Valmieras Ziņas

Solcraft FinaWin grāmatvedības programma – veiksmīgai biznesa attīstībai

Lasīšanas laiks: 4 min

Dažāda veida programmatūras, kas palīdz grāmatvedības darba organizēšanā, ir faktiski neaizstājams palīgs ikvienam uzņēmējam. Programmatūru piedāvājums tirgū ir ļoti plašs, tāpēc izvēlēties atbilstošāko ir visai sarežģīti. Viens no piemērotākajiem risinājumiem ir universāla programmatūra, kas noder vairums uzņēmumu. Atliek tikai pielāgot funkcionalitāti un opcijas konkrētā biznesa vajadzībām.

Viena no šādām programmatūrām ir uzņēmuma Solcraft izstrādātā grāmatvedības programma Solcraft FinaWin®, kas palīdz veikt jebkuras sarežģītības grāmatvedības uzskaiti, finanšu analīzi un budžeta plānošanu. Solcraft vārds ir labi pazīstams uzņēmēju aprindās, jo šis uzņēmums jau vairāk nekā 25 gadus ir viens no vadošajiem grāmatvedības un biznesa vadības programmatūras izstrādātājiem Baltijā. Uzņēmuma galvenie darbības virzieni ir grāmatvedības un uzņēmuma resursu vadības programmas FinaWin® izstrāde, nepārtraukta attīstība un pilnveidošana, jaunu IT risinājumu izstrāde, programmatūru ieviešana klientiem, lietotāju apmācība, kā arī ieviestās programmatūras uzturēšana un jauninājumu un izmaiņu ieviešana.

Solcraft FinaWin grāmatvedības programma jebkura uzņēmuma specifikai

Ātra, ērta un saprotama – tā uzņēmēji novērtējuši grāmatvedības programmu Solcraft FinaWin®. Tās pamatā ir jaudīga arhitektūra un speciāliem iekšējiem informācijas apstrādes algoritmiem, kas palīdz veikt jebkuras sarežģītības grāmatvedības uzskaiti, finanšu analīzi un budžeta plānošanu. Viena no priekšrocībām ir viegli saprotamais interfeiss un plašs atskaišu klāsta piedāvājums.  

Solcraft FinaWin® grāmatvedības programmas bāzi veido finanšu modulis, kura pamatā ir noskaņojams kontu plāns un uz šī kontu plāna veidots grāmatvedības operāciju katalogs. Katrai operācijai ir piesaistīts ievadformu šablons, kurš formē grāmatojumus un dokumentus. Ērta un ātra dokumentu ievadīšana, kopēšana, meklēšana, filtrēšana, koriģēšana – visas šīs darbības būtiski palīdz ikdienas grāmatvedības darbā neatkarīgi no paša uzņēmuma darbības specifikas.

Uzskaitei un atskaitēm

Grāmatvedības programma Solcraft FinaWin® ietver visas Latvijas Republikas (LR) likumdošanā noteiktās atskaites. Programmatūra piedāvā veikt atlikumu un apgrozījuma analīzi pa kontiem, veikt norēķinus ar klientiem, piegādātājiem un norēķinu personām, automātiski aprēķināt apgrozījuma bilanci par jebkuru periodu. Programma ietver dažādus atskaišu variantus, tai skaitā žurnālorderi, memoriālorderi, bilances u.c., piedāvā veidot virsgrāmatu un kontu automātisku slēgšanu. Jebkura dokumenta drukas forma eksportējama dažādos formātos un pa tiešo no programmas to var sūtīt arī elektroniski uz e-pasta adresi. Atsevišķi tiek piedāvāta daudzpusīga valūtas operāciju funkcija, kas īpaši svarīga uzņēmumiem, kas nodarbojas ar preču importu un eksportu. 

Palīdz risināt parādu problēmas

Laikus nesamaksāti rēķini no klientiem un dažāda veida parādsaistības ir katra uzņēmēja “nebeidzamās cīņas lauks”, kas negatīvi ietekmē ikdienas darbu. Lai risinātu šos jautājumus, grāmatvedības programma Solcraft FinaWin® piedāvā detalizētu parādu analīzes opciju. Tā ietver tādas darbības kā, piemēram, debitoru⁄kreditoru neapmaksāto rēķinu analīzi pa apmaksas termiņiem, katra debitora vai kreditora apmaksas analīzi pa katru rēķinu, soda naudas automātiska aprēķināšanu, rēķinu drukāšanu soda naudas apmaksai, maksājumu grafikus, faktoringa uzskaites automatizāciju, automātiskā grāmatojumu aizpildīšana ar paplašināto analītiku, atļauto kredīta maksimumu analīze u.c.

Efektīvas darbības papildu rīki

Solcraft FinaWin® grāmatvedības programma piedāvā virkni papildu funkciju veiksmīgākai un racionālākai finanšu analīzei un plānošanai. Piemēram, tāda opcija kā “Struktūrvienības” piedāvā peļņas/zaudējumu analīzi, bilances, norēķinus ar debitoriem, kreditoriem un norēķinu personām par katru filiāli, nodaļu, noliktavu, cehu vai holdinga vienību, kā arī konsolidētas atskaites. Opcija “Projektu/procesu/līgumu vadība” palīdzēs veikt finansiālās darbības analīzi pēc projektiem, procesiem vai līgumiem. Šo noderīgo rīku sarakstā minami arī tādi instrumenti kā Budžeta plānošana, Produkcijas veidu un projektu pašizmaksas aprēķins, Notikumu un Brīdinājumu sistēma, E-paraksta opcijas u.c. 

Jāuzsver, ka Solcraft FinaWin® grāmatvedības programma ļauj tajā izveidot rīkus atbilstoši klienta darbības specifikai, piemēram, individuāli izstrādātu Realizācijas (pārdošanas) monitoringu, pielāgotas sistēmas budžeta iestādēm un pašvaldībām, automātisku rēķinu sagatavošanu, datu importu/eksportu no citām programmām u.c.

Solcraft FinaWin grāmatvedības programma arī dokumentu noformēšanai

Lai visi uzņēmuma grāmatvedības un finanšu dokumenti atbilstu valsts normatīvajos aktos noteiktajiem standartiem, grāmatvedības programmā FinaWin® izveidots atsevišķs dokumentu rīks FinaWin® Dokumenti. Tas ietver grāmatvedības uzskaitei nepieciešamo standarta dokumentu noformēšanu. Tie ir maksājumu uzdevumi, kases orderi un reģistri, kases grāmata un dokumentu reģistri. Kā papildu iespējas tiek piedāvāta rēķinu sagatavošana ar klienta logotipu un rekvizītiem, maksājumu uzdevumu eksports uz jebkuru banku, avansa norēķini dažādās valūtās, ceļazīmes degvielas uzskaitei. Uzņēmums piedāvā arī iespēju veidot vairākas, savā starpā neatkarīgas datu bāzes ar iespēju pārslēgties starp tām. Arī  FinaWin® Dokumenti jebkurā brīdī ir papildināms ar funkcijām atbilstoši katra klienta vēlmēm un biznesa specifikai.

Izvēloties Solcraft programmatūru, jūsu būtiski samazināsiet grāmatvežu rutīnas noslodzi, ļaujot vairāk pievērsties uzņēmuma darbības tālākai plānošanai un attīstīšanai. Plašāk par uzņēmuma piedāvātajiem risinājumiem skatiet www.solcraft.lv

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Aicinām darbā TRANSPORTLĪDZEKĻU VADĪTĀJU  uz noteiktu laiku (nepilns darba laiks) DARBA PIENĀKUMI: veikt transportlīdzekļu pārņemšanu no autobusa vadītāja nogādāt transportlīdzekļus mazgāšanai un salona tīrīšanai veikt transportlīdzekļu nogādāšanu norādītajās stāvvietās PRASĪBAS PRETENDENTIEM: D kategorijas vadītāja apliecība profesionālā transportlīdzekļu vadītāja kategorija (95.kods) digitālā tahogrāfa karte darba pieredze darbā ar D kategorijas transportlīdzekļiem labas komunikācijas un sadarbības prasmes UZŅĒMUMS PIEDĀVĀ: darbu stabilā uzņēmumā darba samaksu 730 - 800 EUR (pirms nodokļu nomaksas) pilnas sociālās garantijas summēto darba laiku (120 -130 stundas), saskaņā ar darba grafiku (3 dienas strādā, 3 dienas brīvas): dežūra 1530 – 0000 (dežūra 8 stundas) apmācību pirms darba pienākumu uzsākšanas iespēju savienot ar darbu citā uzņēmumā CV ar norādi vakancei „ Transportlīdzekļu vadītājs” iesniegt: sūtot elektroniski uz info@vtu-valmiera.lv personīgi SIA „VTU Valmiera” personāla daļā darba dienās no plkst.13:00 līdz 16:00 („Brandeļi”, Brandeļi, Kocēnu pagasts, Valmieras novads, Reģ.nr. 40003004220) Informācijai 29231565 * Iesniegtos personas datus SIA “VTU VALMIERA” izmantos, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu. Ja kandidāts vēlas, lai viņa personas dati tiktu saglabāti SIA “VTU VALMIERA” iekšējā datu bāzē ar mērķi tos apstrādāt citos SIA “VTU VALMIERA” personāla atlases konkursos, tad pieteikumā vakancei lūdzam kandidātam norādīt savu piekrišanu personas datu saglabāšanai. Profesija: AUTOBUSA VADĪTĀJS Darba vietas adrese: LATVIJA, Brandeļi, Brandeļi, Kocēnu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Summētais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Nepilna slodze Darbības joma: Transports / Loģistika Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-07-10 Kontaktpersona: CV lūdzam sūtīt uz e-pastu: info@vtu-valmiera.lv, mob.t.29231565

