Valmieras Ziņas

Solcraft FinaWin grāmatvedības programma – veiksmīgai biznesa attīstībai

Lasīšanas laiks: 4 min

Dažāda veida programmatūras, kas palīdz grāmatvedības darba organizēšanā, ir faktiski neaizstājams palīgs ikvienam uzņēmējam. Programmatūru piedāvājums tirgū ir ļoti plašs, tāpēc izvēlēties atbilstošāko ir visai sarežģīti. Viens no piemērotākajiem risinājumiem ir universāla programmatūra, kas noder vairums uzņēmumu. Atliek tikai pielāgot funkcionalitāti un opcijas konkrētā biznesa vajadzībām.

Viena no šādām programmatūrām ir uzņēmuma Solcraft izstrādātā grāmatvedības programma Solcraft FinaWin®, kas palīdz veikt jebkuras sarežģītības grāmatvedības uzskaiti, finanšu analīzi un budžeta plānošanu. Solcraft vārds ir labi pazīstams uzņēmēju aprindās, jo šis uzņēmums jau vairāk nekā 25 gadus ir viens no vadošajiem grāmatvedības un biznesa vadības programmatūras izstrādātājiem Baltijā. Uzņēmuma galvenie darbības virzieni ir grāmatvedības un uzņēmuma resursu vadības programmas FinaWin® izstrāde, nepārtraukta attīstība un pilnveidošana, jaunu IT risinājumu izstrāde, programmatūru ieviešana klientiem, lietotāju apmācība, kā arī ieviestās programmatūras uzturēšana un jauninājumu un izmaiņu ieviešana.

Solcraft FinaWin grāmatvedības programma jebkura uzņēmuma specifikai

Ātra, ērta un saprotama – tā uzņēmēji novērtējuši grāmatvedības programmu Solcraft FinaWin®. Tās pamatā ir jaudīga arhitektūra un speciāliem iekšējiem informācijas apstrādes algoritmiem, kas palīdz veikt jebkuras sarežģītības grāmatvedības uzskaiti, finanšu analīzi un budžeta plānošanu. Viena no priekšrocībām ir viegli saprotamais interfeiss un plašs atskaišu klāsta piedāvājums.  

Solcraft FinaWin® grāmatvedības programmas bāzi veido finanšu modulis, kura pamatā ir noskaņojams kontu plāns un uz šī kontu plāna veidots grāmatvedības operāciju katalogs. Katrai operācijai ir piesaistīts ievadformu šablons, kurš formē grāmatojumus un dokumentus. Ērta un ātra dokumentu ievadīšana, kopēšana, meklēšana, filtrēšana, koriģēšana – visas šīs darbības būtiski palīdz ikdienas grāmatvedības darbā neatkarīgi no paša uzņēmuma darbības specifikas.

Uzskaitei un atskaitēm

Grāmatvedības programma Solcraft FinaWin® ietver visas Latvijas Republikas (LR) likumdošanā noteiktās atskaites. Programmatūra piedāvā veikt atlikumu un apgrozījuma analīzi pa kontiem, veikt norēķinus ar klientiem, piegādātājiem un norēķinu personām, automātiski aprēķināt apgrozījuma bilanci par jebkuru periodu. Programma ietver dažādus atskaišu variantus, tai skaitā žurnālorderi, memoriālorderi, bilances u.c., piedāvā veidot virsgrāmatu un kontu automātisku slēgšanu. Jebkura dokumenta drukas forma eksportējama dažādos formātos un pa tiešo no programmas to var sūtīt arī elektroniski uz e-pasta adresi. Atsevišķi tiek piedāvāta daudzpusīga valūtas operāciju funkcija, kas īpaši svarīga uzņēmumiem, kas nodarbojas ar preču importu un eksportu. 

Palīdz risināt parādu problēmas

Laikus nesamaksāti rēķini no klientiem un dažāda veida parādsaistības ir katra uzņēmēja “nebeidzamās cīņas lauks”, kas negatīvi ietekmē ikdienas darbu. Lai risinātu šos jautājumus, grāmatvedības programma Solcraft FinaWin® piedāvā detalizētu parādu analīzes opciju. Tā ietver tādas darbības kā, piemēram, debitoru⁄kreditoru neapmaksāto rēķinu analīzi pa apmaksas termiņiem, katra debitora vai kreditora apmaksas analīzi pa katru rēķinu, soda naudas automātiska aprēķināšanu, rēķinu drukāšanu soda naudas apmaksai, maksājumu grafikus, faktoringa uzskaites automatizāciju, automātiskā grāmatojumu aizpildīšana ar paplašināto analītiku, atļauto kredīta maksimumu analīze u.c.

Efektīvas darbības papildu rīki

Solcraft FinaWin® grāmatvedības programma piedāvā virkni papildu funkciju veiksmīgākai un racionālākai finanšu analīzei un plānošanai. Piemēram, tāda opcija kā “Struktūrvienības” piedāvā peļņas/zaudējumu analīzi, bilances, norēķinus ar debitoriem, kreditoriem un norēķinu personām par katru filiāli, nodaļu, noliktavu, cehu vai holdinga vienību, kā arī konsolidētas atskaites. Opcija “Projektu/procesu/līgumu vadība” palīdzēs veikt finansiālās darbības analīzi pēc projektiem, procesiem vai līgumiem. Šo noderīgo rīku sarakstā minami arī tādi instrumenti kā Budžeta plānošana, Produkcijas veidu un projektu pašizmaksas aprēķins, Notikumu un Brīdinājumu sistēma, E-paraksta opcijas u.c. 

Jāuzsver, ka Solcraft FinaWin® grāmatvedības programma ļauj tajā izveidot rīkus atbilstoši klienta darbības specifikai, piemēram, individuāli izstrādātu Realizācijas (pārdošanas) monitoringu, pielāgotas sistēmas budžeta iestādēm un pašvaldībām, automātisku rēķinu sagatavošanu, datu importu/eksportu no citām programmām u.c.

Solcraft FinaWin grāmatvedības programma arī dokumentu noformēšanai

Lai visi uzņēmuma grāmatvedības un finanšu dokumenti atbilstu valsts normatīvajos aktos noteiktajiem standartiem, grāmatvedības programmā FinaWin® izveidots atsevišķs dokumentu rīks FinaWin® Dokumenti. Tas ietver grāmatvedības uzskaitei nepieciešamo standarta dokumentu noformēšanu. Tie ir maksājumu uzdevumi, kases orderi un reģistri, kases grāmata un dokumentu reģistri. Kā papildu iespējas tiek piedāvāta rēķinu sagatavošana ar klienta logotipu un rekvizītiem, maksājumu uzdevumu eksports uz jebkuru banku, avansa norēķini dažādās valūtās, ceļazīmes degvielas uzskaitei. Uzņēmums piedāvā arī iespēju veidot vairākas, savā starpā neatkarīgas datu bāzes ar iespēju pārslēgties starp tām. Arī  FinaWin® Dokumenti jebkurā brīdī ir papildināms ar funkcijām atbilstoši katra klienta vēlmēm un biznesa specifikai.

Izvēloties Solcraft programmatūru, jūsu būtiski samazināsiet grāmatvežu rutīnas noslodzi, ļaujot vairāk pievērsties uzņēmuma darbības tālākai plānošanai un attīstīšanai. Plašāk par uzņēmuma piedāvātajiem risinājumiem skatiet www.solcraft.lv

