Valmieras Ziņas

Šuplinska pieļauj, ka klātienes mācību režīmā skolas šogad vairs neatgriezīsies un daļai skolēnu centralizētie eksāmeni izpaliks

Ir skaidrs, ka attālinātās mācības Latvijas vispārizglītojošajās un profesionālajās skolās ieilgs, un, iespējams, klātienes mācību režīms šosezon nemaz netiks atjaunots, līdz ar to daļai skolēnu šogad varētu izpalikt arī centralizētie eksāmeni, intervijā Latvijas Televīzijas raidījumam “Rīta panorāma” pastāstīja izglītības un zinātnes ministre Ilga Šuplinska (JKP).

Viņa atzina, ka pagaidām vēl ir diezgan grūti prognozēt centralizēto eksāmenu norises iespējas šim mācību gadam, tomēr nākamnedēļ Izglītības un zinātnes ministrija pievērsīsies šim jautājumam. “Mēs patiešām nākamnedēļ domājam jau precīzāk pieņemt aprises, kuriem būs centralizētie eksāmeni un kuriem mēs varbūt iztiksim ar gada vērtējumu,” sacīja ministre.

Šuplinska atzina, ka patlaban tiek vērtētas vairākas iespējas, kā risināt esošo problēmsituāciju ar mācību gada noslēgumu un centralizētajiem eksāmeniem. Maltā, piemēram, mācības šogad esot atceltas pilnībā un visi skolēni, kas mācās 6.klasē vai augstāk, atstāti “uz otru gadu”, skaidroja Šuplinska, uzsverot, ka Latvija šādu risinājumu noteikti nevēlētos.

“Mēs ļoti ceram, ka attālinātais mācību process ļaus [mācību] gadu noslēgt, un tad mēs arī skatīsimies, vai tiem, kas stājas augstskolā, ir nepieciešams šis pārbaudījums, ko organizē skola, bet varbūt tas ir iespējams arī augstskolā. Varianti tiek meklēti, un es domāju, ka mums nedraud ne pagarinājumi, ne arī ļoti striktas sankcijas, kas būtu saistītas ar krīzes situāciju,” sacīja Šuplinska.

Jau ziņots, ka no 13.marta līdz 14.aprīlim Latvijā saistībā ar Covid-19 pandēmiju izsludināta ārkārtējā situācija, šajā laikā nosakot virkni aizliegumu ar mērķi ierobežot vīrusa izplatību. Ārkārtējās situācijas laikā arī mācības Latvijas skolās tiek organizētas attālināti.

 

Komentējot Jūs piekrītat Lietošanas noteikumiem.

AS "Smiltenes piens" - viens no Latvijas vadošajiem piena produktu pārstrādes uzņēmumiem ar 100 gadu uzkrāto un apgūto pieredzi šajā nozarē, aicina darbā REMONTATSLĒDZNIEKU Darba pienākumi: • Veikt ražošanas iekārtu plānotās tehniskās apkopes; • Veikt ražošanas iekārtu neplānotu bojājumu remontu; • Ievērot un uzraudzīt, lai tiktu ievērota iekārtas ražotāja ekspluatācijas instrukcijas; • Stingri ievērot darba drošības instrukcijas, saglabāt un uzturēt kārtībā darba instrumentus, kas ir izsniegti darba veikšanai. Prasības: • Vidējā profesionālā izglītība; • Vēlama praktiskā darba pieredze līdzīgā amatā ražošanas uzņēmumā; • Atbildības sajūta par veicamo darbu; • Spēja plānot un organizēt savu darbu. Piedāvājam: • Atbildīgu darbu un vērtīgu pieredzi stabilā un atpazīstamā uzņēmumā; • Draudzīgu un uz sadarbību vērstu kolektīvu; • Konkurētspējīgu atalgojumu; • Karjeras un profesionālās izaugsmes iespējas; • Veselības apdrošināšanas polisi; Ja vēlies pieteikties uz šo amatu, sūti savu CV uz e-pastu: birojs@smiltenespiens.lv, info pa tālruni:64707603 Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kurus aicināsim uz pārrunām. Pamatojoties uz Vispārīgo datu aizsardzības regulu, informējam, ka pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu tikai šīs vakances atlases procesu. Datu pārzinis ir AS „Smiltenes piens”, reģistrācijas numurs 43903002031, juridiskā adrese Mūrnieku iela 2, Smiltene, Smiltenes novads, LV-4729.