Ja esi enerģisks un esi gatavs jauniem izaicinājumiem, kā arī vēlies sevi pilnveidot un izmantot savas profesionālās zināšanas un pieredzi kopējo mērķu sasniegšanā, tad tieši Tu, kā kolēģis, esi nepieciešams Valsts sociālās aprūpes centra "Zemgale" komandai!* Valsts sociālās aprūpes centrs "ZEMGALE" kā  lielākais valsts ilgstošās sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojuma sniedzējs Latvijā AICINA DARBĀ SAIMNIECĪBAS VADĪTĀJU  filiālē "Rūja" (uz nenoteiktu laiku, pilnu slodzi) Mēs piedāvājam: sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam. alga (bruto) 800 EUR – 1144 EUR atbilstoši noteiktajai kategorijai, profesionālajai pieredzei un kompetencēm; pārbaudes laikā atalgojums līdz 825 EUR. darba pieredzi valsts pārvaldē. papildus atvaļinājuma dienas līdz 10 darba dienām gadā par ikgadējo novērtēšanu. veselības apdrošināšanu pēc 3 nostrādātiem mēnešiem. Būtiskākie amata pienākumi: Nodrošināt filiāles tehnisko iekārtu un inženiertīklu iekārtu (elektrotīklu, signalizācijas, ūdensvada, ventilācijas sistēmas, kanalizācijas un apkures sistēmas) savlaicīgu tehnisko apkopi un profilaktisko apkalpošanu, uzturēšanu kārtībā, remontdarbus, piedalīties šajā darbā. Sniegt priekšlikumus par veicamo remontdarbu materiālu patēriņa un izmaksu tāmēm savas kompetences ietvaros. Piedalīties remontdarbus visām filiāles “Rūja” ēkām un būvēm, kā arī telpu kosmētiskos remontus, nodrošinot vides pieejamību filiāles klientiem. Nodrošināt pakļautībā esošos darbiniekus ar darbam nepieciešamajiem resursiem, organizēt to pieprasīšanu, saņemšanu un norakstīšanu, saskaņā ar normatīvo aktu prasībām un Centrā noteikto kārtību. Veikt filiālē izlietoto materiālu norakstīšanu, saskaņā ar spēkā esošiem iekšējiem normatīviem aktiem. Nodrošināt mēbeļu remontu, krāsošanu, līmēšanu un labošanu. Piedalīties tehniskās specifikācijas sagatavošanā preču un pakalpojumu iegādei savas kompetences ietvaros. Prasības pretendentam: vidējā vai vidējā profesionālā izglītība, kursi attiecīgajā specialitātē; darba pieredze saimnieciskā darba veikšanā un apsaimniekošanā (vēlams valsts vai pašvaldības iestādē; labas latviešu valodas zināšanas; prasme vadīt darbiniekus un sadarboties ar piegādātājiem; derīgs elektroniskais paraksts. Darba vietas adrese: VSAC "Zemgale" filiāle "Rūja", Jeri, Jeru pagasts, Valmieras novads. Profesionālās darbības aprakstu (CV) un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas sūtīt sūtīt uz e-pastu: vakances@vsaczemgale.gov.lv.  Piesakot savu kandidatūru uz izsludināto amata vietu, Jūs uzticat savus personas datus Valsts sociālās aprūpes centram “Zemgale”. Detalizēta informācija par personas datu apstrādes aspektiem šī nolūka sasniegšanai ir norādīta iestādes mājas lapā, adrese: https://www.vsaczemgale.gov.lv/lv/media/2279/download Informējam, ka sazināsimies tikai ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz interviju. Par atteikumu ziņosim tikai tiem kandidātiem, kas tiks uzaicināti uz interviju. Gadījumā, ja trīs nedēļu laikā pēc CV nosūtīšanas neesat saņēmis uzaicinājumu uz darba interviju, varat uzskatīt, ka Jūsu kandidatūra netika virzīta pārrunu kārtai. *Valsts sociālās aprūpes centrs "ZEMGALE" (reģ.nr.40900035103) ir Labklājības ministra pakļautībā esoša tiešās valsts pārvaldes iestāde, kas sniedz valsts apmaksātu ilgstošās sociālās aprūpes un sociālās rehabilitācijas pakalpojumu abu dzimumu pilngadīgām personām institūcijā ar smaga garīga rakstura traucējumiem (I un II invaliditātes grupa).  Profesija: SAIMNIECĪBAS VADĪTĀJS Darba vietas adrese: LATVIJA, Rūja, Jeri, Jeru pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Veselības aprūpe / Sociālā aprūpe Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-07-06 Kontaktpersona: Jānis Flaksis

Mūsu partneri