Valmieras Ziņas

Pārcelšanās ceļvedis: padomi, kā ievākties jaunā mājvietā bez galvassāpēm

Lasīšanas laiks: 3 min

Lai gan divi vasaras mēneši jau ir aiz muguras, cilvēki joprojām aktīvi turpina izmantot šī gadalaika priekšrocības, lai pārvāktos. Kamēr daži uz jauno mājvietu iedzīvi neņem līdzi, lielākā daļa cilvēku arī pametot vecos apartamentus vēlas iemīļotās mēbeles un dažādus sadzīves priekšmetus pārvest uz jauno mājvietu, taču apjomīgie pārvākšanās darbi mēdz sagādāt problēmas un galvassāpes.

Kā zināms, atrast mājokli, kur dzīvot, ir pārvākšanās procesa vienkāršākā daļa. Visgrūtākais ir veiksmīgi mēbeles un citus priekšmetus izjaukt, akurāti sapakot un pārvest.

Sarežģītajam procesam padomus sniedz pārvākšanās firma “FF International Movers”. Kā norāda firmas vadītājs Aivas Usāns, nav svarīgi, vai Jūs pārcelšanos veicat paši, vai esat izvēlējušies profesionālu palīdzību, savlaicīgi saplānoti un paveikti darbi ir veiksmīgas pārcelšanās norises moto.

Sešas nedēļas pirms ieplānotās pārvākšanās ir rūpīgi jāizstaigā katrs mājas stūrītis, lai atcerētos arī par lietām un priekšmetiem, kuras sen neesat lietojuši, vai varbūt pat piemirsuši par to eksistenci;

apskatiet bēniņus, pažobeles, pagrabu, garāžu un citas iespējamās mantu novietošanas vietas; veiciet lietu inventerizāciju, lai izvēlētos kuras Jūs ņemsiet līdzi, kuras nodosiet labdarībā vai uzdāvināsiet, kā arī sazināties ar pārcelšanās darbu organizatoriem un uzaiciniet viņus, lai Jūs iegūtu papildus informāciju par pārcelšanās procesa organizāciju, veikšanu un ar to saistītām izmaksām.

Četras nedēļas iepriekš noorganizējiet speciālo transportu Jūsu dzīvniekiem. Informējiet pakalpojumu firmas (gāzes, elektrības, ūdens, telefonu, kabeļtelevīzijas, apsardzes, teritorijas labiekārtošanas un atkritumu izvešanas uzņēmumus),

lai pārtrauktu Jūsu līgumu attiecības Jūsu vecajā dzīves vietā un kontaktējaties ar šiem uzņēmumiem jaunajā dzīves vietā, lai pārliecinātos, ka nepieciešamie pakalpojumi Jums būs pieejami jau ar pirmo ierašanās dienu.

Sazinieties ar Jūsu auto, mājas īpašnieku vai īrniekiem, ārstiem, juristu, brokeru, apdrošināšanas firmām, bankām, līzinga u.c kredītiestādēm, pārliecinieties ar Jūsu kredītkaršu turpmāko lietošanas noteikumiem un iespējamību, bonusa vai citu lojalitāšu kartiņu izdevējiem un informējiet par Jūsu pārcelšanos un veiciet nepieciešamos pasākumus, lai visi privātie sadarbības partneri ar Jums varētu komunicēties jaunajā dzīves vietā un nebūtu vēstules kuras noklīst bez adresāta. Pārliecinieties, ka esat saņēmuši visus nepieciešamos izrakstus un apliecinājumus, piemēram, no ārsta, vai bērniem no mācību iestādes utml.

Atcerieties, sapakojiet tikai tās mantas, kuras Jums nebūs nepieciešamas tuvāko mēnešu laikā, kā arī sastādiet mantu sarakstu un numurējiet kastes, lai viegli varētu orientēties, un nepieciešamības gadījumā būtu vienkārša piekļuve pie nepieciešamajām mantām. 

