Valmieras Ziņas

SIA “Softserviss” ar semināru uzņēmējiem atzīmēs 15 gadu jubileju

Lasīšanas laiks: 2 min

“Nemanot aizskrējuši un SIA “Softserviss” 23. maijā svinēs jau savu 15. dzimšanas dienu. Kopā ar mūsu klientiem esam pārdzīvojuši ekonomisko krīzi un turpinām attīstīties. Mūsu galvenie darbības virzieni ir saglabājušies nemainīgi – datorprogrammu un datortehnikas pārdošana un serviss,” pastāstīja SIA “Softserviss” valdes priekšsēdētājs Andrejs Krilovs. 

Uzņēmuma aktuālo klientu skaits pārsniedz divus simtus. Vairākums no tiem atrodas Vidzemē, taču daudzi klienti ir arī Rīgā un citur Latvijā. “Pateicamies saviem ilggadējiem klientiem kopš uzņēmuma dibināšanas – SIA “SCO Centrs”, SIA “Valpro”, SIA “Valdeko”, SIA “Agroserviss”. Ilgstošā sadarbība liecina par savstarpēju uzticēšanos, kā arī mūsu darba augsto novērtējumu,” norādīja A.Krilovs.

Pēdējos gados uzņēmums veiksmīgi ieviesis resursu vadības sistēmu “Horizon” tādos uzņēmumos kā SIA “Pepirer” Valkā, SIA “Valmiermuižas alus”, SIA “Liepkalni”, SIA “Metaro”.

“Mūsu pēdējā laika prioritātes ir uzņēmuma datu plūsmu automatizēšana. Vairākos uzņēmumos esam ieviesuši programmas, kas pārnes datus starp dažādām sistēmām. Piemēram, web pasūtījumi tiek importēti grāmatvedības programmā, pavadzīmes no vienas uzskaites sistēmas automātiski tiek pārnestas uz citu, maksājuma uzdevumi ar tiešsaistes bankas palīdzību tiek iesūtīti resursu vadības sistēmā, automātiski piesaistīti rēķiniem un pat nogrāmatoti, utt. Tuvojamies laikam, kad dokumentu apmaiņa starp uzņēmumiem notiks elektroniski un aizvien mazāk būs roku darba dokumentu ievadīšanā,” skaidroja SIA “Softserviss” vadītājs.

Šajā virzienā arī vērsti uzņēmuma jubilejas pasākumi.  SIA “Softserviss” sadarbībā ar “Swedbank” aicina uzņēmējus un grāmatvežus uz semināru “Mūsdienu grāmatvedība”, kas notiks Vidzemes uzņēmēju dienu ietvaros 20.maijā plkst. 13.00 “Swedbank” filiālē Valmierā, Rīgas ielā 15.

Seminārā aplūkos šādas tēmas:

  • Maksājumu apstrādes automatizācija, lietojot elektronisko tiešsaistes kanālu “Swedbank Gateway” un resursu vadības sistēmu “Horizon”
  • Mūsdienīgas e-rēķinu izsūtīšanas iespējas

Vairāk informācijas www.softserviss.lv, kur var aplūkot klientu un piegādātāju “mākoņus”.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Zemessardzes 2.Vidzemes brigāde (Reģ.Nr. Reģ.Nr. 90000040549) VALMIERĀ uz noteiktu laiku piedāvā darbu VADOŠAJAM FINANSISTAM Darba pienākumi:  Izstrādāt ZS 2.VBde budžeta projektu un plānotā finansējuma izmaksu sadalījumu pa ceturkšņiem; Veikt kārtējā gada ZS 2.VBde budžeta izdevumu programmu izpildes uzskaiti pa mēnešiem un pārplānošanu gada laikā;  Vadīt 2.VBde budžeta projektu un izstrādāt priekšlikumus budžeta grozījumiem; ZS 2.VBde budžeta ietvaros veikt finanšu līdzekļu sadali ZS 2.VBde vienībām atbilstoši veicamajam uzdevumam; Apkopot ZS 2.VBDE štāba un vienību iesūtītās vajadzības iepirkumu veikšanai; Sagatavot ZS 2.VBde izdevumu tāmes vienību nodrošināšanai ar nepieciešamajām preču iegādēm atbilstoši plānotajam budžetam; Veidot vienību saimniecisko darījumu norēķinu dokumentu sagataves resursu vadības sistēmā HORIZON; Veikt ZS 2.VBde budžeta izpildes analīzi par noteiktu laika periodu vai par noteiktu izdevumu programmu pēc daļas priekšnieka pieprasījuma; Kontrolēt ZS 2.VBde komandiera pavēļu izpildi savas kompetences ietvaros; Apkopot, sagatavot un iesniegt nepieciešamo informāciju pēc ZS Štāba pieprasījumiem par atbildībā esošajiem jautājumiem; Pamatprasības: 2.līmeņa augstākā izglītība; Kvalifikācijas kursi grāmatvedībā; Vismaz divu gadu darba pieredze grāmatveža, finansista amatā (pieredze grāmatvedības darbā valsts iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību)  Prasme lietot grāmatvedības programmu “Horizon”; Teicamas latviešu un vēlamas angļu valodas zināšanas; Labas organizatoriskās prasmes Profesionālas prasmes darbā ar MS Office programmām;  Precizitāte un augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā; Spēja pielietot pozitīvās saskarsmes iemaņas, psiholoģiskā noturība; Spēja un motivācija pilnveidot savas zināšanas un iemaņas; Spēja uzņemties atbildību par savas profesionālās darbības rezultātiem. Piedāvājam: Interesantu, dinamisku un daudzveidīgu darbu; · Sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu; Bruto atalgojums, sākot no 1510 eiro līdz 1797 eiro (pirms nodokļu nomaksas), atkarībā no pretendenta izglītības un profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā; Motivētu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “Vadošais finansists” iesūtīt uz e-pastu aija.bumane@mil.lv līdz 12.01.2026. Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta – Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta – intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Profesija: FINANSISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 54, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Pieteikuma vēstuli un CV ar amata norādi sūtīt uz aija.bumane@mil.lv, t. 26130777. Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri