Valmieras Ziņas

Šobrīd nevakcinēti deputāti ir 20 pašvaldībās; cik apzinīgi ir tautas priekšstāvji Valmieras novadā?

Lasīšanas laiks: 3 min

Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrs Artūrs Toms Plešs (A/P!) šodienas preses konferencē, informējot par vakcinācijas aptveri pašvaldību deputātu vidū, kā arī pašvaldību amatpersonu darba pienākumu veikšanu pēc 15. novembra, uzsvēra, ka pēc pašvaldību sniegtās informācijas secināms, ka visi domes priekšsēdētāji 15. novembrī būs ar sadarbspējīgiem sertifikātiem, un 92% no pašvaldību deputātiem būs vakcinēti, uzsākuši vakcinācijas kursu vai ir pārslimojuši Covid-19 vīrusu, portālu “Valmieras Ziņas” informēja Vides aizsardzības un reģionālās attīstības ministrija.

Kā liecina VARAM informācija, vakcinējušies visi Valmieras novada pašvaldības domes deputāti.

Šobrīd nevakcinēti deputāti ir 20 pašvaldībās, tādējādi šīs 20 pašvaldības arī pēc 15. novembra būs ar domes deputātiem, kuri nespēs uzrādīt sadarbspējīgu sertifikātu. Ministrs preses konferencē norāda, ka katra domes priekšsēdētāja pienākums un atbildība pēc 15. novembra būs nodrošināt pilnvērtīgu domes darbu normatīvajos aktos noteiktajā kārtībā.

Ministrs Plešs (A/P!): “Pašvaldības deputāta statuss neatbrīvo no pienākuma vakcinēties. Tāpat kā pašvaldību deputāti nav tiesīgi iziet ārpus mājas ārkārtas situācijas izsludinātās mājsēdes laikā pēc pulksten astoņiem vakarā bez īpaša pamatojuma, tā arī uz pašvaldību deputātiem attiecas tie paši noteikumi, kas saistoši visām publiskā sektora amatpersonām un darbiniekiem. Jāuzsver, ka šī rīkojuma mērķis ne tikai ir epidemioloģiskās drošības nodrošināšana šobrīd, bet arī epidēmijas apkarošana ilgtermiņā, ko var panākt tikai kāpinot vakcinācijas tempu un atveri. Tas nozīmē, ka tie pašvaldību deputāti, kas pēc 15. novembra nespēs uzrādīt sadarbspējīgu sertifikātu, domes darbā nevarēs piedalīties arī attālināti.”

Informējot plašsaziņu mediju pārstāvjus, ministrs atzīmēja, ka ir nosūtījis vēstuli Saeimas Aizsardzības, iekšlietu un korupcijas novēršanas komisijai ar aicinājumu topošajā likumā, kas paredz obligātu vakcināciju parlamenta deputātiem, iekļaut normu, kas paredz apturēt deputāta pilnvaras, ja tas nespēj uzrādīt sadarbspējīgu sertifikātu. Attiecīgi, ja pašvaldību deputāts vai deputāte nespēj uzrādīt sadarbspējīgu sertifikātu, nākamās domes sēdē domei būs jālemj par deputāta pilnvaru apturēšanu uz laiku, kad ir iegūts sertifikāts, aizvietojot attiecīgo deputātu ar nākošo no saraksta ievēlēto deputātu.

Kā ziņots iepriekš, 8. oktobrī Ministru kabineta sēdē tika pieņemts drošības pasākumu kopums Covid-19 vīrusa izplatības ierobežošanai, kas tostarp nosaka, ka valsts un pašvaldību institūciju (tai skaitā kapitālsabiedrību) darbinieki un amatpersonas no 2021. gada 15. novembra savus darba pienākumus var veikt tikai tad, ja viņiem ir vakcinācijas vai pārslimošanas sertifikāts. līdz ar to pienākums vakcinēties attiecas arī uz pašvaldību deputātiem. 

Reaģējot uz šo valdības lēmumu, ministrs izsūtīja vēstuli pašvaldību deputātiem ar aicinājumu atbildīgi un nevilcinoties izpildīt Ministru kabineta rīkojumu. Pašvaldības ir nozīmīga valsts pārvaldes un līdz ar to arī valsts varas sastāvdaļa, kam ir jārūpējas un jāiestājas gan atsevišķi par savu administratīvo teritoriju iedzīvotāju, gan kopumā par visas sabiedrības un valsts interesēm. Tas sevī ietver arī pienākumu vakcinēties un rādīt piemēru iedzīvotājiem.

Jāatzīmē, ka pēdējo divu nedēļu laikā vakcinācijas temps nevakcinēto pašvaldības deputātu vidū audzis par 39 procentiem. Ministrs aicina neizlēmušos pašvaldību deputātus apzināties situācijas nopietnību, savu līdzatbildību pret sabiedrību un vakcinēties; kā arī pateicas tiem valsts un pašvaldību institūciju darbiniekiem un amatpersonām, kas jau izdarījuši izvēli par labu vakcīnai.

