Valmieras Ziņas

Valmieras pilsētas pašvaldības paziņojums par situāciju, kas radusies saistībā ar SIA “Saimniecība 24” dzīvojamo māju pārvaldīšanu

Lasīšanas laiks: 3 min

Valmieras pilsētas pašvaldība saņem iedzīvotāju vēstules ar jautājumiem, kas notiks ar SIA “Saimniecība 24”. Mēs rūpīgi sekojam līdzi situācijai. Gribam viest vairāk skaidrības par iedzīvotāju tiesībām un pienākumiem.

Dzīvojamo māju pārvaldīšanas likums nosaka, ka dzīvokļu īpašnieku kopa ir tā, kas dod pilnvarojumu pārvaldniekam. Šajā gadījumā astoņas dzīvojamās mājas, kas ir Valmierā, ir pilnvarojušas SIA “Saimniecība 24” vest mājas pārvaldību un kārtot mājas lietu. Viena no obligātajām darbībām, ko veic pārvaldnieks, ir mājas lietas vešana. Tā ir informācija, kā iedzīvotāji maksājuši rēķinus, kādi ir mājas skaitītāju rādījumi, mājas ieņēmumu un izdevumu pārskats, kāds ir mājas uzkrājums. Ja iedzīvotāji nav lēmuši citādāk, visa informācija ir atrodama mājas lietā. Parasti mājas lieta glabājas pie pārvaldnieka, kur ar to jebkurš dzīvokļa īpašnieks var brīvi iepazīties. Tātad arī jums ir visas tiesības SIA “Saimniecība 24” lūgt iespēju iepazīties ar jūsu mājas lietu un noskaidrot situāciju. Likums nosaka, ka visiem dokumentiem ir jābūt mājas pārvaldītāja rīcībā.

Ja mājas iedzīvotāji ir apmaksājuši izrakstītos rēķinus, bet nauda nav nonākusi pakalpojuma sniedzēja rīcībā, tas nozīmē, ka veidojas parāds.

Par jautājumiem par SIA “Saimniecība 24” vēlamies paskaidrot, ka SIA “Saimniecība 24” ir privāta kapitālsabiedrība, kurā ne pašvaldībai, ne kādai tās kapitālsabiedrībai nepieder daļas. Attiecīgi pašvaldības un SIA “Valmieras ūdens” rīcībā nav informācijas par saistībām, kuras SIA “Saimniecība 24” ir uzņēmusies daudzdzīvokļu māju īpašnieku vārdā. Pārvaldnieka pienākums ir māju iedzīvotājiem sniegt pilnīgu informāciju par mājas norēķiniem, par visiem parādiem, uzkrājumiem. Aicinām vērsties SIA “Saimniecība 24”, lai šo situāciju noskaidrotu.

Attiecībā par SIA “Valmieras ūdens” rīcību. SIA “Valmieras ūdens” sniedz un sniegs visus pakalpojumus mājām neatkarīgi no šīs situācijas. Mēs kopā sekojam līdzi notiekošajam, centīsimies ātrāk viest skaidrību.

Valmieras pilsētas pašvaldības rīcībā ir informācija par parādu summām, bet būs darbs noskaidrot, ko iedzīvotāji ir samaksājuši, ko nav. Tiesībsargājošās iestādes veic darbu, lai noskaidrotu situāciju. No savas puses gribam piebilst, ka šis gads ir īpašs saistībā ar Covid-19. Martā labklājības ministre Ramona Petraviča pašvaldībām nosūtīja vēstuli, aicinot izrādīt pretimnākšanu iedzīvotājiem saistībā ar komunāliem maksājumiem. Ministre mudināja pašvaldības dot ģimenēm iespēju krīzi pārvarēt, jo “daudziem šajā ārkārtējā situācijā darba zaudēšanas dēļ ir ierobežoti iztikas līdzekļi, kas liedz apmaksāt rēķinus par komunālajiem pakalpojumiem. Aicinu pašvaldības būt pretimnākošas un sniegt maksimāli iespējamo palīdzību un atbalstu, lai nepadziļinātu krīzi”. Tā pauda ministre.

