Valmieras Ziņas

Noslēdzies biznesa ideju konkurss “Ideja Burtnieku novadam”

Lasīšanas laiks: 2 min

Piektdien, 30. novembrī, Ēveles Tautas namā norisinājās biznesa ideju konkursa “Ideja Burtnieku novadam” noslēguma pasākums. Ideju konkursā tika saņemtas piecas biznesa idejas, kuras noslēguma pasākumā tika arī aizstāvētas konkursa vērtēšanas žūrijai. Labāko ideju autori saņēma naudas balvas, informē Burtnieku novada pašvaldība.

Pirmo vietu un konkursa galveno balvu 1000,00 EUR apmērā saņēma Ivars Stumps, Ivo Mūrnieks un Agris Lasis par karpu dīķa izveides ideju. Otro vietu un 800 EUR idejas realizācijai saņēma Kristiāna Levija Munce. Viņa plāno uzsākt ķiploku audzēšanu un tirdzniecību. Daces Gobas ideja par kūku cepšanu un zīmola “Meža kūkas” izveidi tika novērta ar trešo vietu un 600 EUR.

Ceturto vietu ieguva Anete Ozola ar ideju par foto sesiju vietu nomu speciāli audzētos laukos, bet piekto – Kristīne Daļecka. Viņa plāno piedāvāt šūt apģērbu komplektus ģimenēm.

Vērtēšanas komisijā darbojās: Burtnieku novada pašvaldības Attīstības nodaļas vadītājs Valērijs Seilis, uzņēmēja Silvija Reņģe, Burtnieku novada pašvaldības Tautsaimniecības un attīstības komitejas priekšsēdētājs Raimonds Indrāns, Vidzemes uzņēmējdarbības centra komercdarbības speciāliste Laima Engere, SIA “Latvijas lauku konsultācijas un izglītības centrs” Valmieras biroja uzņēmējdarbības konsultante Inga Ozoliņa, Valmieras Attīstības aģentūras Uzņēmējdarbības virziena vadītāja Elīna Leimane.

Kā atzīst konkursa dalībnieki, biznesa plānu izveidē palīdzēja SIA “Latvijas lauku konsultācijas un izglītības centrs” organizētās apmācības. Astoņās tikšanās reizēs konkursa dalībniekiem bija iespēja attīstīt zināšanas, pieredzi un kompetences, kas nepieciešamas savas uzņēmējdarbības uzsākšanai vai attīstīšanai.

Lektora Māra Rešņa vadībā tika definēta biznesa ideja un tās virzīšana darbībā, kā arī dalībnieki tika mācīti veikt tirgus analīzi. Ar uzņēmējdarbības pamatiem, biznesa plāna veidošanu, kā arī tirgus un konkurentu analīzi, mērķauditorijas noteikšanu, kā arī ar finansējuma piesaistes instrumentiem iepazīstināja Valda Empele. Inga Ozoliņa iepazīstināja ar tematu – kooperācija, kā produkcijas realizācijas tirgus nišas risinājums. Finanšu plānošana norisinājās kopā ar ekonomikas konsultantu Jāni Orleanu. Lai dalībniekus sagatavotu biznesa idejas aizstāvēšanai, notika arī publiskās runas nodarbības Sniedzes Ragžes vadībā.

Apmācībās dalībnieki devās arī pieredzes apmaiņas braucienos. Tika iepazīta SIA “Latvijas ķiploks”, SIA “Latnature”, SIA “Gardums”, SIA “Dabas prieks”, SIA “Bauņu sēta” darbība un smeltas zināšanas savai uzņēmējdarbībai. Apmācību noslēgumā notika biznesa plānu prezentācijas un sniegti ieteikumi to uzlabošanai.

Biznesa ideju konkursu “Ideja Burtnieku novadam 2018” organizēja Burtnieku novada pašvaldība sadarbībā ar SIA “Latvijas lauku konsultācijas un izglītības centrs” Valmieras biroju, lai attīstītu uzņēmējdarbības prasmes, sniegtu biznesa ideju autoriem nepieciešamās zināšanas un sekmētu dzīvotspējīgu uzņēmumu veidošanos. Konkursa tematika ir jaunu produktu un pakalpojuma radīšana, kā arī esošo produktu un pakalpojumu attīstīšana Burtnieku novadā.