Divas nedēļas pirms pārvākšanās sazināties ar Jūsu pasta nodaļu, un noorganizējiet, ka visa korespondence, pēc Jūsu pārcelšanās tiks pārsūtīta uz jauno dzīves vietu. Sagatavojiet vairākas Jūsu jaunās apmešanās telpu plānus, tie noderēs pārcelšanās organizatoriem, kas izkraus un izvietos Jūsu iedzīvi jaunajās telpās. Atbrīvojaties no visām neizlietotām krāsām, airosoliem, vai citiem viegli uzliesmojošām vielām, kā arī toksiskām ķimikālijām, kuras ir aizliegtas pārvest kopā ar iedzīvi. Ja ir papildus jautājumi, vai nepieciešama papildus konsultācija atrisiniet tos tagad.

Pāris dienas pirms pārcelšanās atsaldējiet ledusskapi un saldētavu. Atlieciet un atdaliet nomaļus pirmās nepieciešamības mantas atsevišķi, kuras Jūs ņemsiet sev līdzi, ka arī tās kuras Jums pirmās būs nepieciešamas jaunajā dzīves vietā.

Pārcelšanās organizatori tās sapakos un iekraus pēdējās, lai pie tām būtu ātrāka piekļuve jaunajā dzīves vietā. Visām elektroprecēm ir jābūt atvienotām un gatavām pārvešanai. Aizpildiet formas kuras ir nepieciešamas iedzīves apdrošināšanai pārcelšanās laikā.

Pārcelšanās dienā parādiet mantas, kuras ir jāiekrauj pēdējās un kuras Jūs ņemsiet līdzi, lai tās netiktu iekrautas transporta līdzeklī. Rūpīgi iepazīstaties ar visiem dokumentiem un Jums būs jāparaksta mantu saraksts, kur viens no eksemplāriem paliks pie Jums. Lūdzu to saglabājiet drošā vietā, kopā ar visiem pārējiem dokumentiem, līdz mirklim, kamēr viss pārcelšanās process būs paveikts pilnībā.

“Lai gan pārvākšanās nav viegls process, visu laicīgi izplānojot un aicinot palīgā profesionāļus, viss norit daudz raitāk un vienkāršāk. Galvenais ir nokārtot visas formalitātes un pārējos darbus var paveikt kopā ar pārvākšanās speciālistiem”,

piebilst “FF International Movers” vadītājs.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

KLIENTU KONSULTANTS/-TE - KASIERIS/-E Tu iegūsi - stabilu atalgojumu vienmēr laikā 5.45 EUR/h - 5.90 EUR/h (bruto), - mēs parūpēsimies par Tavu maltīti – katru dienu bezmaksas un garšīgas pusdienas; - atbalstu un apmācības, lai Tev būtu viss nepieciešamais veiksmīgam darba sākumam; - veselības apdrošināšanu (pēc nostrādātiem 3 mēnešiem); - apmaksātu pirmreizējo obligāto veselības pārbaudi; - dāvanas svētkos un stipendijas bērniem par izcilām sekmēm - mēs novērtējam un atbalstām ģimenes vērtības; - 300 EUR bonuss par katru rekomendēto kolēģi, kurš uzsāks darbu mūsu komandā. Mēs sagaidām - pamatizglītību, - latviešu valodas zināšanas atbilstoši B1 līmenim, - vēlams pieredzi līdzīgā darbā, - vēlmi un spēju aktīvi strādāt. Mēs Tev uzticēsim - laipnu un precīzu klientu apkalpošanu, - preču izvietošanu plauktos, - darbu kasē. Pieteikties vari šeit, atverot saiti! Ja ir kādi jautājumi, zvani uz bezmaksas tālruni 80000088. Profesija: VEIKALA KASIERIS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Valdemāra iela 2, Rūjiena, Valmieras nov. Darba laika veids: Maiņu darbs Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Tirdzniecība / Mārketings Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-31 Kontaktpersona: Pieteikties, atverot saiti. 80000088 Izglītības līmenis: Vispārējā pamatizglītība

