Valmieras Ziņas

Nacionālā līmeņa sporta politikas īstenotāji – Reģionālie Olimpiskie centri – lūdz atbalstu

Lasīšanas laiks: 3 min

Latvijas Reģionālie Olimpiskie centri (SIA “Cēsu Olimpiskais centrs”, SIA “Daugavpils Olimpiskais centrs”, SIA “Liepājas Olimpiskais centrs”, SIA “Olimpiskais centrs “Limbaži””, SIA “Olimpiskais Sporta Centrs”, SIA “Olimpiskais centrs “Ventspils””, SIA “Vidzemes Olimpiskais centrs”, SIA “Zemgales Olimpiskais centrs”) aicina valdību nekavējoties uzsākt ārkārtas pasākumu īstenošanu, lai sniegtu finansiālu atbalstu krīzes skartajiem sporta infrastruktūras nozarē strādājošiem uzņēmumiem un darbiniekiem, precīzi definējot valsts atbalsta mehānismus uzņēmumu darbības saglabāšanai ilgtermiņā.

Minētos sporta objektus ik dienu apmeklē vairāk nekā 20 000 sportisti gan profesionālā, gan amatieru līmenī, interešu izglītības audzēkņi un aktīvā dzīvesveida piekritēji.

Sporta objektos ik gadu tiek nodrošināta vairāk nekā 3600 speciāli organizētu vietēja un starptautiska līmeņa pasākumu un notikumu norise.

Uzņēmumu kopējais NETO apgrozījums 2019. gadā bija vairāk kā 10,6 miljoni eiro. Nodarbinot 560 darbinieku, nodokļu maksājumos samaksāti vairāk nekā 3,5 miljoni eiro.

Sekojot Latvijas valdības rīkojumam, mēs esam rīkojušies nekavējoties un esam pilnībā slēguši objektus apmeklētājiem.

Sporta infrastruktūras objektus kā lielākās sporta aktivitāšu norises vietas un to apsaimniekotājus pilnīga darbības pārtraukšana ārkārtējās situācijas rezultātā skar vistiešākajā veidā. Uzņēmumi piedzīvo 100% apgrozījuma kritumu, līdz ar to tiek ietekmēta uzņēmumu spēja nodrošināt objekta uzturēšanu – fiksēto izmaksu segšanu, darba algu samaksu, ir apdraudēta tālāka uzņēmējdarbības iespējamība.

Izvērtējot ārkārtējās situācijas rezultātā radītās sekas un lai nodrošinātu sporta infrastruktūras nozares izdzīvošanu, aicinām Ministru kabinetu nekavējoties pieņemt sekojošus lēmumus:

  • Atbrīvot krīzes skartos uzņēmumus no darba spēka nodokļu nomaksas vismaz uz 4 mēnešiem.
  • Lai izvairītos no masveida darbinieku atlaišanas un ilglaicīgas sociālās krīzes, valstī vismaz uz 60 dienām ieviest krīzes darba nespējas lapas (faktiski – dīkstāves kompensācija), kas, papildus darba spēka nodokļu atbrīvojumam, noteiktu solidāru darba algas izmaksu sadalījumu 40% – valsts kompensācija; 30% – darbinieka solidāra atbildība; 30% – darba devēja izmaksas. Vai arī, krīzes situācijai ieilgstot, aicinām sekot Dānijas piemēram un ieviest 75% algu apmaksu no valsts budžeta. Tas ilgtermiņā ļautu būtiski samazināt sociālā budžeta slogu saistībā ar bezdarbnieku pabalstu izmaksām.
  • Slimības lapu bezierunu apmaksa no valsts puses (A, B lapa) darbiniekiem ar jebkādām elpceļu saslimšanām vai tikai aizdomām par slimību, un skaidras instrukcijas par karantīnas nosacījumiem valstī.
  • Noteikt tiesisko aizsardzību pret kreditoriem, kuriem veiktas priekšapmaksas, kas nav atgūstamas saskaņā ar iepriekš noslēgtiem līgumiem.
  • Rast iespēju īstermiņa apgrozāmo līdzekļu atvieglotai pieejamībai.
  • Krīzes skartajiem uzņēmumiem nodrošināt iespēju uz laiku bez soda sankcijām atlikt kredītu un procentu maksājumus.

Minētie pasākumi palīdzētu nozares uzņēmumiem saglabāt darba vietas, novērst bankrotu vilni un operatīvi atsākt darbību pēc ekonomiskās krīzes. Infrastruktūras apsaimniekošanas neveikšana būtiski ietekmē ēku ekspluatāciju turpmāk un var radīt neatgriezeniskus zaudējumu.

Atgādinām, ka Reģionālo Olimpisko centru izveidei aizvadīto 20 gadu laikā valsts investējusi vairāk nekā 60 miljonus eiro un valsts galvoto kredītu atmaksas programma noslēdzas tikai 2028. gadā.