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība aicina darbā Valmierā – Valmieras novada Dzimtsarakstu nodaļas (turpmāk – Iestāde) vadītāja vietnieku/-ci uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • veikt civilstāvokļa aktu reģistrāciju, civilstāvokļa aktu reģistru (CAR) aktualizāciju, atjaunošanu; sagatavot atzinumus; • sagatavot, noformēt Iestādes dokumentus nodošanai arhīvā saskaņā ar lietu nomenklatūru un uzturēt iestādes CAR arhīvu atbilstoši normatīvajiem aktiem; veikt arhīva fonda kataloga aizpildīšanu un rūpēties par CAR grāmatu uzskaiti un glabāšanu; • sagatavot dokumentus citām institūcijām, juridiskām un fiziskām personām CAR jautājumos, t.sk., nosūtīšanai ārvalstu dzimtsarakstu nodaļām; • veikt apmeklētāju pieņemšanu Iestādes kompetencē esošajos jautājumos; sniegt konsultācijas CAR jautājumos; • vadīt svinīgu laulību, dzimšanas apliecību izsniegšanas, bērnības svētku ceremonijas; • veikt vēsturiski sastādīto CAR datorizētu apstrādi; un ja Tev ir: • izglītība un atbilstība Civilstāvokļa aktu reģistrācijas likuma 12.panta trešās daļas prasībām; • zināšanas par valsts / pašvaldības darbību reglamentējošo normatīvo aktu piemērošanu, izpratne par CAR jautājumiem (par priekšrocību tiks uzskatīta pieredze vadošā amatā un līdzvērtīgas jomas darbā, t.sk., darbā ar arhīvu pēdējo 5 gadu laikā valsts vai pašvaldības iestādē); • prasmes un zināšanas juridisku dokumentu sagatavošanā, pārvaldībā, lietu arhivēšanā; • prasmes darbā ar digitālajiem rīkiem; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: izcilas saskarsmes un komunikācijas prasmes; vēlama publiskās uzstāšanās pieredze; augsta atbildības sajūta, uzmanība un precizitāte; spēja loģiski domāt un analizēt; organizatora spējas; prasme strādāt komandā un individuāli; • B kategorijas autovadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pilnas slodzes darbu (40 stundas nedēļā; summētais darba laiks, jo darbs arī noteiktās sestdienās); • pamatalgu pārbaudes laikā 1399 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1483 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”, pamatojot motivāciju savas kandidatūras izvirzīšanai amatā, aprakstot Iestādes vadītāja vietnieka darbam nepieciešamās spējas un sev piemītošās spējas, kā arī darba devēja ieguvumu, pieņemot darbā attiecīgo pretendentu), augstākās izglītības dokumenta kopiju (pretendentiem, kuri izglītību ieguvuši ārvalstīs, jāpievieno dokuments par izglītības akadēmisko atzīšanu Latvijā) lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv vai personīgi Valmieras novada pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese: Lāčplēša ielā 2, Valmierā, Valmieras novadā, ar norādi „Dzimtsarakstu nodaļas vadītāja vietnieka/-ces amatam” līdz 2025.gada 19.decembrim. Tālrunis papildus informācijai: 26444235. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: PAŠVALDĪBAS PAMATDARBĪBAS STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJA VIETNIEKS /DIREKTORA VIETNIEKS /PRIEKŠNIEKA VIETNIEKS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Cēsu iela 2, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-19 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 26444235

Pievienojies mūsu komandai! Naukšēnu pamatskola (turpmāk – Iestāde) aicina darbā pirmsskolas izglītības skolotāju (38 stundu slodzi nedēļā (0,950 likme)) uz noteiktu laiku līdz 31.08.2026. Darba vietas adrese: “Naukšēnu skola”, Naukšēni, Naukšēnu pagasts, Valmieras novads. Ja Tu vēlies: • plānot un nodrošināt kvalitatīvu izglītības procesu atbilstoši normatīvo aktu prasībām; • plānot un organizēt savu un izglītojamo darbu atbilstoši Iestādes mērķim un uzdevumiem; • pārzināt mācību un audzināšanas darba saturu un mācību priekšmeta metodiku; un Tev ir: • izglītība saskaņā ar Ministru kabineta noteikumiem Nr.569 “Noteikumi par pedagogiem nepieciešamo izglītību un profesionālo kvalifikāciju un pedagogu profesionālās kompetences pilnveides kārtību”; • atbilstība Izglītības likuma un Bērnu tiesību aizsardzības likuma noteiktajām prasībām; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • izpratne par izglītojamo vecumposmu attīstības īpatnībām un saskarsmes psiholoģijas likumsakarībām; • kompetences: labas saskarsmes un komunikācijas prasmes; precizitāte un atbildīga attieksme pret darbu; psiholoģiskā noturība un augsta saskarsmes kultūra; prasmes strādāt komandā, elastība; mēs piedāvājam: • iespējas piedalīties Iestādes izaugsmes veicināšanā un profesionālās pilnveidošanās iespējas; • atalgojumu atbilstoši Ministru kabineta noteikumiem Nr.445 “Par pedagogu darba samaksu”, 1566 EUR pirms nodokļu nomaksas; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • labus darba apstākļus, aktīvu, dinamisku darbu un iespēju gūt jaunu pieredzi. CV, pieteikuma vēstuli lūdzam nosūtīt uz e-pastu: nauksenu.pamatskola@valmiera.edu.lv ar norādi “Pirmsskolas izglītības skolotājs/-a” līdz 2025.gada 23.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 26082207. Informējam, ka Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai konkursa kārtībā noteiktu vakancei atbilstošāko kandidātu, atbilstoši fizisko datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: PIRMSSKOLAS IZGLĪTĪBAS SKOLOTĀJS Algas izmaksas veids: Stundas tarifa likme Darba vietas adrese: LATVIJA, Naukšēnu skola, Naukšēni, Naukšēnu pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Nepilnais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Nepilna slodze Darbības joma: Izglītība / Zinātne Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-23 Kontaktpersona: nauksenu.pamatskola@valmiera.edu.lv 26082207

Mūsu partneri