Valmieras Ziņas

Valmieras centrs pamazām atbrīvojas no graustiem

2016.gada 10.oktobrī Valmieras pilsētas pašvaldības Vidi degradējošu ēku (būvju) un nekoptu teritoriju apzināšanas komisija garāžu ēku Kārļa Baumaņa ielā 4A klasificēja kā vidi degradējošu būvi. Saskaņā ar 2019.gada 26.februāra Ministru kabineta rīkojumu šobrīd Valmieras pilsētas pašvaldība kārto dokumentāciju, lai garāžas Kārļa Baumaņa ielā 4A ēku iegūtu savā īpašumā, portālam “Valmieras Ziņas” pavēstīja Valmieras pilsētas pašvaldības sabiedrisko attiecību speciāliste vides komunikācijā Līga Bieziņa.

Saskaņā ar Ministru Kabineta rīkojumu pēc īpašuma pārņemšanas Valmieras pilsētas pašvaldība būvi var izmantot pašvaldības autonomo funkciju īstenošanai vai tā ir jānojauc par saviem finanšu līdzekļiem.

Ar Valmieras pilsētas pašvaldības Būvvaldes saskaņojumu ir nojaukta Kārļa Baumaņa, Rīgas un Diakonāta ielu kvartālā aiz Rīgas ielas 13 bijusī saimniecības ēka (attēlā), kas bija atzīta par vidi degradējošu, bīstamu objektu. Arī pārējās šajā kvartālā esošās būves un garāžas nav Valmieras pilsētas pašvaldības īpašums, to apsaimniekošanu nodrošina to īpašnieki.      

Lai sekmētu pilsētas sakopšanu un labiekārtošanu, pašvaldība aicina īpašniekus, izvērtēt to īpašumos esošo būvju tehnisko stāvokli un lietderību, nepieciešamības gadījumā veicot to sakārtošanu vai demontāžas darbus. Uzsākot būvniecību vai demontāžu, informāciju par nepieciešamo būvniecības procesu iespējams saņemt Valmieras pilsētas pašvaldības Būvvaldē (Lāčplēša ielā 2, Valmierā, 204.kabinetā, tālrunis 6420 7155).

Komentējot Jūs piekrītat Lietošanas noteikumiem.

BIROJA ADMINISTRĀCIJAS VADĪTĀJU VALMIERĀ Prasības • Teicamas lietvedības zināšanas un pieredze dažādu dokumentu un līgumu sagatavošanā; • Pieredze darbā ar Publisko iepirkumu un ES projektu dokumentāciju; • Pieredze darbā ar Elektronisko iepirkumu sistēmu (EIS); • Pieredze personāla atlasē; • Zināšanas datu aizsardzības un darba aizsardzības jomā; • Labas datorprasmes (MS Office) un pieredze darbā ar biroja tehniku; • Teicamas latviešu valodas prasmes, labas angļu un krievu valodas prasmes; • Ļoti labas komunikācijas prasmes; • Augsta atbildības sajūta un nopietna attieksme pret darbu; • B kategorijas autovadītāja apliecība. Pienākumi • Nodrošināt administratīvo atbalstu uzņēmuma vadībai, ieskaitot citu administrācijas darbinieku vadību; • Lietvedības, iepirkumu un personāla dokumentu sagatavošana, ienākošās/izejošās korespondences reģistrācija; • Plānot un organizēt uzņēmuma darbinieku kvalifikācijas celšanas apmācības; • Asistēšana personāla atlasē – sludinājumu sagatavošana, publicēšana, pieteikumu apstrāde, interviju organizēšana; • Kontrolēt iepirkumu gaitu EIS; • Nodrošināt grāmatvedību ar informāciju par darbinieku darba samaksas, amatu u.c. izmaiņām; • Komandējumu dokumentācijas sagatavošana; • Iesaistīties korporatīvo pasākumu un personāla motivēšanas pasākumu plānošanā un organizēšanā. Piedāvājam • Pastāvīgu darbu stabilā būvniecības uzņēmumā Latvijā; • Interesantu darbu ar iespēju papildināt savu profesionālo pieredzi; • Konkurētspējīgu atalgojumu (Bruto 1100 - 1500 EUR/mēn.); • Pretimnākošu kolēģu atbalstu un korporatīvos pasākumus; Gaidīsim Jūsu CV un pieteikuma vēstuli.

Mūsu partneri