Valmieras Ziņas

Sešās nedēļās pakalpojumu “Transports pēc pieprasījuma” izmantojuši 199 pasažieri

Kopš Vidzemes plānošanas reģions (VPR) uzsācis pilotprojekta “Transports pēc pieprasījuma” īstenošanu divās Vidzemes plānošanas reģiona pašvaldību teritorijās – Alūksnes novadā un Mazsalacas novadā, pagājis pusotrs mēnesis un apkopoti pirmie dati par pakalpojuma izmantošanas rezultātiem, portālu “Valmieras Ziņas” informēja VPR sabiedrisko attiecību vadītāja Anita Āboliņa.

Pirmajās sešās nedēļās no 2019. gada 21.oktobra abos novados veikti 75 reisi, pārvadājot 199 pasažierus: Mazsalacas novadā 51 reisā pārvadāti 109 pasažieri, bet Alūksnes novadā 24 reisos – 90 pasažieri (dati apkopoti uz 1.12.2019).

Garākais veiktais brauciens Alūksnes novadā bijis 73 kilometrus garš, tajā kopā braucot vairākiem novada iedzīvotājiem, kamēr Mazsalacas novadā – 21,5 kilometri garš. Biežākie galamērķi, izmantojot “Transports pēc pieprasījuma” – ārsta apmeklējums, aptieka, pasts. Iedzīvotāji aktīvi izmanto piedāvāto iespēju, lai apmeklētu arī veikalus, bibliotēku, mūzikas skolas nodarbības, kora mēģinājumus u.c. Tāpat iedzīvotāji labprāt pakalpojumu izmanto arī kultūras pasākumu apmeklēšanai, tā kā pakalpojums pieejams darbadienās no plkst.4:00 līdz pat plkst.23:00 vakarā un noteiktajā laika posmā, iepriekš piesakot, nogādā iedzīvotājus arī atpakaļ mājās.

Līga Puriņa-Purīte, projekta vadītāja: “Ikdienā, sarunājoties ar vietējiem novadu iedzīvotājiem, secinām, ka pakalpojums ir ievērojami uzlabojis viņu dzīves kvalitāti. Iedzīvotājs var pieteikt vizīti pie ārsta, nebaidoties, ka vienīgais brīvais laiks, kas tiks piedāvāts, nesaskanēs ar sabiedriskā transporta grafiku. Lietotāju vidū ir cilvēki, kas pakalpojumu izmanto, lai nokļūtu uz darbavietu vai tieši otrādāk – no tās uz mājām. Īpaši priecājamies par neseno braucienu, kuru pieteica cilvēks ar redzes invaliditāti. Mums ir ļoti paveicies ar uzņēmumiem, kas sniedz transporta pakalpojumus abos novados. Konkrētajā gadījumā kungu uz visām pakalpojumu saņemšanas vietām pavadīja šoferītis, par ko esam ļoti pateicīgi un lepni, jo viņš to darīja brīvprātīgi.”

Lai reģistrētos kā “Transports pēc pieprasījuma” lietotājs un pieteiktu braucienus, jāzvana pa tālruni +371 2 789 10 00.

Jāņem vērā, ka Mazsalacas novadā pakalpojums tiek sniegts visā novada teritorijā, kamēr Alūksnes novadā ir noteiktas piecas teritorijas, kur katrā no tām “Transports pēc pieprasījuma” kursē konkrētā nedēļas dienā, ja ir saņemts vismaz viena iedzīvotāja zvans. Papildus tam, arī Alūksnes novadā iedzīvotājiem iespējams nokļūt uz kultūras pasākumiem dienās, kas atšķiras no pamatreisu dienām. Par to laicīgi jābrīdina koordinators, piesakot braucienu uz pasākuma norises vietu jau nedēļu iepriekš.

Pakalpojumu var izmantot ikviens novada iedzīvotājs vai tā viesis (t.sk. tūristi), ja tie iepriekš ir reģistrējušies kā pakalpojuma lietotāji un vēlas pārvietoties konkrētā novada teritorijā.

