Valmieras Ziņas

Sāksies Vidzemes slimnīcas ambulatorās daļas telpu pārbūve

Lasīšanas laiks: 2 min

Turpinot realizēt Vidzemes slimnīcas infrastruktūras uzlabošanas  projektu, kas paredz sakārtot  pacientu plūsmu loģistiku un nodrošināt mūsdienīgu darba organizāciju, parakstīts līgums par ambulatorās daļas telpu pārbūvi, portālu ” Valmieras Ziņas” informēja Vidzemes slimnīcas sabiedrisko attiecību speciāliste Benita Brila. 

Būvdarbi notiks C korpusa 3. un 4. stāvā, kur pēc pārbūves atradīsies ambulatoro speciālistu kabineti un endoskopiju nodaļa. Telpu pārbūvi plānots pabeigt 2020. gada martā.

Konkursa rezultātā  būvdarbu izpildi  veiks SIA “Bazalts”.

“Noslēgtais līgums”, uzsver Vidzemes slimnīcas valdes priekšsēdētājs Uģis Muskovs, ”nozīmē vēl vienu soli ceļā uz projekta realizāciju. Tā ietvaros jau pārbūvēta Bērnu slimību nodaļa un Terapijas nodaļa 2, nākamnedēļ plānojam atklāt pārbūvēto Rehabilitācijas nodaļu, kas tagad atradīsies 1. stāvā blakus Rehabilitācijas centra telpām. Šobrīd būvdarbi turpinās topošajā hronisko pacientu aprūpes nodaļā. Par spīti tam, ka būvnieku temps reizēm nav gluži tāds, kā plānots, ar gandarījumu varam iegriezties jau pārbūvētajās nodaļās, kur būtiski uzlabojušies pacientu ārstēšanās un personāla darba apstākļi.”

Pārbūves darbi   tiek veikti Projekta Nr. 9.3.2.0/17/I/006  “Kvalitatīvu veselības aprūpes pakalpojumu pieejamības uzlabošana Vidzemes slimnīcā, attīstot veselības aprūpes infrastruktūru” ietvaros, kuru līdzfinansē  Eiropas Reģionālās attīstības fonds (ERAF) 85% apmērā, bet 9% ir valsts budžeta finansējums.

Aktuālais jautājums

Vai zini, kas ir mākslas telpa “Kurtuve” Valmierā?

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

GRĀMATVEDI (profesiju klasifikatora koda Nr. 3313 01) uz nenoteiktu laiku Piedāvājam: · 1 darba slodzi 5 darba dienas nedēļā · Stabilu atalgojumu (no 1071 EUR mēnesī pirms nodokļu nomaksas, ar iespēju papildus iesaistīties projektos) · Sociālās garantijas (veselības apdrošināšanas polise, papildatvaļinājums) · Apmaksātu profesionālo pilnveidi · Teicamus darba apstākļus atbalstošā kolektīvā · Modernu darba vidi un labus darba apstākļus Galvenie darba pienākumi: · Atlīdzības, avansa norēķinu, stipendiju, bezskaidras naudas darījumu un krājumu grāmatvedības uzskaite, aprēķināšana un pārskaitīšana · Grāmatvedības uzskaite finanšu vadības resursu sistēmā Horizon · Ceļazīmju pārbaude un kontrole · Pilnīgu un daļēju inventarizāciju veikšana · Pārskatu sagatavošana un iesniegšana EDS un Centrālās statistikas pārvaldē · Dalība mēneša, ceturkšņa un gada pārskata sastādīšanā Prasības pretendentam: · Izglītība ekonomikā vai grāmatvedībā · Praktiskā darba pieredze grāmatveža amatā vismaz 2 gadi · Iemaņas darbā ar finanšu vadības resursu sistēmu Horizon · Par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze darbā ar dokumentu vadības sistēmu “Namejs” · Labas zināšanas darbā ar datoru (Ms Office) un biroja tehniku · Spēja operatīvi apstrādāt liela apjoma informāciju · Labas komunikācijas prasmes Tālrunis informācijai: Galvenā grāmatvede Madara Vilne T:28678088 CV, pieteikumu un izglītību apliecinošu dokumentu kopijas lūdzam sūtīt uz e-pastu personals@valmierastehnikums.lv ar norādi “Grāmatveža vakancei” līdz 2023.gada 12.jūnijam plkst.16:00. Sazināsimies ar kandidātiem, kuri tiks aicināti uz darba pārrunām klātienē.

Mūsu partneri