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Mazsalacas pirmsskolas izglītības iestāde “Dārziņš” (turpmāk – Iestāde) aicina darbā saimniecības vadītāju (20 stundas nedēļā (0.5 likmes)). Ja Tev ir vēlme: • vadīt, organizēt un pārraudzīt Iestādes tehniskā personāla darbu; • nodrošināt un organizēt Iestādes ēku inženiertīklu savlaicīgu tehnisko un profilaktisko apkalpošanu; • organizēt un uzraudzīt ugunsdrošības un darba drošības noteikumu ievērošanu; • piedalīties Iestādes budžeta plānošanā un iepirkuma procedūras izstrādē un organizēšanā; • iegādāties nepieciešamo inventāru, instrumentus un citas materiālās vērtības, nepieciešamības gadījumos sastādīt tehnisko specifikāciju un veikt tirgus izpēti; un ja Tev ir: • vispārējā vidējā vai profesionālā vidējā izglītība; • darba drošības un ugunsdrošības jautājumu pārzināšana tiks uzskatīta par priekšrocību; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmām, interneta pārlūkprogrammām un sociālajiem tīkliem); • kompetences: elastība, atbildība, iniciatīva; teicamas komunikācijas prasmes; mēs piedāvājam: • atbildīgu, interesantu un radošu darbu; • pamatalgu pārbaudes laikā 468 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 492,50 EUR pirms nodokļu nomaksas; • sociālās garantija, darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu un citus labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvajos aktos noteiktajam. CV un motivācijas vēstuli, sūtīt Iestādes vadītājai S.Liepai uz e-pastu: darzins@valmiera.edu.lv, vai iesniedzot personīgi adresē: Parka iela 14, Mazsalaca, Valmieras novads līdz 2025.gada 23.maijam. Tālruņa numurs papildu informācijai: 27871920. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: SAIMNIECĪBAS VADĪTĀJS Darba vietas adrese: LATVIJA, Parka iela 14, Mazsalaca, Valmieras nov. Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-05-23 Kontaktpersona: darzins@valmiera.edu.lv 27871920

AS "Sadales tīkls" (reģistrācijas Nr.40003857687) nodrošina elektroenerģijas savienojumu vairāk nekā 790 000 klientu pieslēgumu visā Latvijā. Mēs ilgtermiņā rūpējamies par droša, vieda un efektīva elektrotīkla attīstību, lai nodrošinātu klientiem kvalitatīvu elektroapgādi un veicinātu sabiedrības labklājību, drošību un izaugsmi. Aicinām darbā specializētā automobiļa vadītājus-/as Darbs saistīts ar komandējumiem Latvijas teritorijā.  1 darba vieta Valmierā, Raiņa ielā 12B vai Siguldā, Augļu ielā 2 Mēs Tev uzticēsim veikt elektropārvades līniju trašu tīrīšanas darbus ar speciālo tehniku un instrumentiem veikt kravu pārvadājumus un strādāt ar specializēto tehniku elektropārvades līniju remonta darba izpildē veikt ikdienas tehnisko apkopi un piedalīties darba pienākumu veikšanai nodoto transportlīdzekļu uzturēšanas un remonta darbos Piesakies, ja Tev ir vēlme un interese strādāt ar dažāda veida specializēto tehniku vispārējā vidējā izglītība motorzāģa un krūmgrieža operatora apliecība pieredze mežistrādē B, BE, C un CE kategorijas autovadītāja apliecība un braukšanas pieredze vēlama profesionālā transportlīdzekļu vadītāju kategorija (95.kods) TR2 kategorijas traktortehnikas vadītāja apliecība un braukšanas pieredze valsts valodas zināšanas pamata līmenī (A2) prasme darbā ar datoru (MS Office) Esot mūsu komandā, Tu iegūsi amata algu no 1465 EUR līdz 1640 EUR bruto mēnesī veselības un nelaimes gadījumu apdrošināšanu piektdien īsāku darba laiku papildu 5 atvaļinājuma dienas gadā papildu finansiālu atbalstu ikgadējam atvaļinājumam papildu apmaksātas brīvdienas un atbalstu īpašos dzīves gadījumos profesionālus un atsaucīgus kolēģus apmācību darba vietā profesionālās izaugsmes iespējas uz tehnoloģijām balstītu darba vidi vienā no Latvijas vadošajiem uzņēmumiem mūsdienīgu un drošu darba apģērbu un individuālās aizsardzības līdzekļus darba specifikai atbilstošu aprīkojumu un instrumentus mūsdienīgu un jaunu autotransportu un specializēto tehniku apmaksātas apmācības, kas nepieciešamas darbam Pieteikumus gaidīsim līdz 13.05.2025. Piesakies mājaslapā, šeit: Specializētā automobiļa vadītāji/-as (specifika-trašu tīrīšana), neiekļaujot sensitīvu informāciju (piem. foto, tautību, vecumu utt.). Iesniegto informāciju uzglabāsim 6 mēnešus. Ar detalizētu informāciju par AS "Sadales tīkls" veikto personas datu apstrādi var iepazīties mājas lapas https://sadalestikls.lv/lv/noteikumi Iesniegtā informācija atlases caurspīdīguma nodrošināšanas un darbinieku interešu pārstāvības mērķa sasniegšanai var tikt nodota LAB "Enerģija", www.energija.lv. Iebildumu gadījumā informē mūs, e-pasts: darbs@sadalestikls.lv Profesija: SPECIALIZĒTĀ /AUTOMOBIĻA VADĪTĀJS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Raiņa iela 12B, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Transports / Loģistika Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-05-13 Kontaktpersona: Personāla daļa Izglītības līmenis: Vispārējā vidējā izglītība

