Valmieras Ziņas

Mazsalacas novada pašvaldības budžetā samazinās ienākumi un izdevumi

Lasīšanas laiks: 4 min

Mazsalacas novada pašvaldības pamatbudžeta ieņēmumi 2016.gadā tiek plānoti 2 774 193 eiro apmērā, kas, salīdzinājumā ar iepriekšējo gadu (2015. gadā 3 104 072), ir par 10.6 % mazāk, portāls “Valmieras Ziņas” uzzināja novada pašvaldībā.

Galvenās ieņēmumu pozīcijas ir iedzīvotāju ienākuma nodoklis 1 209 018 eiro, nekustamā īpašuma nodoklis 152 839 eiro, ieņēmumi no pašvaldības sniegtajiem maksas pakalpojumiem 55 710 eiro, valsts budžeta transferti 1 253 747 eiro, norēķini ar citām pašvaldībām par izglītības un aprūpes iestāžu sniegtajiem pakalpojumiem 38 000 eiro un citi ieņēmumi 64 879 eiro. Naudas līdzekļu atlikums uz gada sākumu ir 146 584 eiro. Faktiskie budžeta ieņēmumi un izdevumi palielināsies gada laikā, jo budžeta plānā tiek iekļautas tikai 2016.gada pirmajiem 8 mēnešiem piešķirtās valsts budžeta mērķdotācijas izglītības pasākumiem – 5 un 6 gadīgo apmācībai un pedagogu atalgojumam.

Mazsalaca-budzets-ienemumi

 

Pašvaldības izdevumi 2016. gadā tiek plānoti 2 860 398 eiro apmērā, kas attiecībā pret 2015.gadā plānotajiem izdevumiem (3 362 526) ir par 14.9 % mazāk.

Mazsalaca-budzets-izdevumi

Vispārējie valdības dienesti – sevī ietver uzturēšanas izdevumus Mazsalacas novada domei, Mazsalacas novada pašvaldībai ar nodaļām (Kancelejas, Grāmatvedības, Attīstības plānošanas), kā arī Ramatas pagasta pārvaldei un Sēļu pagasta pārvaldei.

Aizsardzība izdevumi netiek paredzēti.

Sabiedriskā kārtība un drošība – tajā skaitā izdevumi Valsts policijas Mazsalacas iecirkņa, Mazsalacas novada pašvaldības policijas uzturēšanai un uzturēšanas izdevumi Mazsalacas novada bāriņtiesai.

Ekonomiskā darbība – izdevumi ESF projekta “Algotie pagaidu sabiedriskie darbi pašvaldībās” realizācijai, izdevumi lauksaimniecības dienesta konsultantam Mazsalacas novadā saskaņā ar noslēgto līgumu ar LLKC.

Vides aizsardzība – Ramatas un Sēļu pagastu notekūdeņu sistēmu apsaimniekošanas izdevumi.

Teritorijas un mājokļu apsaimniekošana – izdevumi Ramatas, Sēļu un Skaņkalnes pagastu ūdensapgādes sistēmu apsaimniekošanai, Mazsalacas novada pašvaldības nekustamo īpašumu apsaimniekošanas nodaļas uzturēšanas izdevumi, teritoriju labiekārtošanas, būvju remontu un rekonstrukciju izdevumi, izdevumi būvvaldes uzturēšanai u.c.

Veselība – izdevumi Ramatas un Sēļu pagastu feldšerpunktu uzturēšanai.

Atpūta, kultūra un reliģija – izdevumi atpūtas un sporta pasākumu organizēšanai novadā, Mazsalacas, Ramatas, Sēļu un Skaņkalnes bibliotēku izdevumi, Mazsalacas novada muzeja un Skaņākalna tūrisma un apsaimniekošanas nodaļas uzturēšanas izdevumi, Mazsalacas novada un Ramatas pagasta kultūras centru un Sēļu pagasta Tautas nama uzturēšanas izdevumi, dažādu kultūras pasākumu organizēšanas izdevumi Mazsalacā, Ramatas un Sēļu pagastos.

Izglītība – Mazsalacas pilsētas pirmsskolas izglītības iestādes uzturēšanas izdevumi, Mazsalacas vidusskolas un Ramatas sākumskolas uzturēšanas izdevumi, Mazsalacas mūzikas un mākslas skolas uzturēšanas izdevumi, izdevumi, kas saistīti ar skolēnu pārvadājumiem, autobusa uzturēšanu un skolēnu ēdināšanu.