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras pilsētas pašvaldība aicina darbā Valmieras pilsētas pašvaldības IZPILDDIREKTORA VIETNIEKU/-CI,  ATTĪSTĪBAS PĀRVALDES VADĪTĀJU amatu uz nenoteiktu laiku Valmierā uzņēmējdarbība un attīstība iet roku rokā ar dabisku, sakoptu un sakārtotu vidi. Tā iedvesmo augstiem sasniegumiem sportā, izglītībā, radošiem risinājumiem kultūrā un jaunu virsotņu sasniegšanai! Ja Tev ir vēlme: nodrošināt Valmieras pilsētas ilgtspējīgas attīstības stratēģijas un attīstības programmas izstrādi un īstenošanu, veikt regulāru stratēģijas un programmas izpildes monitoringu; nodrošināt Valmieras pilsētas pašvaldības (turpmāk – Pašvaldība) sadarbību ar uzņēmējiem, veicināt uzņēmējdarbības attīstību pilsētā, uzņēmējdarbības atbalsta institūcijām, valsts un pašvaldību iestādēm, kā arī nodrošināt uzņēmēju interešu pārstāvniecību valsts un pašvaldību institūcijās; nodrošināt Pašvaldībai piederošo kapitāla daļu un kapitālsabiedrību pārvaldību un Pašvaldības politikas īstenošanu kapitālsabiedrībās; analizēt jaunu projektu ieviešanas iespējas, piesaistīt investīcijas no nacionālajām un starptautiskajām finanšu institūcijām, Eiropas Savienības programmām un fondiem; nodrošināt Pašvaldības projektu pieteikumu izstrādi un to ieviešanu; organizēt un plānot Pašvaldības ārējo sakaru un sadarbības procesu; pārraudzīt kultūras, sporta un tūrisma stratēģijas izstrādi un īstenošanu, pārzināt šo jomu attīstību Valmieras pilsētā; uzraudzīt pakļautībā esošo Pašvaldības iestāžu darbu atbilstoši normatīvo aktu noteikumiem; un ja Tev ir: otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība (priekšrocība pretendentiem ar augstāko izglītību biznesa vadībā, ekonomikā vai līdzīgās jomās, un pretendentiem ar maģistra grādu minētajā jomā); vismaz trīs gadu darba pieredze vadošā amatā (vadot ne mazāk kā 10 darbinieku komandu) (priekšrocība uzņēmējdarbības vadības un/vai attīstības plānošanas jomā); zināšanas par plānošanas dokumentu izstrādi, realizāciju un uzraudzību; pieredze un izpratne par nacionālo, pārrobežu un tiešo Eiropas Savienības fondu un citu finanšu instrumentu piesaisti, sagatavošanu un ieviešanu; valsts valodas prasme augstākā līmenī; labas angļu valodas zināšanas, krievu valodas zināšanas tiks uzskatītas par priekšrocību; kompetences: orientācija uz rezultāta sasniegšanu; labas komunikācijas, prezentācijas un argumentācijas spējas; spēja strādāt ar lielu informācijas apjomu, precizitāte un augsta atbildības sajūta; spēja motivēt komandu; labas prasmes darbā ar informācijas un komunikācijas tehnoloģijām; mēs piedāvājam: darba un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā pašvaldībā; stabilu atalgojumu (atbilstoši 15.mēnešalgu grupai no 2000 līdz 2265 EUR, atbilstoši darbinieka individuālajam novērtējumam); profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas; darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu un citus labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvajos aktos noteiktajam. Pieteikuma vēstuli, CV un augstākās izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmiera.lv, vai personīgi Valmieras pilsētas pašvaldības Apmeklētāju pieņemšanas centrā, adrese: Lāčplēša iela 2, Valmiera, ar norādi „Izpilddirektora vietnieka, Attīstības pārvaldes vadītāja amatam” līdz 2020.gada 30.septembrim plkst.12.00. Tālrunis papildu informācijai: 64207148, 64207156 vai 29448574. Ar nolikumu "Pretendentu atlases nolikums Valmieras pilsētas pašvaldības izpilddirektora vietnieka, iestādes “Attīstības pārvalde” vadītāja amatam" varat iepazīties šeit. Pēc pretendentu atlases 1.kārtas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas pretendentu atlases nākamajai kārtai. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par pretendentu atlases rezultātiem tikai uz darba interviju uzaicinātos pretendentus. Iesniegtos personas datus Valmieras pilsētas pašvaldība izmantos, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu. Ja kandidāts vēlas, lai viņa personas dati tiktu saglabāti Valmieras pilsētas pašvaldības iekšējā datu bāzē ar mērķi tos apstrādāti citos Valmieras pilsētas pašvaldības personāla atlases konkursos, tad pieteikumā vakancei lūdzam kandidātam norādīt savu piekrišanu personas datu saglabāšanai. Sīkāka informācija par personas datu apstrādi Valmieras pilsētas pašvaldībā: http://www.valmiera.lv/images/userfiles/VPP_privatumapolitika%281%29.pdf Profesija: PAŠVALDĪBAS IZPILDDIREKTORA VIETNIEKS Darba vietas adrese: LATVIJA, Lāčplēša iela 2, Valmiera Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2020-09-30

Mūsu partneri