Ņemot vērā SIA “Saimniecība 24” lūgumu, vēršoties pie SIA “Valmieras ūdens”, par to, ka iedzīvotāju kavēto maksājumu dēļ ir grūtības ar norēķinu veikšanu par komunālajiem pakalpojumiem, starp SIA “Valmieras ūdens” un SIA “Saimniecība 24” tika slēgta vienošanās, kādos termiņos tiks dzēsts parāds. 2020.gada septembrī SIA “Saimniecība 24” pārtrauca pildīt vienošanos, tādēļ SIA “Valmieras ūdens” 2020.gada 16.septembrī tai nosūtīja brīdinājumu, ar kuru SIA “Saimniecība 24” tika informēta par neizpildīto saistību aktuālo apmēru un to, ka vienošanās ir zaudējusi spēku. Ar brīdinājumu SIA “Saimniecība 24” tika arī pieprasīta visa parāda nekavējoša atmaksa.

Informējam, ka pašvaldība dzīvokļu īpašniekiem nodrošina nepieciešamās konsultācijas par māju apsaimniekošanas jautājumiem, un kontaktinformācija saziņai – Nekustamā īpašuma apsaimniekošanas pārvaldes vadītājas vietnieks Ilmārs Eglītis, tālr.nr.20220247. Ja ir jautājumi SIA “Valmieras ūdens”, lūdzam sazināties ar Klientu daļas vadītāju Dagni Muižnieku pa tālruni 29377137.

Kādi būs tālākie soļi? Skatoties pēc situācijas, noteikti ir jāveic dziļāka situācijas izpēte SIA “Saimniecība 24” par aktuālajiem parādiem, tad ar māju jaunajiem apsaimniekotājiem varam sēsties pie sarunu galda, lai šo situāciju risinātu.

Valmieras pilsētas pašvaldības vārdā gribu teikt, ka pašvaldība šajā situācijā malā nepaliks, kopā ar dzīvokļu īpašniekiem risināsim radušos situāciju.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras Jaunatnes centrs “Vinda” (turpmāk – Iestāde) aicina kultūras pasākumu organizatoru/-i uz noteiktu laiku. Darba vietas adrese: Rīgas iela 42, Valmiera, Valmieras novads. Ja Jūs vēlaties: • konsultēt pedagogus, nodrošināt viņiem palīdzību pasākumu organizēšanā; • nodrošināt pasākumu publicitāti Iestādes mājas lapā un sociālajos tīklos; • izstrādāt nolikumus skatēm un konkursiem un organizēt/koordinēt to norisi; • plānot un organizēt Iestādes rīkotos pasākumus, sacensības un konkursus (pēc pasākuma veikt izvērtēšanu); • plānot un organizēt Iestādes audzēkņu dalību valsts un starptautiska mēroga sacensībās, konkursos skatēs un festivālos; • iesaistīties citu iestāžu rīkotajos pasākumos, kur Iestāde ir sadarbības partneris; un Jums ir: • vismaz 1.līmeņa profesionālā augstākā izglītība pasākumu vadībā vai citās jomās, kas nodrošina amata pienākumu izpildei nepieciešamās prasmes; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • pieredze veidojot digitālos vizuālos materiālus (canva, photoshop u.c.); • kompetences: ļoti labas organizatoriskās un saskarsmes spējas, argumentācijas prasme; prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus; analītiskās spējas; augsta atbildības sajūta; precizitāte; spēja strādāt individuāli un komandā; pašiniciatīva un spēja meklēt un piedāvāt jaunus risinājumus; mēs piedāvājam: • pamatalgu pārbaudes laikā 999,00 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika līdz 1052,00 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam nosūtīt uz e-pastu: vinda@valmiera.edu.lv, vai personīgi Valmieras Jaunatnes centrā “Vinda”, adrese: Rīgas ielā 42, Valmierā, Valmieras novadā ar norādi „Pieteikums kultūras pasākumu organizatora/-es amatam” līdz 2025.gada 12.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 29446642. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: KULTŪRAS PASĀKUMU ORGANIZATORS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Rīgas iela 42, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Kultūra / Māksla Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-12 Kontaktpersona: vinda@valmiera.edu.lv 29446642

