Valmieras Ziņas

Valmieras pilsētas pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centrā vislielākā interese par sociālo jomu

Lasīšanas laiks: 3 min

Visbiežāk uzdotie jautājumi Valmieras pilsētas pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centrā (APC) 2014.gadā bijuši par sociālo jomu, piemēram, par dažādu pabalstu izmaksām, kā arī jautājumi par dzīvesvietas deklarēšanu, informē Valmieras pilsētas pašvaldībā.

Valmieras iedzīvotāji arvien biežāk izvēlas deklarēt dzīvesvietu elektroniski, izmantojot vienoto valsts un pašvaldību pakalpojumu portālu www.latvija.lv. Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes dati liecina, ka 2014.gadā šo pakalpojumu izmantojuši 1365 iedzīvotāji, bet klātienē – pašvaldībā – dzīvesvietu deklarējis 641 iedzīvotājs.

Viens no APC darbības uzdevumiem ir koordinēt un nodrošināt pašvaldības administrācijas struktūrvienību, Nekustamā īpašuma apsaimniekošanas pārvaldes un Valmieras Izglītības pārvaldes dokumentu pārvaldību, kā arī koordinēt pašvaldības domes un komiteju sēžu norises kārtību. 2014.gadā tika saņemti 4260 fizisko un juridisko personu iesniegumi. Iedzīvotājiem ir iespējams nosūtīt iesniegumu (lūgumu, jautājumu, priekšlikumu, sūdzību) pašvaldībai, izmantojot tiešsaistes formas, kas pieejamas portālā www.latvija.lv. Šo iespēju 2014.gadā izmantojuši 33 iedzīvotāji.

Pērn notikusi 21 Valmieras pilsētas pašvaldības domes sēde, 14 Saimniecisko un transporta lietu komitejas sēdes, 14 Izglītības, kultūras un sporta komitejas sēdes, 9 Sociālo un veselības lietu komitejas sēdes, 11 Attīstības un uzņēmējdarbības lietu komitejas sēdes, 13 Finanšu komitejas sēdes un 1 Civilās aizsardzības komisijas sēde. Kopumā pieņemti 435 Valmieras pilsētas pašvaldības domes lēmumi un izdoti 24 saistošie noteikumi.

APC nodrošina visu pašvaldības iestāžu pasta sūtījumu noformēšanu un nosūtīšanu pa pastu. 2014.gadā nosūtīšanai sagatavoti 14 400 pasta sūtījumu. 2011.gadā pašvaldībā tika ieviests nosacījums, ka sarakstei ar valsts un pašvaldību iestādēm darbinieki sagatavo elektroniskos dokumentus. Ja 2011.gadā tika nosūtīti 170 šādu dokumentu, tad 2014.gadā jau 640. Ieguvums ir ātrs dokumenta piegādes laiks, kā arī pasta izdevumu ekonomija.

2014.gadā Apmeklētāju pieņemšanas centrā tika ieviesti jauni pakalpojumi:

  • Par pakalpojumiem iespējams norēķināties ar maksājuma kartēm. Šobrīd veikt maksājumus gan ar skaidru naudu, gan kartēm var par dzīvesvietas deklarēšanu, izziņas saņemšanu no iedzīvotāju reģistra, tirdzniecību publiskās vietās, abonementa un mēneša biļetēm pensionāriem (uzrādot braukšanas karti), vizuālās komunikācijas objektu izvietošanu, taksometru licencēm un licences kartītēm, telpu nomu, rakšanas darbu atļauju, kā arī samaksāt sodu par pašvaldības saistošo noteikumu neievērošanu. Pērn iedzīvotāji APC visbiežāk norēķinājušies par mēnešbiļetēm, taksometru licencēm, dzīvesvietas deklarēšanu un tirdzniecību publiskās vietās.
  • Iespējams saņemt braukšanas kartes, kas tiek izsniegtas pensionāriem, kuri sasnieguši 75 gadu vecumu, braukšanai bez maksas pilsētas sabiedriskajā transportā, un pensionāriem līdz 74 gadu vecumam mēnešbiļetes iegādei ar 50% atlaidi. Apkopotā informācija liecina, ka 2014.gadā tika izsniegtas 1030 braukšanas kartes pensionāriem no 75 gadu vecuma un 311 braukšanas kartes pensionāriem līdz 74 gadu vecumam.
  • Pensionāriem ir iespēja iegādāties arī divu veidu mēnešbiļetes braukšanai sabiedriskajā transportā – mēnešbiļeti ar 50% atlaidi braucieniem pilsētas sabiedriskajā transportā visās dienās un abonementa biļeti ar 50% atlaidi braucieniem pilsētas sabiedriskajā transportā tikai darba dienās. 2014.gadā tika pārdotas 230 mēnešbiļetes un 146 abonementa biļetes.
  • Suņu īpašnieki, kuri ir redzes vai dzirdes invalīdi, I grupas invalīdi vai vientuļi pensionāri un tādēļ atbrīvoti no dzīvnieku turēšanas nodevas, var bez maksas saņemt suņa turēšanas ikgadējo žetonu. Pērn tika izsniegti deviņi žetoni suņu īpašniekiem.

