Valmieras Ziņas

Valmieras pilsētas pašvaldības izpilddirektore būs Evija Voitkāne; tiek reorganizēta pašvaldības administrācijas struktūra

Lasīšanas laiks: 3 min

Ceturtdien, 30.jūlijā, Valmieras pilsētas pašvaldības domes sēdē par Valmieras pilsētas pašvaldības izpilddirektori iecēla Eviju Voitkāni, kura kopš 2013.gada 27.jūnija pilda izpilddirektora vietnieces amata pienākumus. Evija Voitkāne Valmieras pilsētas pašvaldībā strādā no 2004.gada. Darbu pašvaldībā viņa uzsāka finanšu dienestā, bet no 2010.gada līdz ievēlēšanai izpilddirektora vietnieces amatā, veica finanšu direktores vietnieces pienākumus.

Par pašvaldības izpilddirektores vietnieci tika iecelta Dace Jase, kura kopš 2012.gada veica Sabiedrisko attiecību un tūrisma nodaļas vadītājas amata pienākumus. Balsošana par pašvaldības izpilddirektora un izpilddirektora vietnieka amatam izvirzītajām kandidatūrām notika atklāti, ar vēlēšanu zīmēm atbilstoši likuma “Par pašvaldībām” 40.pantam.

Dace Jase

Dace Jase

Savukārt tagadējais izpilddirektors Aigars Vītols tika iecelts par Valmieras pilsētas pārstāvniecības Rīgā vadītāju, un vienlaikus būs arī Valmieras pilsētas pašvaldības domes priekšsēdētāja Jāņa Baika padomnieks. Iepriekš minētie lēmumi stāsies spēkā ar 2015.gada 1.septembri.

137-001

Aigars Vītols

Tāpat domes sēdē tika lemts par Valmieras pilsētas pašvaldības iestāžu un struktūrvienību reorganizāciju. Tika nolemts veidot trīs jaunas iestādes: “Attīstības pārvaldi”, par kuras vadītāju apstiprināja Ievu Alhasovu,

Ievu Alhasovu, stājoties jaunajā amatā, sveic domes priekšsēdētājs Jānis Baiks

Ievu Alhasovu, stājoties jaunajā amatā, sveic domes priekšsēdētājs Jānis Baiks

“Sociālo lietu pārvaldi”, par kuras vadītāju apstiprināja Sandru Kārkliņu,

Sandra Kārkliņa

Sandra Kārkliņa

kā arī “Kultūras, sporta un tūrisma pārvaldi”, ko vadīs izpilddirektores vietniece Dace Jase. Attīstības pārvalde pārņems daļu Valmieras pilsētas būvvaldes tiesības un saistības, kā arī daļu Nekustamā īpašuma apsaimniekošanas pārvaldes tiesības un saistības.

Sabiedrisko attiecību un tūrisma nodaļa turpmāk būs “Sabiedrisko attiecību nodaļa”, savukārt “Valmieras Tūrisma informācijas centrs” būs atsevišķa struktūrvienība “Kultūras, sporta un tūrisma pārvaldē”. Sociālo lietu pārvaldē izveidotas struktūrvienības “Sociālās palīdzības nodaļa”, “Atbalsta nodaļa pilngadīgām personām”, un tajā iekļauta arī “Ģimenes atbalsta nodaļa”. Sociālo lietu pārvalde pārraudzīs arī pansionāta “Valmiera”, publiskās pirts un sociālās aprūpes centru darbību.

Valmieras pilsētas pašvaldības administrācijas reorganizācijas ietvaros izveidotas struktūrvienības “Sabiedrisko attiecību nodaļa”, “Iepirkumu nodaļa” un iekļauta struktūrvienība “Kapitāla pārvaldības nodaļa”. Valmieras pilsētas pašvaldības iestāžu un struktūrvienību reorganizācijas izmaiņas stāsies spēkā ar 2015.gada 1.septembri, kad arī apstiprinātie iestāžu un struktūrvienību vadītāji uzsāks pildīt jaunos amata pienākumus.

Izmaiņas Valmieras pilsētas pašvaldības struktūrā ir veiktas ar mērķi nodrošināt pašvaldības darbības pilnveidošanu, efektīvu resursu izmantošanu un iedzīvotājiem sniegto pakalpojumu kvalitāti. Tāpat izmaiņas ir vērstas, lai nodrošinātu Valmieras pilsētas labāku pārstāvniecību reģionālā un nacionālā līmenī un sekmētu pilsētas konkurētspēju dažādās jomās.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība aicina pieteikties uz Naukšēnu pamatskolas direktora/-es amatu (uz nenoteiktu laiku) Ja Tev ir vēlme: • plānot un vadīt Naukšēnu pamatskolas (turpmāk – Skola) stratēģisko attīstību; • nodrošināt kvalitatīvu izglītības procesu, jaunā izglītības satura ieviešanu un profesionālu pārmaiņu vadību; • veidot labvēlīgu vidi pedagogu, audzēkņu, to vecāku radošai un inovatīvai darbībai; • vadīt un kopējam mērķim motivēt Skolas pedagogus/darbiniekus; • rūpēties par Skolas reputāciju, sekmēt audzēkņu piesaisti; • iedvesmot, virzīties uz izaugsmi, mācīties un palīdzēt mācīties citiem, rast inovācijas un radošus risinājumus; • nodrošināt Skolas resursu efektīvu izmantošanu; • pārstāvēt Skolas intereses valsts un pašvaldību institūcijās, sadarbības projektos u.c.; un ja Tev ir: • izglītība atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr.569 “Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību”; • atbilstība Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktām prasībām; • vismaz triju gadu pedagoģiskā darba pieredze izglītības jomā vai izglītības vadības darbā; • izglītības jomas reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un pieredze to sagatavošanā; • stratēģisks redzējums par Skolas attīstību, izpratne par inovācijām izglītībā, prasmes tās ieviest; • nevainojama reputācija; • valsts valodas prasme augstākajā līmenī, vismaz viena Eiropas Savienības oficiālā valoda profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā; • kompetences: līdera dotības, prasme organizēt un vadīt komandas darbu; spēja argumentēt savu viedokli un pieņemt lēmumus, iedvesmot kolektīvu; labas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes; augsta atbildības sajūta, precizitāte un spēja vadīt pārmaiņas; • teicamas prasmes darbā ar MS Office programmām; • vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā pašvaldībā; • stabilu atalgojumu, kas tiek noteikts atbilstoši Ministru kabineta 05.07.2016. noteikumiem Nr.445 “Pedagogu darba samaksas noteikumi” (no 1724,- EUR pirms nodokļu nomaksas); • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. Motivācijas vēstuli, CV, augstākās izglītības dokumenta kopiju, kā arī stratēģisko redzējumu par Skolas attīstības prioritārajiem virzieniem līdz divām A4 lapām datorrakstā, Arial fontā, ar burtu lielumu “11”, lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv, vai personīgi Valmieras novada pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras novads, ar norādi Naukšēnu pamatskolas direktora/-es amatam”, līdz 2025.gada 6.jūnijam. Tālrunis papildu informācijai: 64207148. Ar nolikumu "Pretendentu atlases nolikums Naukšēnu pamatskolas direktora/-es amatam" varat iepazīties šeit. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: VADĪTĀJS /DIREKTORS /PĀRVALDNIEKS (IZGLĪTĪBAS JOMĀ) Darba vietas adrese: LATVIJA, Naukšēnu skola, Naukšēni, Naukšēnu pag., Valmieras nov. Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-06-06 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 64207148

Mūsu partneri