Sociālā aizsardzība – dažādi sociālie pabalsti un palīdzība maznodrošinātajiem iedzīvotājiem, un Mazsalacas novada Sociālā dienesta un Mazsalacas novada bāriņtiesas uzturēšanas izdevumi, kā arī bērnu piedzimšanas pabalsti.

 

Mazsalacas novada pašvaldības 2016.gada plānoto izdevumu 2 860 398 eiro sadalījums pa ekonomiskajām kategorijām

Mazsalacas_budzets-3

1. Darba samaksa.

2. Preces un pakalpojumi.

3. Subsīdijas un dotācijas.

4. Procentu izdevumi.

5. Pamatkapitāla veidošana.

6. Sociālie pabalsti.

7. Transferti citām pašvaldībām.

Pašvaldības pamatbudžetā 25 100 eiro tiek plānoti kā līdzdalība SA “Banga KPU” pamatkapitālā ūdenssaimniecības pakalpojumu attīstībai Mazsalacā.

Pašvaldības pamatbudžetā 5 487 eiro tiek plānoti kā finanšu līdzekļi saistību atmaksai 2016.gadā. 2015.gada nogalē tika pārskaitīti 97 252 eiro kā aizdevumu pamatsummu atmaksa Valsts Kasei 2016.gadam ar mērķi, lai samazinātu aizdevumu procentu maksājumus šim gadam.

2016.gada pašvaldības pamatbudžetā plānotais budžeta līdzekļu atlikums gada beigās ir 29 792 eiro. To plānots apgūt, izmantojot kā pašvaldības līdzfinansējumu potenciālo ES struktūrfondu un citu projektu realizācijā, kas šobrīd konkrēti vēl nav zināmi, kā arī neparedzētu izmaksu segšanai.

Kopējie plānotie 2016.gada ieņēmumi speciālajā budžetā ir 84 723 eiro (tai skaitā dabas resursa nodoklis 4 000 eiro, bet autoceļu fonda līdzekļi 80 723 eiro). Atlikums uz 2016.gada 1.janvāri sastāda 16 830 eiro.

Pašvaldības ceļu, ielu, tiltu uzturēšanai un labiekārtošanai, vides sakārtošanai, plānots izlietot 101 553 eiro, (no kā 79 % precēm un pakalpojumiem un atlikušie 21 % pamatkapitāla veidošanai).

Aktuālais jautājums

Vai Jūs šķirojat bioloģiskos atkritumus

Paldies par balsojumu
Jūs jau esat nobalsojis!
Lūdzu izvēlieties variantu!

Piedalies satura veidošanā

Tavā apkārtnē ir noticis kas interesants? Vēlies, lai mēs par to uzrakstām?

Iesūti, un mēs to publicēsim!