Apmeklētāju pieņemšanas centrā ir iespējams saņemt arī citus pakalpojumus un konsultācijas, piemēram, iesniegt pieteikumu bērna reģistrācijai pirmsskolas izglītības iestādēs, kā arī no marta līdz aprīlim tiek pieņemti pieteikumi reģistrācijai mācību uzsākšanai 1.klasē. Pensionāri, kuri ir vecāki par 70 gadiem, I un II grupas invalīdi, ja viņu pensija kopā ar piemaksu nepārsniedz 285 EUR mēnesī, kā arī vientuļi pensionāri var aizpildīt iesniegumu par nekustamā īpašuma nodokļu atlaides piešķiršanu u.c.

Valmieras pilsētas pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centrs tika izveidots 2000.gadā, un šogad tam aprit 15 gadu. Tā darbības pamatuzdevums ir sekmēt un īstenot pašvaldības atvērtību, orientējoties uz efektīvu pakalpojumu sniegšanu iedzīvotājiem un komersantiem.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras bibliotēka aicina darbā Dikļu pagasta bibliotēkas (turpmāk – bibliotēka) vadītāju, valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra speciālistu/-i uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: ● nodrošināt bibliotēkas darbību, tai skaitā dokumentu apriti, finanšu plānošanu; ● kvalitatīvi veikt bibliotēkas lietotāju bibliotekāro un informacionālo apkalpošanu; ● palīdzēt iedzīvotājiem digitālo rīku lietošanā un izglītot iedzīvotāju grupas digitālajās prasmēs; ● organizēt bibliotēkas profilam atbilstošus pasākumus un sadarboties ar Valmieras novada bibliotēkām un citām organizācijām; ● veikt bibliotēkas krājuma uzskaiti, organizēšanu un papildināšanu; ● veikt novadpētniecības darbu; ● nodrošināt valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra darbu Dikļu pagasta bibliotēkā; un ja Tev ir: ● augstākā izglītība; ● valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; ● teicamas zināšanas un iemaņas darbā ar informācijas tehnoloģijām un vēlme tās pilnveidot un praktizēt darbā; ● kompetences: labas komunikācijas un prezentācijas prasmes; teicamas darba plānošanas un organizēšanas prasmes; prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus, atbildības sajūta; mēs piedāvājam: ● pamatalgu pārbaudes laikā 999,00 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052,00 EUR pirms nodokļu nomaksas; ● iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; ● darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; ● interesantu, atbildīgu un dinamisku darbu; ● profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas; ● drošu un sakārtotu darba vidi. Motivācijas vēstuli, CV un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz kristine.kine@vb.valmierasnovads.lv, vai personīgi Valmieras bibliotēkā, adrese: Cēsu iela 4, Valmiera, Valmieras novads, ar norādi “Pieteikums Dikļu pagasta bibliotēkas vadītāja/-as amatam”, līdz 2025. gada 20. novembra plkst. 16.00. Tālrunis papildu informācijai: 64250830. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: Bibliotēkas struktūrvienības VADĪTĀJS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cielaviņa, Dikļi, Dikļu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-11-20 Kontaktpersona: kristine.kine@vb.valmierasnovads.lv 64250830

Mēs esam Tet oficiālais sadarbības partneris, kas paplašina klientu konsultantu komandu. Meklējam 2 kolēģus  🔧 Tavi pienākumi: Darbs ar jauniem un esošiem klientiem. Konsultēt par Tet pakalpojumu un produktu (internets, televīzija, viedie risinājumi, elektrība) Esošo pakalpojumu piedāvāšana un piemērotāko risinājumu atrašana Individuālo un komandas mērķu sasniegšana Lieliskas klientu pieredzes radīšana 🎯 Tu esi ideāls kandidāts, ja: Tev patīk komunicēt un Tu viegli radi kontaktu ar cilvēkiem Tu vēlies pelnīt, attīstīties un iesi gatavs izkāpt no komforta zonas Tev ir pozitīva attieksme, enerģija un spēja mācīties Esi azartisks un enerģisks Vēlies mācīties, attīstīties un pelnīt Esi motivēts/-a sasniegt rezultātus un nedomā palikt "komforta zonā" 🎁 Mēs piedāvājam:  Profesionālas apmācības un mentoru atbalstu Tirgū konkurētspējīgu atalgojumu Motivējošu, draudzīgu kolektīvu un mūsdienīgu darba vidi Ātras izaugsmes iespējas tiem, kas vēlas vairāk 💰 Darba alga : 1300–2500 € 📩 Sūti savu CV ar norādi "Valmiera" uz: cv@balticsalessolutions.lv. Profesija: KONSULTANTS Algas izmaksas veids: Akordalga Darba vietas adrese: LATVIJA, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Uzņēmuma līgums Darbības joma: Informācijas tehnoloģijas / Telekomunikācijas Pieteikto vietu skaits: 2 Līgums: Uzņēmuma līgums Aktuāla līdz: 2025-11-30 Darba sākšanas datums: 2025-11-07 Kontaktpersona: Sūti savu CV uz cv@balticsalessolutions.lv

Mūsu partneri