Valmieras Ziņas

Valmierā Sociālo lietu pārvaldē saņemti 36 iedzīvotāju iesniegumi krīzes pabalsta saņemšanai

Lasīšanas laiks: 3 min

Valmieras pilsētas pašvaldības Sociālo lietu pārvalde arī ārkārtējās situācijas laikā turpina nodrošināt sociālo palīdzību un pakalpojumus Valmieras pilsētas administratīvajā teritorijā deklarētajiem iedzīvotājiem, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Valmieras pilsētas pašvaldības sabiedrisko attiecību speciāliste Liene Pinne.

Sociālo lietu pārvaldes darbinieki ir instruēti par drošības pasākumiem, kas obligāti jāievēro ārkārtējās situācijas laikā. Darbinieku vajadzībām pieejami individuālie aizsardzības līdzekļi – roku dezinfekcijai, cimdi, aizsargmaskas un aizsargvairogi.

Iestājoties ārkārtējai situācijai, Valmieras pilsētas pašvaldība, lai ierobežotu Covid-19 izplatīšanās iespējas, aicināja iedzīvotājus saziņai izmantot E-pārvaldības risinājumus, līdz ar to arī Sociālo lietu pārvaldē iedzīvotāji vairāk tiek apkalpoti attālināti – palielinājies sniegto konsultāciju skaits pa telefonu, e-pastā un izmantojot video zvanus.

Nepieciešamības gadījumos klienti tiek apmeklēti arī viņu dzīvesvietās, ievērojot piesardzības pasākumus, nodrošinot mājas aprūpes pakalpojumu, veicot izvērtējumu personas atbilstībai ilgstošai sociālai aprūpei institūcijā vai citos ārkārtas gadījumos, kad nepieciešama saziņa klātienē.  

Sociālo lietu pārvalde 15.martā izsludināja aicinājumu cilvēkiem pieteikties saņemt palīdzību pirmās nepieciešamības preču, medicīnas preču un pārtikas piegādei, kā arī aicināja ziņot par cilvēkiem, kuriem trūkst iztikas līdzekļu pirmās nepieciešamības preču, medikamentu un pārtikas preču iegādei. Sociālo lietu pārvalde, sadarbojoties ar nevalstiskajām organizācijām, turpina nodrošināt preču piegādi tām personām, kurām nepieciešams atbalsts.

Līdz 29.aprīlim saistībā ar ārkārtējo situāciju piegāžu skaits nav palielinājies, Sociālo lietu pārvaldē secina, ka nepieciešamības gadījumā atbalsts pamatvajadzību nodrošināšanai primāri tiek saņemts no ģimenes, radiem, draugiem vai paziņām.

Sociālo lietu pārvalde turpina aktīvu sadarbību ar sociālās jomas nevalstiskajām organizācijām. Personām vai ģimenēm, kuras vērsušās pēc palīdzības Sociālo lietu pārvaldē, ir iespējams vienu reizi dienā saņemt biedrības “Kristīgais Žēlsirdības centrs” labdarības zupas virtuvē gatavotu siltu maltīti.

Kopš ārkārtējās situācijas izsludināšanas, biedrībā ir sagatavotas un izsniegtas vai piegādātas dzīvesvietā 1495 pusdienu maltītes 48 personām.

Tāpat palielinājies pieprasījums pēc biedrībā esošās tīrības telpas “Mazgāmutis”, kur var nomazgāties dušā, izžāvēt matus, izmazgāt un izžāvēt līdzi paņemto veļu.

Lai mazaizsargātās iedzīvotāju grupas – seniori, personas ar invaliditāti, ģimenes ar zemiem ienākumiem vai cilvēki, kuri ārkārtējās situācijas laikā zaudējuši ienākumus, – spētu nodrošināt pamatvajadzības, 16.aprīlī Valmieras pilsētas pašvaldības domes deputāti lēma par atbalsta piešķiršanu krīzes situācijā 80 eiro apmērā vienai personai mēnesī un papildu 50 eiro mēnesī par katru nepilngadīgu bērnu.

Līdz šim Sociālo lietu pārvaldē saņemti 36 iedzīvotāju iesniegumi krīzes pabalsta saņemšanai, no tiem 19 pieņemts lēmums pabalstu izsniegt, savukārt pārējie vēl tiek vērtēti.

Iedzīvotāji tiek mudināti pirms iesnieguma iesniegšanas sazināties ar Sociālo lietu pārvaldi, lai konsultētos par savu situāciju, tad darbinieki sarunas laikā varētu precizēt situācijas apstākļus, tādējādi iesnieguma izskatīšana un lēmuma pieņemšana varētu notikt operatīvāk. Sociālo lietu pārvaldes darbinieki e-pastā un telefoniski arī līdz šim snieguši konsultācijas iedzīvotājiem, precizējot dažādus interesējošus jautājumus saistībā ar krīzes pabalsta saņemšanas iespēju. Tāpat, lai iedzīvotājiem atvieglotu pieteikšanos pabalstam, Sociālo lietu pārvalde pārbauda pieejamo informāciju Valsts ieņēmumu dienesta, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras, Nodarbinātības valsts aģentūras datu bāzēs. Atsevišķos gadījumos, vienojoties ar pabalsta pieprasītāju, kā apliecinājums ienākumu samazinājumam ir konta pārskats par periodu no 2020.gada marta līdz iesnieguma iesniegšanas brīdim. Plašāka informācija par krīzes pabalstu pieejama šeit.  

Katrs palīdzības pieprasījuma gadījums Sociālo lietu pārvaldē un tā saistība ar ārkārtējo situāciju tiek vērtēts individuāli. Valmieras pilsētas pašvaldības Sociālo lietu pārvalde aicina iedzīvotājus būt saprotošiem, jo jebkuras situācijas izvērtēšana ir laikietilpīgs process.