iesūtīt rakstu

Piedāvājam darbu valsts pārvaldes iestādē, kas atbild par valstī nozīmīgāko sociālo, ekonomisko un demogrāfisko rādītāju aprēķināšanu. Ja esat gatavs/-a jauniem izaicinājumiem un vēlaties augt profesionāli, aktīvi piedalīties statistikas procesu pilnveidošanā, aicinām pievienoties Centrālās statistikas pārvaldes (reģistrācijas Nr.90000069830) kolektīvam! Piedāvātais amats Vides statistikas departamenta Vides statistikas metodoloģijas daļas  vecākais eksperts /-e (ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku) Tavi pamatpienākumi: plānot, organizēt un vadīt Latvijas un starptautiskos projektus un regulāros apsekojumus transporta (autotransports, dzelzceļš, ostas, lidosta un pilsētu transports) un iedzīvotāju mobilitātes statistikas jomā, izstrādājot projektu mērķiem atbilstošu saturu, veicot nozīmīgākos saturiskos un metodoloģiskos uzdevumus projekta īstenošanas procesā, nodrošinot projektu mērķu sasniegšanu; izstrādāt un pilnveidot jaunas datu apkopošanas, aprēķinu un kvalitātes novērtēšanas metodes savs atbildības projektos; vadīt un koordinēt darbu projekta komandā; veikt administratīvo datu izmantošanas pilnveidi un uzlabošanu, lai mazinātu datu iegūšanu no respondentiem tiešā veidā; sadarboties ar valsts un starptautiskajām institūcijām, Pārvaldes departamentiem un daļām par datu vajadzībām un metodoloģijas jautājumiem minēto statistikas jomu attīstībā un pilnveidošanā, konsultējoties arī ar datu lietotājiem. Mūsu prasības: nozarei atbilstoša akadēmiskā vai vismaz pirmā līmeņa profesionālā augstākā izglītība vides, transporta, loģistikas, ekonomikas (u.tml.) jomā; darba pieredze transporta vai iedzīvotāju mobilitātes jomā tiks uzskatīta kā priekšrocība; zināšanas un praktiska darba pieredze datu ieguvē, apstrādē un analīzes metožu pielietošanā; projektu vadības pieredze, vēlama pieredze arī starptautisku projektu vadībā; labas zināšanas Microsoft datorprogrammās (Word, Excel, PowerPoint) un tīmekļa pārlūkprogrammās; vēlamas prasmes darbā ar vismaz vienu no statistisko datu apstrādes programmām (R, SQL. Python); angļu valodas zināšanas vismaz B līmenī (mutiski un rakstos) metodoloģijas izpratnei un starptautiskās sadarbības veidošanai; ļoti labas sadarbības, komunikācijas un analītiskās prasmes; prezentēšanas un argumentēšanas prasmes; atbilstība valsts civildienesta likuma 7. panta prasībām. Mēs piedāvājam: darbu uzsākot, apmācības kompetenta mentora vadībā; profesionālo izaugsmi vienā no lielākajām valsts pārvaldes iestādēm; izglītības iespējas profesionālai pilnveidei; apmaksātu papildatvaļinājumu (līdz 9 darba dienām), papildus brīvdienas, atvaļinājuma pabalstu un citas sociālās garantijas atbilstoši valsts pārvaldē noteiktajam; prēmiju, izvērtējot darba rezultātus, vienu reizi gadā; sociālās garantijas, tajā skaitā veselības apdrošināšanu pēc 3 nostrādātiem mēnešiem; atsaucīgu un draudzīgu kolektīvu, labus darba apstākļus, elastīgu darba laiku, darba vietu Rīgā, Kuldīgā, Valmierā vai Preiļos kā arī iespēju daļu darba laika strādāt attālināti. Atalgojums pirms nodokļu nomaksas no EUR 1619 līdz EUR 1905 (atkarībā no iepriekšējās darba pieredzes un kvalifikācijas). Iesniedzamie dokumenti Motivācijas vēstule, Curriculum Vitae valsts valodā, kas apliecina pretendenta iepriekšējo darba pieredzi, iegūto izglītību, zināšanas un prasmes, izglītību apliecinošu dokumentu kopijas. Ja ir persona, kas var Jūs profesionāli ieteikt, aicinām pieteikumā norādīt šīs personas kontaktinformāciju. Norādītās atsauksmes sniedzēja kontaktinformācija tiks izmantota tikai atlases procesa ietvaros, ievērojot personas datu aizsardzības prasības. Pieteikuma dokumentus (motivācijas vēstuli un CV) iesniegt elektroniski uz e-pastu konkursi@csp.gov.lv. (ar norādi: VSDMD eksperts). Konsultācijas pa tālruni 25495444. Informējam, ka pēc dokumentu atbilstības izvērtēšanas sazināsimies tikai ar tiem pretendentiem, kuru kandidatūras tiks izvirzītas konkursa otrajai kārtai. Pamatojoties uz Eiropas Parlamenta un Padomes Regulas (ES) 2016/679 par fizisko personu aizsardzību attiecībā uz personas datu apstrādi un šādu datu brīvu apriti un ar ko atceļ Direktīvu 95/46 EK (Vispārīgā datu aizsardzības regula), 13. pantu, Pārvalde informē, ka: 1) Jūsu pieteikuma dokumentos norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu atlases konkursa norisi; 2) Jūsu personas datu apstrādes pārzinis atlases konkursa ietvaros ir Centrālā statistikas pārvalde, reģistrācijas Nr.90000069830. Adrese: Lāčplēša iela 1, Rīga, LV-1010; 3) gadījumā, ja Jūs savā CV būsiet norādījis kontaktpersonas atsauksmju sniegšanai, Pārvalde paļaujas, ka Jūs esat saskaņojis kontaktinformācijas nodošanu Pārvaldei kā Jūsu potenciālajam darba devējam. Balstoties uz Pārvaldes leģitīmajām interesēm, Pārvalde apstrādā informāciju no personām (iepriekšējām darba vietām), kuras ir sniegušas atsauksmes par Jums, ja Jūs esat nepārprotamā veidā (iesūtot kontaktpersonu datus) atļāvis sazināties ar attiecīgajām personām atsauksmju saņemšanai; 4) gadījumā, ja Jūsu kandidatūra tiks izvirzīta otrajai kārtai, tad balstoties uz Pārvaldes leģitīmajām interesēm, Pārvalde var izskatīt Jūsu kandidatūru četru mēnešu laikā pēc atlases procesa noslēgšanas arī citos Pārvaldes atlases procesos. Ja nevēlaties, lai Jūsu kandidatūra tiktu izskatīta turpmākajos Pārvaldes atlases procesos, tad to norādiet, piesakoties vakancei. Lai iepazītos ar informāciju par personas datu apstrādi personāla atlases procesā Pārvaldē, aicinām apmeklēt Pārvaldes tīmekļvietni https://www.csp.gov.lv/lv/privatuma-politika. Profesija: VECĀKAIS EKSPERTS Algas izmaksas veids: Laika darba alga Darba vietas adrese: LATVIJA, Meža iela 7, Valmiera, Valmieras nov. Darba laika veids: Normālais darba laiks Darba veids: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Slodze: Viena vesela slodze Darbības joma: Valsts pārvalde Pieteikto vietu skaits: 1 Līgums: Ierēdņa amats uz nenoteiktu laiku Aktuāla līdz: 2025-09-11 Kontaktpersona: Laura Bērziņa Izglītības līmenis: 1.līmeņa profesionālā augstākā izglītība

