Valmieras Ziņas

Valmierā viesojās Valsts pārvaldes darbinieku delegācija no Horvātijas

Lasīšanas laiks: 2 min

Ceturtdien, 7.decembrī, Twinning projekta “Iekšējo kontroles sistēmu un darba metodoloģiju tālākā attīstība” ietvaros Valmierā viesojās Valsts pārvaldes darbinieku delegācija no Horvātijas, lai iepazītos ar Valmieras pilsētas pašvaldības praksi, esot vairāku kapitālsabiedrību dalībniekam, kā arī uzzinātu vairāk par kapitālsabiedrību darba kontroli kopumā, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Valmieras pilsētas pašvaldība.

Vizītes laikā viesi apmeklēja Valmieras pilsētas pašvaldību, tikās ar domes priekšsēdētāju Jāni Baiku, Attīstības nodaļas vadītāju Gintu Bērtiņu, finanšu analītiķi Andu Pētersoni, kā arī ārējo sakaru organizatori Elīnu Rubuli, kuri sniedza viesiem prezentāciju par pilsētu, tās būtiskākajiem izaugsmes rādītājiem, kā arī kapitālsabiedrību pārvaldības pieredzi.

Valmieras pilsētas pašvaldība ir kapitāldaļu turētāja septiņās kapitālsabiedrībās, tostarp SIA “Valmieras Namsaimnieks”, SIA “Valmieras ūdens”, SIA “ZAAO”, SIA “Vidzemes Olimpiskais centrs”, AS “Valmieras Enerģija”, SIA “VTU Valmiera”, kā arī SIA “Vidzemes slimnīca”. Lai viesiem sniegtu iespēju klātienē apskatīt arī kādu no kapitālsabiedrībām, delegācija apmeklēja SIA “Vidzemes Olimpisko centru”, kur tikās ar mārketinga speciālisti Jolantu Dukuri un uzzināja vairāk par dažādām uzņēmuma funkcijām, tostarp ne tikai sporta infrastruktūras organizēšanu un uzturēšanu, bet arī atpūtas parka darba organizēšanu, publisku pasākumu rīkošanu, sporta rehabilitāciju un citām funkcijām.

Viesus īpaši interesēja pašvaldības komunikācijas aspekti ar kapitālsabiedrībām, kā arī iespējamo risku vadības stratēģija.

Vizīte Valmierā delegācijai bija kā projekta sastāvdaļa, sniedzot iespēju iegūt padziļinātu priekšstatu par kapitālsabiedrību pārvaldības pamatprincipiem Latvijā un pilnveidojot savu valsts pārvaldes iestāžu un kapitālsabiedrību iekšējo kontroles sistēmu.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība aicina pieteikties uz Naukšēnu pamatskolas direktora/-es amatu (uz nenoteiktu laiku) Ja Tev ir vēlme: • plānot un vadīt Naukšēnu pamatskolas (turpmāk – Skola) stratēģisko attīstību; • nodrošināt kvalitatīvu izglītības procesu, jaunā izglītības satura ieviešanu un profesionālu pārmaiņu vadību; • veidot labvēlīgu vidi pedagogu, audzēkņu, to vecāku radošai un inovatīvai darbībai; • vadīt un kopējam mērķim motivēt Skolas pedagogus/darbiniekus; • rūpēties par Skolas reputāciju, sekmēt audzēkņu piesaisti; • iedvesmot, virzīties uz izaugsmi, mācīties un palīdzēt mācīties citiem, rast inovācijas un radošus risinājumus; • nodrošināt Skolas resursu efektīvu izmantošanu; • pārstāvēt Skolas intereses valsts un pašvaldību institūcijās, sadarbības projektos u.c.; un ja Tev ir: • izglītība atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr.569 “Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību”; • atbilstība Izglītības likumā un Bērnu tiesību aizsardzības likumā noteiktām prasībām; • vismaz triju gadu pedagoģiskā darba pieredze izglītības jomā vai izglītības vadības darbā; • izglītības jomas reglamentējošo normatīvo aktu pārzināšana un pieredze to sagatavošanā; • stratēģisks redzējums par Skolas attīstību, izpratne par inovācijām izglītībā, prasmes tās ieviest; • nevainojama reputācija; • valsts valodas prasme augstākajā līmenī, vismaz viena Eiropas Savienības oficiālā valoda profesionālajai darbībai nepieciešamajā apjomā; • kompetences: līdera dotības, prasme organizēt un vadīt komandas darbu; spēja argumentēt savu viedokli un pieņemt lēmumus, iedvesmot kolektīvu; labas komunikācijas, sadarbības un prezentācijas prasmes; augsta atbildības sajūta, precizitāte un spēja vadīt pārmaiņas; • teicamas prasmes darbā ar MS Office programmām; • vēlama B kategorijas autovadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā pašvaldībā; • stabilu atalgojumu, kas tiek noteikts atbilstoši Ministru kabineta 05.07.2016. noteikumiem Nr.445 “Pedagogu darba samaksas noteikumi” (no 1724,- EUR pirms nodokļu nomaksas); • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. Motivācijas vēstuli, CV, augstākās izglītības dokumenta kopiju, kā arī stratēģisko redzējumu par Skolas attīstības prioritārajiem virzieniem līdz divām A4 lapām datorrakstā, Arial fontā, ar burtu lielumu “11”, lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv, vai personīgi Valmieras novada pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras novads, ar norādi Naukšēnu pamatskolas direktora/-es amatam”, līdz 2025.gada 6.jūnijam. Tālrunis papildu informācijai: 64207148. Ar nolikumu "Pretendentu atlases nolikums Naukšēnu pamatskolas direktora/-es amatam" varat iepazīties šeit. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: VADĪTĀJS /DIREKTORS /PĀRVALDNIEKS (IZGLĪTĪBAS JOMĀ) Darba vietas adrese: LATVIJA, Naukšēnu skola, Naukšēni, Naukšēnu pag., Valmieras nov. Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-06-06 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 64207148

Mūsu partneri