Plānots, ka 2020. gada janvārī Vidzemes plānošanas reģiona pārstāvji organizēs tikšanos ar iedzīvotājiem, kas pakalpojumu līdz šim izmantojuši, lai noskaidrotu, cik apmierināti tie ir ar šī brīža organizēšanas kārtību, kā arī, lai uzklausītu ieteikumus izmaiņām vai uzlabojumiem.

Vidzemes plānošanas reģions Eiropas Savienības un Latvijas valsts budžeta līdzfinansētā projekta “MAMBA” ietvaros īsteno pilotprojektu “Transports pēc pieprasījuma”, testējot divus atšķirīgus modeļus Alūksnes novadā un Mazsalacas novadā.

Projektu MAMBA īsteno Vidzemes plānošanas reģions sadarbībā ar partneriem no Vācijas, Polijas, Somijas, Dānijas, Zviedrijas un Latvijas Interreg Baltijas jūras reģiona (BJR) programmas 2014.-2020. gadam ietvaros, ar Eiropas Reģionālās attīstības fonda līdzfinansējumu. Tā mērķis ir uzlabot mobilitātes  pakalpojumu pieejamību attālajos lauku apvidos un demogrāfisko pārmaiņu skartajos reģionos, un pilnveidot transporta pakalpojumu sniedzēju kapacitāti. Latvijā projektu MAMBA īsteno Vidzemes plānošanas reģions, Vidzemes Augstskola un Autotransporta direkcija.

Braucienu pieteikšana: Marta Riekstiņa, Vidzemes mobilitātes centra koordinatore, tpp@vidzeme.lv, +371 27891000.

Komentējot Jūs piekrītat Lietošanas noteikumiem.

"Valmieras ziņas" jautā

Vai ārkārtējās situācijas ieviešana apturēs Covid-19 izplatīšanos?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Mazsalacas novada pašvaldība, reģistrācijas Nr.90009114167, Pērnavas iela 4, Mazsalaca, Mazsalacas nov., aicina pieteikties Dzimtsarakstu nodaļas un Valsts un pašvaldības vienotā klientu apkalpošanas centra vadītāju (pilns darba laiks – 1 amata vieta uz noteiktu laiku). Prasības pretendentam: 1) augstākā juridiskā izglītība; 2) valsts un pašvaldības normatīvo aktu pārzināšana; 3) labas komunikācijas prasmes, spēja loģiski domāt un analizēt, strādāt intensīvi, patstāvīgi un uzņemties atbildību; 4) labas datora lietošanas iemaņas. Galvenie darba pienākumi: 1) reģistrēt dzimšanas, miršanas faktus un laulības; 2) izsniegt civilstāvokļa aktu reģistrācijas apliecības, izziņas un izrakstus no reģistru ierakstiem; 3) atjaunot, anulēt, papildināt un labot civilstāvokļa aktu reģistru ierakstus; 4) sagatavot dokumentus vārda, uzvārda un tautības ieraksta maiņai un iesniegt tos Tieslietu ministrijas Dzimtsarakstu departamentam; 5) sagatavot un sniegt pārskatus par nodaļas darbību, normatīvajos aktos noteiktajos termiņos; 6) kārtot nodaļas lietvedību atbilstoši normatīvajiem aktiem; 7) veidot reģistru arhīva fondu un nodrošināt arhīva fonda dokumentu glabāšanu, uzskaiti un izmantošanu; 8) sniegt noteiktus Valsts ieņēmumu dienesta, Valsts sociālās apdrošināšanas aģentūras un Lauksaimniecības datu centra pakalpojumu; 9) sniegt informāciju un atbalstu e-pakalpojumu pieteikšanā par Nodarbinātības valsts aģentūras, Uzņēmumu reģistra, Pilsonības un migrācijas lietu pārvaldes, Valsts darba inspekcijas, Valsts zemes dienesta, Lauku atbalsta dienesta sniegtajiem pakalpojumiem; 10) sniegt informāciju par pašvaldības sniegtajiem pakalpojumiem. 11) veidot un uzturēt kārtībā pašvaldības pastāvīgi un ilgtermiņa glabājamo dokumentu uzskaiti, sastādot pašvaldības arhīva fonda lietas; 12) sastādīt lietu nomenklatūras. Atalgojums: no 736,65 euro – 802,95 euro  Pretendentus aicinām pieteikties, iesniedzot šādus dokumentus: CV un motivācijas vēstuli. Dokumentus iesniegt līdz 2020. gada 11. decembrim, nosūtot to uz e-pastu: mazsalaca.dome@mazsalacasnovads.lv vai pasta adresi Pērnavas iela 4, Mazsalaca, Mazsalacas novads LV-4215, vai iesniedzot personīgi Mazsalacas novada pašvaldības Kancelejā darba laikā no plkst.8.00 līdz 16.00. Profesija: PAŠVALDĪBAS IESTĀDES VADĪTĀJS /PRIEKŠNIEKS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Pērnavas iela 4, Mazsalaca, Mazsalacas nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2020-12-11 Kontaktpersona: Dokumentus, norādot amatu, iesniegt, nosūtot uz mazsalaca.dome@mazsalacasnovads.lv

