Valmieras Ziņas

Solcraft FinaWin grāmatvedības programma – veiksmīgai biznesa attīstībai

Lasīšanas laiks: 4 min

Dažāda veida programmatūras, kas palīdz grāmatvedības darba organizēšanā, ir faktiski neaizstājams palīgs ikvienam uzņēmējam. Programmatūru piedāvājums tirgū ir ļoti plašs, tāpēc izvēlēties atbilstošāko ir visai sarežģīti. Viens no piemērotākajiem risinājumiem ir universāla programmatūra, kas noder vairums uzņēmumu. Atliek tikai pielāgot funkcionalitāti un opcijas konkrētā biznesa vajadzībām.

Viena no šādām programmatūrām ir uzņēmuma Solcraft izstrādātā grāmatvedības programma Solcraft FinaWin®, kas palīdz veikt jebkuras sarežģītības grāmatvedības uzskaiti, finanšu analīzi un budžeta plānošanu. Solcraft vārds ir labi pazīstams uzņēmēju aprindās, jo šis uzņēmums jau vairāk nekā 25 gadus ir viens no vadošajiem grāmatvedības un biznesa vadības programmatūras izstrādātājiem Baltijā. Uzņēmuma galvenie darbības virzieni ir grāmatvedības un uzņēmuma resursu vadības programmas FinaWin® izstrāde, nepārtraukta attīstība un pilnveidošana, jaunu IT risinājumu izstrāde, programmatūru ieviešana klientiem, lietotāju apmācība, kā arī ieviestās programmatūras uzturēšana un jauninājumu un izmaiņu ieviešana.

Solcraft FinaWin grāmatvedības programma jebkura uzņēmuma specifikai

Ātra, ērta un saprotama – tā uzņēmēji novērtējuši grāmatvedības programmu Solcraft FinaWin®. Tās pamatā ir jaudīga arhitektūra un speciāliem iekšējiem informācijas apstrādes algoritmiem, kas palīdz veikt jebkuras sarežģītības grāmatvedības uzskaiti, finanšu analīzi un budžeta plānošanu. Viena no priekšrocībām ir viegli saprotamais interfeiss un plašs atskaišu klāsta piedāvājums.  

Solcraft FinaWin® grāmatvedības programmas bāzi veido finanšu modulis, kura pamatā ir noskaņojams kontu plāns un uz šī kontu plāna veidots grāmatvedības operāciju katalogs. Katrai operācijai ir piesaistīts ievadformu šablons, kurš formē grāmatojumus un dokumentus. Ērta un ātra dokumentu ievadīšana, kopēšana, meklēšana, filtrēšana, koriģēšana – visas šīs darbības būtiski palīdz ikdienas grāmatvedības darbā neatkarīgi no paša uzņēmuma darbības specifikas.

Uzskaitei un atskaitēm

Grāmatvedības programma Solcraft FinaWin® ietver visas Latvijas Republikas (LR) likumdošanā noteiktās atskaites. Programmatūra piedāvā veikt atlikumu un apgrozījuma analīzi pa kontiem, veikt norēķinus ar klientiem, piegādātājiem un norēķinu personām, automātiski aprēķināt apgrozījuma bilanci par jebkuru periodu. Programma ietver dažādus atskaišu variantus, tai skaitā žurnālorderi, memoriālorderi, bilances u.c., piedāvā veidot virsgrāmatu un kontu automātisku slēgšanu. Jebkura dokumenta drukas forma eksportējama dažādos formātos un pa tiešo no programmas to var sūtīt arī elektroniski uz e-pasta adresi. Atsevišķi tiek piedāvāta daudzpusīga valūtas operāciju funkcija, kas īpaši svarīga uzņēmumiem, kas nodarbojas ar preču importu un eksportu. 

Palīdz risināt parādu problēmas

Laikus nesamaksāti rēķini no klientiem un dažāda veida parādsaistības ir katra uzņēmēja “nebeidzamās cīņas lauks”, kas negatīvi ietekmē ikdienas darbu. Lai risinātu šos jautājumus, grāmatvedības programma Solcraft FinaWin® piedāvā detalizētu parādu analīzes opciju. Tā ietver tādas darbības kā, piemēram, debitoru⁄kreditoru neapmaksāto rēķinu analīzi pa apmaksas termiņiem, katra debitora vai kreditora apmaksas analīzi pa katru rēķinu, soda naudas automātiska aprēķināšanu, rēķinu drukāšanu soda naudas apmaksai, maksājumu grafikus, faktoringa uzskaites automatizāciju, automātiskā grāmatojumu aizpildīšana ar paplašināto analītiku, atļauto kredīta maksimumu analīze u.c.

Efektīvas darbības papildu rīki

Solcraft FinaWin® grāmatvedības programma piedāvā virkni papildu funkciju veiksmīgākai un racionālākai finanšu analīzei un plānošanai. Piemēram, tāda opcija kā “Struktūrvienības” piedāvā peļņas/zaudējumu analīzi, bilances, norēķinus ar debitoriem, kreditoriem un norēķinu personām par katru filiāli, nodaļu, noliktavu, cehu vai holdinga vienību, kā arī konsolidētas atskaites. Opcija “Projektu/procesu/līgumu vadība” palīdzēs veikt finansiālās darbības analīzi pēc projektiem, procesiem vai līgumiem. Šo noderīgo rīku sarakstā minami arī tādi instrumenti kā Budžeta plānošana, Produkcijas veidu un projektu pašizmaksas aprēķins, Notikumu un Brīdinājumu sistēma, E-paraksta opcijas u.c. 