Pievienojies mūsu komandai! Valmieras novada pašvaldība aicina darbā Burtnieku Kultūras centra struktūrvienības “Rencēnu pagasta kultūras nams” kultūras darba speciālistu/-i (uz nenoteiktu laiku). Ja Tev ir vēlme: • plānot, organizēt un veidot kultūras, atpūtas un izglītojošus pasākumus, koncertus, izstādes un citus notikumus; • koordinēt un organizēt kultūras pasākumus Burtnieku apvienībā, izstrādāt un īstenot šo pasākumu radošos konceptus; • izstrādāt ar kultūras jomu saistītus radošos projektus; • vadīt un koordinēt amatiermākslas kolektīvu darbību; • administrēt viesmākslinieku koncertu un pasākumu norisi; • nodrošināt administratīvo atbalstu iestādes procesu realizēšanai; un ja Tev ir: • augstākā izglītība (par priekšrocību tiks uzskatīta izglītība kultūras jomā); • vēlama iepriekšēja darba pieredze kultūras jomā, projektu vadībā, pasākumu organizēšanā; • zināšanas par kultūras procesiem; • valsts valodas prasmes atbilstoši Valsts valodas likuma prasībām; • labas iemaņas darbā ar datoru (MS Office programmām, interneta pārlūkprogrammām un sociālajiem tīkliem); • kompetences: teicamas organizatoriskās prasmes, radošs skatījums, prasme patstāvīgi pieņemt lēmumus; atbildība, iniciatīva, labas komunikācijas un sadarbības prasmes; mēs piedāvājam: • pamatalgu pārbaudes laikā 999 EUR pirms nodokļu nomaksas, pēc pārbaudes laika 1052 EUR pirms nodokļu nomaksas; • iespēju saņemt atvaļinājuma pabalstu darba un dzīves līdzsvaram par labu darba sniegumu; • darba devēja līdzfinansētu veselības apdrošināšanu pēc pārbaudes laika beigām, kā arī citas sociālās garantijas/labumus atbilstoši darba rezultātam un normatīvajos aktos noteiktajam; • drošu un sakārtotu darba vidi; • personīgo izaugsmi un profesionālo zināšanu pilnveidošanu. Motivācijas vēstuli (līdz vienai A4 lapai datorrakstā Arial fontā, ar burtu lielumu “11”), CV un izglītības dokumenta kopiju lūdzam iesniegt elektroniski, nosūtot uz personals@valmierasnovads.lv ar norādi „Kultūras darba speciālista/-es Rencēnu pagasta kultūras namā amatam” līdz 2025.gada 5.septembrim. Tālrunis papildu informācijai: 26119906. Informējam, ka pieteikuma dokumentā norādītie personas dati tiks apstrādāti, lai nodrošinātu šī atlases konkursa norisi atbilstoši fizisko personu datu aizsardzības regulējuma prasībām. Profesija: KULTŪRAS PASĀKUMU ORGANIZATORS Darba vietas adrese: LATVIJA, Valmieras iela 12, Rencēni, Rencēnu pag., Valmieras nov. Darbības joma: Kultūra / Māksla Pieteikto vietu skaits: 1 Aktuāla līdz: 2025-09-05 Kontaktpersona: personals@valmierasnovads.lv 26119906

Mūsu partneri