Rimi veikals Valmierā, Rīgas ielā 74, aicina darbā PĀRDEVĒJU (vitrīnas zonā). Ja Tev ir svarīgi: Algas pieaugums pēc pārbaudes laika - 3 mēnešiem Atlaides Tev un Tavam tuviniekam līdz 15% pirkumiem mūsu veikalos Apmaksāta pirmreizējā obligātā veselības pārbaude Veselības apdrošināšana pēc 1 gada Apmaksāti nodokļi, atvaļinājums, slimības lapas Elastīgs darba grafiks un bezmaksas pusdienas Kopīgi darba pasākumi, pabalsti, dāvanas Ievad apmācība darbā un karjeras izaugsmes iespējas Apmaksāts transports, braucot strādāt uz Rīgu Draudzīgi, atsaucīgi kolēģi un pozitīva darba vide Ja Tev ir: Vēlme strādāt un iegūt jaunas prasmes un zināšanas Latviešu valodas zināšanas Spēja strādāt precīzi un augsta atbildības sajūta Pozitīva attieksme un spēja strādāt komandā Iepriekšēja pieredze mazumtirdzniecībā vai klientu apkalpošanā tiks uzskatīta par priekšrocību Mēs Tev uzticēsim: Veidot pozitīvu un profesionālu uz klientu orientētu servisa līmeni Nodrošināt efektīvu, ātru pircēju apkalpošanu, konfliktsituāciju novēršanu Veikt skaidras un bezskaidras naudas norēķinus Atalgojums: 3.40 EUR/h – 3.80 EUR/h dienas maiņā (pirms nodokļu nomaksas) 6.80 EUR/h – 7.60 EUR/h svētku dienā (pirms nodokļu nomaksas) Iespēja saņemt ikmēneša bonusu līdz 80 EUR Piesakies, sūtot savu CV uz e-pastu personals@rimibaltic.com (norādot vakanci: Pārdevējs Valmierā) vai zvanot uz tālruni 80007464. Informējam, ka iesniedzot savu pieteikumu, Jūs piekrītat, ka Jūsu un/vai Jūsu likumiski aizbilstamā personas dati tiks apstrādāti, lai izvērtētu pieteikumu Rimi Latvia atlases procesa gaitā, saskaņā ar Rimi Latvia Informāciju par personas datu apstrādi atlases procesu ietvaros, ar kuras pilnu versiju varat iepazīties Rimi mājas lapā sadaļā Privātuma noteikumi. Profesija: MAZUMTIRDZNIECĪBAS VEIKALA PĀRDEVĒJS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Rīgas iela 74, Valmiera Darba laika veids: Maiņu darbs Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Tirdzniecība / Mārketings Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2020-12-10 Kontaktpersona: CV sūtīt uz personals@rimibaltic.com (norādot amatu_Valmierā) vai zvanot uz 80007464. Izglītības līmenis: Vispārējā vidējā izglītība

Mūsu partneri