Valmieras Ziņas

Solcraft FinaWin grāmatvedības programma – veiksmīgai biznesa attīstībai

Dažāda veida programmatūras, kas palīdz grāmatvedības darba organizēšanā, ir faktiski neaizstājams palīgs ikvienam uzņēmējam. Programmatūru piedāvājums tirgū ir ļoti plašs, tāpēc izvēlēties atbilstošāko ir visai sarežģīti. Viens no piemērotākajiem risinājumiem ir universāla programmatūra, kas noder vairums uzņēmumu. Atliek tikai pielāgot funkcionalitāti un opcijas konkrētā biznesa vajadzībām.

Viena no šādām programmatūrām ir uzņēmuma Solcraft izstrādātā grāmatvedības programma Solcraft FinaWin®, kas palīdz veikt jebkuras sarežģītības grāmatvedības uzskaiti, finanšu analīzi un budžeta plānošanu. Solcraft vārds ir labi pazīstams uzņēmēju aprindās, jo šis uzņēmums jau vairāk nekā 25 gadus ir viens no vadošajiem grāmatvedības un biznesa vadības programmatūras izstrādātājiem Baltijā. Uzņēmuma galvenie darbības virzieni ir grāmatvedības un uzņēmuma resursu vadības programmas FinaWin® izstrāde, nepārtraukta attīstība un pilnveidošana, jaunu IT risinājumu izstrāde, programmatūru ieviešana klientiem, lietotāju apmācība, kā arī ieviestās programmatūras uzturēšana un jauninājumu un izmaiņu ieviešana.

Solcraft FinaWin grāmatvedības programma jebkura uzņēmuma specifikai

Ātra, ērta un saprotama – tā uzņēmēji novērtējuši grāmatvedības programmu Solcraft FinaWin®. Tās pamatā ir jaudīga arhitektūra un speciāliem iekšējiem informācijas apstrādes algoritmiem, kas palīdz veikt jebkuras sarežģītības grāmatvedības uzskaiti, finanšu analīzi un budžeta plānošanu. Viena no priekšrocībām ir viegli saprotamais interfeiss un plašs atskaišu klāsta piedāvājums.  

Solcraft FinaWin® grāmatvedības programmas bāzi veido finanšu modulis, kura pamatā ir noskaņojams kontu plāns un uz šī kontu plāna veidots grāmatvedības operāciju katalogs. Katrai operācijai ir piesaistīts ievadformu šablons, kurš formē grāmatojumus un dokumentus. Ērta un ātra dokumentu ievadīšana, kopēšana, meklēšana, filtrēšana, koriģēšana – visas šīs darbības būtiski palīdz ikdienas grāmatvedības darbā neatkarīgi no paša uzņēmuma darbības specifikas.

Uzskaitei un atskaitēm

Grāmatvedības programma Solcraft FinaWin® ietver visas Latvijas Republikas (LR) likumdošanā noteiktās atskaites. Programmatūra piedāvā veikt atlikumu un apgrozījuma analīzi pa kontiem, veikt norēķinus ar klientiem, piegādātājiem un norēķinu personām, automātiski aprēķināt apgrozījuma bilanci par jebkuru periodu. Programma ietver dažādus atskaišu variantus, tai skaitā žurnālorderi, memoriālorderi, bilances u.c., piedāvā veidot virsgrāmatu un kontu automātisku slēgšanu. Jebkura dokumenta drukas forma eksportējama dažādos formātos un pa tiešo no programmas to var sūtīt arī elektroniski uz e-pasta adresi. Atsevišķi tiek piedāvāta daudzpusīga valūtas operāciju funkcija, kas īpaši svarīga uzņēmumiem, kas nodarbojas ar preču importu un eksportu. 

Palīdz risināt parādu problēmas

Laikus nesamaksāti rēķini no klientiem un dažāda veida parādsaistības ir katra uzņēmēja “nebeidzamās cīņas lauks”, kas negatīvi ietekmē ikdienas darbu. Lai risinātu šos jautājumus, grāmatvedības programma Solcraft FinaWin® piedāvā detalizētu parādu analīzes opciju. Tā ietver tādas darbības kā, piemēram, debitoru⁄kreditoru neapmaksāto rēķinu analīzi pa apmaksas termiņiem, katra debitora vai kreditora apmaksas analīzi pa katru rēķinu, soda naudas automātiska aprēķināšanu, rēķinu drukāšanu soda naudas apmaksai, maksājumu grafikus, faktoringa uzskaites automatizāciju, automātiskā grāmatojumu aizpildīšana ar paplašināto analītiku, atļauto kredīta maksimumu analīze u.c.

Efektīvas darbības papildu rīki

Solcraft FinaWin® grāmatvedības programma piedāvā virkni papildu funkciju veiksmīgākai un racionālākai finanšu analīzei un plānošanai. Piemēram, tāda opcija kā “Struktūrvienības” piedāvā peļņas/zaudējumu analīzi, bilances, norēķinus ar debitoriem, kreditoriem un norēķinu personām par katru filiāli, nodaļu, noliktavu, cehu vai holdinga vienību, kā arī konsolidētas atskaites. Opcija “Projektu/procesu/līgumu vadība” palīdzēs veikt finansiālās darbības analīzi pēc projektiem, procesiem vai līgumiem. Šo noderīgo rīku sarakstā minami arī tādi instrumenti kā Budžeta plānošana, Produkcijas veidu un projektu pašizmaksas aprēķins, Notikumu un Brīdinājumu sistēma, E-paraksta opcijas u.c. 

Jāuzsver, ka Solcraft FinaWin® grāmatvedības programma ļauj tajā izveidot rīkus atbilstoši klienta darbības specifikai, piemēram, individuāli izstrādātu Realizācijas (pārdošanas) monitoringu, pielāgotas sistēmas budžeta iestādēm un pašvaldībām, automātisku rēķinu sagatavošanu, datu importu/eksportu no citām programmām u.c.

Solcraft FinaWin grāmatvedības programma arī dokumentu noformēšanai

Lai visi uzņēmuma grāmatvedības un finanšu dokumenti atbilstu valsts normatīvajos aktos noteiktajiem standartiem, grāmatvedības programmā FinaWin® izveidots atsevišķs dokumentu rīks FinaWin® Dokumenti. Tas ietver grāmatvedības uzskaitei nepieciešamo standarta dokumentu noformēšanu. Tie ir maksājumu uzdevumi, kases orderi un reģistri, kases grāmata un dokumentu reģistri. Kā papildu iespējas tiek piedāvāta rēķinu sagatavošana ar klienta logotipu un rekvizītiem, maksājumu uzdevumu eksports uz jebkuru banku, avansa norēķini dažādās valūtās, ceļazīmes degvielas uzskaitei. Uzņēmums piedāvā arī iespēju veidot vairākas, savā starpā neatkarīgas datu bāzes ar iespēju pārslēgties starp tām. Arī  FinaWin® Dokumenti jebkurā brīdī ir papildināms ar funkcijām atbilstoši katra klienta vēlmēm un biznesa specifikai.

Izvēloties Solcraft programmatūru, jūsu būtiski samazināsiet grāmatvežu rutīnas noslodzi, ļaujot vairāk pievērsties uzņēmuma darbības tālākai plānošanai un attīstīšanai. Plašāk par uzņēmuma piedāvātajiem risinājumiem skatiet www.solcraft.lv

Komentējot Jūs piekrītat Lietošanas noteikumiem.

"Valmieras ziņas" jautā

Vai Valmierā ir nepieciešama diennakts aptieka?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Sociālās korekcijas izglītības iestāde „Naukšēni” (reģ.Nr.4418000073) aicina pastāvīgā darbā internāta skolotāju. Pretendentiem izvirzītās prasības: Augstākā izglītība pedagoģijā vai augstākā izglītība citā nozarē un gatavība apgūt B programmu pedagoģijā 72 stundu apjomā; Komunikācijas un sadarbības prasmes, pozitīva attieksme; Spēja pieņemt lēmumus, risināt konfliktus un prasme rīkoties nestandarta situācijās. Galvenie amata pienākumi: Izglītojamo audzināšanas darba plānošana un īstenošana atbilstoši normatīvo aktu prasībām; Nodrošināt iekšējo kārtības noteikumu, dienas režīma ievērošanu un uzdoto pienākumu izpildes kvalitāti izglītojamajiem. Darba vietas adrese: Sociālās korekcijas izglītības iestāde „Naukšēni”, „Naukšēnu muiža”, Naukšēnu pagasts, Naukšēnu novads. Mēnešalga 975,00 EUR. Darbs maiņās. Stundu apmaksa. Pieteikumu un CV lūdzam sūtīt uz e-pastu info@skiinaukseni.lv vai iesniegt personīgi Sociālās korekcijas izglītības iestādē „Naukšēni”. Telefons papildus informācijai 292936360 (direktors). Profesija: INTERNĀTA, DIENESTA VIESNĪCAS SKOLOTĀJS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Naukšēnu muiža, Naukšēni, Naukšēnu pag., Naukšēnu nov. Darba laika veids: Maiņu darbs Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2019-08-30 Kontaktpersona: CV sūtīt uz info@skiinaukseni.lv vai iesniegt personīgi, t. 29293630

Darbs Valmierā, Voldemāra Baloža ielā 11 - elektroinstrumentu tirdzniecība Makita. Ja jums patīk pārdot, meklējat jaunus izaicinājumus, klienti ir svarīgi jums, un, ja jums ir izpalīdzoša un profesionāla attieksme pret klientiem - šis darbs ir domāts jums. Kā elektroinstrumentu Makita Tirdzniecības aģents būsiet atbildīgs par: - apgrozījuma mērķa sasniegšanu; - darbu ar jau esošajiem un jaunajiem klientiem. Prasības kandidātiem: - interese par elektroinstrumentiem; - dinamiska un izlēmīga lēmumu pieņemšana;  - fokuss uz mērķa sasniegšanu; - komunikācijas un organizatoriskas iemaņas; - datorprasme. Uzņēmums piedāvā:  - strādāt jaunā un dinamiskā komandā; - stabilu ilgtermiņa darbu; - labus darba apstākļus; - konkurētspējīgu atalgojumu; - sociālās garantijas. Jūs varat būt daļa no mūsu komandas un palīdzēt mums attīstīties. Izaugsmes iespējas. Gaidīsim Jūsu motivācijas vēstuli ar CV uz e-pastu info@tespars.lv ! Tālrunis informācijai: 29147247. Sazināsimies ar tiem kandidātiem, kas tiks izvirzīti uz nākamo kārtu - interviju. Profesija: TIRDZNIECĪBAS AĢENTS Algas izmaksas veids: Akordalga Darba vietas adrese: LATVIJA, Voldemāra Baloža iela 11, Valmiera Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Tirdzniecība / Mārketings Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2019-08-25 Darba sākšanas datums: 2019-08-16 Izglītības līmenis: Profesionālā vidējā izglītība

Mūsu partneri