Ar šo paziņojumu pilnībā pievienojamies Latvijas Viesnīcu un restorānu asociācijas (LVRA), Latvijas Tūrisma aģentu un operatoru asociācijas (ALTA), Latvijas Restorānu biedrības (LRB), Latvijas Kongresu biroja (LKB), Latvijas Pasākumu producentu apvienības, Latvijas Tirgotāju asociācijas, Latvijas Aviācijas Asociācijas aicinājumam valdībai uzsākt ārkārtas pasākumu īstenošanu un radīt ilgtspējīgu atbalsta mehānismu nozarei.

Juris Markovs, SIA “Cēsu Olimpiskais centrs” valdes priekšsēdētājs

Vladimirs Šteinbergs, SIA “Daugavpils Olimpiskais centrs” valdes loceklis

Gatis Griezītis, SIA “Liepājas Olimpiskais centrs” valdes priekšsēdētājs

Baiba Martinsone, SIA “Olimpiskais centrs “Limbaži”” valdes locekle

Zane Grundiņa-Arāja, SIA “Olimpiskais sporta centrs” valdes locekle

Jurģis Liepājnieks, SIA “Olimpiskais centrs “Ventspils”” valdes priekšsēdētājs

Artis Jansons, SIA “Vidzemes Olimpiskais centrs” valdes priekšsēdētājs

Armands Ozollapa, SIA “Zemgales Olimpiskais centrs” valdes loceklis

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras Jaunatnes centrs “Vinda” (turpmāk – Iestāde) aicina kultūras pasākumu organizatoru/-i uz noteiktu laiku. Darba vietas adrese: Rīgas iela 42, Valmiera, Valmieras novads. Ja Jūs vēlaties: • konsultēt pedagogus, nodrošināt viņiem palīdzību pasākumu organizēšanā; • nodrošināt pasākumu publicitāti Iestādes mājas lapā un sociālajos tīklos; • izstrādāt nolikumus skatēm un konkursiem un organizēt/koordinēt to norisi; • plānot un organizēt Iestādes rīkotos pasākumus, sacensības un konkursus (pēc pasākuma veikt izvērtēšanu); • plānot un organizēt Iestādes audzēkņu dalību valsts un starptautiska mēroga sacensībās, konkursos skatēs un festivālos; • iesaistīties citu iestāžu rīkotajos pasākumos, kur Iestāde ir sadarbības partneris; un Jums ir: • vismaz 1.līmeņa profesionālā augstākā izglītība pasākumu vadībā vai citās jomās, kas nodrošina amata pienākumu izpildei nepieciešamās prasmes; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • pieredze veidojot digitālos vizuālos materiālus (canva, photoshop u.c.); • kompetences: ļoti labas organizatoriskās un saskarsmes spējas, argumentācijas prasme; prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus; analītiskās spējas; augsta atbildības sajūta; precizitāte; spēja strādāt individuāli un komandā; pašiniciatīva un spēja meklēt un piedāvāt jaunus risinājumus; mēs piedāvājam: • pamatalgu pārbaudes laikā 999,00 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika līdz 1052,00 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. Pieteikuma vēstuli un CV lūdzam nosūtīt uz e-pastu: vinda@valmiera.edu.lv, vai personīgi Valmieras Jaunatnes centrā “Vinda”, adrese: Rīgas ielā 42, Valmierā, Valmieras novadā ar norādi „Pieteikums kultūras pasākumu organizatora/-es amatam” līdz 2025.gada 12.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 29446642. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: KULTŪRAS PASĀKUMU ORGANIZATORS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Rīgas iela 42, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Kultūra / Māksla Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-12 Kontaktpersona: vinda@valmiera.edu.lv 29446642