Zemessardzes 2.Vidzemes brigāde (Reģ.Nr. Reģ.Nr. 90000040549) VALMIERĀ uz noteiktu laiku piedāvā darbu VADOŠAJAM FINANSISTAM Darba pienākumi:  Izstrādāt ZS 2.VBde budžeta projektu un plānotā finansējuma izmaksu sadalījumu pa ceturkšņiem; Veikt kārtējā gada ZS 2.VBde budžeta izdevumu programmu izpildes uzskaiti pa mēnešiem un pārplānošanu gada laikā;  Vadīt 2.VBde budžeta projektu un izstrādāt priekšlikumus budžeta grozījumiem; ZS 2.VBde budžeta ietvaros veikt finanšu līdzekļu sadali ZS 2.VBde vienībām atbilstoši veicamajam uzdevumam; Apkopot ZS 2.VBDE štāba un vienību iesūtītās vajadzības iepirkumu veikšanai; Sagatavot ZS 2.VBde izdevumu tāmes vienību nodrošināšanai ar nepieciešamajām preču iegādēm atbilstoši plānotajam budžetam; Veidot vienību saimniecisko darījumu norēķinu dokumentu sagataves resursu vadības sistēmā HORIZON; Veikt ZS 2.VBde budžeta izpildes analīzi par noteiktu laika periodu vai par noteiktu izdevumu programmu pēc daļas priekšnieka pieprasījuma; Kontrolēt ZS 2.VBde komandiera pavēļu izpildi savas kompetences ietvaros; Apkopot, sagatavot un iesniegt nepieciešamo informāciju pēc ZS Štāba pieprasījumiem par atbildībā esošajiem jautājumiem; Pamatprasības: 2.līmeņa augstākā izglītība; Kvalifikācijas kursi grāmatvedībā; Vismaz divu gadu darba pieredze grāmatveža, finansista amatā (pieredze grāmatvedības darbā valsts iestādē tiks uzskatīta par priekšrocību)  Prasme lietot grāmatvedības programmu “Horizon”; Teicamas latviešu un vēlamas angļu valodas zināšanas; Labas organizatoriskās prasmes Profesionālas prasmes darbā ar MS Office programmām;  Precizitāte un augsta atbildības izjūta, spēja strādāt individuāli un komandā; Spēja pielietot pozitīvās saskarsmes iemaņas, psiholoģiskā noturība; Spēja un motivācija pilnveidot savas zināšanas un iemaņas; Spēja uzņemties atbildību par savas profesionālās darbības rezultātiem. Piedāvājam: Interesantu, dinamisku un daudzveidīgu darbu; · Sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam, veselības apdrošināšanu; Bruto atalgojums, sākot no 1510 eiro līdz 1797 eiro (pirms nodokļu nomaksas), atkarībā no pretendenta izglītības un profesionālās pieredzes attiecīgajā jomā; Motivētu pieteikuma vēstuli un CV ar norādi “Vadošais finansists” iesūtīt uz e-pastu aija.bumane@mil.lv līdz 12.01.2026. Atlases konkurss notiks divās kārtās. Pirmā kārta – Pretendentu izglītības un darba pieredzes izvērtēšana pēc iesniegtajiem dokumentiem. Otrā kārta – intervija, kuras laikā tiks novērtētas Pretendenta zināšanas un kompetences atbilstoši amatam noteiktajām prasībām. Lūdzam ievērot, ka sazināsimies un informēsim par konkursa rezultātiem tikai uz interviju uzaicinātos Pretendentus. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula) 13.pantu, Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šīs atlases konkursa norisi. Profesija: FINANSISTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 54, Valmiera, Valmieras nov. Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Drošība / Glābšanas dienesti / Aizsardzība Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2026-01-12 Kontaktpersona: Pieteikuma vēstuli un CV ar amata norādi sūtīt uz aija.bumane@mil.lv, t. 26130777. Izglītības līmenis: Augstākā izglītība (bakalaura grāds)

Mūsu partneri