SIA “Artifex plus” ir uzņēmums Valmiermuižā ar 23 gadu pieredzi nozarē, plašu piedāvājuma klāstu vizuālās reklāmas un drukas materiālu izgatavošanā.  Aicina savā komandā Digitālo iekārtu operatoru/-i   drukas un apstrādes iekārtām (printeri, digitālie griezēji, laminatori, iesiešanas u.c. iekārtas) Galvenās prasības: Teicamas datora lietošanas prasmes. Laba loģiskā un tehniskā domāšana, vizuālā uztvere. Radoša pieeja -spēja rast tehniskus risinājumus nestandarta situācijās. Augsta atbildības sajūta, disciplinētība, pedantisms un precizitāte. Pieredze darbā ar instrumentiem un dažādiem materiāliem, rokdarbiem. Spēja ātri apgūt jaunas iekārtas un tehnoloģijas. Lasīt un iedziļināties iekārtu tehniskajās instrukcijās angļu valodā. B kategorijas autovadītāja apliecība Galvenie pienākumi: Nodrošināt kvalitatīvu vizītkaršu, bukletu un citu informatīvo un reklāmas produktu izgatavošanu un apstrādi. Darbs ar printeriem, digitāliem griezējiem, pēcapstrādes iekārtām, laminēšanu, iesiešanu, locīšanu un tml. Analizēt saņemto vizuālo un digitālo materiālu un veikt korekcijas drukas procesā. Plānot un uzraudzīt procesus, veikt izejmateriālu pasūtījumus un uzskaiti. Veikt citus ar uzņēmuma darbību saistītus darbus (dokumentu apstrāde, uzskaite). Piedāvājam: Apmācību darbam ar drukas un pēcapstrādes iekārtām. Iespēju ikdienā strādāt ar jaunākām tehnoloģijām, iespēju profesionāli pilnveidoties. Atalgojumu no 1000-1500 bruto, (atkarīgs no padarītā apjoma, kvalitātes un ieinteresētības). Darba vietas adrese: Alejas iela 12, Valmiermuiža, Valmieras nov. CV ar pieredzes (veikto pienākumu) vai hobiju un interešu aprakstu lūdzam sūtīt uz e-pastu:lietvediba@artifex.lv Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: DIGITĀLĀS IESPIEŠANAS OPERATORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Valmiera, Valmieras nov. Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Ražošana Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-05-14 Kontaktpersona: ARTIFEX PLUS

Mūsu partneri