Jāuzsver, ka Solcraft FinaWin® grāmatvedības programma ļauj tajā izveidot rīkus atbilstoši klienta darbības specifikai, piemēram, individuāli izstrādātu Realizācijas (pārdošanas) monitoringu, pielāgotas sistēmas budžeta iestādēm un pašvaldībām, automātisku rēķinu sagatavošanu, datu importu/eksportu no citām programmām u.c.

Solcraft FinaWin grāmatvedības programma arī dokumentu noformēšanai

Lai visi uzņēmuma grāmatvedības un finanšu dokumenti atbilstu valsts normatīvajos aktos noteiktajiem standartiem, grāmatvedības programmā FinaWin® izveidots atsevišķs dokumentu rīks FinaWin® Dokumenti. Tas ietver grāmatvedības uzskaitei nepieciešamo standarta dokumentu noformēšanu. Tie ir maksājumu uzdevumi, kases orderi un reģistri, kases grāmata un dokumentu reģistri. Kā papildu iespējas tiek piedāvāta rēķinu sagatavošana ar klienta logotipu un rekvizītiem, maksājumu uzdevumu eksports uz jebkuru banku, avansa norēķini dažādās valūtās, ceļazīmes degvielas uzskaitei. Uzņēmums piedāvā arī iespēju veidot vairākas, savā starpā neatkarīgas datu bāzes ar iespēju pārslēgties starp tām. Arī  FinaWin® Dokumenti jebkurā brīdī ir papildināms ar funkcijām atbilstoši katra klienta vēlmēm un biznesa specifikai.

Izvēloties Solcraft programmatūru, jūsu būtiski samazināsiet grāmatvežu rutīnas noslodzi, ļaujot vairāk pievērsties uzņēmuma darbības tālākai plānošanai un attīstīšanai. Plašāk par uzņēmuma piedāvātajiem risinājumiem skatiet www.solcraft.lv

Aktuālais jautājums

Kas, jūsuprāt, ir Valmieras sports nr.1?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Promo Cash & Carry  Ed. Lācera iela 4, Valmierā  aicina savai komandai pievienoties  tirdzniecības zāles darbinieku/-ci "Frozen" (-18 grādi) nodaļā.Darba apraksts:- Izvietot preci saldētavās un tirdzniecības zāles plauktos;- Sekot līdzi preču apritei un derīguma termiņiem;- Uzturēt kārtību ledusskapī un tirdzniecības zālē;- Atbilstoši prasībām, izvietot cenu zīmes un reklāmas materiālus.Prasības:- Spēja veikt fizisku darbu;- Vēlama iepriekšējā pieredze tirdzniecībā;- Augsta precizitāte un atbildības sajūta.Uzņēmums piedāvā:- Atalgojumu 650.00 - 675.00EUR uz rokas;- Apmācības darba vietā;- Bezmaksas tēju un kafiju;- Veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika;- Apmaksātu obligāto veselības pārbaudi;- Redzes korekcijas līdzekļu kompensāciju;- Draudzīgas cenas PROMO Cash&Carry produktiem;- Labus piedāvājumus pie sadarbības partneriem (piemēram mobilo sakaru pakalpojumiem).Lūgums sūtīt pieteikumu un sazināsimies ar tiem kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba pārrunām. Sazināsimies ar kandidātiem, kas tiks aicināti uz nākamo atlases kārtu - darba pārrunām.Jūsu personas dati, kas ietverti CV un citos dokumentos, kas pievienoti klāt darba pieteikumam, tiks apkopoti, apstrādāti un uzglabāti saskaņā ar ES Vispārīgo datu aizsardzības regulu, kā arī SIA “Sanitex” Privātuma politiku. Profesija: TIRDZNIECĪBAS ZĀLES DARBINIEKS Darba vietas adrese: LATVIJA, Eduarda Lācera iela 4, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Tirdzniecība / Mārketings Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2024-04-26 Darba sākšanas datums: 2024-04-19 Kontaktpersona: Tālrunis: 22309306 E-pasts: ieva.sp@sanitex.eu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldības (turpmāk – Pašvaldība) Kocēnu apvienības pārvalde (turpmāk – Pārvalde) aicina darbā sētnieku/-ci (Vaidavas pagastā) uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • veikt fiziski intensīvu darbu; • nodrošināt Vaidavas ciema teritorijas kārtību - uz ielām, gājēju ietvēm, piebraucamām vietām, parku celiņiem, citās sabiedriskās vietās, tīrot sniegu, pļaujot zālienu, savācot atkritumus un lapas; • veikt palīgdarbus gan iekštelpās, gan āra darbos; • veikt citus darba pienākumus, saskaņā ar amata aprakstu; ja Tev ir: • pamatizglītība un pamatiemaņas vai pamata pakāpes profesionālā izglītība; • labas latviešu valodas zināšanas; • fiziskā izturība un gatavība veikt fizisku darbu neatkarīgi no laika apstākļiem; • kompetences: pozitīva, atbildīga attieksme pret darbu; prasmes noteikt prioritātes un plānot ikdienas darbu atbilstoši savai kompetencei, uzticētos darba pienākumus veikt kvalitatīvi; spēja strādāt ātri un rūpīgi; mēs piedāvājam: • pamatalgu 700 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. Motivācijas vēstuli, CV, izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu kocenuapvieniba@valmierasnovads.lv, vai personīgi Kocēnu apvienības pārvaldē, adrese: Alejas iela 8, Kocēni, Kocēnu pagasts, Valmieras novads, ar norādi „Pieteikums Kocēnu apvienības pārvaldes sētnieka/-ces amatam”, līdz 2024.gada 3.maijam. Tālrunis papildu informācijai: 26072148 vai 26473533. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: SĒTNIEKS Darba vietas adrese: LATVIJA, Alejas iela 8, Kocēni, Kocēnu pag., Valmieras nov. Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2024-05-03 Izglītības līmenis: Pamatizglītība

Mūsu partneri