jautājumu, rakstot uz e-pasta adresi VID.konkursi@vid.gov.lv ar norādi “Jautājums par konkursu”. Profesija: GALVENAIS NODOKĻU INSPEKTORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Beātes iela 49, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 2 Līgums: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2023-06-06 Kontaktpersona: Tālrunis: 67122633 E-pasts: vid.konkursi@vid.gov.lv Izglītības līmenis: 2.līmeņa profesionālā augstākā izglītība

SIA “ZAAO”, VRN 44103015509, sniedz kvalitatīvus atkritumu apsaimniekošanas pakalpojumus – atkritumu savākšanu, šķirošanu, transportēšanu, apstrādi un apglabāšanu videi draudzīgā veidā, kā arī veic sabiedrības informēšanu un izglītošanu. AICINĀM SEZONAS DARBĀ: Atkritumu savācēju (9611 01)  PIEDĀVĀJAM: Pilnu darba slodzi uz noteiktu laiku līdz 2023.gada 31.augustam; Labus darba apstākļus; Bruto atalgojumu no 750 EUR mēnesī; Piemaksas par papildus darba apjomu; Degvielas izdevumu kompensācija darbinieka nokļūšanai uz darbu; Sociālās garantijas; ; Nelaimes gadījumu apdrošināšana uzsākot darbu; Transporta bāzes vieta: Brandeļi, Kocēnu pag., Valmieras nov.; Ģimenei draudzīgu darba vietu. PIENĀKUMI: Sadzīves atkritumu, lielgabarīta atkritumu un šķiroto atkritumu savākšana saskaņā ar maršruta lapu; Pārvietojot konteinerus (fizisks darbs) ievērot darba drošības noteikumus; Strādājot lietot darba apģērbu un individuālos aizsardzības līdzekļus; Prasme pielietot darbā tehnisko inventāru.  PRASĪBAS: Vidējā vai pamatizglītība; Godprātīga attieksme pret darbu un kolēģiem; Komunikācijas prasmes, kas orientētas uz klientu apkalpošanu. PIETEIKTIES: CV (dzīves apraksts) lūdzam iesūtīt e-pastā darbs@zaao.lv līdz 2023.gada 6.jūnijam Tālrunis informācijai: 26207402 Pateicamies par atsaucību! Informējam, ka Jūsu pieteikumu dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi. Personas datu apstrādes pārzinis ir SIA “ZAAO”, Rīgas iela 32, Valmiera, LV-4201. Profesija: ATKRITUMU SAVĀCĒJS Darba vietas adrese: LATVIJA, Brandeļi, Kocēnu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Transports / Loģistika Pieteikto vietu skaits: 2 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2023-06-06 Kontaktpersona: Personāla Speciālists Izglītības līmenis: Pamatizglītība

Mūsu partneri