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Valmieras novada Nekustamā īpašuma apsaimniekošanas pārvaldes (turpmāk – Struktūrvienība) vadītāja vietnieku/-ci, būvinženieri (uz noteiktu laiku). Ja Tev ir vēlme: • organizēt un piedalīties būvniecības procesos Pašvaldības un tās iestāžu būvprojektu realizācijas laikā; • piedalīties būvprojektēšanas uzdevumu sagatavošanā, izvērtēt būvprojektus to izstrādes procesā; • veikt Pašvaldības būvju vizuālo/ tehnisko apsekošanu, atzinumu sagatavošanu, sniegt priekšlikumus un ieteikumus par prioritāri nepieciešamajiem Pašvaldības ēku un būvju remontdarbiem; • izstrādāt/organizēt Pašvaldības vajadzībām nepieciešamās remontdarbu tāmes, veikt izmaksu aplēses investīciju projektiem; • piedalīties Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto būvobjektu projektu pieteikumiem un atskaitēm nepieciešamās būvprojektu un būvniecības dokumentācijas sagatavošanā; • nodrošināt zaļās zonas apsaimniekošanu; • nodrošināt Pašvaldībai piederošā nekustamā īpašuma apzināšanu un uzskaiti; • piedalīties Struktūrvienības budžeta sagatavošanā un kontrolē un citi; un ja Tev ir: • otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība (vai tai pielīdzināma augstākā izglītība) būvniecības jomā; • vismaz pēdējo trīs gadu praktiskā pieredze būvniecības jomā; • normatīvo aktu pārzināšana būvniecības jomā un izpratne to pielietošanā; • sertifikāts ēku būvdarbu vadīšanā, būvuzraudzībā tiks uzskatīts par priekšrocību; • kompetences: labas organizatoriskās un saskarsmes spējas, argumentācijas prasme, prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus, spēja strādāt individuāli un komandā, spēja loģiski domāt un analizēt, strādāt intensīvi, patstāvīgi un uzņemties atbildību, pašiniciatīva un spēja meklēt un piedāvāt jaunus risinājumus; • labas praktiskā pielietojuma prasmes darbam ar MS Office, Būvniecības informācijas sistēmā, Būvju informācijas modelēšanas (BIM) sistēmā un biroja tehniku; • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī; • B kategorijas autovadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 2174 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 2304 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”) un augstākās izglītības dokumenta kopiju, lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv vai personīgi Valmieras novada pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese Lāčplēša ielā 2, Valmierā, Valmieras novadā ar norādi „Valmieras novada Nekustamā īpašuma apsaimniekošanas pārvaldes vadītāja vietnieka/-ces, būvinženiera/-es amatam” līdz 2025.gada 10.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 64207148, 27807444. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: PAŠVALDĪBAS PAMATDARBĪBAS STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJA VIETNIEKS /DIREKTORA VIETNIEKS /PRIEKŠNIEKA VIETNIEKS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-10 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 27807444

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldības (turpmāk – Pašvaldība) Dikļu Kultūras centrs (turpmāk – Kultūras centrs) aicina darbā Vaidavas vēsturisko liecību ekspozīcijas vadītāju uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • piedalīties izstāžu, ekspozīciju un citu aktivitāšu ieviešanas projektos; • organizēt izstādes; • uzturēt un papildināt informāciju, apkopot un izvietot ekspozīcijas materiālus; • vadīt nodarbības un ekskursijas; • sniegt konsultācijas apmeklētājiem; un ja Tev ir: • akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība humanitārajās zinātnēs; • vēlama pieredze ekskursiju gida darbā; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: teicamas organizatoriskās, komunikācijas un saskarsmes prasmes, strādājot individuāli un komandā; iniciatīva un radoša pieeja darbam; • labas prasmes darbā ar datoru, MS Office programmām un citu biroja tehniku; mēs piedāvājam: • nepilnu darba laiku 16 stundas nedēļā (0,4 slodze); • pamatalgu pārbaudes laikā 399,60 EUR (par 0,4 slodzi) pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 420,80 EUR (par 0,4 slodzi) pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu un citus labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvajos aktos noteiktajam; • drošu un sakārtotu darba vidi. Motivācijas vēstuli, CV un izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@valmierasnovads.lv ar norādi „Pieteikums Vaidavas vēsturisko liecību ekspozīcijas vadītāja/-s amatam” līdz 2025.gada 8.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 26486115. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: PAŠVALDĪBAS IESTĀDES VADĪTĀJS /PRIEKŠNIEKS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Skolas iela 1, Vaidava, Vaidavas pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Nepilnais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Nepilna slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-08 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 26486115

Mūsu partneri