Zemessardzes 2.Vidzemes brigāde (Reģ.Nr. Reģ.Nr. 90000040549) VALMIERĀ uz noteiktu laiku piedāvā darbu VADOŠAJAM FINANSISTAM Darba pienākumi:  Izstrādāt ZS 2.VBde budžeta projektu un plānotā finansējuma izmaksu sadalījumu pa ceturkšņiem; Veikt kārtējā gada ZS 2.VBde budžeta izdevumu programmu izpildes uzskaiti pa mēnešiem un pārplānošanu gada laikā;  Vadīt 2.VBde budžeta projektu un izstrādāt priekšlikumus budžeta grozījumiem; ZS 2.VBde budžeta ietvaros veikt finanšu līdzekļu sadali ZS 2.VBde vienībām atbilstoši veicamajam uzdevumam; Apkopot ZS 2.VBDE štāba un vienību iesūtītās vajadzības iepirkumu veikšanai; Sagatavot ZS 2.VBde izdevumu tāmes vienību nodrošināšanai ar nepieciešamajām preču iegādēm atbilstoši plānotajam budžetam; Veidot vienību saimniecisko darījumu norēķinu dokumentu sagataves resursu vadības sistēmā HORIZON; Veikt ZS 2.VBde budžeta izpildes analīzi par noteiktu laika periodu vai par noteiktu izdevumu programmu pēc daļas priekšnieka pieprasījuma; Kontrolēt ZS 2.VBde komandiera pavēļu izpildi savas kompetences ietvaros; Apkopot, sagatavot un iesniegt nepieciešamo informāciju pēc ZS Štāba pieprasījumiem par atbildībā esošajiem jautājumiem; Pamatprasības: 2.līmeņa augstākā izglītība; Kvalifikācijas kursi grāmatvedībā; Vismaz divu gadu darba pieredze grāmatveža, finansista amatā (pieredze grāmatvedības darbā valsts iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību)  Prasme lietot grāmatvedības programmu “Horizon”; Teicamas latviešu un vēlamas angļu valodas zināšanas; Labas organizatoriskās prasmes Profesionālas prasmes darbā ar MS Office programmām;  Precizitāte un augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā; Spēja pielietot pozitīvās saskarsmes iemaņas, psiholoģiskā noturība; Spēja un motivācija pilnveidot savas zināšanas un iemaņas; Spēja uzņemties atbildību par savas profesionālās darbības rezultātiem. Piedāvājam: Interesantu, dinamisku un daudzveidīgu darbu; · Sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu; Bruto atalgojums, sākot no 1510 eiro līdz 1797 eiro (pirms nodokļu nomaksas), atkarībā no pretendenta izglītības un profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā; Motivētu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “Vadošais finansists” iesūtīt uz e-pastu aija.bumane@mil.lv līdz 12.01.2026. Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta – Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta – intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Profesija: FINANSISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 54, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Pieteikuma vēstuli un CV ar amata norādi sūtīt uz aija.bumane@mil.lv, t. 26130777. Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldības (turpmāk – Pašvaldība) Burtnieku apvienības pārvalde (turpmāk – Pārvalde) aicina darbā palīgstrādnieku/-ci (Ēveles pagastā) uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • veikt saimnieciskos darbus Ēveles pagasta teritorijā: • apsekot Pašvaldības autoceļus, veikt neliela apjoma remontdarbus, ceļmalu apkopšanu, pļaušanu, krūmu izciršanu, zāģēšanu, novākšanu; • palīdzēt kopt, formēt un izzāģēt kokus un krūmus, palīdzēt likvidēt vēja vai citādā veidā nodarītos postījumus un novākt bīstamos kokus, kas apdraud ēkas, elektrolīnijas, autoceļus un citus objektus; • piedalīties teritorijas labiekārtošanā un uzturēšanā; • rūpēties par Pārvaldes atbildībā esošo ēku un telpu tehnisko stāvokli; un ja Tev ir: • pamatizglītība un pamatiemaņas vai pamata pakāpes profesionālā izglītība; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • zināšanas par ēku, telpu, teritoriju un autoceļu ikdienas uzturēšanas un remontu darbiem, to apjomu noteikšanu; • pamatiemaņas būvdarbu un remontdarbu plānošanā un veikšanā; • iemaņas darbā ar traktortehniku, dārza tehniku, dažādiem mehānismiem un iekārtām; mēs piedāvājam: • normālo darba laiku 40 stundas nedēļā; • pamatalgu 740 EUR (ar 01.01.2026. 780 EUR pirms nodokļu nomaksas) pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV un motivācijas vēstuli, lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu burtniekuapvieniba@valmierasnovads.lv, ar norādi „Pieteikums palīgstrādnieka/-ces Ēveles pagastā amatam”, līdz 2025.gada 22.decembrim. Papildu informācija, zvanot pa tālruni: 29388422 vai 26434663. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: PALĪGSTRĀDNIEKS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Ozolu iela 7, Burtnieki, Burtnieku pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-22 Kontaktpersona: burtniekuapvieniba@valmierasnovads.lv 29388422

Mūsu partneri