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība (turpmāk – Pašvaldība) aicina darbā Valmieras novada Nekustamā īpašuma apsaimniekošanas pārvaldes (turpmāk – Struktūrvienība) vadītāja vietnieku/-ci, būvinženieri (uz noteiktu laiku). Ja Tev ir vēlme: • organizēt un piedalīties būvniecības procesos Pašvaldības un tās iestāžu būvprojektu realizācijas laikā; • piedalīties būvprojektēšanas uzdevumu sagatavošanā, izvērtēt būvprojektus to izstrādes procesā; • veikt Pašvaldības būvju vizuālo/ tehnisko apsekošanu, atzinumu sagatavošanu, sniegt priekšlikumus un ieteikumus par prioritāri nepieciešamajiem Pašvaldības ēku un būvju remontdarbiem; • izstrādāt/organizēt Pašvaldības vajadzībām nepieciešamās remontdarbu tāmes, veikt izmaksu aplēses investīciju projektiem; • piedalīties Eiropas Savienības struktūrfondu līdzfinansēto būvobjektu projektu pieteikumiem un atskaitēm nepieciešamās būvprojektu un būvniecības dokumentācijas sagatavošanā; • nodrošināt zaļās zonas apsaimniekošanu; • nodrošināt Pašvaldībai piederošā nekustamā īpašuma apzināšanu un uzskaiti; • piedalīties Struktūrvienības budžeta sagatavošanā un kontrolē un citi; un ja Tev ir: • otrā līmeņa profesionālā vai akadēmiskā augstākā izglītība (vai tai pielīdzināma augstākā izglītība) būvniecības jomā; • vismaz pēdējo trīs gadu praktiskā pieredze būvniecības jomā; • normatīvo aktu pārzināšana būvniecības jomā un izpratne to pielietošanā; • sertifikāts ēku būvdarbu vadīšanā, būvuzraudzībā tiks uzskatīts par priekšrocību; • kompetences: labas organizatoriskās un saskarsmes spējas, argumentācijas prasme, prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus, spēja strādāt individuāli un komandā, spēja loģiski domāt un analizēt, strādāt intensīvi, patstāvīgi un uzņemties atbildību, pašiniciatīva un spēja meklēt un piedāvāt jaunus risinājumus; • labas praktiskā pielietojuma prasmes darbam ar MS Office, Būvniecības informācijas sistēmā, Būvju informācijas modelēšanas (BIM) sistēmā un biroja tehniku; • valsts valodas prasmes augstākajā līmenī; • B kategorijas autovadītāja apliecība; mēs piedāvājam: • dinamisku, interesantu un atbildīgu darbu un ideju īstenošanas iespējas uz attīstību vērstā Pašvaldībā; • pamatalgu pārbaudes laikā 2174 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 2304 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • profesionālās pilnveidošanās un izaugsmes iespējas zinošu un atsaucīgu kolēģu komandā. CV, motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”) un augstākās izglītības dokumenta kopiju, lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv vai personīgi Valmieras novada pašvaldības Dokumentu pārvaldības un klientu apkalpošanas centrā, adrese Lāčplēša ielā 2, Valmierā, Valmieras novadā ar norādi „Valmieras novada Nekustamā īpašuma apsaimniekošanas pārvaldes vadītāja vietnieka/-ces, būvinženiera/-es amatam” līdz 2025.gada 10.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 64207148, 27807444. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: PAŠVALDĪBAS PAMATDARBĪBAS STRUKTŪRVIENĪBAS VADĪTĀJA VIETNIEKS /DIREKTORA VIETNIEKS /PRIEKŠNIEKA VIETNIEKS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Lāčplēša iela 2, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Būvniecība / Nekustamais īpašums Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz noteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-10 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 27807444

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldības (turpmāk – Pašvaldība) Dikļu Kultūras centrs (turpmāk – Kultūras centrs) aicina darbā Vaidavas vēsturisko liecību ekspozīcijas vadītāju uz nenoteiktu laiku. Ja Tev ir vēlme: • piedalīties izstāžu, ekspozīciju un citu aktivitāšu ieviešanas projektos; • organizēt izstādes; • uzturēt un papildināt informāciju, apkopot un izvietot ekspozīcijas materiālus; • vadīt nodarbības un ekskursijas; • sniegt konsultācijas apmeklētājiem; un ja Tev ir: • akadēmiskā vai otrā līmeņa profesionālā augstākā izglītība humanitārajās zinātnēs; • vēlama pieredze ekskursiju gida darbā; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • kompetences: teicamas organizatoriskās, komunikācijas un saskarsmes prasmes, strādājot individuāli un komandā; iniciatīva un radoša pieeja darbam; • labas prasmes darbā ar datoru, MS Office programmām un citu biroja tehniku; mēs piedāvājam: • nepilnu darba laiku 16 stundas nedēļā (0,4 slodze); • pamatalgu pārbaudes laikā 399,60 EUR (par 0,4 slodzi) pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 420,80 EUR (par 0,4 slodzi) pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu un citus labumus atbilstoši darba rezultātiem un normatīvajos aktos noteiktajam; • drošu un sakārtotu darba vidi. Motivācijas vēstuli, CV un izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz e-pastu: personals@valmierasnovads.lv ar norādi „Pieteikums Vaidavas vēsturisko liecību ekspozīcijas vadītāja/-s amatam” līdz 2025.gada 8.decembrim. Tālrunis papildu informācijai: 26486115. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: PAŠVALDĪBAS IESTĀDES VADĪTĀJS /PRIEKŠNIEKS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Skolas iela 1, Vaidava, Vaidavas pag., Valmieras nov. Darba laika veids: Nepilnais darba laiks Darba veids: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Nepilna slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Darbinieka amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-12-08 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 26486115

Mūsu partneri