Sociālo palīdzību iespējams saņemt, sazinoties ar Sociālo lietu pārvaldi, rakstot e-pastu slp@valmiera.lv vai zvanot 28674775.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība aicina darbā Valmierā – Valmieras novada Dzimtsarakstu nodaļas (turpmāk – Iestāde) vadītāja vietnieku/-ci uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • veikt civilstāvokļa aktu reģistrāciju, civilstāvokļa aktu reģistru (CAR) aktualizāciju, atjaunošanu; sagatavot atzinumus; • sagatavot, noformēt Iestādes dokumentus nodošanai arhīvā saskaņā ar lietu nomenklatūru un uzturēt iestādes CAR arhīvu atbilstoši normatīvajiem aktiem; veikt arhīva fonda kataloga aizpildīšanu un rūpēties par CAR grāmatu uzskaiti un glabāšanu; • sagatavot dokumentus citām institūcijām, juridiskām un fiziskām personām CAR jautājumos, t.sk., nosūtīšanai ārvalstu dzimtsarakstu nodaļām; • veikt apmeklētāju pieņemšanu Iestādes kompetencē esošajos jautājumos; sniegt konsultācijas CAR jautājumos; • vadīt svinīgu laulību, dzimšanas apliecību izsniegšanas, bērnības svētku ceremonijas; • veikt vēsturiski sastādīto CAR datorizētu apstrādi; un ja Tev ir: • izglītība un atbilstība Civilstāvokļa aktu reģistrācijas likuma 12.panta trešās daļas prasībām; • zināšanas par valsts / pašvaldības darbību reglamentējošo normatīvo aktu piemērošanu, izpratne par CAR jautājumiem (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze vadošā amatā un līdzvērtīgas jomas darbā, t.sk., darbā ar arhīvu pēdējo 5 gadu laikā valsts vai pašvaldības iestādē); • prasmes un zināšanas juridisku dokumentu sagatavošanā, pārvaldībā, lietu arhivēšanā; • prasmes darbā ar digitālajiem rīkiem; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: izcilas saskarsmes un komunikācijas prasmes; vēlama publiskās uzstāšanās pieredze; augsta atbildības sajūta, uzmanība un precizitāte; spēja loģiski domāt un analizēt; organizatora spējas; prasme strādāt komandā un individuāli; • B kategorijas autovadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pilnas slodzes darbu (40 stundas nedēļā; summētais darba laiks, jo darbs arī noteiktās sestdienās); • pamatalgu pārbaudes laikā 1399 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1483 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”, pamatojot motivāciju savas kandidatūras izvirzīšanai amatā, aprakstot Iestādes vadītāja vietnieka darbam nepieciešamās spējas un sev piemītošās spējas, kā arī darba devēja ieguvumu, pieņemot darbā attiecīgo pretendentu), augstākās izglītības dokumenta kopiju (pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā) lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv vai personīgi Valmieras novada pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša ielā 2, Valmierā, Valmieras novadā, ar norādi „Dzimtsarakstu nodaļas vadītāja vietnieka/-ces amatam” līdz 2025.gada 19.decembrim. Tālrunis papildus informācijai: 26444235. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: PAŠVALDĪBAS PAMATDARBĪBAS STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJA VIETNIEKS /DIREKTORA VIETNIEKS /PRIEKŠNIEKA VIETNIEKS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 2, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-19 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 26444235

Pievienojies mūsu komandai! Naukšēnu pamatskola (turpmāk – Iestāde) aicina darbā pirmsskolas izglītības skolotāju (38 stundu slodzi nedēļā (0,950 likme)) uz noteiktu laiku līdz 31.08.2026. Darba vietas adrese: “Naukšēnu skola”, Naukšēni, Naukšēnu pagasts, Valmieras novads. Ja Tu vēlies: • plānot un nodrošināt kvalitatīvu izglītības procesu atbilstoši normatīvo aktu prasībām; • plānot un organizēt savu un izglītojamo darbu atbilstoši Iestādes mērķim un uzdevumiem; • pārzināt mācību un audzināšanas darba saturu un mācību priekšmeta metodiku; un Tev ir: • izglītība saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr.569 “Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību”; • atbilstība Izglītības likuma un Bērnu tiesību aizsardzības likuma noteiktajām prasībām; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • izpratne par izglītojamo vecumposmu attīstības īpatnībām un saskarsmes psiholoģijas likumsakarībām; • kompetences: labas saskarsmes un komunikācijas prasmes; precizitāte un atbildīga attieksme pret darbu; psiholoģiskā noturība un augsta saskarsmes kultūra; prasmes strādāt komandā, elastība; mēs piedāvājam: • iespējas piedalīties Iestādes izaugsmes veicināšanā un profesionālās pilnveidošanās iespējas; • atalgojumu atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr.445 “Par pedagogu darba samaksu”, 1566 EUR pirms nodokļu nomaksas; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • labus darba apstākļus, aktīvu, dinamisku darbu un iespēju gūt jaunu pieredzi. CV, pieteikuma vēstuli lūdzam nosūtīt uz e-pastu: nauksenu.pamatskola@valmiera.edu.lv ar norādi “Pirmsskolas izglītības skolotājs/-a” līdz 2025.gada 23.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 26082207. Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu, atbilstoši fizisko datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: PIRMSSKOLAS IZGLĪTĪBAS SKOLOTĀJS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Naukšēnu skola, Naukšēni, Naukšēnu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Nepilnais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Nepilna slodze Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-23 Kontaktpersona: nauksenu.pamatskola@valmiera.edu.lv 26082207

Mūsu partneri